patsi Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Καλησπέρα σας. Έχω ενα vw vento του 93 1.4. Χιλιόμετρα δεν έχει 130000 με το ζορι. Εχθές καθώς ήμουν σε δρόμο με αρκετή ταχύτητα(και όχι ανηφορικό για να ζορίζεται) ξαφνικά ενοιωσα σαν να μην πιάνει το γκάζι δηλαδή πατούσα και ενώ ψιλοανεβαζε στροφές δεν έδινε κίνηση. Κατέβασα ταχύτητα τα ίδια. Έκοψα με φρένο σιγά σιγά και έκανα στην άκρη. Καθώς κόντευε να σταματήσει έσβησε κιόλας. Δοκίμασα να βάλω αμέσως μπρος δεν πήρε. Σε 1-2 λεπτά δοκιμάζω παίρνει κανονικά και από εκείνη τη στιγμή δουλεύει κανονικά σαν να μην έγινε τίποτα. Τα πρώτα τα οποία ανέφερα ότι έκανε παραπέμπουν σε δίσκο-πλατό σωστά; Αλλά με μπερδεύει το ότι έσβησε κιόλας και δεν έπαιρνε. Από χθες δοκίμασα να το ζορίζω λίγο με ανηφόρες και αλλαγές ταχυτήτων κλπ και τα κάνει όλα κανονικά όπως πριν χωρίς κάποια ιδιαίτερη δυσκολία. Τι λέτε να έγινε;
paylidis Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 δε νομιζω οτι εχει να κανει με δισκο πλατω. πιο πιθανο να εχεις καπου προβλημα στο συστημα τροφοδοσιας-αναφλεξης το βλέπω..... 1
sstratos Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Εμενα ακριβως το ιδιο εκανε σε hundai sonata , και ειχαν ξεκουμπωθει τα μπουζοκαλωδια. Δοκιμασε το να τα κουνησεις... απο τοτε δεν το ξανακανε. να τα σπρώξεις προς τα μεσα 1
1988panos2171 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Μπαταρία, μπουζί, πολλαπλασιαστές είναι πιθανές αιτίες. Ίσως και κανένα σκουπιδάκι τη βενζίνη να βούλωσε το φίλτρο. Αλλά αυτό το βλέπεις αφού έχεις τσεκάρει όλα τα υπόλοιπα και είναι ΟΚ. 1
panos_90 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Ίσως το θετικό είναι πως δεν σου έβγαλε βλάβη στο ταμπλό. Τώρα όλα είναι πιθανά από μπουζί έως και τρόμπα βενζίνης ή πεταλούδα.
aGka8l Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, panos_90 είπε Ίσως το θετικό είναι πως δεν σου έβγαλε βλάβη στο ταμπλό. Τώρα όλα είναι πιθανά από μπουζί έως και τρόμπα βενζίνης ή πεταλούδα. και ουτε θα του βγαλει γιατι ειναι vento του 93 , εδω δεν εχει το bora tou 99 που εχω ποσο μαλλον o προκατοχος του
patsi Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουλίου 2018 Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. 2-3 αναγκαστικά λόγω δουλειάς θέλοντας και μη θα το δοκιμάσω γιατί δεν προλαβαίνω να το παω. Μετά θα το παω μια βόλτα να δούμε τι θα πει και ο μηχανικός. Το θετικό είναι ότι οι αποστάσεις που κάνω είναι μικρές οποτε και να με αφησει δεν είναι τεραστιο το κακό. Απλά θα αποφύγω περιφερειακό. χαχα όντως όχι βλάβη στο ταμπλό δεν θα βγάλει εδώ λαμπάκι για τη βενζίνη δεν δεν έχει και απορούν όλοι
meletis_m Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Φίλτρο καυσίμου έχεις αλλαχτεί πρόσφατα? Για συμπλέκτη δοκίμασε με 5η σχέση στο κιβώτιο. Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2018 από meletis_m
