Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 ώρες πριν, Fortistis είπε

Τέλος, το δίλημμα " Αν ένας καθηγητής κάνει την έρευνα του αιώνα αλλά δεν πατάει ποτέ στο μάθημα πώς ακριβώς επωφελείται ο φοιτητής από αυτό;" είναι logical fallacy 

Έχουμε καθηγητές (πληθυντικός) που κάνουν μαθηματάρα και κάνουν συνέχεια τεράστια projects (όπως αυτό, Μεσαριτάκης και Μπόγρης μας έκανα Δίκτυα) και είναι εντάξει στις υποχρεώσεις τους και στα πάντα. Μεταδοτικότητα, συνέπεια και γνώσεις. Το ΤΕΙ Αθήνας έχει διαμάντια, έχει και πέτρες. It's all about who you choose to follow. Παντού, και το εννοώ, παντού, βλέπεις καθηγητές που είναι heroes, καλοί, μέτριοι και κακοί, there's not getting around that. Τώρα, αν εσύ νομίζεις ότι ένα τμήμα το καθορίζει η ταμπέλα, τότε κάνεις λάθος. 

  • Like 1
  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και Αθήνας είναι σε καλό επίπεδο. Για τα υπόλοιπα της επαρχίας δεν ξέρω.

Σίγουρα αν θέλεις να κάνεις ακαδημαική καριέρα, τα ΑΕΙ είναι πιο καλή επιλογή. Εχουν μεγαλύτερες επιδοτήσεις καλύτερες εγκαταστάσεις κλπ. Αν και εφόσον μιλάμε για Πληροφορική, έναν χρειάζεται και ιδιαίτερες εγκαταστάσεις. Δεν είναι επιστήμη που απαιτεί ακριβά εργαστήρια με ακριβά μηχανήματα. 

Επίσης πλέον από φέτος μπορείς να κάνεις και διδακτορικό σε ΤΕΙ.

Αν σε ενδιαφέρει ο προγραμματισμός, δεν έχει σημασία σε ποια σχολή θα πας. Είναι καθαρά θέμα πρακτικής και προσωπικής εξάσκησης.

 

Περισσότερο θέμα κόμπλεξ είναι στην Ελλάδα το θέμα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Εγώ πέρασα σε ΤΕΙ με 15000 μόρια παρόλα αυτά έχω την στάμπα του ΤΕΙτζή. Αλλος περνάει με 9000 μόρια ΑΕΙ και θεωρείται πανεπιστήμονας. Το ζήτημα είναι τι θα κάνεις μετά. Κάποιοι επαναπαύονται επειδή μπήκαν σε ΑΕΙ και μετά δεν προοδεύουν καθόλου. Εκπλήρωσαν το όνειρο του μπαμπά και περιμένουν με το πτυχίο να τους περιμένει η αγορά με ανοιχτές αγκάλες.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Dinos_12345 είπε

Έχουμε καθηγητές (πληθυντικός) που κάνουν μαθηματάρα και κάνουν συνέχεια τεράστια projects (όπως αυτό, Μεσαριτάκης και Μπόγρης μας έκανα Δίκτυα) και είναι εντάξει στις υποχρεώσεις τους και στα πάντα. Μεταδοτικότητα, συνέπεια και γνώσεις. Το ΤΕΙ Αθήνας έχει διαμάντια, έχει και πέτρες. It's all about who you choose to follow. Παντού, και το εννοώ, παντού, βλέπεις καθηγητές που είναι heroes, καλοί, μέτριοι και κακοί, there's not getting around that. Τώρα, αν εσύ νομίζεις ότι ένα τμήμα το καθορίζει η ταμπέλα, τότε κάνεις λάθος. 

 

Εάν μου βρεις που υποστηρίζω ότι "το τμήμα το καθορίζει η ταμπέλα", τότε μαζί σου. Εάν δεν το βρεις, τότε θα πρέπει να κοιτάξεις λίγο το πως επιλέγεις να απαντάς χωρίς να ξέρεις σε τι απαντάς ή χωρίς να έχεις καταλάβει σε τι απαντάς. 

Για να μην κάνεις τον κόπο και ψάχνεις, μπορείς να επιλέξεις μία από τις παραπάνω δύο επιλογές γιατί εγώ αυτό που έγραψα είναι το εξής απλό: Η γνώμη για ΤΕΙ ή ΑΕΙ θα πρέπει να συνοδεύεται από μερικά αντικειμενικά στοιχεία και όχι μόνο από προσωπικά δεδομένα (όπως "εγώ πέρασα καλά" ή "είχε βρει έναν φοβερό καθηγητή"  ή "έχω ακούσει/μου είπαν/ένας φίλος μου"). 

11 ώρες πριν, Kercyn είπε

Εντάξει άμα θες να παίξεις την κολοκυθιά δε μπορώ να σε βοηθήσω. Πάμε άλλη μια φορά. Η ερώτηση του OP είναι ΤΕΙ πληροφορικής τώρα ή ίσως ΑΕΙ του χρόνου; Οι περισσότεροι απάντησαν ΤΕΙ τώρα, και αν ήταν να βάλω στοίχημα γιατί θα έλεγα ότι είναι καλύτερα να πας σε μια σχολή τώρα παρά να περιμένεις έναν χρόνο μήπως πας σε κάποια άλλη, χωρίς να υπάρχει καμία ουσιαστική διαφορά.

Μιας και τα πας τόσο καλά με τα logical fallacies, πες μου πώς ακριβώς λέγεται όταν κάποιος απαντάει σε πράγματα τα οποία ο συνομιλητής του δεν είπε ποτέ; Όσο για το τι είναι οι "έρευνες", δεν ξέρω. Δες το 4ο "αντικειμενικό στοιχείο" που έβαλες, αποφάσισε τι ακριβώς είναι και πες μου να μάθω κι εγώ.

Μπήκα πάλι να συζητήσω όμορφα κι ωραία αλλά απ' ό,τι φαίνεται σας είναι πιο σημαντικό να έχετε δίκιο (με οποιονδήποτε τρόπο) παρά να κουβεντιάζετε. Καλή συνέχεια.

Ξεκινάς την συζήτηση με ειρωνικό post παραποίησης, συνεχίζεις με φτηνά λογικά τεχνάσματα και στο τέλος παραπονιέσαι λέγοντας "Μπήκα πάλι να συζητήσω όμορφα κι ωραία αλλά απ' ό,τι φαίνεται σας είναι πιο σημαντικό να έχετε δίκιο (με οποιονδήποτε τρόπο) παρά να κουβεντιάζετε. Καλή συνέχεια.". Όλο αυτό δεν σου φαίνεται ότι είναι λίγο προβληματικό; 

Από εκεί και έπειτα. 

Και πάλι θα πάρω ακριβώς αυτό που εσύ έγραψες: " Η ερώτηση του OP είναι ΤΕΙ πληροφορικής τώρα ή ίσως ΑΕΙ του χρόνου; Οι περισσότεροι απάντησαν ΤΕΙ τώρα". Το "ΤΕΙ" δεν έχει σημασία αλλά το τμήμα. Δηλαδή, άλλο το τμήμα επιστήμης Χ στο ΤΕΙ Α και άλλο το τμήμα επιστήμης Χ στο ΤΕΙ Β. Οπότε, η ερώτηση είναι "οποιοδήποτε ΤΕΙ αντί για ΑΕΙ". Το "του χρόνου ή φέτος" δεν είδα να σε απασχολεί μέχρι και αυτό σου το μήνυμα (μήπως επειδή τελείωσαν τα επιχειρήματα; ). Εφόσον η ερώτηση είναι "οποιοδήποτε ΤΕΙ αντί για ΑΕΙ", τότε και οι απαντήσεις είναι ανάλογες. Πώς οι απαντήσεις, λοιπόν, που προτείνουν ΤΕΙ (γενικά και αορίστως) είναι διαφορετικές από το "ΤΕΙ να 'ναι και ό,τι να 'ναι"; Συνεχίζεις να μην απαντάς και γενικά δεν έχεις απαντήσει και σε κάτι. Αυτό είναι το "μπήκα να συζητήσω"; 

Λες για το "έρευνες". Αρχίζω και υποπτεύομαι ότι δεν ξέρεις να διαβάζεις ή δεν μπορείς να κατανοήσεις απλές προτάσεις σαν και αυτήν που αναφέρεσαι (το 4ο στοιχείο μου) και η οποία είναι:

Ενεργά προγράμματα χρηματοδότησης/έρευνας αυτή την στιγμή. 

Δεν βλέπω ΠΟΥΘΕΝΑ την λέξη "ΕΡΕΥΝΕΣ". Είναι ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ που απλά αδυνατείς να κατανοήσεις τι διαβάζεις. Και αντί να ρωτήσεις, επιτίθεσαι. Φαντάζομαι και αυτό είναι στο πλαίσιο: "Μπήκα πάλι να συζητήσω όμορφα κι ωραία αλλά απ' ό,τι φαίνεται σας είναι πιο σημαντικό να έχετε δίκιο (με οποιονδήποτε τρόπο) παρά να κουβεντιάζετε". Περιμένω, εάν έχεις ίχνος καλώς αξιών, να απαντήσεις μία φορά σε κάτι και να προσδιορίσεις τι εννοείς με το "έρευνες". 

Για την ιστορία, όπως φαίνεται από το "Ενεργά προγράμματα χρηματοδότησης/έρευνας αυτή την στιγμή.", εγώ μίλησα συγκεκριμένα για ενεργά προγράμματα χρηματοδότησης ή ενεργά προγράμματα έρευνας (ή, αλλιώς, ερευνητικά προγράμματα). 

Γενικά, πάλι παραποιείς τα όσα έγραψα (εξαιρετικά προσβλητικό και ποταπό), πάλι δεν απαντάς σε κάτι, πάλι δεν γνωρίζεις για τι συζητάς αλλά απαιτείς να έχεις δίκιο, απαιτείς να μην σου λένε τα λάθη σου και καταλήγεις λέγοντας ότι φταίνε οι άλλοι. Φαντάζομαι ότι αυτό εννοούσες με το "Μπήκα πάλι να συζητήσω όμορφα κι ωραία αλλά απ' ό,τι φαίνεται σας είναι πιο σημαντικό να έχετε δίκιο (με οποιονδήποτε τρόπο) παρά να κουβεντιάζετε.". 

Επεξ/σία από Fortistis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Fortistis είπε

Εάν μου βρεις που υποστηρίζω ότι "το τμήμα το καθορίζει η ταμπέλα", τότε μαζί σου. Εάν δεν το βρεις, τότε θα πρέπει να κοιτάξεις λίγο το πως επιλέγεις να απαντάς χωρίς να ξέρεις σε τι απαντάς ή χωρίς να έχεις καταλάβει σε τι απαντάς. 

Για να μην κάνεις τον κόπο και ψάχνεις, μπορείς να επιλέξεις μία από τις παραπάνω δύο επιλογές γιατί εγώ αυτό που έγραψα είναι το εξής απλό: Η γνώμη για ΤΕΙ ή ΑΕΙ θα πρέπει να συνοδεύεται από μερικά αντικειμενικά στοιχεία και όχι μόνο από προσωπικά δεδομένα (όπως "εγώ πέρασα καλά" ή "είχε βρει έναν φοβερό καθηγητή"  ή "έχω ακούσει/μου είπαν/ένας φίλος μου"). 

 

 

Μην παίρνεις και πολύ στα σοβαρά τον @Dinos_12345. Παλαιότερα είχε πει (και κρίμα που δεν έχω λινκ) ότι το ΤΕΙ στην ουσία δεν του προσφέρει τίποτα, ότι οι καθηγητές είναι μέτριοι γιατί δεν έχουν ιδέα τι παίζει στην αγορά εργασίας και ο μόνος λόγος που πάει στο ΤΕΙ είναι για να δικτυωθεί και να κάνει γνωριμίες.

 

 

edit: Το βρήκα    

 

"Κάθομαι στο ΤΕΙ γιατί μου δίνει διασυνδέσεις και προνόμια" lol

Επεξ/σία από _Theo_
  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, GenesisX είπε

Σίγουρα αν θέλεις να κάνεις ακαδημαική καριέρα, τα ΑΕΙ είναι πιο καλή επιλογή. Εχουν μεγαλύτερες επιδοτήσεις καλύτερες εγκαταστάσεις κλπ. Αν και εφόσον μιλάμε για Πληροφορική, έναν χρειάζεται και ιδιαίτερες εγκαταστάσεις. Δεν είναι επιστήμη που απαιτεί ακριβά εργαστήρια με ακριβά μηχανήματα.

Αναλόγως τι πεδίο και θέμα έρευνας πράττεις πχ. εάν θες ένα cluster 100pc για έρευνα τότε δεν είναι φτηνό.

6 ώρες πριν, GenesisX είπε

Επίσης πλέον από φέτος μπορείς να κάνεις και διδακτορικό σε ΤΕΙ.

Αν σε ενδιαφέρει ο προγραμματισμός, δεν έχει σημασία σε ποια σχολή θα πας. Είναι καθαρά θέμα πρακτικής και προσωπικής εξάσκησης.

Και μην ξεχνάμε ότι με ένα master μπορείς κάλλιστα να το κάνεις σε ΑΕΙ. Tο master αυτού καθ' αυτού είναι προετοιμασία για Ph.D άρα μπορείς να κάνεις Ακαδημαϊκή καριέρα. Έτσι για προπτυχιακό ναι μεν η σχολή μετρά αλλά εάν δεν στο δώσει η σχολή μερίμνησε να το πάρεις και μόνος σου πχ. στην σχολή που έκανα προπτυχιακό ΔΕΝ έμαθα να στήνω ένα απλό LAMP stack το έμαθα μόνος μου.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, _Theo_ είπε

Μην παίρνεις και πολύ στα σοβαρά τον @Dinos_12345. Παλαιότερα είχε πει (και κρίμα που δεν έχω λινκ) ότι το ΤΕΙ στην ουσία δεν του προσφέρει τίποτα, ότι οι καθηγητές είναι μέτριοι γιατί δεν έχουν ιδέα τι παίζει στην αγορά εργασίας και ο μόνος λόγος που πάει στο ΤΕΙ είναι για να δικτυωθεί και να κάνει γνωριμίες.

edit: Το βρήκα    

"Κάθομαι στο ΤΕΙ γιατί μου δίνει διασυνδέσεις και προνόμια" lol

Δεν βλέπω το πως κάτι τέτοιο πρέπει να κάνει κάποιον να μην με πάρει στα σοβαρά. Ακόμα το πιστεύω αυτό. Το Πανεπιστήμιο, πέρα από το πτυχίο το οποίο θα πάρω, μου δίνει διασυνδέσεις και προνόμια. Ισχύει στο 100% αυτό που λέω. Το Πανεπιστήμιο, δεν μου δίνει τις γνώσεις προγραμματισμού που χρειάζομαι για την αγορά εργασίας ούτε περιμένω να μου τις δώσει. Επίσης, οι καλοί καθηγητές είναι μετρημένοι και οι μέτριοι καθηγητές, αποτελούν(δυστυχώς) τη συντριπτική πλειοψηφία και όντως, δεν ξέρουν τι γίνεται στην αγορά. Ποτέ δεν είπα ότι δεν μου προσφέρει τίποτα.

Εγώ είμαι αυτός που δεν πρέπει να πάρει κάποιος στα σοβαρά;

Πολύ επιλεκτικά θυμάσαι πάντως. Δεν θυμάσαι για παράδειγμα, ότι είπες πως οι αυτοδίδακτοι είναι κατώτεροι από εσένα με το πτυχίο (γενίκευσες κιόλας) και ότι έχεις παραπάνω προσόντα. Δεν θυμάσαι ότι απαξίωσες τέτοια άτομα, λέγοντας πως ψάχνουν δικαιολογία να "συγχωρήσουν" τον εαυτό τους που δεν πέρασαν κάπου. Δεν συνεχίζω, φτάνουν όσα είχαμε πει τότε. Δεν σ'αρέσει να έχεις άδικο και φαίνεται. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Dinos_12345 είπε

Δεν βλέπω το πως κάτι τέτοιο πρέπει να κάνει κάποιον να μην με πάρει στα σοβαρά. Ακόμα το πιστεύω αυτό. Το Πανεπιστήμιο, πέρα από το πτυχίο το οποίο θα πάρω, μου δίνει διασυνδέσεις και προνόμια. Ισχύει στο 100% αυτό που λέω. Το Πανεπιστήμιο, δεν μου δίνει τις γνώσεις προγραμματισμού που χρειάζομαι για την αγορά εργασίας ούτε περιμένω να μου τις δώσει. Επίσης, οι καλοί καθηγητές είναι μετρημένοι και οι μέτριοι καθηγητές, αποτελούν(δυστυχώς) τη συντριπτική πλειοψηφία και όντως, δεν ξέρουν τι γίνεται στην αγορά. Ποτέ δεν είπα ότι δεν μου προσφέρει τίποτα.

