ZauZ Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Εγώ προτείνω το ΤΕΙ, πολύ προσωπική δουλειά και μετά εξωτερικό για συνέχιση σπουδών. Το επίπεδο σπουδών θεωρώ πως θα είναι καλό (τουλάχιστον από όσα ακούω τόσα χρόνια). Θα πάρεις πρακτικές γνώσεις και θα έχεις όλα τα τυπικά προσόντα για παραπέρα. Υγ : Δε νομίζω ότι έχει ιδιαίτερη σημασία αλλά έχω τελειώσει ΑΕΙ + Master…
marios28 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Στις 1/7/2018 στις 7:34 ΜΜ, KarmaGer είπε Οπως πολλοι απο εσας θα γνωριζετε, στις 29/6/2018 -ημερα Παρασκευη- ανακοινωθηκαν τα αποτελεσματα των εξετασεων τον Πανελληνιων. Δυστυχως δεν καταφερα να περασω σε καποιο ΑΕΙ πληροφορικης και τωρα ο κληρος πεφτει στο Μηχανικων Πληροφορικης το οποιο μετραει πολλα τμηματα στη χωρα. Θα αξιζε πιστευετε να χασω μια χρονια για να περασω σε καποιο ΑΕΙ η να μαζεψω τα μπογαλακια μου και να μπω στο προαναφερθεν τμημα ; Σε αυτο το σημειο να δηλωσω οτι δεν προκειται να αρκεστω στις εγχωριες σπουδες μου και εχω ως στοχο να κανω μεταπτυχιακο στο εξωτερικο, ανεξαρτητα απο το αν παω σε ΑΕΙ η ΤΕΙ. Ευχαριστω εκ των προτερων. Πριν χρόνια είχα βρεθεί στη θέση σου. Είχα περάσει σε ΤΕΙ πληροφορικής. Πήγα 3 φορές να διαπιστώσω το κλίμα μόνος μου. Δε μου άρεσε και αποφάσισα να δώσω ξανά. Πέρασα σε ΑΕΙ (csd κρήτης) την επόμενη χρονιά και η διαφορά ήταν χαώδης (σε όλους τους τομείς) υπέρ του csd. Δεν ξέρω για τα άλλα ΑΕΙ, ούτε από που προκύπτει (όπως γράφεται εδώ), ότι στα ΑΕΙ είναι καλό να πάει κάποιος αν ενδιαφέρεται για ακαδημαϊκή καριέρα, αλλά στο csd γινόταν αρκετά καλή δουλειά (πρωτίστως) και στο πρακτικό κομμάτι (προγραμματισμό θα μάθεις θες δε θες). Μεταπτυχιακό μπορείς να κάνεις εκεί. Τα παραπάνω εφόσον δεν έχουν αλλάξει τα πράγματα. Με λίγα λόγια σου συστήνω να πας να δεις μόνος σου το κλίμα εφόσον είναι δυνατόν και μετά να αποφασίσεις μόνος σου. Ό,τι και να σου πει ο καθένας θα κοιτάξει (όπως είναι λογικό) τη δική του εμπειρία.
masteripper Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Εγώ έχω τελειώσει και ΤΕΙ & ΑΕΙ...οπότε...δεν ξέρω κατα πόσο θα σου "κάτσει" να σε εκτιμήσουν στην δουλειά αλλά κατα κανόνα στα εργοστάσια με βάση τα χαμένα χρόνια της ζωής μου είτε ΙΕΚ/ΟΑΕΔ είτε ΤΕΙ το ίδιο και το αυτό με ελάχιστες εξαιρέσεις.... ..που βασίζονται στην προσωπικότητα και όχι στο χαρτί...απο την άλλη Πολυτεχνείο και μετά ΑΕΙ είσαι κύριος/κυρία. Αν οικονομικά μπορείς να αντεπεξέλθεις...πήγαινε απο την άποψη ότι δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις...και ειδικά στην Πληροφορική μπορείς να αποδείξεις με πολλούς τρόπους την αξία σου και χωρίς χαρτί...(ΑΡΚΕΙ βέβαια να είσαι καλός και να έρχονται αυτοί σε σένα και ΟΧΙ εσύ σε αυτούς)
Dinos_12345 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Στις 3/7/2018 στις 11:53 ΠΜ, marios28 είπε Πριν χρόνια είχα βρεθεί στη θέση σου. Είχα περάσει σε ΤΕΙ πληροφορικής. Πήγα 3 φορές να διαπιστώσω το κλίμα μόνος μου. Δε μου άρεσε και αποφάσισα να δώσω ξανά. Πέρασα σε ΑΕΙ (csd κρήτης) την επόμενη χρονιά και η διαφορά ήταν χαώδης (σε όλους τους τομείς) υπέρ του csd. Δεν ξέρω για τα άλλα ΑΕΙ, ούτε από που προκύπτει (όπως γράφεται εδώ), ότι στα ΑΕΙ είναι καλό να πάει κάποιος αν ενδιαφέρεται για ακαδημαϊκή καριέρα, αλλά στο csd γινόταν αρκετά καλή δουλειά (πρωτίστως) και στο πρακτικό κομμάτι (προγραμματισμό θα μάθεις θες δε θες). Μεταπτυχιακό μπορείς να κάνεις εκεί. Τα παραπάνω εφόσον δεν έχουν αλλάξει τα πράγματα. Με λίγα λόγια σου συστήνω να πας να δεις μόνος σου το κλίμα εφόσον είναι δυνατόν και μετά να αποφασίσεις μόνος σου. Ό,τι και να σου πει ο καθένας θα κοιτάξει (όπως είναι λογικό) τη δική του εμπειρία. Δεν μπορείς να έχεις άποψη για το κλίμα με τρείς φορές. Είναι ανάλογα το ΤΕΙ πάντα αλλά δεν μπορείς να απορρίπτεις κάτι με την πρώτη ματιά.