Joshua21 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 17 ώρες πριν, patsi είπε Καλησπέρα σας. Έχω ενα vw vento του 93 1.4. Χιλιόμετρα δεν έχει 130000 με το ζορι. Εχθές καθώς ήμουν σε δρόμο με αρκετή ταχύτητα(και όχι ανηφορικό για να ζορίζεται) ξαφνικά ενοιωσα σαν να μην πιάνει το γκάζι δηλαδή πατούσα και ενώ ψιλοανεβαζε στροφές δεν έδινε κίνηση. Κατέβασα ταχύτητα τα ίδια. Έκοψα με φρένο σιγά σιγά και έκανα στην άκρη. Καθώς κόντευε να σταματήσει έσβησε κιόλας. Δοκίμασα να βάλω αμέσως μπρος δεν πήρε. Σε 1-2 λεπτά δοκιμάζω παίρνει κανονικά και από εκείνη τη στιγμή δουλεύει κανονικά σαν να μην έγινε τίποτα. Τα πρώτα τα οποία ανέφερα ότι έκανε παραπέμπουν σε δίσκο-πλατό σωστά; Αλλά με μπερδεύει το ότι έσβησε κιόλας και δεν έπαιρνε. Από χθες δοκίμασα να το ζορίζω λίγο με ανηφόρες και αλλαγές ταχυτήτων κλπ και τα κάνει όλα κανονικά όπως πριν χωρίς κάποια ιδιαίτερη δυσκολία. Τι λέτε να έγινε; Αυτό στα bold με μπερδεύει, μέσα στην ίδια πρόταση περιέγραψες 2 εντελώς διαφορετικά πράγματα. Άλλο το να πατάς γκάζι και να μην αντιδρά(καμία σχέση ο συμπλέκτης), και άλλο να πατάς γκάζι και να ανεβάζει στροφές χωρίς να επιταχύνει(αυτό ναι, είναι καθαρά θέμα συμπλέκτη). Το ότι μετά έσβησε και δεν έπαιρνε ξανά, σίγουρα είναι άσχετο με το συμπλέκτη. Ένας μηχανικός πάντως σίγουρα θα μπορέσει μέσα σε 30" να διαπιστώσει την κατάσταση του συμπλέκτη, για οτιδήποτε άλλο είναι πολύ πιο δύσκολο να γίνει διάγνωση, είναι σχεδόν αδύνατο να εντοπίσεις μια βλάβη χωρίς να υπάρχουν τα συμπτώματα τη στιγμή του ελέγχου. 1
patsi Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Αυτό στα bold με μπερδεύει, μέσα στην ίδια πρόταση περιέγραψες 2 εντελώς διαφορετικά πράγματα. Άλλο το να πατάς γκάζι και να μην αντιδρά(καμία σχέση ο συμπλέκτης), και άλλο να πατάς γκάζι και να ανεβάζει στροφές χωρίς να επιταχύνει(αυτό ναι, είναι καθαρά θέμα συμπλέκτη). Το ότι μετά έσβησε και δεν έπαιρνε ξανά, σίγουρα είναι άσχετο με το συμπλέκτη. Ένας μηχανικός πάντως σίγουρα θα μπορέσει μέσα σε 30" να διαπιστώσει την κατάσταση του συμπλέκτη, για οτιδήποτε άλλο είναι πολύ πιο δύσκολο να γίνει διάγνωση, είναι σχεδόν αδύνατο να εντοπίσεις μια βλάβη χωρίς να υπάρχουν τα συμπτώματα τη στιγμή του ελέγχου. Ναι σίγουρα η εκτίμηση θα γίνει σε συνεργείο. Κοιτα τωρα λόγο του εκείνη τη στιγμή κοίταξα πιο πολύ να βγάλω αλάρμ να κάνω στην άκρη επειδή βρισκόμουν σε δρόμο όπου υπήρχαν μεγάλες ταχύτητες και ήταν καη κατηφόρα ίσως απλά να μην αντιδρούσε το γκάζι και όχι να ανέβαζε στροφές. 5 ώρες πριν, meletis_m είπε Φίλτρο καυσίμου έχεις αλλαχτεί πρόσφατα? Για συμπλέκτη δοκίμασε με 5η σχέση στο κιβώτιο. Φίλτρο καυσίμου ελέγχθηκε πριν 2 βδομαδες γιατί την προηγούμενη πέρασα ΚΤΕΟ. Τώρα αν μεσολάβησε κάτι και μπούκωσε στο ενδιάμεσο δεν γνωρίζω.
