Μάκαρος Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Παιδια καλησπερα, προχωρησα στην αγορα ενος τροφοδοτικου απο γνωστο καταστημα για τον υπολογιστη ενος φιλου. Πριν απο λιγο αφαιρεσα την προστατευτικη ζελατινα και το μπροστινο κομματι του κουτιου ειναι βρεγμενο. Τι κανω σε αυτη τη περιπτωση ? Θα επικοινωνησω τωρα με τον καταστημα, ελπιζω να μην μου πουν οτι εγινε απο εμενα και παω να το φορτωσω σε αυτους. Κακως που δεν εβγαζα βιντεο την ωρα που το ανοιγα. Update: Πηγα απο εκει, τα παιδια ηταν πολυ φιλικα και εξυπηρετικα και προχωρησαμε σε αντικατασταση. Το θεωρω ατυχες συμβαν, καθως εχει παρα πολλες θετικες κριτικες το μαγαζι Επεξ/σία 30 Ιουνίου 2018 από Μάκαρος 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα