Προς το περιεχόμενο

Αποτυχία στις Πανελλήνιες. Μετά;


DedSecz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, BritGreek είπε

Με όλο τον σεβασμό, εντελώς άστοχο το post σου,  σε έναν άνθρωπο που ζητάει συμβουλές επειδή θέλει να σπουδάσει, εκτός αν κατάλαβα λάθος. Τι σχέση έχουν τα ΕΠΑΛ και τα ΙΕΚ με ποιότητα σπουδών και τι αναγνώριση έχουν αν ποτέ θελήσει να φύγει εξωτερικό;

Με όλο το σεβασμό, του ανταπάντησα ότι βάσει των δεδομένων που παραθέτει (κάτω από τη βάση σε μίνιμουμ 1 μάθημα), είναι καλύτερα να πάρει ένα επαγγελματικό - τεχνικό δικαίωμα από το να ψάχνει ψάρια στο γιαλό από πανεπιστήμια - χωριά.

Τελικά βέβαια η όποια αντιπαράθεσή μας δεν έχει νόημα, καθώς φαίνεται να επιλέγει ΤΕΙ, δηλαδή ένα επαγγελματικό - τεχνικό δικαίωμα.

Αυτό που τον αποθαρρύνω επίσης να κάνει, είναι να ξαναδώσει. Θα πετάξει ένα χρόνο (η προετοιμασία για πανελλήνιες δεν επιτρέπει να τον εκμεταλλευτείς, έστω ξεφορτώνοντας τη στρατιωτική υποχρέωση πχ) για κάτι που αν του έκανε/έκανε αυτός για αυτό, θα μιλούσαμε επί της βάσης του 15 μίνιμουμ τώρα, και όχι του 10-11. Ξαναδίνεις όταν τα έχεις πάει κάπως καλά, αλλά στάθηκες άτυχος ή ελλιπής σε ένα μάθημα, με συνέπεια αντί σε σχολή Α' επιλογής σου να μπαίνεις σε σχολή Β' ή Γ' επιλογής.  Όχι όταν η πρώτη σου φράση είναι "έχασα σχολή-αποκούμπι βάσης 12κ, τι κάνω τώρα". Πάει να πει ότι δεν έκανες εξ αρχής για τη διαδικασία των Πανελληνίων και ότι όφειλε το περιβάλλον σου να σε καθοδηγήσει στην τεχνική εκπαίδευση μετά το γυμνάσιο.

 

Δεν κάνουν όλοι για επιστήμονες, αυτό λέω. Κι εγώ θα ήθελα πολύ να γίνω υδραυλικός ή ηλεκτρονικός, αλλά τα χέρια μου πιάνουν χρυσό και τον μετατρέπουν σε σκ ψηφοδέλτιο ΣΥΡΙΖΑ.  Θα ήμουν ένας κάκιστος επαγγελματίας. Έτσι και το -σχεδόν συνομήλικό μου- παιδί, θα γίνει κάκιστος επιστήμονας, ΑΝ ποτέ ολοκληρώσει ένα επιστημονικό τμήμα, όπως αυτά της Πληροφορικής και της Επ. Υπολογιστών.

 

 

Επεξ/σία από qwertyuiop2
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, qwertyuiop2 είπε

Με όλο το σεβασμό, του ανταπάντησα ότι βάσει των δεδομένων που παραθέτει (κάτω από τη βάση σε μίνιμουμ 1 μάθημα), είναι καλύτερα να πάρει ένα επαγγελματικό - τεχνικό δικαίωμα από το να ψάχνει ψάρια στο γιαλό από πανεπιστήμια - χωριά.

Τελικά βέβαια η όποια αντιπαράθεσή μας δεν έχει νόημα, καθώς φαίνεται να επιλέγει ΤΕΙ, δηλαδή ένα επαγγελματικό - τεχνικό δικαίωμα.

Αυτό που τον αποθαρρύνω επίσης να κάνει, είναι να ξαναδώσει. Θα πετάξει ένα χρόνο (η προετοιμασία για πανελλήνιες δεν επιτρέπει να τον εκμεταλλευτείς, έστω ξεφορτώνοντας τη στρατιωτική υποχρέωση πχ) για κάτι που αν του έκανε/έκανε αυτός για αυτό, θα μιλούσαμε επί της βάσης του 15 μίνιμουμ τώρα, και όχι του 10-11.  Δεν κάνουν όλοι για επιστήμονες, αυτό λέω. Κι εγώ θα ήθελα πολύ να γίνω υδραυλικός ή ηλεκτρονικός, αλλά τα χέρια μου πιάνουν χρυσό και τον μετατρέπουν σε σκ ψηφοδέλτιο ΣΥΡΙΖΑ.  Θα ήμουν ένας κάκιστος επαγγελματίας. Έτσι και το -σχεδόν συνομήλικό μου- παιδί, θα γίνει κάκιστος επιστήμονας, ΑΝ ποτέ ολοκληρώσει ένα επιστημονικό τμήμα, όπως αυτά της Πληροφορικής και της Επ. Υπολογιστών.