mpas0u Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Σε Huyndai παρόμοιας χρονολογίας με παρόμοια συμπτώματα είχε σπάσει ο καταλύτης πάντως, για δες και προς τα εκεί. Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2018 από mpas0u
nick#18 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια.. σε renault kangoo 1.2 2006. Αυτο που δεν επαιρνε ξανα μπροστα ηταν ματι στροφαλου και που δεν "εδινε" πολλαπλασιαστης. Ειναι ψιλοστανταρ βλαβη του συγκεκριμενου λογο παρτιδας ανταλλακτικων. Φυσικα τα συμπτωματα αυτα μπορει να ειναι πολλα πραγματα η αληθεια ειναι...θα ξεκιναγα απο μπουζοκαλωδια/πολλαπλασιαστη και μετα βλεποντας.. Μπορει η τρομπα βενζινης να εκοψε την παροχη για καποιο λογο, να ειναι στα τελευταια της π.χ... καλα ξεμπερδεματα!
alkis13 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Βαλε οδικη βοηθεια στο συμβολαιο σου αμεσα, και μη δωσεις σημασια. Στο επομενο service, αλλαξε φιλτρο καυσιμου και ζητα να σου μετρησουν τη ροη της τρομπας βενζινης. Ματι στροφαλου θα ελεγα, αλλα ξεκιναμε απο τα φτηνα παντα. Τα μπουζι-ειναι φτηνα-ελεγχονται ευκολα, και ακομα και με 3-2 μπουζια θα προχωρουσε, οποτε δε νομιζω να ειναι αυτα. Η μπαταρια ουτε καν, αν δεν επαιρνε μπρος το συζητουσαμε. Ο πολλαπλασιαστής μπορει να ειναι και αυτος, ο μηχανικος σου μπορει να τον ελενξει μονο αν παρει αλλο και τον βαλει πανω, εκτος αν εχει κανενα μεταχειρισμενο και τον κουμπωσει δοκιμαστικα. Γενικα παμε σε, έλεγχος/αλλαγη μπουζιων, φιλτρο βενζινης,φιλτρο αερα, τρομπα βενζινης, ματι στροφαλου, πολλαπλασιαστη. Το δισκοπλατο, ειναι διαγνωση οταν το αμαξι μαρσαρει και δε μεταδιδει κινηση μονιμα, αλλιως δεν ειναι αυτο.
phanispal Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Κάτι παρόμοιο εμφάνισε και το δικό μου πριν κανά μήνα που άναψε για πρώτη φορά το Check και πήγε πρώτη φορά για βλάβη στο συνεργείο μετά από 19½ χρόνια. Στη δική μου περίπτωση (απ' ότι φαίνεται μέχρι στιγμής) μάλλον ήταν ο διανομέας aka τρισιμπιτέρ aka ντιστριμπιτέρ aka distributor. Βέβαια όταν μου έκανε διακοπές ενώ πατούσα γκάζι, ήταν σα να μην πατούσα. Η βελόνα στο στροφόμετρο έπεφτε στο 0 και μετά από λίγο ανέβαινε πάλι. Την πρώτη φορά που το παρατήρησα ήταν στιγμιαίο και πολύ ήπιο, και δεν άναψε Check. Μετά από 1-2 μήνες το ξανάκανε, πιο έντονα, αλλά έφτασα μέχρι τον προορισμό μου. Στο γυρισμό για το σπίτι δε μου το έκανε, όπως δε μου το έκανε την άλλη μέρα που πήγα στη δουλειά. Στο γυρισμό μου το έκανε όμως. Και μετά πότε έπαιρνε μπρος και πότε όχι. Βρήκα διανομέα, τον άλλαξα και από τότε δεν το έχει ξανακάνει.
