Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας. Έχω ενα vw vento του 93 1.4. Χιλιόμετρα δεν έχει 130000 με το ζορι. Εχθές καθώς ήμουν σε δρόμο με αρκετή ταχύτητα(και όχι ανηφορικό για να ζορίζεται) ξαφνικά ενοιωσα σαν να μην πιάνει το γκάζι δηλαδή πατούσα και ενώ ψιλοανεβαζε στροφές δεν έδινε κίνηση. Κατέβασα ταχύτητα τα ίδια. Έκοψα με φρένο σιγά σιγά και έκανα στην άκρη. Καθώς κόντευε να σταματήσει έσβησε κιόλας. Δοκίμασα να βάλω αμέσως μπρος δεν πήρε. Σε 1-2 λεπτά δοκιμάζω παίρνει κανονικά και από εκείνη τη στιγμή δουλεύει κανονικά σαν να μην έγινε τίποτα. Τα πρώτα τα οποία ανέφερα ότι έκανε παραπέμπουν σε δίσκο-πλατό σωστά; Αλλά με μπερδεύει το ότι έσβησε κιόλας και δεν έπαιρνε. Από χθες δοκίμασα να το ζορίζω λίγο με ανηφόρες και αλλαγές ταχυτήτων κλπ και τα κάνει όλα κανονικά όπως πριν χωρίς κάποια ιδιαίτερη δυσκολία. Τι λέτε να έγινε;

Δημοσ.

δε νομιζω οτι εχει να κανει με δισκο πλατω. πιο πιθανο να εχεις καπου προβλημα στο συστημα τροφοδοσιας-αναφλεξης το βλέπω.....

  • Thanks 1
Δημοσ.

Εμενα ακριβως το ιδιο εκανε σε hundai sonata , και ειχαν ξεκουμπωθει τα μπουζοκαλωδια. Δοκιμασε το να τα κουνησεις... απο τοτε δεν το ξανακανε.

να τα σπρώξεις προς τα μεσα

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μπαταρία, μπουζί, πολλαπλασιαστές είναι πιθανές αιτίες. Ίσως και κανένα σκουπιδάκι τη βενζίνη να βούλωσε το φίλτρο. Αλλά αυτό το βλέπεις αφού έχεις τσεκάρει όλα τα υπόλοιπα και είναι ΟΚ.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Ίσως το θετικό είναι πως δεν σου έβγαλε βλάβη στο ταμπλό. Τώρα όλα είναι πιθανά από μπουζί έως και τρόμπα βενζίνης ή πεταλούδα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, panos_90 είπε

Ίσως το θετικό είναι πως δεν σου έβγαλε βλάβη στο ταμπλό. Τώρα όλα είναι πιθανά από μπουζί έως και τρόμπα βενζίνης ή πεταλούδα.

και ουτε θα του βγαλει γιατι ειναι vento του 93 , εδω δεν εχει το bora tou 99 που εχω ποσο μαλλον o προκατοχος του

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. 2-3 αναγκαστικά λόγω δουλειάς θέλοντας και μη θα το δοκιμάσω γιατί δεν προλαβαίνω να το παω. Μετά θα το παω μια βόλτα να δούμε τι θα πει και ο μηχανικός. Το θετικό είναι ότι οι αποστάσεις που κάνω είναι μικρές οποτε και να με αφησει δεν είναι τεραστιο το κακό. Απλά θα αποφύγω περιφερειακό.

χαχα όντως όχι βλάβη στο ταμπλό δεν θα βγάλει εδώ λαμπάκι για τη βενζίνη δεν δεν έχει και απορούν όλοι :) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλτρο καυσίμου έχεις αλλαχτεί πρόσφατα? Για συμπλέκτη δοκίμασε με 5η σχέση στο κιβώτιο. 

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.
17 ώρες πριν, patsi είπε

Καλησπέρα σας. Έχω ενα vw vento του 93 1.4. Χιλιόμετρα δεν έχει 130000 με το ζορι. Εχθές καθώς ήμουν σε δρόμο με αρκετή ταχύτητα(και όχι ανηφορικό για να ζορίζεται) ξαφνικά ενοιωσα σαν να μην πιάνει το γκάζι δηλαδή πατούσα και ενώ ψιλοανεβαζε στροφές δεν έδινε κίνηση. Κατέβασα ταχύτητα τα ίδια. Έκοψα με φρένο σιγά σιγά και έκανα στην άκρη. Καθώς κόντευε να σταματήσει έσβησε κιόλας. Δοκίμασα να βάλω αμέσως μπρος δεν πήρε. Σε 1-2 λεπτά δοκιμάζω παίρνει κανονικά και από εκείνη τη στιγμή δουλεύει κανονικά σαν να μην έγινε τίποτα. Τα πρώτα τα οποία ανέφερα ότι έκανε παραπέμπουν σε δίσκο-πλατό σωστά; Αλλά με μπερδεύει το ότι έσβησε κιόλας και δεν έπαιρνε. Από χθες δοκίμασα να το ζορίζω λίγο με ανηφόρες και αλλαγές ταχυτήτων κλπ και τα κάνει όλα κανονικά όπως πριν χωρίς κάποια ιδιαίτερη δυσκολία. Τι λέτε να έγινε;

Αυτό στα bold με μπερδεύει, μέσα στην ίδια πρόταση περιέγραψες 2 εντελώς διαφορετικά πράγματα. Άλλο το να πατάς γκάζι και να μην αντιδρά(καμία σχέση ο συμπλέκτης), και άλλο να πατάς γκάζι και να ανεβάζει στροφές χωρίς να επιταχύνει(αυτό ναι, είναι καθαρά θέμα συμπλέκτη). Το ότι μετά έσβησε και δεν έπαιρνε ξανά, σίγουρα είναι άσχετο με το συμπλέκτη.

Ένας μηχανικός πάντως σίγουρα θα μπορέσει μέσα σε 30" να διαπιστώσει την κατάσταση του συμπλέκτη, για οτιδήποτε άλλο είναι πολύ πιο δύσκολο να γίνει διάγνωση, είναι σχεδόν αδύνατο να εντοπίσεις μια βλάβη χωρίς να υπάρχουν τα συμπτώματα τη στιγμή του ελέγχου.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Αυτό στα bold με μπερδεύει, μέσα στην ίδια πρόταση περιέγραψες 2 εντελώς διαφορετικά πράγματα. Άλλο το να πατάς γκάζι και να μην αντιδρά(καμία σχέση ο συμπλέκτης), και άλλο να πατάς γκάζι και να ανεβάζει στροφές χωρίς να επιταχύνει(αυτό ναι, είναι καθαρά θέμα συμπλέκτη). Το ότι μετά έσβησε και δεν έπαιρνε ξανά, σίγουρα είναι άσχετο με το συμπλέκτη.

Ένας μηχανικός πάντως σίγουρα θα μπορέσει μέσα σε 30" να διαπιστώσει την κατάσταση του συμπλέκτη, για οτιδήποτε άλλο είναι πολύ πιο δύσκολο να γίνει διάγνωση, είναι σχεδόν αδύνατο να εντοπίσεις μια βλάβη χωρίς να υπάρχουν τα συμπτώματα τη στιγμή του ελέγχου.

Ναι σίγουρα η εκτίμηση θα γίνει σε συνεργείο. Κοιτα τωρα λόγο του εκείνη τη στιγμή κοίταξα πιο πολύ να βγάλω αλάρμ να κάνω στην άκρη επειδή βρισκόμουν σε δρόμο όπου υπήρχαν μεγάλες ταχύτητες και ήταν καη κατηφόρα ίσως απλά να μην αντιδρούσε το γκάζι και όχι να ανέβαζε στροφές.

5 ώρες πριν, meletis_m είπε

Φίλτρο καυσίμου έχεις αλλαχτεί πρόσφατα? Για συμπλέκτη δοκίμασε με 5η σχέση στο κιβώτιο. 

Φίλτρο καυσίμου ελέγχθηκε πριν 2 βδομαδες γιατί την προηγούμενη πέρασα ΚΤΕΟ. Τώρα αν μεσολάβησε κάτι και μπούκωσε στο ενδιάμεσο δεν γνωρίζω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε Huyndai παρόμοιας χρονολογίας με παρόμοια συμπτώματα είχε σπάσει ο καταλύτης πάντως, για δες και προς τα εκεί.

Επεξ/σία από mpas0u
Δημοσ.

ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια.. σε renault kangoo 1.2 2006. Αυτο που δεν επαιρνε ξανα μπροστα ηταν ματι στροφαλου και που δεν "εδινε" πολλαπλασιαστης. Ειναι ψιλοστανταρ βλαβη του συγκεκριμενου λογο παρτιδας ανταλλακτικων. Φυσικα τα συμπτωματα αυτα μπορει να ειναι πολλα πραγματα η αληθεια ειναι...θα ξεκιναγα απο μπουζοκαλωδια/πολλαπλασιαστη και μετα βλεποντας.. Μπορει η τρομπα βενζινης να εκοψε την παροχη για καποιο λογο, να ειναι στα τελευταια της π.χ... καλα ξεμπερδεματα! 

Δημοσ.

Βαλε οδικη βοηθεια στο συμβολαιο σου αμεσα, και μη δωσεις σημασια.

Στο επομενο service, αλλαξε φιλτρο καυσιμου και ζητα να σου μετρησουν τη ροη της τρομπας βενζινης.

 

Ματι στροφαλου θα ελεγα, αλλα ξεκιναμε απο τα φτηνα παντα.

 

Τα μπουζι-ειναι φτηνα-ελεγχονται ευκολα, και ακομα και με 3-2 μπουζια θα προχωρουσε, οποτε δε νομιζω να ειναι αυτα.  Η μπαταρια ουτε καν, αν δεν επαιρνε μπρος το συζητουσαμε.  Ο πολλαπλασιαστής μπορει να ειναι και αυτος, ο μηχανικος σου μπορει να τον ελενξει μονο αν παρει αλλο και τον βαλει πανω, εκτος αν εχει κανενα μεταχειρισμενο και τον κουμπωσει δοκιμαστικα.

 

Γενικα παμε σε,

έλεγχος/αλλαγη μπουζιων, φιλτρο βενζινης,φιλτρο αερα,  τρομπα βενζινης, ματι στροφαλου, πολλαπλασιαστη.

Το δισκοπλατο, ειναι διαγνωση οταν το αμαξι μαρσαρει και δε μεταδιδει κινηση μονιμα, αλλιως δεν ειναι αυτο.

Δημοσ.

Κάτι παρόμοιο εμφάνισε και το δικό μου πριν κανά μήνα που άναψε για πρώτη φορά το Check και πήγε πρώτη φορά για βλάβη στο συνεργείο μετά από 19½ χρόνια.

Στη δική μου περίπτωση (απ' ότι φαίνεται μέχρι στιγμής) μάλλον ήταν ο διανομέας aka τρισιμπιτέρ aka ντιστριμπιτέρ aka distributor.

Βέβαια όταν μου έκανε διακοπές ενώ πατούσα γκάζι, ήταν σα να μην πατούσα. Η βελόνα στο στροφόμετρο έπεφτε στο 0 και μετά από λίγο ανέβαινε πάλι.

Την πρώτη φορά που το παρατήρησα ήταν στιγμιαίο και πολύ ήπιο, και δεν άναψε Check. Μετά από 1-2 μήνες το ξανάκανε, πιο έντονα, αλλά έφτασα μέχρι τον προορισμό μου. Στο γυρισμό για το σπίτι δε μου το έκανε, όπως δε μου το έκανε την άλλη μέρα που πήγα στη δουλειά. Στο γυρισμό μου το έκανε όμως. Και μετά πότε έπαιρνε μπρος και πότε όχι. Βρήκα διανομέα, τον άλλαξα και από τότε δεν το έχει ξανακάνει.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, alkis13 είπε

Βαλε οδικη βοηθεια στο συμβολαιο σου αμεσα, και μη δωσεις σημασια.

Στο επομενο service, αλλαξε φιλτρο καυσιμου και ζητα να σου μετρησουν τη ροη της τρομπας βενζινης.

Ματι στροφαλου θα ελεγα, αλλα ξεκιναμε απο τα φτηνα παντα.

Τα μπουζι-ειναι φτηνα-ελεγχονται ευκολα, και ακομα και με 3-2 μπουζια θα προχωρουσε, οποτε δε νομιζω να ειναι αυτα.  Η μπαταρια ουτε καν, αν δεν επαιρνε μπρος το συζητουσαμε.  Ο πολλαπλασιαστής μπορει να ειναι και αυτος, ο μηχανικος σου μπορει να τον ελενξει μονο αν παρει αλλο και τον βαλει πανω, εκτος αν εχει κανενα μεταχειρισμενο και τον κουμπωσει δοκιμαστικα.

Γενικα παμε σε,

έλεγχος/αλλαγη μπουζιων, φιλτρο βενζινης,φιλτρο αερα,  τρομπα βενζινης, ματι στροφαλου, πολλαπλασιαστη.

Το δισκοπλατο, ειναι διαγνωση οταν το αμαξι μαρσαρει και δε μεταδιδει κινηση μονιμα, αλλιως δεν ειναι αυτο.

 

1 ώρα πριν, phanispal είπε

Κάτι παρόμοιο εμφάνισε και το δικό μου πριν κανά μήνα που άναψε για πρώτη φορά το Check και πήγε πρώτη φορά για βλάβη στο συνεργείο μετά από 19½ χρόνια.

Στη δική μου περίπτωση (απ' ότι φαίνεται μέχρι στιγμής) μάλλον ήταν ο διανομέας aka τρισιμπιτέρ aka ντιστριμπιτέρ aka distributor.

Βέβαια όταν μου έκανε διακοπές ενώ πατούσα γκάζι, ήταν σα να μην πατούσα. Η βελόνα στο στροφόμετρο έπεφτε στο 0 και μετά από λίγο ανέβαινε πάλι.

Την πρώτη φορά που το παρατήρησα ήταν στιγμιαίο και πολύ ήπιο, και δεν άναψε Check. Μετά από 1-2 μήνες το ξανάκανε, πιο έντονα, αλλά έφτασα μέχρι τον προορισμό μου. Στο γυρισμό για το σπίτι δε μου το έκανε, όπως δε μου το έκανε την άλλη μέρα που πήγα στη δουλειά. Στο γυρισμό μου το έκανε όμως. Και μετά πότε έπαιρνε μπρος και πότε όχι. Βρήκα διανομέα, τον άλλαξα και από τότε δεν το έχει ξανακάνει.

Είστε τυχεροί γιατί βρίσκεται διανομέα , τον αλλάξατε ή πήρατε σέτ επισκευής;

Ράουλο κ.λ.π

Eμένα στο Honda o Σαρακάκης θέλει 500 ευρώ και δεν μπορώ να βρω μετ/σμενο

Το έχω παραγγείλει απο έξω με 150 ευρώ γνήσιο , όπως και τον αισθητήρα οξυγονου.

Το αμάξι είναι 15 χρονών και έχει επάνω 402.000χλμ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...