Fortistis Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 10 λεπτά πριν, Dinos_12345 είπε Δεν μπορείς να έχεις άποψη για το κλίμα με τρείς φορές. Είναι ανάλογα το ΤΕΙ πάντα αλλά δεν μπορείς να απορρίπτεις κάτι με την πρώτη ματιά. Για να καταλάβω... Ένας που ο ίδιος έχει εμπειρία και από τα δύο ιδρύματα δεν μπορεί να βγάλει συμπέρασμα επειδή "πήγε τρεις φορές". Αλλά αυτοί που έχουν εμπειρία μόνο από το ένα και καθόλου από το άλλο, είναι ΟΚ να προτείνουν την δική τους επιλογή/κατάληξη σαν καλύτερη. Αυτό ακούγεται μόνο σε εμένα κάπως προβληματικό;
Dinos_12345 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 42 λεπτά πριν, Fortistis είπε Για να καταλάβω... Ένας που ο ίδιος έχει εμπειρία και από τα δύο ιδρύματα δεν μπορεί να βγάλει συμπέρασμα επειδή "πήγε τρεις φορές". Αλλά αυτοί που έχουν εμπειρία μόνο από το ένα και καθόλου από το άλλο, είναι ΟΚ να προτείνουν την δική τους επιλογή/κατάληξη σαν καλύτερη. Αυτό ακούγεται μόνο σε εμένα κάπως προβληματικό; Αν θεωρείς εμπειρία και από τα δύο ιδρύματα, το να έχει πάει στο ένα, μόνο τρεις φορές, τότε πάσο. Είναι πρακτικά αδύνατο, με τρεις φορές, να καταλάβεις what it's all about. Σα να στείλεις εμένα για μάθημα στο ΟΠΑ τρεις φορές, στο αντίστοιχο τμήμα και μετά εγώ να λέω ότι έχω εμπειρία και από Πανεπιστήμιο και από ΤΕΙ. Είναι παράλογο.
the other one Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Προς τον topic starter, αφού βγήκε ο καθένας και είπε την αποψάρα του (μερικές εκ των οποίων είναι από λάθος έως straight up ηλίθιες) ας πω κι εγώ τη δική μου κι όποιος θέλει διαφωνεί: - Εδώ και κάμποσα χρόνια ο διαχωρισμός είναι πανεπιστήμια + ΤΕΙ, ΑΕΙ θεωρούνται και οι 2 κατηγορίες. - Σε ό,τι αφορά την επαγγελματική σου καριέρα το αν έβγαλες πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΚΑΜΙΑ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΗΜΑΣΙΑ. Δεν έχει ΚΑΝ σημασία αν η σχολή σου θα θεωρείται καλή ή όχι. Αν σου πω τι τελείωσαν καμποσοι εκ των senior engineers στην εταιρεία που δουλεύω θα βάλεις τα γέλια. - Σε ό,τι αφορά την ακαδημαϊκή σου καριέρα, το αν θα σε δεχτεί ένα ίδρυμα για μια θέση διδακτορικού πχ εξαρτάται από ένα σύνολο πολλών παραγόντων, κάποιοι εκ των οποίων είναι οι βαθμοί σου, το statement of purpose σου, τα ερευνητικά σου ενδιαφέροντα, τυχόν ερευνητικό έργο στο προπτυχιακό, πράγματα τα οποία όπως καταλαβαίνεις εξαρτώνται κυρίως από σένα κι όχι από τη σχολή σου. Εκεί που θα σε βοηθήσει η σχολή σου και σίγουρα θα μετρήσει σε έναν μεγάλο επίσης βαθμό είναι μέσω των καθηγητών σου και οι οποίοι θα σε προτείνουν με συστατικές και χτίζοντας όνομα στη σχολή σου στο εξωτερικό. Αν σε ενδιαφέρει η έρευνα λοιπόν δεν κοιτάς σχολές αλλά μέλη ΔΕΠ και ερευνητικές ομάδες και projects που τρέχουν στα πεδία που σε ενδιαφέρουν. Μπορεί μια σχολη'στην ασφάλεια πχ να έχει δυνατά ονόματα που να τρέχουν προγράμματα και να κάνουν παπάδες και στην τεχνητή νοημοσύνη να βαράει μύγες. Βέβαια έχε υπόψη σου πως το να πας για ένα μεταπτυχιακό έξω δεδομένου πως