Εγώ είμαι αυτός που δεν πρέπει να πάρει κάποιος στα σοβαρά;

Πολύ επιλεκτικά θυμάσαι πάντως. Δεν θυμάσαι για παράδειγμα, ότι είπες πως οι αυτοδίδακτοι είναι κατώτεροι από εσένα με το πτυχίο (γενίκευσες κιόλας) και ότι έχεις παραπάνω προσόντα. Δεν θυμάσαι ότι απαξίωσες τέτοια άτομα, λέγοντας πως ψάχνουν δικαιολογία να "συγχωρήσουν" τον εαυτό τους που δεν πέρασαν κάπου. Δεν συνεχίζω, φτάνουν όσα είχαμε πει τότε. Δεν σ'αρέσει να έχεις άδικο και φαίνεται. 

Προγραμματισμό ΔΕΝ θα μάθεις από κάποια σχολή ΜΟΝΟΣ σου θα μάθεις, παρόλα αυτά μια σχολή θα σου δώσει τα βασικά τα 101 από τα 101, θα πρέπει να δώσεις και προσωπικό πόνο για να μάθεις κάτι που θες, βασικά να βρεις αυτό που θες, πχ. μέσω βιβλίων paktpub (https://www.packtpub.com/).

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, PC_MAGAS είπε

Προγραμματισμό ΔΕΝ θα μάθεις από κάποια σχολή ΜΟΝΟΣ σου θα μάθεις, παρόλα αυτά μια σχολή θα σου δώσει τα βασικά τα 101 από τα 101, θα πρέπει να δώσεις και προσωπικό πόνο για να μάθεις κάτι που θες, βασικά να βρεις αυτό που θες, πχ. μέσω βιβλίων paktpub (https://www.packtpub.com/).

 

8 λεπτά πριν, Dinos_12345 είπε

Το Πανεπιστήμιο, δεν μου δίνει τις γνώσεις προγραμματισμού που χρειάζομαι για την αγορά εργασίας ούτε περιμένω να μου τις δώσει. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω η κουβέντα έχει εκτραχυνθεί εντελώς και οδεύει πλήρως προς την προσωπική σύγκρουση, κατάσταση που δεν έχει να προσφέρει απολύτως τίποτα στο θέμα.

Η ερώτηση ήταν συγκεκριμένη και δόθηκαν συγκεκριμένες απαντήσεις στο παλικάρι. Μπορεί να κάνει τις επιλογές τους νομίζω.

Σαν γενικό σχόλιο πάντως, θεωρώ ότι καμία σχολή δεν βγάζει έτοιμους «επαγγελματίες».

Οι σχολές (ΑΕΙ και ΤΕΙ) έχουν σαν σκοπό κατά την άποψη μου να σε μάθουν πώς να μαθαίνεις.

Από εκεί και πέρα η κατάσταση είναι στα δικά σου χέρια και το πόσα παντελόνια είσαι διατεθειμένος να λιώσεις ή όχι.

Επεξ/σία από ZauZ
  • Like 2
Δημοσ.

 Μια χαρα πας σε μεταπτυχιακο εξωτερικου απο τει , αν εχεις και επιπεδο εξαιρετικο στα αγγλικα (ielts) και ενα καλο σκορ (gre) .

Εκανα μεταπτυχιακο σε Πανεπιστημιο και ειδα τι χαλι επικρατει ...αν εξαιρεσεις τους πολυτεχνιτες οι αλλοι τελειωσαν και παλι δουλευουν ως σερβιτοροι και γραμματειακη υποστηριξη με 2 πτυχια... Συμφοιτητες μου απο το τει ειναι στην Ατλαντα και στον Καναδα σε εταιριες software γιατι αφιερωθηκαν σε αυτο και ηταν ικανοτατοι, δεν τους μειωσε σε τιποτα το οτι ηταν απο τει, βεβαια και  πολλοι αλλοι  ακομα κανουν τυπικες ελληνικες δουλειες...  . Αν εισαι καλος και ικανος ...δεν μετραει τιποτα αλλο... Η νοοτροπια αυτη δημιουργησε να υπαρχουν ακαλυπτες θεσεις πολυ καλοπληρωμενες ενω το hr δεχεται χιλιαδες αιτησεις ανθρωπων με 2 πτυχια που ειναι τελειως ανικανοι απλα να εξηγησουν σε 10 γραμμες τι ειναι και τι κανει το τρανζιστορ ή η διοδος ζενερ  ενω εχουν τελειωσει αναλογη σχολη. Το ιδιο να επιλεξουν απο 10 ακρολεξα ποια αφορουν δικτυα ...και επιλεγουν το abs και το esp αντι για stp και ospf. Ειδικα στο cybersecurity δεν υπαρχει pool στην Ελλαδα. Στο εξωτερικο βλεπεις 40ρηδες να αλλαζουν επαγγελμα και με εντατικα στο udemy και αλλα προγραμματα να καταφερνουν να εργαζονται μεσα σε 2 χρονια ...και εμεις εδω να καταργιομαστε τους ξενους για την κριση και να  κανουμε το επιδομα  αλληλεγγυης netflix ,τσιγαρα, και πιτσες...

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Τα τελευταία trends δείχνουν διπλασιασμό της γνώσης σε λιγότερο χρόνο από το μέσο όρο που βγαίνει κάποιος από σχολή. Οπότε θα είναι πολύ πολύ δύσκολο για κάποιον να κρατάει μια δουλειά γιατί κάποτε τελείωσε μια σχολή. Με αυτήν την παραδοχή όπου και να πας θα είναι το ίδιο, αφού δε θα βγεις έτοιμος για την αγορά εργασίας. 

Δημοσ.
13 ώρες πριν, giotis1982 είπε

Τα τελευταία trends δείχνουν διπλασιασμό της γνώσης σε λιγότερο χρόνο από το μέσο όρο που βγαίνει κάποιος από σχολή. Οπότε θα είναι πολύ πολύ δύσκολο για κάποιον να κρατάει μια δουλειά γιατί κάποτε τελείωσε μια σχολή. Με αυτήν την παραδοχή όπου και να πας θα είναι το ίδιο, αφού δε θα βγεις έτοιμος για την αγορά εργασίας. 

Σιγά τη νέα γνώση, επειδή βγήκε η νέα version κάποιου js Framework, .NET, ...

Εγώ πιστεύω ότι στην πληροφορική τα πράγματα είναι πολύ στάσιμα. Αυτό που βλέπετε ως πρόοδο είναι η αύξηση των προϊόντων που θέλουν να σας πουλήσουν οι google, microsoft, amazon...

Μάθετε να σχεδιάζετε σωστά τα προγράμματα, τώρα το αν θα αποθηκεύετε χρησιμοποιώντας EF, Hibernate, plain SQL, NoSql δεν έχει πολύ σημασία. Η αν για display θα έχετε Angular, React, WPF  κλπ. Το ίδιο ισχύει και για ποιο cloud να μάθεις, ποιο message queue library. 

  

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω, το επιχείρημα της αδυναμίας εκτέλεσης του bi-modal IT από το μεγαλύτερο ποσοστό Dev/IT στον κόσμο είναι το μεγαλύτερο παράδειγμα. Άντε πείσε κάποιον που γράφει T-SQL να το πάει σε message queue γιατί ταιριάζει καλύτερα στο hybrid. Ποιο εύκολο είναι να μετακομίσεις την εταιρεία δίπλα από το datacenter για να έχεις 5 ms latency παρά να ξαναγράψει τον κώδικα.    Και αυτή η άρνηση και τα blockers είναι γιατί έχει φόρτο εργασίας , το μεγαλύτερο ποσοστό του οποίου προέρχεται από την έλλειψη γνώσης και χρειάζεται learning curve.

Επεξ/σία από Επισκέπτης

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...