meletis_m Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, alkis13 είπε Βαλε οδικη βοηθεια στο συμβολαιο σου αμεσα, και μη δωσεις σημασια. Στο επομενο service, αλλαξε φιλτρο καυσιμου και ζητα να σου μετρησουν τη ροη της τρομπας βενζινης. Ματι στροφαλου θα ελεγα, αλλα ξεκιναμε απο τα φτηνα παντα. Τα μπουζι-ειναι φτηνα-ελεγχονται ευκολα, και ακομα και με 3-2 μπουζια θα προχωρουσε, οποτε δε νομιζω να ειναι αυτα. Η μπαταρια ουτε καν, αν δεν επαιρνε μπρος το συζητουσαμε. Ο πολλαπλασιαστής μπορει να ειναι και αυτος, ο μηχανικος σου μπορει να τον ελενξει μονο αν παρει αλλο και τον βαλει πανω, εκτος αν εχει κανενα μεταχειρισμενο και τον κουμπωσει δοκιμαστικα. Γενικα παμε σε, έλεγχος/αλλαγη μπουζιων, φιλτρο βενζινης,φιλτρο αερα, τρομπα βενζινης, ματι στροφαλου, πολλαπλασιαστη. Το δισκοπλατο, ειναι διαγνωση οταν το αμαξι μαρσαρει και δε μεταδιδει κινηση μονιμα, αλλιως δεν ειναι αυτο. 1 ώρα πριν, phanispal είπε Κάτι παρόμοιο εμφάνισε και το δικό μου πριν κανά μήνα που άναψε για πρώτη φορά το Check και πήγε πρώτη φορά για βλάβη στο συνεργείο μετά από 19½ χρόνια. Στη δική μου περίπτωση (απ' ότι φαίνεται μέχρι στιγμής) μάλλον ήταν ο διανομέας aka τρισιμπιτέρ aka ντιστριμπιτέρ aka distributor. Βέβαια όταν μου έκανε διακοπές ενώ πατούσα γκάζι, ήταν σα να μην πατούσα. Η βελόνα στο στροφόμετρο έπεφτε στο 0 και μετά από λίγο ανέβαινε πάλι. Την πρώτη φορά που το παρατήρησα ήταν στιγμιαίο και πολύ ήπιο, και δεν άναψε Check. Μετά από 1-2 μήνες το ξανάκανε, πιο έντονα, αλλά έφτασα μέχρι τον προορισμό μου. Στο γυρισμό για το σπίτι δε μου το έκανε, όπως δε μου το έκανε την άλλη μέρα που πήγα στη δουλειά. Στο γυρισμό μου το έκανε όμως. Και μετά πότε έπαιρνε μπρος και πότε όχι. Βρήκα διανομέα, τον άλλαξα και από τότε δεν το έχει ξανακάνει. Είστε τυχεροί γιατί βρίσκεται διανομέα , τον αλλάξατε ή πήρατε σέτ επισκευής; Ράουλο κ.λ.π Eμένα στο Honda o Σαρακάκης θέλει 500 ευρώ και δεν μπορώ να βρω μετ/σμενο Το έχω παραγγείλει απο έξω με 150 ευρώ γνήσιο , όπως και τον αισθητήρα οξυγονου. Το αμάξι είναι 15 χρονών και έχει επάνω 402.000χλμ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα