Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το C1αυτοματο  παντως του 2011 το  ειχα παρει απο μαντρα 5500 πριν δυο χρονια .

Τωρα θα ειναι μαλλον πιο φτηνο .Δεν ειναι αναγκη να βαλεις υγραεριο .Τα Aygo λογω ονοματος Toyota αν και ειναι ιδια αμαξια με C1 και 107 ειναι πιο ακριβα.εστω και αν ειναι ιδια αμαξια .

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας γράψω κι εγώ τη γνώμη μου κι ας προσπεραστεί 😛 

όταν είχα βγάλει κι εγω δίπλωμα , ήθελα μόνο αυτόματο .. γιατί δε τα πήγαινα καλά με το χειροκίνητο 

αγόρασα τελικά punto χειροκίνητο και είδα οτι είναι μια συνήθεια και το κόστος του είναι μηδαμινό σε περίπτωση βλάβης 

 

Απο κει και πέρα για τις μετακινήσεις της δε θα πρότεινα smart .. μιας και εδώ κι ενα μηνα ειμαι με cng ibiza θα προτεινα ΜΟΝΟ cng για μεσα στη πολη στο κομμάτι οικονομικά χλμ/€

υπαρχουν πολλα μοντελα στη Γερμανια ,μιας και ειπες οτι μπορεις να κατεβασεις ... τα ECO UP ειναι τέλεια , μετά έχει και polo & punto ... εδω δεν εχεις πολλες επιλογες στα χρηματα αυτα

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Φίλε σε ευχαριστω πολύ για τον κόπο σου. 

Οπως βλέπεις , μόνο ένα αυτοκίνητο παίζει του 2010 και έχει 167.000 χιλιόμετρα. Όλα τα αλλά είναι του 2008 , δηλαδή δεκαετίας... Αν βάλω αέριο θα πάω στα 5500 χιλιάρικα και θα έχω και τη γκρίνια. 

 

Σκεφτομαι να το περιμένω 2-4 εβδομάδες μήπως βγει τίποτα αλλιώς θα αναγκαστώ να φέρω ένα από Γερμανία να τελειώνω.

2 ώρες πριν, terry308 είπε

Ας γράψω κι εγώ τη γνώμη μου κι ας προσπεραστεί 😛 

όταν είχα βγάλει κι εγω δίπλωμα , ήθελα μόνο αυτόματο .. γιατί δε τα πήγαινα καλά με το χειροκίνητο 

αγόρασα τελικά punto χειροκίνητο και είδα οτι είναι μια συνήθεια και το κόστος του είναι μηδαμινό σε περίπτωση βλάβης 

Απο κει και πέρα για τις μετακινήσεις της δε θα πρότεινα smart .. μιας και εδώ κι ενα μηνα ειμαι με cng ibiza θα προτεινα ΜΟΝΟ cng για μεσα στη πολη στο κομμάτι οικονομικά χλμ/€

υπαρχουν πολλα μοντελα στη Γερμανια ,μιας και ειπες οτι μπορεις να κατεβασεις ... τα ECO UP ειναι τέλεια , μετά έχει και polo & punto ... εδω δεν εχεις πολλες επιλογες στα χρηματα αυτα

Φίλε δεν μπορώ να αναγκάσω τη μικρή να πάρει συμπλέκτη εφόσον δεν το επιθυμεί καθόλου. Εδώ εγώ και προτιμάω το σμαρτακι ενώ υπάρχουν 2 ακόμα αμάξια στο γκαράζ για τις μετακινήσεις στην πόλη.  Η λύση του CNG δεν είναι συμβατή με το συγκεκριμένο παιδί δυστυχώς , θα μπερδευτεί περισσότερο.

Το UP με φυσικό αέριο από μαμά είναι σίγουρα μια λύση αν και δεν ξέρω αν έχει και αυτό 2 ρεζερβουάρ. Θα δω τιμές στο mobile αν και πιστεύω θα είναι ακριβότερο από το smart.

Και πάλι ευχαριστω.

Επεξ/σία από Looter
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Looter είπε

Η λύση του CNG δεν είναι συμβατή με το συγκεκριμένο παιδί δυστυχώς , θα μπερδευτεί περισσότερο.

Το UP με φυσικό αέριο από μαμά είναι σίγουρα μια λύση αν και δεν ξέρω αν έχει και αυτό 2 ρεζερβουάρ

Cng = φυσικό αέριο...

Και λογικά θα έχει 2 ρεζερβουάρ..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, Looter είπε

Φίλε δεν μπορώ να αναγκάσω τη μικρή να πάρει συμπλέκτη εφόσον δεν το επιθυμεί καθόλου. Εδώ εγώ και προτιμάω το σμαρτακι ενώ υπάρχουν 2 ακόμα αμάξια στο γκαράζ για τις μετακινήσεις στην πόλη.  Η λύση του CNG δεν είναι συμβατή με το συγκεκριμένο παιδί δυστυχώς , θα μπερδευτεί περισσότερο.

Το UP με φυσικό αέριο από μαμά είναι σίγουρα μια λύση αν και δεν ξέρω αν έχει και αυτό 2 ρεζερβουάρ. Θα δω τιμές στο mobile αν και πιστεύω θα είναι ακριβότερο από το smart.

Και πάλι ευχαριστω.

Δεν είναι τίποτα ,ολα ειναι μια συνηθεια , ειδικα για Αθηνα ... εδω επαρχια στηριζομαστε σε 1-2 πρατηρια 

10 λιτρα βενζινη 11 κιλα cng απότι ειδα παίρνει (σε εμένα αυτα τα 11 κιλά βγάζουν ~300χλμ / 10€) 

Προχθες μεχρι να γεμισω ήρθαν 2 eco up , ενα "επαγγελματικο" , ρώτησα πληροφορίες , 55000 χλμ σε 3 χρονια μ ειπε η κοπελα , κανενα προβλημα , πολυ ευχαριστημένη 

 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, terry308 είπε

Δεν είναι τίποτα ,ολα ειναι μια συνηθεια , ειδικα για Αθηνα ... εδω επαρχια στηριζομαστε σε 1-2 πρατηρια 

10 λιτρα βενζινη 11 κιλα cng απότι ειδα παίρνει (σε εμένα αυτα τα 11 κιλά βγάζουν ~300χλμ / 10€) 

Προχθες μεχρι να γεμισω ήρθαν 2 eco up , ενα "επαγγελματικο" , ρώτησα πληροφορίες , 55000 χλμ σε 3 χρονια μ ειπε η κοπελα , κανενα προβλημα , πολυ ευχαριστημένη 

Δε θα βρει μεχρι 5Κ και CNG.

1 ώρα πριν, Looter είπε

Φίλε σε ευχαριστω πολύ για τον κόπο σου. 

Οπως βλέπεις , μόνο ένα αυτοκίνητο παίζει του 2010 και έχει 167.000 χιλιόμετρα. Όλα τα αλλά είναι του 2008 , δηλαδή δεκαετίας... Αν βάλω αέριο θα πάω στα 5500 χιλιάρικα και θα έχω και τη γκρίνια. 

Σκεφτομαι να το περιμένω 2-4 εβδομάδες μήπως βγει τίποτα αλλιώς θα αναγκαστώ να φέρω ένα από Γερμανία να τελειώνω.

Φίλε δεν μπορώ να αναγκάσω τη μικρή να πάρει συμπλέκτη εφόσον δεν το επιθυμεί καθόλου. Εδώ εγώ και προτιμάω το σμαρτακι ενώ υπάρχουν 2 ακόμα αμάξια στο γκαράζ για τις μετακινήσεις στην πόλη.  Η λύση του CNG δεν είναι συμβατή με το συγκεκριμένο παιδί δυστυχώς , θα μπερδευτεί περισσότερο.

Το UP με φυσικό αέριο από μαμά είναι σίγουρα μια λύση αν και δεν ξέρω αν έχει και αυτό 2 ρεζερβουάρ. Θα δω τιμές στο mobile αν και πιστεύω θα είναι ακριβότερο από το smart.

Και πάλι ευχαριστω.

Αμα βαλεις εξοδα να πας να το βρεις, να το φερεις και τελωνειο, παιζει να σου βγει και πιο πανω. Κι αρκετα πιο πανω. Γερμανια αξιζει μονο για αυτοκινητα που δεν υπαρχουν στην Ελλαδα ή που ειναι πολυ πολυ ακριβοτερα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Δε θα βρει μεχρι 5Κ και CNG.

Αμα βαλεις εξοδα να πας να το βρεις, να το φερεις και τελωνειο, παιζει να σου βγει και πιο πανω. Κι αρκετα πιο πανω. Γερμανια αξιζει μονο για αυτοκινητα που δεν υπαρχουν στην Ελλαδα ή που ειναι πολυ πολυ ακριβοτερα.

Από 3,265€ με 215,000χλμ ...

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
20 ώρες πριν, Looter είπε

 

Σκέφτομαι για ένα σμαρτ 451 diesel EURO 5 (2010-2012) καθώς το έχω ήδη και δεν καίει τίποτα.

Το budget είναι ΑΥΣΤΗΡΑ μέχρι 4500-5000EUR.

 

Δεν ξερω στο τελος ποσο οικονομικο θα σας βγει ενα smart απο τα προβληματα που μπορει να βγαλει και απο τα ακριβα ανταλλακτικα...

Πρεπει να γνωριζεις πηγες με καλες τιμες στα ανταλλακτικα και οικονομικους μαστορες...

Εγω παντως δεν πιστευω οτι αυτα τα c1,107 καινε μονο 6λ εντος πολης..  Εχω ακουσει απο πολλους κατοχους οτι ευκολα ξεπερνανε τα 7λ!

Αν βαλουμε μεσα ποσοτητα-ποιοτητα καυσιμου.. ποσοστο συμφορησης.. τροπο οδηγησης.. και τα χλμ που κουβαλαει το μοτερ(μεταχειρισμενο) το αποτελεσμα σιγουρα δεν θα ειναι 6λ!!!

Δημοσ.

Εμενα παντως το 1000αρακι μου, με 68 ps και χρήση 3 χιλιόμετρα το πρωί, 3 το μεσημέρι και 5-10 το απόγευμα(μέχρι να βρω να παρκάρω, πολλες φορές έχει και κάτω απο 6 λίτρα κατανάλωση.( σε 1.5 χρόνο χρησης δεν εχω δει ποτε πανω απο 6.5).

*Τα νουμερα είναι υπολογισμενα με την μεδοδο του βενζινάδικου. Γέμισμα, άδειασμα, γέμισμα, υπολογισμός.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά οι λύσεις είναι είτε ιδιώτης με ελληνικό αμάξι από αντιπροσωπεία μ με τα σέρβις του και προσεγμένο , είτε απευθείας από Γερμανία που έχω αγοράσει ξανά και ξέρω την κουλτούρα και το πως δουλεύουν οι Γερμανοι. Αν μιλούσαμε για 500 ευρώ διαφορά θα τα έδινα εδώ σε έλληνα μηπως πιάσουν και τόπο αλλά με αυτά που βλέπω οι τιμές είναι πάνω από χιλιάρικο και για εισαγωγής. Και για αμάξι των 4000-5000 ευρώ μιλάμε για 20-25% διαφορά.

