Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, alexakos89 είπε

Πραγματικό 10biτ δεν έχει. 

Σωστός έχει 10 (8bit + FRC). Είμαι οκ όμως με HDR10 at Playstation παρότι ήταν λίγο περίεργο για να το ενεργοποιήσω και στην αρχή είχα φρικάρει. Επίσης πολύ σημαντικό η τηλεοράση έχει θέμα με το YouTube app μόνο στα 4Κ. Netflix and Rakuten κανένα πρόβλημα στο 4Κ και HDR

  • Απαντ. 269
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, IoannisBB είπε

Σωστός έχει 10 (8bit + FRC). Είμαι οκ όμως με HDR10 at Playstation παρότι ήταν λίγο περίεργο για να το ενεργοποιήσω και στην αρχή είχα φρικάρει. Επίσης πολύ σημαντικό η τηλεοράση έχει θέμα με το YouTube app μόνο στα 4Κ. Netflix and Rakuten κανένα πρόβλημα στο 4Κ και HDR

Από χρωμα bleed και τα λοιπά.  Τι άλλο κακό έχει ; 

Είναι πολύ έντονα τα χρώματα στυλ σαμμυ;η σονυ ; 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, manosfp είπε

Τα είπε όλα ο Γιάννης, η γκρίνια δεν αρκεί αν δε συνοδεύεται από ανάλογες ενέργειες. Εγώ ήδη έκανα αρνητική στο Σκρουτζ και περιμένω απάντηση αν μπορώ να κάνω και για τις 3 παραγγελίες μου που ακυρώθηκαν. 

Κάθε αξιολόγηση (θετική ή αρνητική) θέλει το δικό της αριθμό παραγγελίας, οπότε λογικά θα πρέπει να σε αφήσει το σκρουτζ να αφήσεις 3 αρνητικές. 

ΥΓ σε κάνα 2ημερο θα σε πάρουν από Κώτσο για συγνώμη και να σου ζητήσουν να αποσύρεις την (τις) αρνητικές! 

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, alexakos89 είπε

Από χρωμα bleed και τα λοιπά.  Τι άλλο κακό έχει ; 

Είναι πολύ έντονα τα χρώματα στυλ σαμμυ;η σονυ ; 

Εφάρμοσα τις προτινόμενες ρυθμίσεις από AV Forums και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.

Όσοι έχουν δει την τηλεόραση τρίβουν τα μάτια τους. Πραγματικά ακόμα και ο ήχος της είναι αποδεκτός. Σαν τύπος που τα έχω σκάσει χοντρά για εικόνα με έκαναν να αναθεωρήσω αν αξίζει να δίνω 2-3κ (και άλλα τόσα για προτζέκτορ) για τηλεόραση η απλά να δίνω 700-800 κάθε δυο - τρία χρόνια και να αλλάζω.

Ποιότητα κατασκευής πολύ καλή. Αν ψάξεις την εταιρεία θα δεις ότι στην Αμερική πουλάει με Toshiba label. στην Αγγλία την έχουν σε τρομερή εκτίμηση και οι Άγγλοι είναι μανούλες σ αυτά. Προσωπικά μετά την αγορά των Q Acoustics 7000i που είχα κάνει πριν μερικά χρόνια ενώ όλοι αγόραζαν B&W MT50 την θεωρώ από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, IoannisBB είπε

Φίλε μου γι’ αυτό είμαστε "ενεργοί" καταναλωτές και με τη δύναμη του διαδικτύου, ψάχνουμε, συγκρίνουμε, αποφασίζουμε και αγοράζουμε η μποϋκοτάρουμε. Τι σημασία έχει να διαμαρτυρόμαστε συνέχεια;

Έχεις ανάγκη να αγοράσεις κάτι; Αν ναι τότε ψάξε, σύγκρινε, αποφάσισε και αγόρασε. Για παράδειγμα εγώ που θέλω να κάνω δώρο μια 55 στη μητέρα μου η Hisense (την οποία έχω εδώ που βρίσκομαι και την αγόρασα χωρίς ΦΠΑ 670 ευρώ) είναι μεγάλη ευκαιρία αλλά δεν μπορώ να το κάνω χωρίς να πάω στο κατάστημα να τη δω και είναι κατανοητό.

Από εκεί και πέρα θέλουμε να έχουμε δύναμη σαν καταναλωτές ή κοιτάζουμε τη πάρτι μας; αν θέλουμε να έχουμε δύναμη ας βάλει το  ινσομνια βαννερ για μποϋκοτάζ στο Κωτσόβολο μέχρι νεότερα, ας αποστείλουμε στο συνήγορο του καταναλωτή διαμαρτυρία - καταγγελία για παραπλανητική διαφήμιση και πρακτικές και να κοινοποιηθεί επίσημα στον Κωτσόβολο. Αν δεν γίνουν αυτά δεν έχει νόημα το νήμα ακόμα και 100 σελίδες να αποκτήσει. Αν γίνει θα υπογράψω επώνυμα οποιαδήποτε επιστολή - καταγγελία.

Και στο τέλος αν δεν γίνει τίποτα ας κρατήσουμε ένα νήμα για τις προσφορές που ξεχωρίζουν και κάποιοι μπορεί να έχουν ανάγκη και να δημιουργήσουμε άλλο ένα με τις κακές εμπειρίες μας από τον Κωτσόβολο. Παρεπιτπώντνως έχω και εγώ πολύ κακές εμπειρίες από το κατάστημα. αλλά στην αγορά της Ελλάδας δεν υπάρχουν πολλές εναλλακτικές.

Συμφωνώ στα περισσότερα που αναφέρονται όπως στο ότι θα ήταν καλό να γίνουν και ενέργειες, διαφωνώ όμως στο ότι δεν έχει νόημα να αναφέρονται οι αρνητικές εμπειρίες και οι γκρίνιες. Πιστεύω ότι αν κάποιο κατάστημα τρώει κράξιμο σε ένα τέτοιο μεγάλο forum, όλο και κάποιος "αρμόδιος" από το κατάστημα θα ακούσει/διαβάσει κάτι και ίσως κάτι αλλάξει, σίγουρα θα το παρακολουθούν κάποια καταστήματα.

Ακόμη και αν δεν γίνει αυτό, τότε με το να λένε όλοι τις εμπειρίες τους, τουλάχιστον μαθαίνουμε μεταξύ μας τι συμβαίνει και πως να αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις στο κατάστημα, άρα κάτι θα αλλάξει.

Αλλά ακόμη και αν δεν γίνει αυτό, στο τέλος θα πέσουν οι πωλήσεις από το κατάστημα, διότι με τόσες αρνητικές εμπειρίες πολλοί θα του γυρίσουν την πλάτη και δεν θα ασχοληθούν ξανά, οπότε και πάλι θα προσπαθήσει το κατάστημα να βελτιωθεί.

Συνεπώς, όλα είναι χρήσιμα πιστεύω...

Επεξ/σία από mcgerger
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, IoannisBB είπε

Φίλε μου γι’ αυτό είμαστε "ενεργοί" καταναλωτές και με τη δύναμη του διαδικτύου, ψάχνουμε, συγκρίνουμε, αποφασίζουμε και αγοράζουμε η μποϋκοτάρουμε. Τι σημασία έχει να διαμαρτυρόμαστε συνέχεια;

Έχεις ανάγκη να αγοράσεις κάτι; Αν ναι τότε ψάξε, σύγκρινε, αποφάσισε και αγόρασε. Για παράδειγμα εγώ που θέλω να κάνω δώρο μια 55 στη μητέρα μου η Hisense (την οποία έχω εδώ που βρίσκομαι και την αγόρασα χωρίς ΦΠΑ 670 ευρώ) είναι μεγάλη ευκαιρία αλλά δεν μπορώ να το κάνω χωρίς να πάω στο κατάστημα να τη δω και είναι κατανοητό.

Από εκεί και πέρα θέλουμε να έχουμε δύναμη σαν καταναλωτές ή κοιτάζουμε τη πάρτι μας; αν θέλουμε να έχουμε δύναμη ας βάλει το  ινσομνια βαννερ για μποϋκοτάζ στο Κωτσόβολο μέχρι νεότερα, ας αποστείλουμε στο συνήγορο του καταναλωτή διαμαρτυρία - καταγγελία για παραπλανητική διαφήμιση και πρακτικές και να κοινοποιηθεί επίσημα στον Κωτσόβολο. Αν δεν γίνουν αυτά δεν έχει νόημα το νήμα ακόμα και 100 σελίδες να αποκτήσει. Αν γίνει θα υπογράψω επώνυμα οποιαδήποτε επιστολή - καταγγελία.

Και στο τέλος αν δεν γίνει τίποτα ας κρατήσουμε ένα νήμα για τις προσφορές που ξεχωρίζουν και κάποιοι μπορεί να έχουν ανάγκη και να δημιουργήσουμε άλλο ένα με τις κακές εμπειρίες μας από τον Κωτσόβολο. Παρεπιτπώντνως έχω και εγώ πολύ κακές εμπειρίες από το κατάστημα. αλλά στην αγορά της Ελλάδας δεν υπάρχουν πολλές εναλλακτικές.

Το φορουμ που ειμαστε (και σχεδον ολα τα μεγαλα φορουμ, καθως και οι μηχανες αναζητησης οπως και το Σκρουτζ) βλεπει σαν πελατη του τα καταστηματα γιατι απο αυτα θα παρει διαφημισεις η δωρακια να τα κληρωσει στα μελη. Εμεις τα μελη δεν ειμαστε πελατες απο την στιγμη που δεν πληρωνουμε.
Να βγει μπανερακι για μπουκοταζ σε πιθανο διαφημιζομενο το θεωρω οχι απλα απιθανο αλλα αδυνατο να συμβει, μια καταγγελια θα μπορουσαμε να κανουμε, και θυμαμαι ειχε γινει παλιοτερα αλλα ποιον θα το οργανωσει;
Οι περισσοτεροι (και εγω μεσα) ειμαστε κουρασμενοι-εξαντλημενοι απο τον πολεμο στην δουλεια και στο σπιτι.

Επισκέπτης
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, mcgerger είπε

Συμφωνώ στα περισσότερα που αναφέρονται όπως στο ότι θα ήταν καλό να γίνουν και ενέργειες, διαφωνώ όμως στο ότι δεν έχει νόημα να αναφέρονται οι αρνητικές εμπειρίες και οι γκρίνιες. Πιστεύω ότι αν κάποιο κατάστημα τρώει κράξιμο σε ένα τέτοιο μεγάλο forum, όλο και κάποιος "αρμόδιος" από το κατάστημα θα ακούσει/διαβάσει κάτι και ίσως κάτι αλλάξει, σίγουρα θα το παρακολουθούν κάποια καταστήματα.

Ακόμη και αν δεν γίνει αυτό, τότε με το να λένε όλοι τις εμπειρίες τους, τουλάχιστον μαθαίνουμε μεταξύ μας τι συμβαίνει και πως να αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις στο κατάστημα, άρα κάτι θα αλλάξει.

Αλλά ακόμη και αν δεν γίνει αυτό, στο τέλος θα πέσουν οι πωλήσεις από το κατάστημα, διότι με τόσες αρνητικές εμπειρίες πολλοί θα του γυρίσουν την πλάτη και δεν θα ασχοληθούν ξανά, οπότε και πάλι θα προσπαθήσει το κατάστημα να βελτιωθεί.

Συνεπώς, όλα είναι χρήσιμα πιστεύω...

ναι χρήσιμο αλλά με μικρό αντίχτοιπο. επίσημη θέση από το ινσομνια, καταγγελία, κοινοποίηση σ αυτούς και κράξιμο στα κοινωνικά μέσα κάτω από τα βίντεο τους και τα ποσταρίσματα τους. Οργάνωση θέλει και τότε θα καταλάβουν, δεν ιδρώνει αλλιώς το αυτί τους. Μιλάς για μια εταιρεία που κάνει 500 μύρια τζίρο στη πεθαμένη αγορά της Ελλάδας. Εδω μέσα σ αυτό το νήμα γράφουμε 20 άνθρωποι και αυτοί πουλάνε σε 1 εκατομμύριο. Ας βγει για παράδειγμα κάποιος σοβαρός YouTuber - Unboxer να τους κράξει και τότε το συζητάμε. Το σύστημα το παλεύεις από μέσα με τα δικά του όπλα όχι απλά φωνάζωντας στο μπαλκόνι.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, IoannisBB είπε

ναι χρήσιμο αλλά με μικρό αντίχτοιπο. επίσημη θέση από το ινσομνια, καταγγελία, κοινοποίηση σ αυτούς και κράξιμο στα κοινωνικά μέσα κάτω από τα βίντεο τους και τα ποσταρίσματα τους. Οργάνωση θέλει και τότε θα καταλάβουν, δεν ιδρώνει αλλιώς το αυτί τους. Μιλάς για μια εταιρεία που κάνει 500 μύρια τζίρο στη πεθαμένη αγορά της Ελλάδας. Εδω μέσα σ αυτό το νήμα γράφουμε 20 άνθρωποι και αυτοί πουλάνε σε 1 εκατομμύριο. Ας βγει για παράδειγμα κάποιος σοβαρός YouTuber - Unboxer να τους κράξει και τότε το συζητάμε. Το σύστημα το παλεύεις από μέσα με τα δικά του όπλα όχι απλά φωνάζωντας στο μπαλκόνι.

Εστω και 100 ατομα να μην τσιμπησουν σε ψευτικες προσφορες επειδη διαβασαν αυτο το νημα, ειναι οφελος για τους συγκεκριμενους 100, ποσο μαλλον οταν στην πραγματικοτητα δεν μιλαμε μονο για 100 αλλα για πολυ περισσοτερους.

  • Like 3
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, orck είπε

Το φορουμ που ειμαστε (και σχεδον ολα τα μεγαλα φορουμ, καθως και οι μηχανες αναζητησης οπως και το Σκρουτζ) βλεπει σαν πελατη του τα καταστηματα γιατι απο αυτα θα παρει διαφημισεις η δωρακια να τα κληρωσει στα μελη. Εμεις τα μελη δεν ειμαστε πελατες απο την στιγμη που δεν πληρωνουμε.
Να βγει μπανερακι για μπουκοταζ σε πιθανο διαφημιζομενο το θεωρω οχι απλα απιθανο αλλα αδυνατο να συμβει, μια καταγγελια θα μπορουσαμε να κανουμε, και θυμαμαι ειχε γινει παλιοτερα αλλα ποιον θα το οργανωσει;
Οι περισσοτεροι (και εγω μεσα) ειμαστε κουρασμενοι-εξαντλημενοι απο τον πολεμο στην δουλεια και στο σπιτι.

Σωστοτατος. Ξερετε πολλα forum στην Ελλαδα και στο εξωτερικο που να κανουν μποικοταζ στα μαγαζια-χορηγους τους? :P

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, othon.gr είπε

Παλικάρια, επειδή βλέπω ότι πολλοί παραπονιέστε και με το δίκιο σας, έχω να σας πω από προσωπική εμπειρία και από συζήτηση που είχα με υπάλληλο του υποκαταστήματος της Ευκαρπίας (Θεσσαλονίκη) πως όλα έχουν να κάνουν με το πόσο ελαστικός είναι ο διευθυντής με το προσωπικό του μαγαζιού που διευθύνει.

Τουλάχιστον στο συγκεκριμένο κατάστημα έμαθα πως αν πέσει στην αντίληψή του πως γίνονται τέτοιες μπινιές, παίρνει κεφάλια, οπότε αν σας έτυχε περιστατικό όπου προσπάθησαν να σας πουλήσουν παπά, καταλαβαίνετε με τι διεύθυνση έχετε να κάνετε.

Στο προηγούμενο Clearance έψαχνα για 55άρα τηλεόραση και μετά από ατελείωτο ψάξιμο στο site έπεσα στην Samsung UE55K5500 όπου η τιμή της ήταν 369.00€.

Στη συγκεκριμένη το σύστημα επέτρεπε να την κλείσω μέσω του site και να την παραλάβω από το υποκατάστημα.

Δεν πρόλαβε να περάσει 24ωρο και με ειδοποιούν από τα κεντρικά πως η Samsung την αποσύρει και μου αντιπροτείνουν την LG 55LJ625V στην ίδια τιμή, αντί για 659 που είχε τότε.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ την αντίδραση του πωλητή όταν πήγα με τον κωδικό πελάτη για να μου τη φέρει που καθόταν σαν μακάκας και κοιτούσε το pc μην πιστεύοντας στα μάτια του.

Εκεί ξεκίνησε και η κουβέντα περί στιωνπού των υπαλλήλων του Κώτσου.

Γνώμη μου είναι πως όταν πηγαίνουν να σας παραμυθιάζουν, να τους λέτε πως θα μιλήσετε με τα κεντρικά τους ή να ζητάτε άμεσα να μιλήσετε με τη διεύθυνση.

Αυτό που λες για τους διευθυντες είναι μεγαλη αληθεια. Όταν πχ πήρα το tablet μου από μέλος η αποδειξη ήταν απο κωτσόβολο και με τιμή αγοράς λίγο μικρότερη από την τιμή που το πουλουσε. Μου εξήγησε ότι εχει γνωστό που τα κρατάει στην αποθήκη και μετα από καποιους μήνες που αλλαζει το μοντέλο τα αγοραζει φτηνα (λόγω stock αλλα και με υπαλληλική τιμή). Τι ωραια κομπίνα;

 

Σχετικά με το τι προλαβε ο καθένας.... μου εχει τύχει πριν χρόνια να δώ σε προσφορά Galaxy S  στα 250€ στα media markt. Την επόμενη μέρα στήθηκα από τις 8. Όταν ανοιξε στις 9 υπηρχαν περίπου 50 ατομα και περιμεναν. Εγώ απλά ήμουν ο 1ος που ετρεξε και πήρε ένα από τα 5 τεμάχια που υπηρχαν. Επίσης θυμαμαι παλιοτερα ακομα που είχαμε ταξιδεψει με φίλο από γιαννενα για θεσσαλονίκη για να παρει laptop στον Κώτσο που εβγανε σε προσφορά μισή τιμή. Πήρε 3 στο ανοιγμα, ηπιαμε ενα καφέ και γυρίσαμε. Θέλω να πώ ότι σε πολλες περιπτωσεις πρεπει απλά να είσαι εκεί νωρίς και να ξέρεις τι ακριβώς θες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να εμπεδωθει

Για το αμαζον ανεβηκε sticky για μπουκοταζ και στεγνο κοψιμο αναρτησεων γιατι τοτε σταματησαν τα δωρεαν μεταφορικα για αγορες απο 20 ΕΥΡΩ και πανω απο ΑΓΓΛΙΑ στην ΕΛΛΑΔΑ, (ενω τωρα πληρωνουμε 3 ευρω απο Αθηνα - Επαρχια για 5 ευρω αγορες αλλα αυτα ειναι αλλη πονεμενη ιστορια)

Αυτα τα περι διαφημισεων και χορηγιων στο φορουμ δεν τα καταλαβαινω καλα. 

Edit: Δοκιμασμενος τροπος για να δουμε αν πρεπει να γινεται μπουκοταζ η οχι σε καποια αλυσιδα. 

Αναφορά σε κείμενο

Στο Post του Matrix:

Οποιος κρινει οτι ειναι συμφωνος με αυτη τη δικη μας κινηση μπορει να πατησει το "Μου αρεσει" στο παρον ποστ - κατι σαν συλλογη υπογραφων. Οποιος διαφωνει μπορει με pm να μου στειλει τις παρατηρησεις/αποψεις του.
 

αφού τα εξήγησε τα πράγματα

 

 

Επεξ/σία από dionysg
Δημοσ.

αν θέσουμε και την παράμετρο συνθήκες εργασίες τότε πρέπει να μπουκοτάρουμε σίγουρα και τις μεγάλες Ελληνικές αλυσίδες .. 

Προσωπικά δείχνω προτίμηση σε μικρά μαγαζιά μεσω skroutz bestprice και βάζω σε δεύτερη μοίρα τους μεγάλους εκτός κι αν είναι σημαντική η διαφορά προς τα κάτω.

Εξάλου οι τιμές με εξωτερικό έχουν εξισωθεί. Μάλιστα κάποια προιόντα τα βρίσκουμε και φθηνότερα απο amazon..

Επίσης η δική μας αγορά ειναι αρκετά μικρή κατα τη γνώμη μου για να έχει αντίκτυπο προς το amazon.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
3 ώρες πριν, dionysg είπε

Για το αμαζον ανεβηκε sticky για μπουκοταζ και στεγνο κοψιμο αναρτησεων γιατι τοτε σταματησαν τα δωρεαν μεταφορικα για αγορες απο 20 ΕΥΡΩ και πανω απο ΑΓΓΛΙΑ στην ΕΛΛΑΔΑ

Μην γραφουμε ο,τι θελουμε!

Δεν υπηρχε κοψιμο αναρτησεων ουτε υγρο, ποσο μαλλον στεγνο. Παραπληροφορεις και ο λογος ειμαι σιγουρος ειναι οτι απλα δεν θυμασαι καλα. Οταν δεν θυμομαστε ομως, μην λεμε ο,τι μας ερχεται.

Ηταν μια κινηση με σκοπο να πιεσουμε με την μειωση πωλησεων ωστε να κερδισουμε ξανα αυτο το πολυ σημαντικο που χαναμε. Αν καποιος ηθελε να ανοιξει θεμα, το ανοιγε κανονικα και παρεμενε, απλα κανοντας οποιος ηθελε μεσα εκει μια αναρτηση περι της ενεργειας που ειχαμε λαβει (ως μελη και οχι ως ινσομνια-ιδιοκτησια κλπ) :

Για να βοηθησετε και μεσω της παρουσιας σας εδω να πετυχει αυτο προτεινω τα εξης
 1. ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ προσφορα απο οποιοδηποτε αμαζον.
 2. Σε περιπτωση που παρολα αυτα καποιος (επειδη δεν γνωριζε ή για οποιονδηποτε δικο του λογο) ανοιξει τετοιο θεμα/ποστ, να του επισημαινουμε με δυο λογια την εφαρμογη της ενεργειας  μας δινοντας του και το λινκ του παροντος. 

 

Επισης να πω με την ευκαιρια, οτι καμια σχεση δεν εχω με το ιδιοκτησιακο καθεστως του ινσομνια, η ενεργεια εκεινη ηταν αυθορμητη και ατομικη αποφαση 100% δικη μου - καμια συμμετοχη ουτε καν γνωση δεν ειχε το ινσομνια. Η μοναδικη "σχεση" ειναι οτι συντονιζω την ενοτητα μετα απο την αποδοχη απο την πλευρα μου προτασης που μου εγινε απο τον admin τον Απριλιο του 2013 και μετα απο τις διαβεβαιωσεις και μοναδικη προϋποθεση-ορο που ζητησα και μου δωθηκαν αμεσα και ξεκαθαρα απο τον admin, οτι καμια παρεμβαση δεν θα γινεται στο εργο μου με  οποιονδηποτε σκοπο  οπως για παραδειγμα  προωθησης προιοντων ή καταστηματων κλπ.. Καλο ειναι να το ξερετε αυτο, οπως επισης και οτι  ποτε δεν δεχθηκα την παραμικρη "ενοχληση" ολα αυτα τα 5+ χρονια κατι που ειναι προς τιμην του.

(Οπως επισης καλο ειναι να ξερετε οτι δεν πληρωνει το ινσομνια τους συντονιστες (κρινοντας απο εμενα, δεν γνωριζω πως δουλευει γενικοτερα το οτιδηποτε ειτε εδω ειτε αλλου) και οτι ειναι εθελοντικη η δουλεια που πεφτει χωρις ουτε ενα cent ανα 5ετια ή ουτε μια τσιχλα "δωρο" ανα 5ετια. Αυτο σε σχεση με το περι διαφημισεων που γραφτηκε παραπανω.)

  • Like 22
  • Thanks 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...