Αυτό το σχόλιο μου έκανε το μυαλό σούπα (συγνώμη κιόλας). Ξεκινάμε με μια αναφορά στην ανάγκη ύπαρξης τεχνικών, κάτι που βρίσκω απολύτως σωστό, και καταλήγουμε στο να κρίνουμε κάποιους βαθμούς που δεν έχω παραθέσει εξαρχής, οπότε μάλλον γίνεται λόγος για υποθέσεις και όχι ανάλυση με εφαλτήριο πραγματικά δεδομένα (factual analysis if you may). Δεν νομίζω ότι έχω να απολογηθώ για τους βαθμούς μου, ή για την νόηση μου, αλλά μιας και φαίνεται φλέγον ζήτημα τότε να παραθέσω τα εξής:

 

Έκθεση: 12,7

Α.Ε.Π.Π: 16

Α.Ο.Θ: 16

Μαθηματικά: 7

Σε αυτό το σημείο πρέπει να υπογραμμιστεί ότι η έκθεση αποτέλεσε στοιχείο έκπληξης σήμερα, καθώς πάντα έγραφα 75++ σε κάθε προσομοίωση, πιθανόν να βγήκα εκτός "πορείας" καθώς το θέμα φέτος, η παιδεία, ήταν ιδιαζόντως συγκεχυμένο (σε σύγκριση με τα υπόλοιπα πάντοτε, όπως είναι η Επιστήμη και τα Μ.Μ.Ε)

Καταληκτικά, αν όντως ήμουν "σκράπας" (έχω απόλυτη επίγνωση το ότι δεν με αποκάλεσε κανείς σκράπα) θα έπρεπε και το απολυτήριο λυκείου (ΓΕΛ) να το αντικατοπτρίζει έως ένα βαθμό. Το απολυτήριο είναι κοντά στο 19.5. Σίγουρα στην τελευταία χρονιά οι καθηγητές είναι πιο ελαστικοί, άλλα όχι αρκετά ώστε να αναδεικνύουν δεύτερους και πρώτους τμημάτων "σκράπες".

Ευχαριστώ για τον χρόνο σου (αν όντως διαβάσεις αυτή την απάντηση)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σχολή που θα περάσεις δεν έχει καμιά σημασία. Σημασία έχει ποσο θα δουλέψεις απο τώρα και μετά. Εξάλλου, η ζωή δεν ειναι αγώνας ταχύτητας, αλλα αντοχής. Η συμβουλή μου έχοντας περάσει απο όλες τις βαθμίδες σπουδών και απο πανεπιστήμια Ελλάδας / Εξωτερικού ειναι μια: διάβασε, ενημερώσου όσο μπορείς περισσότερο (για αντικείμενο που σου αρέσει), βάλε στόχους (χωρίς γεωγραφικό περιορισμό) και σίγουρα θα πετύχεις. Το να δώσεις πανελλήνιες ξανά για να περάσεις σε σχολή ίδιου αντικειμενου ειναι χαμένος χρόνος. Καλύτερα το χρόνο αυτό να τον επενδύσεις αργότερα σε στοχευμενο διάβασμα πάνω στη δουλεια σου. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, DedSecz είπε

Αυτό το σχόλιο μου έκανε το μυαλό σούπα (συγνώμη κιόλας). Ξεκινάμε με μια αναφορά στην ανάγκη ύπαρξης τεχνικών, κάτι που βρίσκω απολύτως σωστό, και καταλήγουμε στο να κρίνουμε κάποιους βαθμούς που δεν έχω παραθέσει εξαρχής, οπότε μάλλον γίνεται λόγος για υποθέσεις και όχι ανάλυση με εφαλτήριο πραγματικά δεδομένα (factual analysis if you may). Δεν νομίζω ότι έχω να απολογηθώ για τους βαθμούς μου, ή για την νόηση μου, αλλά μιας και φαίνεται φλέγον ζήτημα τότε να παραθέσω τα εξής:

Έκθεση: 12,7

Α.Ε.Π.Π: 16

Α.Ο.Θ: 16

Μαθηματικά: 7

Σε αυτό το σημείο πρέπει να υπογραμμιστεί ότι η έκθεση αποτέλεσε στοιχείο έκπληξης σήμερα, καθώς πάντα έγραφα 75++ σε κάθε προσομοίωση, πιθανόν να βγήκα εκτός "πορείας" καθώς το θέμα φέτος, η παιδεία, ήταν ιδιαζόντως συγκεχυμένο (σε σύγκριση με τα υπόλοιπα πάντοτε, όπως είναι η Επιστήμη και τα Μ.Μ.Ε)

Καταληκτικά, αν όντως ήμουν "σκράπας" (έχω απόλυτη επίγνωση το ότι δεν με αποκάλεσε κανείς σκράπα) θα έπρεπε και το απολυτήριο λυκείου (ΓΕΛ) να το αντικατοπτρίζει έως ένα βαθμό. Το απολυτήριο είναι κοντά στο 19.5. Σίγουρα στην τελευταία χρονιά οι καθηγητές είναι πιο ελαστικοί, άλλα όχι αρκετά ώστε να αναδεικνύουν δεύτερους και πρώτους τμημάτων "σκράπες".

Ευχαριστώ για τον χρόνο σου (αν όντως διαβάσεις αυτή την απάντηση)

Ο αδερφός μου έδινε επίσης φέτος και είχε ίδια έκθεση (12), αλλά 19 ΑΟΘ, 17,5 ΑΕΠ και ... 11 Μαθηματικά. Πέτυχε ( ; ) αυτούς τους βαθμούς παίζοντας στο πισί, διαβάζοντας κάπως συστηματικά από το Μάρτη κι έπειτα, ενώ δεν ήταν ποτέ Ο μαθητής. Κυμαινόταν στο 16-17. Οι φίλοι του κυμαίνονται κάπου εκεί γύρω, ας πούμε όλοι μέτριοι προς καλοί μαθητές και το απολυτήριό τους είναι σε παρόμοια επίπεδα με το δικό σου. Μιλάμε δηλαδή για μία κρίσιμη μάζα μαθητών που βρίσκεται γύρω στα 15.000 μόρια. Αυτό λένε και οι στατιστικές, η συντριπτική πλειονότητα κάπου εκεί παίζει. Και η δική μου παρέα - εποχή μου (2013), κάπου εκεί ήταν, γύρω στο 15-16 οι περισσότεροι, με εξαίρεση εμένα (από θεωρητική) και έναν άλλο φίλο που μπήκε ΗΜΜΥ ΕΜΠ  (αμφότεροι περίπου 18κ). Αυτή είναι και η επίδοση (της κρίσιμης μάζας) που πετυχαίνει κανείς αν συνδυάσει μέτριο διάβασμα, κανονική ευφυΐα και τυπική ενασχόληση στην κατεύθυνσή σας.

Όπως σωστά είχα υποθέσει, έχεις μάθημα, όχι απλώς κάτω από τη βάση, αλλά και μακριά από αυτήν. Αυτό σημαίνει ότι ή δεν το διάβασες (άρα τι πανεπιστήμιο θες; ) ή ότι δεν μπορούσες να ανταπεξέλθεις σε αυτό (άρα ποιο πανεπιστήμιο σε θέλει; ). Οι επιδόσεις σου στα άλλα μαθήματα, δεν είναι κάτι το εξωπραγματικό, ούτε καν κάτι το ιδιαίτερο. Είναι οριακά μέτριες. Μην προσπαθείς λοιπόν, δια της προσθέσεως ορολογιών και πανελληνιακού λεξιλογίου να κρυφτείς πίσω από το δάχτυλό σου: Δεν κάνεις για επιστήμονας, όπως και οι περισσότεροι άνθρωποι. Η αναγκαστική στροφή προς τα εκεί είναι μία φούσκα που παράγει ανθρώπους δυστυχισμένους.

Γι' αυτό και σου πρότεινα να ασχοληθείς με το τεχνικό κομμάτι. Σου αρέσει προφανώς η πληροφορική και οι υπολογιστές. Τέλεια. Δεν είσαι προγραμματισμένος για να δημιουργείς πολύπλοκα συστήματα επ' αυτών και από αυτούς, ούτε για να θεωρητικοποιείς και αναπαράγεις-τροποποιείς φαινόμενα που σχετίζονται με αυτούς. Μπορεί να είσαι όμως άψογος στο να τους υλοποιείς, ή να τους επιδιορθώνεις. Η εξέλιξη αυτής της δεξιότητας, που σχετίζεται με άλλο υπόβαθρο, που μπορεί να έχεις, και όχι με το εγνωσμένα ανεπαρκές του "7 μαθηματικά", ίσως σε κάνει περιζήτητο στην αγορά εργασίας (εσωτερικού και εξωτερικού), πετυχημένο επιχειρηματία ή έναν τίμιο και αξιόπιστο τεχνικό της γειτονιάς. Γι' αυτό και σου πρότεινα κλάδο/τομέα πληροφορικής από ΕΠΑΛ/ΙΕΚ. Αν πιάνεις Τ.Ε.Ι. αντίστοιχο, πήγαινε εκεί, είναι μία (ή δυο-τρεις) σκάλες πάνω από την τεχνική παιδεία των προηγουμένων.

Όλα αυτά φιλικά και συμβουλευτικά. Μακριά από τα "δεν πειράζει" των γονιών και τα "οκ μωρέ" των φροντιστηρίων, μόνο καλό θα κάνει στις γενιές των παιδιών που ενηλικιώνονται να φέρονται και ως Ενήλικοι: Δηλαδή ως επωμίζοντες το πλήρες εύρος των ικανοτήτων, ανικανοτήτων και των αποτελεσμάτων αυτών. Οι Πανελλήνιες είναι μοναδική ευκαιρία να πράξεις ως παιδί και να αποτύχεις ως ενήλικας. Άρπαξέ την και πορεύσου βασισμένος σε σκληρές αλήθειες και στέρεες προσδοκίες. Καλή τύχη!

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, qwertyuiop2 είπε

Ο αδερφός μου έδινε επίσης φέτος και είχε ίδια έκθεση (12), αλλά 19 ΑΟΘ, 17,5 ΑΕΠ και ... 11 Μαθηματικά. Πέτυχε ( ; ) αυτούς τους βαθμούς παίζοντας στο πισί, διαβάζοντας κάπως συστηματικά από το Μάρτη κι έπειτα, ενώ δεν ήταν ποτέ Ο μαθητής. Κυμαινόταν στο 16-17. Οι φίλοι του κυμαίνονται κάπου εκεί γύρω, ας πούμε όλοι μέτριοι προς καλοί μαθητές και το απολυτήριό τους είναι σε παρόμοια επίπεδα με το δικό σου. Μιλάμε δηλαδή για μία κρίσιμη μάζα μαθητών που βρίσκεται γύρω στα 15.000 μόρια. Αυτό λένε και οι στατιστικές, η συντριπτική πλειονότητα κάπου εκεί παίζει. Και η δική μου παρέα - εποχή μου (2013), κάπου εκεί ήταν, γύρω στο 15-16 οι περισσότεροι, με εξαίρεση εμένα (από θεωρητική) και έναν άλλο φίλο που μπήκε ΗΜΜΥ ΕΜΠ  (αμφότεροι περίπου 18κ). Αυτή είναι και η επίδοση (της κρίσιμης μάζας) που πετυχαίνει κανείς αν συνδυάσει μέτριο διάβασμα, κανονική ευφυΐα και τυπική ενασχόληση στην κατεύθυνσή σας.

Όπως σωστά είχα υποθέσει, έχεις μάθημα, όχι απλώς κάτω από τη βάση, αλλά και μακριά από αυτήν. Αυτό σημαίνει ότι ή δεν το διάβασες (άρα τι πανεπιστήμιο θες; ) ή ότι δεν μπορούσες να ανταπεξέλθεις σε αυτό (άρα ποιο πανεπιστήμιο σε θέλει; ). Οι επιδόσεις σου στα άλλα μαθήματα, δεν είναι κάτι το εξωπραγματικό, ούτε καν κάτι το ιδιαίτερο. Είναι οριακά μέτριες. Μην προσπαθείς λοιπόν, δια της προσθέσεως ορολογιών και πανελληνιακού λεξιλογίου να κρυφτείς πίσω από το δάχτυλό σου: Δεν κάνεις για επιστήμονας, όπως και οι περισσότεροι άνθρωποι. Η αναγκαστική στροφή προς τα εκεί είναι μία φούσκα που παράγει ανθρώπους δυστυχισμένους.

Γι' αυτό και σου πρότεινα να ασχοληθείς με το τεχνικό κομμάτι. Σου αρέσει προφανώς η πληροφορική και οι υπολογιστές. Τέλεια. Δεν είσαι προγραμματισμένος για να δημιουργείς πολύπλοκα συστήματα επ' αυτών και από αυτούς, ούτε για να θεωρητικοποιείς και αναπαράγεις-τροποποιείς φαινόμενα που σχετίζονται με αυτούς. Μπορεί να είσαι όμως άψογος στο να τους υλοποιείς, ή να τους επιδιορθώνεις. Η εξέλιξη αυτής της δεξιότητας, που σχετίζεται με άλλο υπόβαθρο, που μπορεί να έχεις, και όχι με το εγνωσμένα ανεπαρκές του "7 μαθηματικά", ίσως σε κάνει περιζήτητο στην αγορά εργασίας (εσωτερικού και εξωτερικού), πετυχημένο επιχειρηματία ή έναν τίμιο και αξιόπιστο τεχνικό της γειτονιάς. Γι' αυτό και σου πρότεινα κλάδο/τομέα πληροφορικής από ΕΠΑΛ/ΙΕΚ. Αν πιάνεις Τ.Ε.Ι. αντίστοιχο, πήγαινε εκεί, είναι μία (ή δυο-τρεις) σκάλες πάνω από την τεχνική παιδεία των προηγουμένων.

Όλα αυτά φιλικά και συμβουλευτικά. Μακριά από τα "δεν πειράζει" των γονιών και τα "οκ μωρέ" των φροντιστηρίων, μόνο καλό θα κάνει στις γενιές των παιδιών που ενηλικιώνονται να φέρονται και ως Ενήλικοι: Δηλαδή ως επωμίζοντες το πλήρες εύρος των ικανοτήτων, ανικανοτήτων και των αποτελεσμάτων αυτών. Οι Πανελλήνιες είναι μοναδική ευκαιρία να πράξεις ως παιδί και να αποτύχεις ως ενήλικας. Άρπαξέ την και πορεύσου βασισμένος σε σκληρές αλήθειες και στέρεες προσδοκίες. Καλή τύχη!

Δεν θα ασχοληθώ με το να απαντήσω για όλα τα χωρία (αν και το διάβασα όλο το κείμενο). Θα σταθώ στο ότι δεν κάνω για επιστήμονας. Μου φαίνεται λίγο βιαστική αυτή η διαπίστωση, δεδομένου ότι μπορείς να βρεις "ΤΕΙτζη" να φτιάχνει "πισια" αλλά και έναν άλλον να εργάζεται σε Fortune 500/100 εταιρία στο εξωτερικό (όπως Google και Oracle που γνωρίζω άτομα με αυτό το ακαδημαικό παρελθόν να εργάζονται εκεί). Δεν γνωρίζω τον αδελφό σου, αν και χαίρομαι πραγματικά για την δική του επιτυχία. Μπορεί να διάβαζε από τον Μάρτιο, αλλά να ήταν πραγματικά εύστροφος. Εγώ πάλι διάβαζα από τον Σεπτέμβριο και "απέτυχα" όσον αφορά τον αρχικό μου στόχο. Οπότε, καλύτερα να κρίνει κανείς με πλήρη επίγνωση όλων των δεδομένων (αυτό μπορεί να στο επαληθεύσει και ο φίλος που σπουδάζει ΗΜΜΥ, έτσι κι αλλιώς στατισιτκή και πιθανότητες Α' Λυκείου είναι). 

 

Τέλος πάντων, κλείνοντας έχω μια απορεία. Στα άτομα που την πρώτη φορα πάτωσαν (κυριολεκτικά όμως) και στην δεύτερη γράψαν 14.000 στην χειρότερη, μέχρι και 17.000, τι απαντάς; Διότι αυτά που διαβάζω εδώ προδίδουν το ότι δεύτερη φορά δεν έχει σημασία, καθώς ο επιστήμονας και ο τεχνίτης απ'την αρχή φαίνονται. Εκτός βέβαια και αν ερμήνευσα λάθος, τότε πραγματικά συγνωμη..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Fortistis said:

Εάν πληροφορική = προγραμματισμός, τότε ένα δίκιο το έχεις. 

Εάν όμως πληροφορική = επιστήμη υπολογιστών, τότε δεν έχεις δίκιο. 

Δεν το προσδιορισα συγκεκριμένα στο μυαλό μου πριν το γράψω, αλλά γιατί το λες αυτό;

Spoiler alert για να καταλάβεις το σκεπτικό μου, θα πρέπει να ψάξεις πάρα μα πάρα πάρα πολύ για να βρεις κάποιον με θεωρητικές γνώσεις CS γενικά ευρύτερες ή ειδικά βαθύτερες από τον εαυτό μου, από τις οποίες στη σχολή (ΗΜΜΥ) δεν πήρα απολύτως τίποτα. So why not? Δε νομίζω ότι αν σου δώσουν στη σχολή να διαβάσεις πχ λειτουργικά Tanenbaum θα μάθεις καλύτερα από ότι θα μπορούσες αν διάβαζες μόνος σου.

59 minutes ago, qwertyuiop2 said:

Η αναγκαστική στροφή προς τα εκεί είναι μία φούσκα που παράγει ανθρώπους δυστυχισμένους.

Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια και, όπως υποθέτω και πολλοί άλλοι που έχουν περάσει τη φάση σπουδών, το είδα με τα μάτια μου.

Κάποιοι άνθρωποι όταν τους δώσεις γραφείο και ησυχία κάνουν θαυμαστά πράγματα. Κάποιοι άλλοι το υπομένουν γιατί πρέπει. Όταν στη δεύτερη κατηγορία προσθέσεις ότι το παιδί πρέπει να πάρει πτυχίο ντε και καλά, προκύπτει σε μάκρος χρόνου μεγάλη δυστυχία.

41 minutes ago, DedSecz said:

Θα σταθώ στο ότι δεν κάνω για επιστήμονας. Μου φαίνεται λίγο βιαστική αυτή η διαπίστωση, δεδομένου ότι μπορείς να βρεις "ΤΕΙτζη" να φτιάχνει "πισια" αλλά και έναν άλλον να εργάζεται σε Fortune 500/100 εταιρία στο εξωτερικό (όπως Google και Oracle που γνωρίζω άτομα με αυτό το ακαδημαικό παρελθόν να εργάζονται εκεί).

Έχω περάσει ως ωρομίσθιος από ΤΕΙ πληροφορικής με πολύ χαμηλές βάσεις, όπου ήταν δεδομένο ότι όλοι οι φοιτητές έχουν γράψει χάλια (γύρω στα 10) στις πανελλήνιες, δηλαδή δεν ενδιαφέρονταν μιας και αυτός είναι ο βασικός λόγος που γράφει κανείς τόσο άσχημα.

Κάποιοι από αυτούς δεν είχαν ποτέ καμία τύχη να πάρουν κάτι από τη σχολή εκτός του πτυχίου, και δεν ξέρω τι κάνουν τώρα.

Κάποιοι άλλοι όμως ήταν πάρα πολύ ικανά παιδιά που όταν με τα πολλά κατάφεραν να αναγνωρίσουν ποιο είναι το κάλεσμά τους (όπως προσπαθείς τώρα να κάνεις εσύ, και μη νομίζεις ότι είναι κάτι που γίνεται σε βδομάδες ή μήνες) πήραν μπρος και τώρα είναι επιτυχημένοι επαγγελματίες. Και εντός, αλλά και εκτός του χώρου της πληροφορικής.

Οπότε ναι, το αν κάνεις για "επιστήμονας" ο μόνος αρμόδιος να το αναγνωρίσει είσαι τελικά εσύ. Αλλά καλά θα ήταν να το καταφέρεις στο ορατό αν και όχι απαραίτητα εγγύς μέλλον.

Επεξ/σία από defacer
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, qwertyuiop2 είπε

Ο αδερφός μου έδινε επίσης φέτος και είχε ίδια έκθεση (12), αλλά 19 ΑΟΘ, 17,5 ΑΕΠ και ... 11 Μαθηματικά. Πέτυχε ( ; ) αυτούς τους βαθμούς παίζοντας στο πισί, διαβάζοντας κάπως συστηματικά από το Μάρτη κι έπειτα, ενώ δεν ήταν ποτέ Ο μαθητής. Κυμαινόταν στο 16-17. Οι φίλοι του κυμαίνονται κάπου εκεί γύρω, ας πούμε όλοι μέτριοι προς καλοί μαθητές και το απολυτήριό τους είναι σε παρόμοια επίπεδα με το δικό σου. Μιλάμε δηλαδή για μία κρίσιμη μάζα μαθητών που βρίσκεται γύρω στα 15.000 μόρια. Αυτό λένε και οι στατιστικές, η συντριπτική πλειονότητα κάπου εκεί παίζει. Και η δική μου παρέα - εποχή μου (2013), κάπου εκεί ήταν, γύρω στο 15-16 οι περισσότεροι, με εξαίρεση εμένα (από θεωρητική) και έναν άλλο φίλο που μπήκε ΗΜΜΥ ΕΜΠ  (αμφότεροι περίπου 18κ). Αυτή είναι και η επίδοση (της κρίσιμης μάζας) που πετυχαίνει κανείς αν συνδυάσει μέτριο διάβασμα, κανονική ευφυΐα και τυπική ενασχόληση στην κατεύθυνσή σας.

Όπως σωστά είχα υποθέσει, έχεις μάθημα, όχι απλώς κάτω από τη βάση, αλλά και μακριά από αυτήν. Αυτό σημαίνει ότι ή δεν το διάβασες (άρα τι πανεπιστήμιο θες; ) ή ότι δεν μπορούσες να ανταπεξέλθεις σε αυτό (άρα ποιο πανεπιστήμιο σε θέλει; ). Οι επιδόσεις σου στα άλλα μαθήματα, δεν είναι κάτι το εξωπραγματικό, ούτε καν κάτι το ιδιαίτερο. Είναι οριακά μέτριες. Μην προσπαθείς λοιπόν, δια της προσθέσεως ορολογιών και πανελληνιακού λεξιλογίου να κρυφτείς πίσω από το δάχτυλό σου: Δεν κάνεις για επιστήμονας, όπως και οι περισσότεροι άνθρωποι. Η αναγκαστική στροφή προς τα εκεί είναι μία φούσκα που παράγει ανθρώπους δυστυχισμένους.

Γι' αυτό και σου πρότεινα να ασχοληθείς με το τεχνικό κομμάτι. Σου αρέσει προφανώς η πληροφορική και οι υπολογιστές. Τέλεια. Δεν είσαι προγραμματισμένος για να δημιουργείς πολύπλοκα συστήματα επ' αυτών και από αυτούς, ούτε για να θεωρητικοποιείς και αναπαράγεις-τροποποιείς φαινόμενα που σχετίζονται με αυτούς. Μπορεί να είσαι όμως άψογος στο να τους υλοποιείς, ή να τους επιδιορθώνεις. Η εξέλιξη αυτής της δεξιότητας, που σχετίζεται με άλλο υπόβαθρο, που μπορεί να έχεις, και όχι με το εγνωσμένα ανεπαρκές του "7 μαθηματικά", ίσως σε κάνει περιζήτητο στην αγορά εργασίας (εσωτερικού και εξωτερικού), πετυχημένο επιχειρηματία ή έναν τίμιο και αξιόπιστο τεχνικό της γειτονιάς. Γι' αυτό και σου πρότεινα κλάδο/τομέα πληροφορικής από ΕΠΑΛ/ΙΕΚ. Αν πιάνεις Τ.Ε.Ι. αντίστοιχο, πήγαινε εκεί, είναι μία (ή δυο-τρεις) σκάλες πάνω από την τεχνική παιδεία των προηγουμένων.

Όλα αυτά φιλικά και συμβουλευτικά. Μακριά από τα "δεν πειράζει" των γονιών και τα "οκ μωρέ" των φροντιστηρίων, μόνο καλό θα κάνει στις γενιές των παιδιών που ενηλικιώνονται να φέρονται και ως Ενήλικοι: Δηλαδή ως επωμίζοντες το πλήρες εύρος των ικανοτήτων, ανικανοτήτων και των αποτελεσμάτων αυτών. Οι Πανελλήνιες είναι μοναδική ευκαιρία να πράξεις ως παιδί και να αποτύχεις ως ενήλικας. Άρπαξέ την και πορεύσου βασισμένος σε σκληρές αλήθειες και στέρεες προσδοκίες. Καλή τύχη!

Από πότε οι πανελλαδικές κρίνουν ολόκληρη τη πορεία της ζωής κάποιου ανθρώπου; Τα μόρια των σχολών δεν δείχνουν τίποτα παραπάνω από τις προτιμήσεις των μαθητών. Να θυμίσω ότι κάποτε το τμήμα μαθηματικών της Σάμου είχε βάση τα 9000 μόρια, ενώ και ορισμένα πολυτεχνικά τμήματα κυμαίνονται στα 10000-12000. Με αυτή τη λογική, οι πτυχιούχοι αυτών των τμημάτων είναι πτυχιούχοι δευτέρας τάξης επειδή μια φορά στη ζωή τους δεν έγραψαν καλά. Και αν συνεχίσουμε με την ίδια λογική, οι πτυχιούχοι γενικά των ελληνικών Πανεπιστημίων και Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων(Τ.Ε.Ι.) είναι πτυχιούχοι δευτέρας τάξης επειδή τυγχάνει να υπάρχουν πανεπιστήμια στην Αμερική με εξαιρετικά πολύ καλύτερη παγκόσμια κατάταξη. Αλλά τι να κάνουμε δεν μπορούμε όλοι να σπουδάσουμε στο Χάρβαρντ, στο Stanford και στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης. Όσο για τον ερωτηθέντα, ακόμα και στο Τ.Ε.Ι. της Κρήτης να σπουδάσει ή και σε οποιοδήποτε Τ.Ε.Ι. ή Πανεπιστήμιο, να προσπαθήσει να αποκτήσει όσο περισσότερες γνώσεις μπορεί πάνω στην επιστήμη και να μην σταματήσει πότε να μαθαίνει.

Επεξ/σία από TheDarkKnight
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σχολη που θα πας δεν παιζει ρολο αν αγαπας το αντικειμενο σου. Το οτι δεν εβγαλες καλο ας πουμε βαθμο δεν σημαινει οτι δεν εισαι του διαβάσματος και φυσικα συμφωνω με τον Batman απο πανω οτι οι πανελλαδικες δεν κρίνουν το μελλον σου. Βαρα ενα ΤΕΙ να παρεις το πτυχιο σου γιατι ποτε δεν ξες αν σου χρειαστει η οχι ακομα και για μαστερ αν θες στο μελλον. Εγω ήμουν Σερρες που το τμήμα πληροφορικης ειναι πολυ καλο και παραρτημα του ΑΠΘ. Κανε και τα πρότζεκτ σου ή βαρα σερτιφικεσιον αν μπορεις και ολα καλα. Κανε αυτο που θες και τελος.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω σε 2 σημεια θα σταθω μονο.

1ον. ενας βαθμός καποια εξέτασης ΔΕΝ αντικατοπτριζει την μετεπειτα εξελιξή ΚΑΝΕΝΟΣ. ο χαμηλος βαθμος μαθηματικά μπορει να ειναι συμπτωματικός γιατι δεν ειχε κανει σωστη προετοιμασια στον τομεα. Αυτό δεν παει να πει οτι μελλοντικα θα ειναι σκραπας στα μαθηματικα. Τρανό παραδειγμα ο αδερφος μου που γυμνασιο μεχρι αρχες πρωτης λυκειου ηταν μαθητης που τον ΚΥΝΗΓΟΥΣΑΜΕ για να διαβασει. του 12-14. Εκανε καποια ιδιαιτερα στα μαθηματικα κ στην φυσική, του ξυπνησε το ενδιαφερων για την φυσική, και εφτασε πανελληνιες να γραψει 19,8 μαθηματικα κατευθυνσης κ 18250 μορια, και στο μεσοδιαστημα να πηγαινει σε διαγωνισμους αστροφυσικης. 

ΟΛΑ κοινως, εχουν να κανουν με το τί "μερακι" εχεις για το αντικειμενο που σε ενδιαφερει.

 

2ον. Μια σχολη από μονη της, δεν θα σου δώσει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τπτ στον επαγγελματικό τομέα. Αν δεν στρωσεις κωλο να εφαρμοσεις στην πραξη και να τριφτεις κ να αποκτησεις ουσιαστικες γνωσεις, ειτε εισαι υδραυλικος, ειτε ψυκτικος/ηλεκτρολογος/κομμωτης/εμπορος, ειτε προγραμματιστης, δεν εχεις κανενα απολυτως μελλον. θελει να εχεις ουσια στην δουλεια σου κ να την αγαπας κ να ασχοληθεις ενεργα αν θες να εχεις προοπτικες εξελιξης, οτι πορεια κ αν σκεφτεσαι να ακολουθησεις.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οκ εν τέλει δεν άντεξα..

Έχουν ακουστεί πολλά, καποια είναι  σκέτες ανοησίες, γι αυτό απαντάω εξ άλλου, εγώ θα σε ρωτήσω κατι αλλο, τι επάγγελμα θες να ακολουθήσεις? Ασχολήθηκες να βρεις μια εταιρεία να δείς λίγο το κομμάτι που σ ενδιαφέρει?