Επίσης παίρνοντας 6-7 τηλέφωνα ιδιώτες από το car σου βγαίνει από μερικους η αίσθηση ότι πουλάνε κάτι πολύτιμο και ότι δε θέλουν και πολλά πολλά... Πήρα απαντήσεις τύπου «αν είναι να το δώσω πιο χαμηλά , το δίνω και σε μάντρα» , «πιο κάτω δε με συμφέρει να το δώσω , προτιμώ να το κρατήσω» , κλπ. Μπορεί και να έπεσα σε περίεργους βέβαια , κρατάω μια πισινή...

 

Επεξ/σία από Looter
Δημοσ.

δεν έπεσες σε περίεργους, έτσι είναι. Οι περισσότεροι θεωρούν ότι επειδή κάποτε μπορεί να έδωσαν 20-30+ χιλιάρικα, πρέπει τώρα να τα πάρουν πίσω.

Έχει πλάκα η αντίδραση... αν είναι για τόσα το κρατάω. την έχω ακούσει κι εγώ.

Ε κράτα το ρε φίλε να το κάνεις τι; αν τώρα είναι να πάρεις 5000 (ενώ εσύ ελπίζεις σε 10.000), του χρόνου θα πάρεις 4000. κράτα το να σκουριάζει.

έχω γνωστό με ακριβό αμάξι το οποίο λόγω τεκμηρίων, τελών κυκλοφορίας, κατανάλωσης έχει χάσει μεγάλο ποσοστό της αξίας του. δε το πουλάει και το έχει και κάθεται. καθαρά ψυχολογικό για να μη το δώσει "τζάμπα". ας το κρατάει, σε 2 χρόνια θα του δίνουν ακόμα λιγότερα αν το πουλήσει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θα αλλαξει κατι σε τοσο λιγο καιρο ....Το να φερεις απο Γερμανια και να σου βγαλει μετα προβληματα εκει να δεις γκρινια..

 

Αυτοκιντο εισαγωγης θα εφερνα μονο αν ειχα καποιον εκει να το ελεγξει και να υπολογισω το συνολικο κοστος και να εχει διαφορα τουλαχιστον 20% απο οτι στην ελληνικη αγορα.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.

Αποψη μου παρε σμαρτ. Οπως τ αλλα εχουν την αξιοπιστία της τογιοτα, ετσι το σμαρτ εχει την αξιοπιστια της μερσεντες μαζι με μιτσουμπισι κινητήρα(αν θυμαμαι καλα).

Αν συγκρινει σμαρτ με τα αλλα που σου προτειναν που εχει 4θυρα δεν θα τα διαλεγα. Καταρχην το ενα ειναι διθεσιο με εναν εναν σεβαστο χωρο αποσκευών, τ αλλα κλεβουν απο αυτον το χωρο. Οι πισω πορτες φτανουν σχεδον ως το κωλο του αμαξιου, αν εχεις ατομα πισω και ερθει καποιος με φορα την εκατσαν. Ασε που με τεσσερα ατομα συν κανενα κλιματιστικό χαθηκε το αυγο πχ. Ενω στο σμαρτ θα ναι ανετη.

Ειχα σμαρτ, το μονο που φοβηθηκα ηταν η πλαγια συγκρουση αν γινοταν με κανενα 4χ4 και οι πλαγιοι ανεμοι.

Αν ξερει οτι οδηγει εναν αμαξι που ειναι ελαφρυ, πισωκινητο και μπροστα οι τροχοι δεν εχουν το βαρος να τους κανει να πατανε κατω, θα το λατρεψει. Συν οτι το αυτοματο σασμαν του σμαρτ δεν συγκρινεται με των αλλων. 

Δημοσ.

εγώ για την αξιοπιστία πάντως του smart δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα. εδώ όλοι γράφουν για ανακατασκευή του κινητήρα μετά τα 100,000χμ

Spoiler

Μόνο για τα VW βλέπω ξέρετε να βγάζετε χολή, όλα τα άλλα είναι αξιόπιστα ε;

επίσης νόμιζα ότι μιλούσαμε για αμάξι

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...