cineaste Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Αν είναι ισάξια της Samsung MU7000 τότε είναι οκ τιμή, δεν είναι κάποια τρελή προσφορά. 1
dionysg Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 5 ώρες πριν, matrixxx είπε Μην γραφουμε ο,τι θελουμε! Δεν υπηρχε κοψιμο αναρτησεων ουτε υγρο, ποσο μαλλον στεγνο. Παραπληροφορεις και ο λογος ειμαι σιγουρος ειναι οτι απλα δεν θυμασαι καλα. Οταν δεν θυμομαστε ομως, μην λεμε ο,τι μας ερχεται. Ηταν μια κινηση με σκοπο να πιεσουμε με την μειωση πωλησεων ωστε να κερδισουμε ξανα αυτο το πολυ σημαντικο που χαναμε. Αν καποιος ηθελε να ανοιξει θεμα, το ανοιγε κανονικα και παρεμενε, απλα κανοντας οποιος ηθελε μεσα εκει μια αναρτηση περι της ενεργειας που ειχαμε λαβει (ως μελη και οχι ως ινσομνια-ιδιοκτησια κλπ) : Για να βοηθησετε και μεσω της παρουσιας σας εδω να πετυχει αυτο προτεινω τα εξης: 1. ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ προσφορα απο οποιοδηποτε αμαζον. 2. Σε περιπτωση που παρολα αυτα καποιος (επειδη δεν γνωριζε ή για οποιονδηποτε δικο του λογο) ανοιξει τετοιο θεμα/ποστ, να του επισημαινουμε με δυο λογια την εφαρμογη της ενεργειας μας δινοντας του και το λινκ του παροντος. Επισης να πω με την ευκαιρια, οτι καμια σχεση δεν εχω με το ιδιοκτησιακο καθεστως του ινσομνια, η ενεργεια εκεινη ηταν αυθορμητη και ατομικη αποφαση 100% δικη μου - καμια συμμετοχη ουτε καν γνωση δεν ειχε το ινσομνια. Η μοναδικη "σχεση" ειναι οτι συντονιζω την ενοτητα μετα απο την αποδοχη απο την πλευρα μου προτασης που μου εγινε απο τον admin τον Απριλιο του 2013 και μετα απο τις διαβεβαιωσεις και μοναδικη προϋποθεση-ορο που ζητησα και μου δωθηκαν αμεσα και ξεκαθαρα απο τον admin, οτι καμια παρεμβαση δεν θα γινεται στο εργο μου με οποιονδηποτε σκοπο οπως για παραδειγμα προωθησης προιοντων ή καταστηματων κλπ.. Καλο ειναι να το ξερετε αυτο, οπως επισης και οτι ποτε δεν δεχθηκα την παραμικρη "ενοχληση" ολα αυτα τα 5+ χρονια κατι που ειναι προς τιμην του. (Οπως επισης καλο ειναι να ξερετε οτι δεν πληρωνει το ινσομνια τους συντονιστες (κρινοντας απο εμενα, δεν γνωριζω πως δουλευει γενικοτερα το οτιδηποτε ειτε εδω ειτε αλλου) και οτι ειναι εθελοντικη η δουλεια που πεφτει χωρις ουτε ενα cent ανα 5ετια ή ουτε μια τσιχλα "δωρο" ανα 5ετια. Αυτο σε σχεση με το περι διαφημισεων που γραφτηκε παραπανω.) Εν τη ρυμη του λογου καταλαβαινω οτι ακουστηκε καπως το στεγνο κοψιμο. Η εποχη του μπουκοταζ του αμαζον ομως περιελαμβανε αυτο ακριβως που αναφερεις 1. ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ προσφορα απο οποιοδηποτε αμαζον. 2. Σε περιπτωση που παρολα αυτα καποιος (επειδη δεν γνωριζε ή για οποιονδηποτε δικο του λογο) ανοιξει τετοιο θεμα/ποστ, να του επισημαινουμε με δυο λογια την εφαρμογη της ενεργειας μας δινοντας του και το λινκ του παροντος. Ο λογος της αναφορας μου σε αυτο το περιστατικο ειναι για να μαθουν οι νεοι και να θυμηθουν οι παλιοι. Μην τα αφηνουμε να περνανε ετσι γιατι οπως βλεπουμε δεν ετυχε αλλα εγινε παγια τακτικη. Σε καθε "ξεστοκαρισμα" και "πολυχρωμη" ημερα τις εβδομαδας τα ιδια και τα ιδια διαβαζουμε. Οι πρωτοι 1-2 "τυχεροι" και οι υπολοιποι βολτιτσες απο καταστημα σε καταστημα , τηλεφωνα με την "εξυπηρετηση" πελατων και στο τελος ψυχαναλυση στο αντιστοιχο θεμα "προσφορας" Αν θελει το insomnia και δεν εννοω το site, αλλα ο κοσμος που ασχολειται, κοβονται αυτα. Αλλιως, υπομονη μεχρι το επομενο ξεστοκαρισμα για βολτιστες και γνωριμιες 1
nikos2075 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Καλημέρα σε όλους, Ηλεκτρονική αγορά χθές ΤV 55UJ634V από «Π……» πληρωμή με πιστωτική, κανονικά όλα, email επιβεβαίωσης κλπ. Τηλέφωνο μετά από μερικές ώρες ότι το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο αν επιθυμώ κάποια άλλη TV… τους λέω να το δώ και θα σας τηλ. Ακυρώνουν την παραγγελία και το βράδυ βλέπω ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο, έστω σε φυσικό κατάστημα. Θέλουν καταγγελία?? Τί μου προτείνεται? ευχαριστώ.
JackSparrow21 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 37 λεπτά πριν, nikos2075 είπε Καλημέρα σε όλους, Ηλεκτρονική αγορά χθές ΤV 55UJ634V από «Π……» πληρωμή με πιστωτική, κανονικά όλα, email επιβεβαίωσης κλπ. Τηλέφωνο μετά από μερικές ώρες ότι το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο αν επιθυμώ κάποια άλλη TV… τους λέω να το δώ και θα σας τηλ. Ακυρώνουν την παραγγελία και το βράδυ βλέπω ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο, έστω σε φυσικό κατάστημα. Θέλουν καταγγελία?? Τί μου προτείνεται? ευχαριστώ. Καλημέρα, Ακριβώς τα ίδια και σε μένα, με την ίδια παραγγελία. Αλλά δεν νομίζω να μπορούμε να κάνουμε κάτι. Αυτές που δίχνει διαθέσιμες σε κατάστημα είναι λογικά εκθεσιακές.
tiniakos Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Για όποιον δεν πρόλαβε δίνω το 2Ds της προσφοράς ας μου στείλει p.m. 1
james9tito Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Χτες μιλησα με εναν γνωστο που ειναι πολλα χρονια στην εταιρια και σε ψιλοκαλη θεση. Ολα τα προβληματα ειναι στο χαωδες συστημα παραγγελιων , κρατησεων , αποθηκης κλπ. Βαλτε σε αυτο και τον παραγοντα ανθρωπος , δηλαδη μια κοπελα που την πηραν χτες και την εβαλαν ταμειο χωρις να ξερει τα "κολπα" του προγραμματος και το αποτελεσμα ειναι χαος. Επισης οπως ειπα και προχτες , μπορει εγω να κανω ηλεκτρονικη κρατηση στο Χ καταστημα αλλα το ιδιο το καταστημα δεν το "βλεπει" εκεινη τη στιγμη ωστε ο υπαλληλος να παρει το προιον και να το βαλει καπου αλλου. Αντιθετα το προιον μενει στο ραφι και παει ο επομενος πελατης το παιρνει στο χερι και παει στο ταμειο για να του πουνε οτι δεν μπορουν να του το δωσουν γιατι ειναι κρατημενο . Ολα τα παραπανω με οποια παραλλαγη φανταζεστε συμβαινει καθημερινα. Και αν θελετε τη γνωμη μου φταιει ο κωτσος που αντι να εχει προσωπικο μονιμο και εξιδεικευμενο , εχει κανει τα καταστηματα σουπερ μαρκετ. Αλλος 4ωρο αλλος ,8ωρο , εκπαιδευση μηδενικη , ο ιδιος πουλαει τηλεορασεις , ο ιδιος κουζινες κλπ. Ανετα γινεται σε καθε καταστημα να υπαρχει ενας που να ασχολειται με ηλεκτρονικες παραγγελιες. Βλεπει οτι εχει κρατηθει το Χ προιον για τον πελατη Παπαδοπουλο? Το προιον φευγει απο το ραφι , παει αποθηκη για 72 ωρες και περιμενει τον κο Παπαδοπουλο. Μετα βγαινει παλι ραφι . Αλλα αυτα ειναι ψιλα γραμματα για τετοιες επιχειρισεις γιαυτο σε καθε τετοιο ξεστοκαρισμα 10 θα μενουν ευχαριστημενοι και αλλοι 1000 θα ριχνουν καταγγελιες και μπινελικια. 2
Moderators matrixxx Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Moderators Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Αυτα που λες ερχονται σε αντιθεση με αλλους που κατα καιρους εχουν γραψει οτι εχουν κανει κρατηση και οταν πηγαν να παραλαβουν ειχαν οι υπαλληλοι κρατημενο πισω τους στο ταμειο το αντικειμενο της κρατησης. Τι συμβαινει απο τα 2 τελικα; Βλεπουν την κρατηση ή δεν την βλεπουν;;;;
zizu10 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Την βλέπουν αλλά με χρονοκαθυστέρηση (σαν τα χρηματοκιβώτια στις τράπεζες ένα πράγμα). Ως τότε, το προιόν παραμένει στο ράφι... Επεξ/σία 5 Ιουλίου 2018 από zizu10
manosfp Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Εμένα δε με ενδιαφέρει τι βλέπουν και τι δε βλέπουν. Εγώ θέλω να μη με κοροϊδεύουν, γίνεται; Ας κόψουν το λαιμό τους να το καταφέρουν.
james9tito Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, matrixxx είπε Αυτα που λες ερχονται σε αντιθεση με αλλους που κατα καιρους εχουν γραψει οτι εχουν κανει κρατηση και οταν πηγαν να παραλαβουν ειχαν οι υπαλληλοι κρατημενο πισω τους στο ταμειο το αντικειμενο της κρατησης. Τι συμβαινει απο τα 2 τελικα; Βλεπουν την κρατηση ή δεν την βλεπουν;;;; Για να μην χρησιμοποιω λογια αλλων θα σου πω την δικη μου εμπειρια. Στα τελευταια δυο ξεστοκαρισματα εχω παρει περιπου 10 προϊοντα. Απο αυτα που παρελαβα εγω απο φυσικο καταστημα ΟΥΤΕ ΕΝΑ δεν ηταν στο ταμειο. Ολα τα ζητησε η κοπελα απο καποιον πωλητη να μου τα φερει . Εγραψα και χτες για το καταστημα στο Mall Που δεν εβλεπαν καν την παραγγελια μου ενω τους εδειχνα το μειλ επιβεβαιωσης. Οποτε καταληγω στο εξης. Ή οντως δεν βλεπουν τις παραγγελιες ή επειδη γινεται χαμος απο δουλεια δεν ασχολουνται καν με τις ηλεκτρονικες παραγγελιες και γινεται μπαχαλο. Παντως ξερω σιγουρα οτι δεν αναβει καποιο "αλαρμ" οταν κανει καποιος παραγγελια ωστε να το δει η κοπελα στο ταμειο. Αυτα που λες οτι ηταν κρατημενα στο ταμειο πιθανολογω οτι ηταν μετα απο επικοινωνια του πελατη . Πχ την Limited του Zelda την πηρα απο καταστημα στην Αθηνα. Μολις ειδα την προσφορα πηρα τηλ και ειπα στην κοπελα κρατησε το ερχεται ο αδερφος μου σε μιση ωρα και οντως ετσι εγινε, το ειχαν ηδη στο ταμειο. Την Δευτερα που εκανα κρατηση το just dance του switch παλι σε καταστημα Αθηνας αλλα χωρις τηλεφωνο αυτη τη φορα , ο αδερφος μου πηγε και περιμενε στο ταμειο να του το φερουν . Επεξ/σία 5 Ιουλίου 2018 από james9tito
bad_freddy Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Να επιβεβαιώσω κι εγω το θέμα που φαίνεται να υπάρχει με το σύστημα τους, καθώς νωρίς το πρωί όταν τα 2DS φαινόταν διαθέσιμο σε αποθήκη και καταστήματα, πήγα πρώτα στο τοπικό κατάστημα μήπως πετύχω κανά κομμάτι (δεν φαινόταν διαθεσιμότητα στο σαιτ για το κατάστημα αυτό) και πήγα απευθείας σε υπάλληλο με τον κωδικό προιόντος να δούμε μήπως υπάρχει κανένα ξεχασμένο παραμέσα. Αφού χτύπησε τον κωδικό, εμφανίστηκε το σωστό προιον αλλά μου είπε οτι πρόκειται για κωδικό που έχει καταργηθεί και δεν υπάρχει πουθενά διαθέσιμο και όντως μου έδειξε και την οθόνη του όπου παντού φαινόταν απόθεμα μηδέν τόσο σε ολα τα καταστήματα και αποθήκη. Παράλληλα ο ίδιος κωδικός στο σαιτ φαινόταν άμεσα διαθέσιμος παντού... 🤔
nikos2075 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 10 λεπτά πριν, JackSparrow21 είπε Καλημέρα, Ακριβώς τα ίδια και σε μένα, με την ίδια παραγγελία. Αλλά δεν νομίζω να μπορούμε να κάνουμε κάτι. Αυτές που δίχνει διαθέσιμες σε κατάστημα είναι λογικά εκθεσιακές. Τους έστειλα ένα email οτι θα κάνω καταγγελία κι ότι γίνει...
james9tito Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Παιδια οποιος εχει πληρωσει δεν αρκει μια καταγγελια . Σας εχουν παρει λεφτα, χωρις να εχετε παραλαβει το προιον. Ή πατε στο καταστημα (αν ειναι κοντα) και ζητατε διευθυντη ή τηλεφωνο και ζητατε τον διευθυντη. Μην το αφησετε ετσι.
duende Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 31 λεπτά πριν, james9tito είπε Και αν θελετε τη γνωμη μου φταιει ο κωτσος που αντι να εχει προσωπικο μονιμο και εξιδεικευμενο , εχει κανει τα καταστηματα σουπερ μαρκετ. Αλλος 4ωρο αλλος ,8ωρο , εκπαιδευση μηδενικη , ο ιδιος πουλαει τηλεορασεις , ο ιδιος κουζινες κλπ. ακριβως αυτο. νεα ατομα, αναλωσιμα, που δε ξερουν τι τους γινεται. τις προαλλες που πηγα στο καταστημα Τσαμαδου στον Πειραια (νεο καταστημα) εκανα 2 λεπτα να παρω το προιον απο το ραφι, 10 λεπτα να το καταχωρησει ο υπαλληλος του τμηματος στο συστημα (τι μαλακια αυτη να μη μπορεις απλα να πας ταμειο) και αλλα 15 λεπτα να πληρωσω, σε ενα εντελως αδειο καταστημα, με κανεναν πελατη στα ταμεια, 2 κοπελες που ψαχνανε να δουν πως θα μπουν στην εφαρμογη, μετα επρεπε να παμε σε αλλο ταμειο σε αλλο οροφο στο καταστημα γιατι κανενα απο τα pos στα κεντρικα ταμεια δε δουλευε, και εκει επι ωρα προσπαθουσε η κοπελα να βρει το ονομα μου γιατι ο αλλος απο πανω δεν το ειχε περασει στο συστημα οταν το πηρα απο το ραφι. μπαχαλο
coyote2 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 τι να μην αφήσουμε έτσι.... εγω θα το παράταγα τελικά και δε θα ασχολούμουνα. τα λεφτά μου πίσω σε μία μέρα και πολύ είναι Το λεω με την έννοια ότι δεν έχουμε χρόνο να πηγαίνουμε να τσακωνόμαστε. Αν έχεις χρόνο μαζί σου. Πηγαινε Εγω αμα φύγω από το γραφείο θα χάσω άλλα εκατό ευρω
Προτεινόμενες αναρτήσεις