Το να πας σε μια σχολή και εν τέλει να μάθεις στη πορεία ότι δεν είσαι χαρούμενος με τα επαγγέλματα που σ ανοίγει, χάσιμο χρόνου είναι και το χαρτί θα είναι άχρηστο. Τα χαρτια δεν λένε τίποτα, αυτα τα θα σου χρειαστεί κλπ είναι δημοσιοϋπαλληλικια, άμα δεν στρώσεις κωλο κάτω δεν γίνεται τίποτα. Και δεν εννοώ διάβασμα (βοηθάει σίγουρα άμα έχεις και την επιμονή να διαβάζεις) το θέμα είναι να κοπιαζεις στη πράξη, να μη φοβάστε την "αποτυχία", να κυνηγάς να μάθεις απο τους παλιότερους αλλα να αποφασίζεις μόνος σου

Κάνε τα αυτά και άσε τους άλλους να κυνηγάνε τη χαρτουρα όσο εσύ προοδευεις

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

8 ώρες πριν, DedSecz είπε

Μπορώ να μπω στα περισσότερα οικονομικά αλλά ξέρω ότι μετά η αποκατάσταση είναι δύσκολη.

 

Εσείς τι γνώμη έχετε; Θα με βοηθούσε πάρα πολύ η γνώμη σας, όποια και αν είναι αυτή (μόνο όχι προσβολές -στους άλλους, όχι εμένα, έτσι κι αλλιώς τα σκάτωσα- και όχι debate Οικονομικα v Πληροφορική).

Ευχαριστώ!!

Παληκαρι μου ποτε μην λες ποτε για τιποτε.Ογιος μου πηρε πτυχιο στα οικονομικα πριν 1 χρονο με πολυ πολυ καλο βαθμο και τωρα εργαζεται στην εταιρεια του bill gates αλλα ξεσκιστηκε στο διαβασμα (Και στη δουλεια)και συνεχιζει......στο χερι σου ειναι ΟΛΑ

Επεξ/σία από blackhill66
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, elise είπε

καλυτερα σβησε την ηλιθιοτητα που εγραψες!!

Και εκει που ελεγα οτι δεν εχει πεταχτει κανεις να κανει αρνητικο σχολιο διαβαζω αυτο.
Φιλε που νομιζεις οτι μιλας,πραγματικα ομως;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, DedSecz είπε

Καλησπέρα στους φίλους Insomniacs,

Οι πιο πολλοί δεν θα με θυμούνται μιας και δεν μπήκα εδώ για δύο, κοντά, χρόνια. Σήμερα βγήκαν τα αποτελέσματα και δεν τα πήγα όσο καλά θα ήθελα. Λίγο παραπάνω από 12.000. Η πρώτη μου επιλογή ήταν η επιστήμη υπολογιστών του Ηρακλείου, αλλά δεν θα την πιάσω σε καμία περίπτωση.

Μπορώ να μπω στα περισσότερα οικονομικά αλλά ξέρω ότι μετά η αποκατάσταση είναι δύσκολη.

Συνεπώς, back to our initial discussion, τι προοπτικές έχω από ένα ΤΕΙ Πληροφορικής (κυρίως ΤΕΙ Σερρών και Ηρακλείου που έχουν καλές κριτικές και αξιολογήσεις, ακόμα και από ορισμένα ΑΕΙ); Ξέρω ότι του Ηρακλείου έχει "δυνατό" πρόγραμμα σπουδών (δίνει μεγάλη έμφαση στην Πληροφορική και όχι τόσο στο management οπως το ΠαΜακ και το ΟΠΑ).

Εσείς τι γνώμη έχετε; Θα με βοηθούσε πάρα πολύ η γνώμη σας, όποια και αν είναι αυτή (μόνο όχι προσβολές -στους άλλους, όχι εμένα, έτσι κι αλλιώς τα σκάτωσα- και όχι debate Οικονομικα v Πληροφορική).

Ευχαριστώ!!

Κοίτα θα μαζέψεις απόψεις εδώ σίγουρα με το κιλό. Για εμένα περιληπτικά τα κριτήρια από τα οποία εξαρτάται η απάντηση είναι τα εξής:

1) είσαι άνθρωπος που σου ταιριάζει να γίνεις υπάλληλος ή όχι; 

2) θες να μείνεις στην Ελλάδα ή να φύγεις

3) έχεις λεφτά για ξόδεμα ή όχι

Βάσει αυτών επιλέγεις με αυτή τη σειρά προτεραιότητας:

1) την επιλογή στο αντικείμενο που θες και ...

2) που είναι πλησιέστερα στον τόπο που θες να εργαστείς (και όχι εκεί που μένεις τώρα) και ...

3) είναι εφικτή οικονομικά

Από εκεί και πέρα οι «προοπτικές που έχεις» είναι αυτές που θα είχες πάνω κάτω αν τελείωνες οποιαδήποτε μέση σχολή εκτός της αφρόκρεμας. Οι άλλες έχουν μεγαλύτερες προοπτικές αλλά τι σημασία έχει; εσύ θα προσπαθήσεις μέσα από τη δική σου σχολή να κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...