έχεις τα $$$ needed και πως δεν στοχεύεις για cambridge ξέρω γω είναι κάτι βατό. Δεν χρειάζεται να σαι σε καμιά πρωτοκλασάτη σχολή για να σε δεχτούν κάπου στην Ολλανδία ή τη Σουηδία αναλόγα πάντα πού στοχεύεις κι εσύ οι απαιτήσεις μπορεί να ποικίλουν. - Σε ό,τι αφορά το επίπεδο σπουδών μιας σχολής είναι αποτέλεσμα ενός συνόλου παραγόντων μεταξύ της ποιότητας των καθηγητών (βιογραφικά/ερευνητικό έργο), οργάνωσης σπουδών (συχνές καταλήψεις, σωστό πρόγραμμα σπουδών), εγκαταστάσεις και επίπεδο φοιτητών. Το αν είναι πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ δεν έχει καμία σημασία. Απλώς τυχαίνει λόγω χαμηλότερης ζήτησης τα ΤΕΙ κατά μέσο όρο να έχουν χαμηλότερες βάσεις και να μπαίνουν μεταξύ άλλων και χαμηλότερου επιπέδου φοιτητές αλλά αυτό φυσικά δεν κάνει apply σε όλα τα ΤΕΙ είναι κάτι που ισχύει κατά περίπτωση και αφορά και πολλά πανεπιπστήμια ακόμα και φυσικά τείνει πολλές φορές να μεγαλοποιείται χωρίς λόγο. Γενικά επειδή οι πανελλήνιες είναι ένα μεγάλο πανηγύρι status και προκατάληψης δεκαετιών που δεν αλλάζει εύκολα, κράτα ό,τι σου πει ο καθένας with a big grain of salt διασταυρώνοντάς τα μόνος σου, το ίδιο ισχύει και για τα από πάνω. Τώρα σχετικά με αυτό που ρωτάς, το τι έκανες στη Γ λυκείου το γνωρίζεις μόνο εσύ. Αν μάτωσες στο ξύσιμο και έβγαλες τίποτα 9 χιλιάδες μόρια μπορείς να το πάρεις πιο σοβαρά να κάνεις κάτι καλύτερο.Πάλι δεν είναι καν απαραίτητο αν σε ενδιαφέρει μόνο η επαγγελματική καριέρα, αλλά όπως και να χει είναι ένα καλό challlenge. Αν όμως έκανες μια καλή προσπάθεια και είχες ένα σεβαστό αποτέλεσμα ό,τι κι αν σημαίνει αυτό, να χάσεις άλλον ένα χρόνο για να βγάλεις 1000-2000 μόρα παραπάνω προσωπικά δε βρίσκω νόημα. Εξαίρεση αν ήταν θέμα αντικειμένου πχ πήγαινεις για ιατρική και περνάς μόνο βιολογικό τότε οκ. Και πριν ρωτήσεις, ναι, τα ίδια σκατά είναι και η "πληροφορική" και η "μηχανικών πληροφορικής" και η "επιστήμης υπολογιστών" δες τους οδηγούς σπουδών αν δε με πιστεύεις. Αυτά. Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2018 από the other one 1
Moderators Kercyn Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Moderators Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 3/7/2018 στις 8:48 ΠΜ, Fortistis είπε α) Όχι. Εκεί λέω για "αντικειμενικά στοιχεία (δηλαδή, αριθμούς)". Τα "metrics" είναι μεγέθη, μετρικές. Εγώ μιλάω για στοιχεία. Τα metrics είναι στοιχεία, όλα τα στοιχεία δεν είναι metrics. β) Παραφράζεις αυτό που έγραψα ή δεν κατάλαβες τι έγραψα. Το να παραθέσει κανείς τα καλά και τα κακά της σχολής του σε κάποιον ενδιαφερόμενο, είναι απόλυτα φυσιολογικό. Το να προτείνει ως λύση τα ΤΕΙ (γενικά) επειδή αυτός πήγε σε ΤΕΙ, είναι αρκετά dodgy. Και για να προσθέσω την δική μου οπτική. Όταν κάποιος προτείνει το τμήμα που τελείωσε ως λύση (και όχι απλά παραθέτει τα καλά και τα κακά του), καλό θα ήταν να παραθέτει και τα: Ποσοστό αποφοίτων με εργασία στο αντικείμενο του τμήματος. Εάν δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση από την γραμματεία, τότε αυτό δείχνει αρκετά για το τμήμα. Μέσο αριθμό δημοσιεύσεων (βάσει google scholar) ανά ΔΕΠ/ΕΠ. Εάν τα μέλη ΔΕΠ/ΕΠ δεν δημοσιεύουν, τότε δεν έχουν σχέση με την επικαιρότητα της έρευνας. Μπορεί να είναι καλοί δάσκαλοι, αλλά όχι επιστήμονες. Μέσο αριθμό ετεροαναφορών (βάσει google scholar) ανά ΔΕΠ/ΕΠ. Γιατί, μπορεί να δημοσιεύουν αλλά κανείς να μην τους παίρνει στα σοβαρά. Ενεργά προγράμματα χρηματοδότησης/έρευνας αυτή την στιγμή. Μέσο πλήθος ετών για αποφοίτηση. γ) Ακόμα περιμένω τα metrics που ανέφερες εσύ στο: Υ.Γ. Ένα παράδειγμα: Το H Index είναι metric. Το πόσα από τα άρθρα που αναφέρουν δικό σου άρθρο έχουν πρώτο author από την ίδια χώρα με εσένα, δεν είναι metric (είναι μία βλακεία που μου ήρθε εμένα στο κεφάλι τώρα). Με την "καθαρή" έννοια βέβαια, metric είναι μία distance function. Αλλά... Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δει όσο καιρό είμαι στο forum να λέει κάποιος "ΤΕΙ να' ναι κι ό,τι να 'ναι". Για τα "αντικειμενικά στοιχεία", τα 2,3, και 4 είχα στο μυαλό μου, τα οποία τα θεωρώ παντελώς άχρηστα για κάποιον φοιτητή. Και το λέω αυτό γιατί, τουλάχιστον σε περιπτώσεις που ξέρω και από τη δική μου σχολή αλλά και από άλλες σχολές (πανεπιστήμια και ΤΕΙ), οι καθηγητές που είναι "ερευνητές" κάνουν ό,τι να 'ναι μάθημα, όποτε το θυμηθούν να έρθουν και όποτε ευκαιρούν από τις 3μηνες άδειες που παίρνουν για να ερευνήσουν και να παρευρεθούν σε συνέδρια. Παράδειγμα από τη δική μου σχολή, από όταν ήμουν πρώτο εξάμηνο. Δύο μαθηματικοί, ο ένας να σκίζεται στο μάθημα, να έχει εξαιρετικές σημειώσεις και να νοιάζεται πραγματικά γι' αυτό που διδάσκει και για τους ανθρώπους που έχει από κάτω. Ο άλλος να έρχεται όποτε το θυμάται, να κάνει απαράδεκτο μάθημα και αυτό μισό. Μία φορά, δε θα το ξεχάσω ποτέ, μπαίνει μέσα, βάζει ένα ολοκλήρωμα στον πίνακα και λέει λύστε το, εγώ δεν είμαι αστυφύλακας, πάω στο γραφείο μου, δύο άτομα να διορθώσουν τα γραπτά και να μου τα φέρουν. Εμένα αυτός ο καθηγητής στα παπάρια μου πόσες δημοσιεύσεις έχει, πόσα άρθρα αναφέρουν τη δουλειά του και πόσες έρευνες τρέχει. Προφανώς δεν τα ισοπεδώνουμε όλα, και οι έρευνες είναι σημαντικές και οι δημοσιεύσεις, αλλά πιστεύω οι περισσότεροι φοιτητές ενδιαφέρονται περισσότερο να πάνε να μάθουν κάτι από κάποιον καθηγητή από το να έχει πολλές δημοσιεύσεις και να τον βλέπουν μόνο στις εξεταστικές. Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις, όπως ο Μπόγρης, που είναι από τους καλύτερους καθηγητές εκεί μέσα. EDIT: Αλήθεια η γραμματεία πώς θα ξέρει αν εγώ γυρίζω μπέργκερ ή διδάσκω στο MIТ αυτή τη στιγμή; Ειλικρινά ρωτάω. Επεξ/σία 5 Ιουλίου 2018 από Kercyn 1
MitsarasAth Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Αν δουλεψεις αρκετα μονος σου δεν θα εχεις κανενα απολυτως θεμα και στην αγορα εργασιας θα μπεις κανονικα. στο τει απλα υπαρχει η περιπτωση να πεσεις στην λουμπ της πλεμπας οπου θα θελει τα θεματα να ειναι αυτουσια με το μαθημα, ευκολα ταλιρακια,ευκολες πτυχιακες, διβασμα μια βδομαδα και γραφω 10 που σε γεννικες γραμμες στα αει δεν υπαρχουν. 1
marios28 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 5 ώρες πριν, Dinos_12345 είπε Δεν μπορείς να έχεις άποψη για το κλίμα με τρείς φορές. Είναι ανάλογα το ΤΕΙ πάντα αλλά δεν μπορείς να απορρίπτεις κάτι με την πρώτη ματιά. Δεν είπα για όλα τα TEI. Σύγκρινα το TEI πληροφορικής που είχα περάσει την προηγούμενη χρονιά με το csd. Δε μου άρεσε το κλίμα στο TEI όπως έγραψα παραπάνω και κατέληξα ότι έπρεπε να ξαναδώσω (από την πρώτη φορά). Έτσι όπως τα είχα δει τότε, η διαφορά μου φάνηκε τεράστια (σε όλους τους τομείς). Δεν ξέρω για τα άλλα ΤΕΙ, δεν ξέρω για τα άλλα AEI. Δεν ξέρω πώς είναι η κατάσταση σήμερα. Το μόνο που συστήνω είναι να πάει κάποιος να δει από μόνος του. Από 'κει και πέρα επειδή γράφεται ότι δεν παίζει ρόλο στην αγορά εργασίας τι έχει τελειώσει κάποιος ή ότι μπορεί κάποιος να τα μάθει μόνος του. Δεν αντιλέγω. Θα περάσει όμως κάποιος 4-5(μπορεί και παραπάνω) χρόνια σε ένα τμήμα. Γιατί αν υπάρχει η δυνατότητα ή η όρεξη να μην τα περάσει σε (πιθανόν) καλύτερες συνθήκες (διδακτικό προσωπικό, καλύτερες εγκαταστάσεις, υψηλότερο επίπεδο γνώσης συμφοιτητών κ.τ.λ.); Αν όντως οι συνθήκες είναι καλύτερες, πιθανόν οι τελικές γνώσεις να είναι πιο ποιοτικές πιο ολοκληρωμένες. Αυτή είναι η δική μου γνώμη/άποψη επί του αρχικού ερωτήματος. 1 1
Fortistis Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, Kercyn είπε Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δει όσο καιρό είμαι στο forum να λέει κάποιος "ΤΕΙ να' ναι κι ό,τι να 'ναι". Για τα "αντικειμενικά στοιχεία", τα 2,3, και 4 είχα στο μυαλό μου, τα οποία τα θεωρώ παντελώς άχρηστα για κάποιον φοιτητή. Και το λέω αυτό γιατί, τουλάχιστον σε περιπτώσεις που ξέρω και από τη δική μου σχολή αλλά και από άλλες σχολές (πανεπιστήμια και ΤΕΙ), οι καθηγητές που είναι "ερευνητές" κάνουν ό,τι να 'ναι μάθημα, όποτε το θυμηθούν να έρθουν και όποτε ευκαιρούν από τις 3μηνες άδειες που παίρνουν για να ερευνήσουν και να παρευρεθούν σε συνέδρια. Παράδειγμα από τη δική μου σχολή, από όταν ήμουν πρώτο εξάμηνο. Δύο μαθηματικοί, ο ένας να σκίζεται στο μάθημα, να έχει εξαιρετικές σημειώσεις και να νοιάζεται πραγματικά γι' αυτό που διδάσκει και για τους ανθρώπους που έχει από κάτω. Ο άλλος να έρχεται όποτε το θυμάται, να κάνει απαράδεκτο μάθημα και αυτό μισό. Μία φορά, δε θα το ξεχάσω ποτέ, μπαίνει μέσα, βάζει ένα ολοκλήρωμα στον πίνακα και λέει λύστε το, εγώ δεν είμαι αστυφύλακας, πάω στο γραφείο μου, δύο άτομα να διορθώσουν τα γραπτά και να μου τα φέρουν. Εμένα αυτός ο καθηγητής στα παπάρια μου πόσες δημοσιεύσεις έχει, πόσα άρθρα αναφέρουν τη δουλειά του και πόσες έρευνες τρέχει. Προφανώς δεν τα ισοπεδώνουμε όλα, και οι έρευνες είναι σημαντικές και οι δημοσιεύσεις, αλλά πιστεύω οι περισσότεροι φοιτητές ενδιαφέρονται περισσότερο να πάνε να μάθουν κάτι από κάποιον καθηγητή από το να έχει πολλές δημοσιεύσεις και να τον βλέπουν μόνο στις εξεταστικές. Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις, όπως ο Μπόγρης, που είναι από τους καλύτερους καθηγητές εκεί μέσα. EDIT: Αλήθεια η γραμματεία πώς θα ξέρει αν εγώ γυρίζω μπέργκερ ή διδάσκω στο MIТ αυτή τη στιγμή; Ειλικρινά ρωτάω. Βασικά, αυτό το thread ολόκληρο είναι "ΤΕΙ να 'ναι και ό,τι να 'ναι". Ο TS ρωτάει για την επιλογή μεταξύ ΑΕΙ και ΤΕΙ (συμφωνώ με το γεγονός ότι δεν υπάρχει πλέον ο διαχωρισμός, αλλά ο TS τον έθεσε) και οι περισσότεροι λένε "Πήγαινε σε ΤΕΙ", χωρίς να προσδιορίζουν το τάδε ή το δείνα ΤΕΙ. Δηλαδή, "ΤΕΙ να 'ναι και ό,τι να 'ναι". Άρα, εάν δεν έχεις δει τόσο καιρό στο forum να λέει κανείς "ΤΕΙ να 'ναι και ό,τι να ΄ναι", τότε μάλλον δεν είναι και τόσο έγκυρη η εκτίμησή σου. Από εκεί και πέρα, κρίνεις για τρία από τα πιο ευρέως διαδεδομένα κριτήρια βάσει των προσωπικών σου εμπειριών. Εάν αυτό δεν σου λέει κάτι για την εγκυρότητα της κρίσης σου, τότε δεν έχει νόημα να πω κάτι παραπάνω. Συν ότι τα κρίνεις μέσα από τα "ΤΕΙ", έτσι δεν είναι; Τέλος, το follow up σε αποφοίτους είναι κοινή πρακτική (τουλάχιστον σε αρκετά ιδρύματα στην Ευρώπη). Κάνοντας αυτό, αυτοί που ασχολούνται με το follow up μπορούν και έχουν τα στοιχεία. Συνήθως τέτοια στοιχεία τα κρατάει αυτό που στην Ελλάδα λέγεται "γραφείο διασύνδεσης" και υπάρχει σε αρκετά ΑΕΙ, από όσο γνωρίζω. Σε ΤΕΙ δεν ξέρω, αλλά όποιος γνωρίζει θα ήθελα να με πληροφορήσει. Έτσι, η γραμματεία μπορεί να ρωτήσει εκεί και να σου δώσει ό,τι πληροφορία θέλεις. Επεξ/σία 5 Ιουλίου 2018 από Fortistis
Moderators Kercyn Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Moderators Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 3 λεπτά πριν, Fortistis είπε Βασικά, αυτό το thread ολόκληρο είναι "ΤΕΙ να 'ναι και ό,τι να 'ναι". Ο TS ρωτάει για την επιλογή μεταξύ ΑΕΙ και ΤΕΙ (συμφωνώ με το γεγονός ότι δεν υπάρχει πλέον ο διαχωρισμός, αλλά ο TS τον έθεσε) και οι περισσότεροι λένε "Πήγαινε σε ΤΕΙ", χωρίς να προσδιορίζουν το τάδε ή το δείνα ΤΕΙ. Δηλαδή, "ΤΕΙ να 'ναι και ό,τι να 'ναι". Άρα, εάν δεν έχεις δει τόσο καιρό στο forum να λέει κανείς "ΤΕΙ να 'ναι και ό,τι να ΄ναι", τότε μάλλον δεν είναι και τόσο έγκυρη η εκτίμησή σου. Συγγνώμη, πού λέει κάποιος πήγαινε σε οποιοδήποτε ΤΕΙ; Ο OP λέει δεν πέρασα, μήπως να πάω σε ΤΕΙ και του λένε ναι, πήγαινε εκεί αντί να χάσεις άλλον έναν χρόνο να ξαναδώσεις μόνο και μόνο για να αλλάξει ένα αρχικό. Δεν υπήρχε ποτέ δίλημμα ΑΕΙ vs ΤΕΙ, το δίλημμα είναι ΤΕΙ τώρα ή να χάσω έναν χρόνο μήπως μπω σε κάνα ΑΕΙ να 'ναι κι ό,τι νάναι. Αντιθέτως, ο Antbyron και ο Imola λένε "ΑΕΙ να 'ναι κι ό,τι να 'ναι". 6 λεπτά πριν, Fortistis είπε Από εκεί και πέρα, κρίνεις για τρία από τα πιο ευρέως διαδεδομένα κριτήρια βάσει των προσωπικών σου εμπειριών. Εάν αυτό δεν σου λέει κάτι για την εγκυρότητα της κρίσης σου, τότε δεν έχει νόημα να πω κάτι παραπάνω. Συν ότι τα κρίνεις μέσα από τα "ΤΕΙ", έτσι δεν είναι; Θες να μου εξηγήσεις σε παρακαλώ γιατί οι έρευνες και οι δημοσιεύσεις ενός καθηγητή να ενδιαφέρουν έναν φοιτητή και τι αλλάζουν; Αν ένας καθηγητής κάνει την έρευνα του αιώνα αλλά δεν πατάει ποτέ στο μάθημα πώς ακριβώς επωφελείται ο φοιτητής από αυτό;
Fortistis Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, Kercyn είπε Συγγνώμη, πού λέει κάποιος πήγαινε σε οποιοδήποτε ΤΕΙ; Ο OP λέει δεν πέρασα, μήπως να πάω σε ΤΕΙ και του λένε ναι, πήγαινε εκεί αντί να χάσεις άλλον έναν χρόνο να ξαναδώσεις μόνο και μόνο για να αλλάξει ένα αρχικό. Δεν υπήρχε ποτέ δίλημμα ΑΕΙ vs ΤΕΙ, το δίλημμα είναι ΤΕΙ τώρα ή να χάσω έναν χρόνο μήπως μπω σε κάνα ΑΕΙ να 'ναι κι ό,τι νάναι. Αντιθέτως, ο Antbyron και ο Imola λένε "ΑΕΙ να 'ναι κι ό,τι να 'ναι". Θες να μου εξηγήσεις σε παρακαλώ γιατί οι έρευνες και οι δημοσιεύσεις ενός καθηγητή να ενδιαφέρουν έναν φοιτητή και τι αλλάζουν; Αν ένας καθηγητής κάνει την έρευνα του αιώνα αλλά δεν πατάει ποτέ στο μάθημα πώς ακριβώς επωφελείται ο φοιτητής από αυτό; Εφόσον ο ΟΡ ρωτάει "μήπως να πάω σε ΤΕΙ" (όπως εσύ το έγραψες), τότε είναι "οποιοδήποτε ΤΕΙ" και όχι "το τάδε ΤΕΙ επειδή αυτό και το άλλο και το παράλλο". Έτσι, όσοι του λένε πήγαινε σε ΤΕΙ και όχι σε ΑΕΙ, του λένε πήγαινε σε οποιοδήποτε ΤΕΙ και όχι σε ΑΕΙ. Πώς αυτό διαφέρει από το "ΤΕΙ να 'ναι και ό,τι να 'ναι"; Το "ΑΕΙ να 'ναι και ό,τι να 'ναι" είναι ακριβώς η ίδια συλλογιστική. Τέλος, το δίλημμα " Αν ένας καθηγητής κάνει την έρευνα του αιώνα αλλά δεν πατάει ποτέ στο μάθημα πώς ακριβώς επωφελείται ο φοιτητής από αυτό;" είναι logical fallacy (π.χ. δες το: https://en.wikipedia.org/wiki/False_dilemma). Το γεγονός ότι υπάρχει η ανάγκη για την χρήση logical fallacies για να υποστηριχτεί μία θέση, δείχνει πραγματάκια για την ισχύ της θέσης αυτής. Επίσης, είναι προσβλητικό να φέρεται κανείς έτσι σε μία συζήτηση. Δηλαδή, είναι προσβλητικό να προσπαθεί κανείς να υπονομεύσει την θέση του συνομιλητή του χρησιμοποιώντας τέτοια φτηνά τεχνάσματα (το ότι είναι υποτιμητικό για τον ίδιο να χρησιμοποιεί fallacies, δεν το σχολιάζω καθώς είτε το καταλαβαίνει και άρα εν γνώση του υποτιμά τον εαυτό του και την προσωπικότητά του ή δεν το καταλαβαίνει και άρα δεν υπάρχει λόγος να το εξηγήσει κανείς). Για το ερώτημα: "γιατί οι έρευνες και οι δημοσιεύσεις ενός καθηγητή να ενδιαφέρουν έναν φοιτητή και τι αλλάζουν;", θα ήθελα να μου προσδιορίσεις τι ακριβώς εννοείς με το "οι έρευνες". Ποιες ή τι είναι οι έρευνες; Επεξ/σία 5 Ιουλίου 2018 από Fortistis
Moderators Kercyn Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Moderators Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, Fortistis είπε Εφόσον ο ΟΡ ρωτάει "μήπως να πάω σε ΤΕΙ" (όπως εσύ το έγραψες), τότε είναι "οποιοδήποτε ΤΕΙ" και όχι "το τάδε ΤΕΙ επειδή αυτό και το άλλο και το παράλλο". Έτσι, όσοι του λένε πήγαινε σε ΤΕΙ και όχι σε ΑΕΙ, του λένε πήγαινε σε οποιοδήποτε ΤΕΙ και όχι σε ΑΕΙ. Πώς αυτό διαφέρει από το "ΤΕΙ να 'ναι και ό,τι να 'ναι"; Το "ΑΕΙ να 'ναι και ό,τι να 'ναι" είναι ακριβώς η ίδια συλλογιστική. Τέλος, το δίλημμα " Αν ένας καθηγητής κάνει την έρευνα του αιώνα αλλά δεν πατάει ποτέ στο μάθημα πώς ακριβώς επωφελείται ο φοιτητής από αυτό;" είναι logical fallacy (π.χ. δες το: https://en.wikipedia.org/wiki/False_dilemma). Το γεγονός ότι υπάρχει η ανάγκη για την χρήση logical fallacies για να υποστηριχτεί μία θέση, δείχνει πραγματάκια για την ισχύ της θέσης αυτής. Επίσης, είναι προσβλητικό να φέρεται κανείς έτσι σε μία συζήτηση. Δηλαδή, είναι προσβλητικό να προσπαθεί κανείς να υπονομεύσει την θέση του συνομιλητή του χρησιμοποιώντας τέτοια φτηνά τεχνάσματα (το ότι είναι υποτιμητικό για τον ίδιο να χρησιμοποιεί fallacies, δεν το σχολιάζω καθώς είτε το καταλαβαίνει και άρα εν γνώση του υποτιμά τον εαυτό του και την προσωπικότητά του ή δεν το καταλαβαίνει και άρα δεν υπάρχει λόγος να το εξηγήσει κανείς). Για το ερώτημα: "γιατί οι έρευνες και οι δημοσιεύσεις ενός καθηγητή να ενδιαφέρουν έναν φοιτητή και τι αλλάζουν;", θα ήθελα να μου προσδιορίσεις τι ακριβώς εννοείς με το "οι έρευνες". Ποιες ή τι είναι οι έρευνες; Εντάξει άμα θες να παίξεις την κολοκυθιά δε μπορώ να σε βοηθήσω. Πάμε άλλη μια φορά. Η ερώτηση του OP είναι ΤΕΙ πληροφορικής τώρα ή ίσως ΑΕΙ του χρόνου; Οι περισσότεροι απάντησαν ΤΕΙ τώρα, και αν ήταν να βάλω στοίχημα γιατί θα έλεγα ότι είναι καλύτερα να πας σε μια σχολή τώρα παρά να περιμένεις έναν χρόνο μήπως πας σε κάποια άλλη, χωρίς να υπάρχει καμία ουσιαστική διαφορά. Μιας και τα πας τόσο καλά με τα logical fallacies, πες μου πώς ακριβώς λέγεται όταν κάποιος απαντάει σε πράγματα τα οποία ο συνομιλητής του δεν είπε ποτέ; Όσο για το τι είναι οι "έρευνες", δεν ξέρω. Δες το 4ο "αντικειμενικό στοιχείο" που έβαλες, αποφάσισε τι ακριβώς είναι και πες μου να μάθω κι εγώ. Μπήκα πάλι να συζητήσω όμορφα κι ωραία αλλά απ' ό,τι φαίνεται σας είναι πιο σημαντικό να έχετε δίκιο (με οποιονδήποτε τρόπο) παρά να κουβεντιάζετε. Καλή συνέχεια. Επεξ/σία 5 Ιουλίου 2018 από Kercyn
defacer Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2018 13 hours ago, Kercyn said: Αν ένας καθηγητής κάνει την έρευνα του αιώνα αλλά δεν πατάει ποτέ στο μάθημα πώς ακριβώς επωφελείται ο φοιτητής από αυτό; Δεν υπάρχει κάποιος αυτόματος μηχανισμός που ωφελεί το φοιτητή βέβαια. Θα πρέπει να υπάρξει κάποια τριβή με τον καθηγητή, αφού δεν είναι στο μάθημα θα πρέπει να είναι σε κάτι άλλο. Δε μπορώ να απαριθμήσω τώρα ένα δύο τρία γιατί έχω την αίσθηση ότι αυτά τα πράγματα είναι κάπως φλου, αλλά θα μπορούσε μόνο και μόνο το να παρακολουθήσεις πώς κινείται στην τάδε περίπτωση ένας έμπειρος, επιτυχημένος, καταξιωμένος επαγγελματίας και να μάθεις από αυτό πράγματα που ποτέ κανένας δεν έμαθε μέσα στο αμφιθέατρο. Αν είναι ανάγκη να προσπαθήσω να κατονομάσω σενάρια, αλλά ελπίζω να με νιώθεις. Όταν είσαι σε "τρυφερά" χρόνια είναι συγκριτικά πολύ εύκολο να μάθεις την ύλη. Θα έλεγα πως είναι από τα λιγότερο σημαντικά πράγματα που παίρνει κανείς από τη σχολή. Και εκτός αυτού, την ύλη λίγο πολύ όλοι οι πτυχιούχοι την ξέρουν. Άλλα πράγματα είναι που μπορεί να βρεις εκεί μέσα και να σου δώσουν boost. Προφανώς δε θέλω να μηδενίσω την αξία της μεταδοτικότητας κλπ αλλά σίγουρα δεν είναι η διδασκαλία το Α και το Ω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα