aristoskar Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Καλησπέρα και απο εμένα. Είμαι ο Άρης κάτοικος αμαρουσίου και εχω το ποθετήσει στη γραμμή μου 50αρι vdsl της wind καθώς ήταν πιο φθηνό απο όλα τα υπολοιπα. Στο ζουμί λοιπόν κατευθίαν. Τη δευτέρα λοιπόν καθώς κοιμόμουν ακουω τον αδερφό μου να ορίεται οτι έπεσε το ιντερνετ και λέω εεε εντάξει κάποια μα***α θα έγινε. Καλούμε τη wind λεει θα το κοιτάξει και μας καλεί πίσω το απόγευμα οτι θα περάσει τεχνικός την τρίτη να το διορθώσει. Ευτυχως λεω κομπλέ τριτη θα έχουμε ιντερνετ (btw η δουλειά μου βασίζεται πάνω σε αυτό + αν δεν είχε δώσει κ το κράτος παράταση για τη φορολογική δήλωση θα με βάζανε μέσα). τρίτη λοιπόν έρχεται ο τεχνικός κ βρίσκει πως προβλημα δεν υπαρχει στη γραμμή αλλά "λογικά" στο καφαο. Μου λεει απο τεταρτη θα είναι έτοιμο γτ θα μιλήσουμε με τον οτε να το λύσει επειδή δεν είναι δικό μας θέμα. Περνάει η τεταρτη ο τεχνικός τοθ οτε ενημερώνει τη wind πως δεν είναι θέμα του οτε κ θα ξαναεξεταστεί το θέμα απο τεχνικό της wind. Πεμπτη λοιπόν καλώ να δω τι σκατα συμβαίνει κ με ενημρώνουν πως "έχουν κάνει ενέργειες" κ να κανω ένα restart to router και θα είναι έτοιμο αλλά τζίφος. Εμένα λοιπόν αγαπητοί συμπολίτες μου ποιά είναι η θέση μου ? Μέχρι το φεβρουάριο είμαι δεσμευμένος με το 2ετές της wind για το vdsl αλλά δεν έχω ιντερνετ να κάνω τη δουλεια μου και τρέχω σα το βλάκα απο καφετέρια σε καφετέρια για να δουλέψω. Μια βοήθεια για το νομικό του θέματος παρακαλώ... ΥΓ1 Συγχωρέστε με για τη γλώσσα αλλα είμαι τέρμα συγχυσμένος !
NikosKallithea Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 2 ώρες πριν, aristoskar είπε Καλησπέρα και απο εμένα. Είμαι ο Άρης κάτοικος αμαρουσίου και εχω το ποθετήσει στη γραμμή μου 50αρι vdsl της wind καθώς ήταν πιο φθηνό απο όλα τα υπολοιπα. Στο ζουμί λοιπόν κατευθίαν. Τη δευτέρα λοιπόν καθώς κοιμόμουν ακουω τον αδερφό μου να ορίεται οτι έπεσε το ιντερνετ και λέω εεε εντάξει κάποια μα***α θα έγινε. Καλούμε τη wind λεει θα το κοιτάξει και μας καλεί πίσω το απόγευμα οτι θα περάσει τεχνικός την τρίτη να το διορθώσει. Ευτυχως λεω κομπλέ τριτη θα έχουμε ιντερνετ (btw η δουλειά μου βασίζεται πάνω σε αυτό + αν δεν είχε δώσει κ το κράτος παράταση για τη φορολογική δήλωση θα με βάζανε μέσα). τρίτη λοιπόν έρχεται ο τεχνικός κ βρίσκει πως προβλημα δεν υπαρχει στη γραμμή αλλά "λογικά" στο καφαο. Μου λεει απο τεταρτη θα είναι έτοιμο γτ θα μιλήσουμε με τον οτε να το λύσει επειδή δεν είναι δικό μας θέμα. Περνάει η τεταρτη ο τεχνικός τοθ οτε ενημερώνει τη wind πως δεν είναι θέμα του οτε κ θα ξαναεξεταστεί το θέμα απο τεχνικό της wind. Πεμπτη λοιπόν καλώ να δω τι σκατα συμβαίνει κ με ενημρώνουν πως "έχουν κάνει ενέργειες" κ να κανω ένα restart to router και θα είναι έτοιμο αλλά τζίφος. Εμένα λοιπόν αγαπητοί συμπολίτες μου ποιά είναι η θέση μου ? Μέχρι το φεβρουάριο είμαι δεσμευμένος με το 2ετές της wind για το vdsl αλλά δεν έχω ιντερνετ να κάνω τη δουλεια μου και τρέχω σα το βλάκα απο καφετέρια σε καφετέρια για να δουλέψω. Μια βοήθεια για το νομικό του θέματος παρακαλώ... ΥΓ1 Συγχωρέστε με για τη γλώσσα αλλα είμαι τέρμα συγχυσμένος ! To φτινο το κρεας δεν το τρώνε ουτε οι σκυλοι Κανε καταγγελία στην εεττ 1
isay Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) @aristos δες και τη θετική πλευρά. Θα μπορούσε η βλάβη να ειναι απο τον κατανεμητή και μέσα (δηλαδή δικό σας προβλημα) και να χρεωνόσουν 60ε για την επισκεψη τεχνικου συν υλικά αν επρεπε να γινει εργασία. Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω και νομικά πρεπει να κάνεις υπομονή. Τρίτη ήρθε ο τεχνικός της wind, τετάρτη-Πέμπτη έδωσε τη βλάβη στον οτε, αυτός θα την έλαβε την επομενη εργάσιμη και έγκειται προγραμματισμός επισκευής. Να παρακαλάς να είναι κάτι απλό στο καφαο, γιατί αν ειναι κανενα καλώδιο υπογειο και δεν υπάρχει καβάτζα ζεύγους, σε βλέπω καιρό χωρίς ιντερνετ. Περιμενε μεχρι δευτερα και αν δεν ερθει κάνε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Μέχρι τοτε κάθε μερα να επικοινωνείς με την wind να ζητάς διορθωση και όλες τις κλήσεις να τις καταγράφεις (εννοώ στο χαρτί, δηλαδη ημερομηνία/ώρα, υπάλληλος που μιλησες και τι απαντηση έλαβες στο γενικό). Αν κάνεις καταγγελία θα τα γράψεις εκει. Το οτι η wind ειναι η φθηνότερη απο όλες δεν ειναι τυχαίο. Επεξ/σία 29 Ιουνίου 2018 από isay 1
aristoskar Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 1 ώρα πριν, isay είπε @aristos δες και τη θετική πλευρά. Θα μπορούσε η βλάβη να ειναι απο τον κατανεμητή και μέσα (δηλαδή δικό σας προβλημα) και να χρεωνόσουν 60ε για την επισκεψη τεχνικου συν υλικά αν επρεπε να γινει εργασία. Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω και νομικά πρεπει να κάνεις υπομονή. Τρίτη ήρθε ο τεχνικός της wind, τετάρτη-Πέμπτη έδωσε τη βλάβη στον οτε, αυτός θα την έλαβε την επομενη εργάσιμη και έγκειται προγραμματισμός επισκευής. Να παρακαλάς να είναι κάτι απλό στο καφαο, γιατί αν ειναι κανενα καλώδιο υπογειο και δεν υπάρχει καβάτζα ζεύγους, σε βλέπω καιρό χωρίς ιντερνετ. Περιμενε μεχρι δευτερα και αν δεν ερθει κάνε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Μέχρι τοτε κάθε μερα να επικοινωνείς με την wind να ζητάς διορθωση και όλες τις κλήσεις να τις καταγράφεις (εννοώ στο χαρτί, δηλαδη ημερομηνία/ώρα, υπάλληλος που μιλησες και τι απαντηση έλαβες στο γενικό). Αν κάνεις καταγγελία θα τα γράψεις εκει. Το οτι η wind ειναι η φθηνότερη απο όλες δεν ειναι τυχαίο. Σύμφωνα με τους τεχνικούς της wind το είδε και τεχνικός του Οτε οπου συμπέρανε οτι δεν φταίει ο οτε αλλα η wind. Μέχρι τώρα το πάρτυ καλα κρατεί. ευχαριστω πάντως για το χρόνο σας. Δεν ξέρω αν μπορώ να ζητήσω πίστωση ή αν μπορώ να αλλάξω εταιρία κ να μην χρεωθώ το 80αρι τους για διακοπή συμβολαίου πριν τη λήξη του.
isay Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Μπορείς με βάση καταγγελία και χαρτούρα να αιτηθείς πιστωση μέρος του παγίου για τις ημέρες που δεν είχες ιντερνετ. Το τηλεφωνο λειτουργεί; Για να φύγεις χωρίς πεναλτι (νομιζω δεν ειναι μονο 80) πρεπει να μην μπορουν να σου παρέχουν υπηρεσίες που εκανες συμβόλαιο (πχ να μην σου παρεχουν ιντερνετ) ή να παρακολουθείς τις ανακοινώσεις για αλλαγες τιμολογιακής πολιτικής (πχ απο Χ/Υ αυξηση παγιου) και εκει εχεις 30 ημέρες απο την ανακοινωση για να αιτηθείς διακοπή χωρίς πεναλτνυ. Επισης με τη wind (και οχι μόνο) ΞΕΧΝΑ το αρχικό διπλό παγιο σε πιστωση. Δηλαδη πρεπεθ 30 ημέρες πριν θες να φύγεις να κάνεις αίτηση.
aristoskar Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 11 ώρες πριν, isay είπε Μπορείς με βάση καταγγελία και χαρτούρα να αιτηθείς πιστωση μέρος του παγίου για τις ημέρες που δεν είχες ιντερνετ. Το τηλεφωνο λειτουργεί; Για να φύγεις χωρίς πεναλτι (νομιζω δεν ειναι μονο 80) πρεπει να μην μπορουν να σου παρέχουν υπηρεσίες που εκανες συμβόλαιο (πχ να μην σου παρεχουν ιντερνετ) ή να παρακολουθείς τις ανακοινώσεις για αλλαγες τιμολογιακής πολιτικής (πχ απο Χ/Υ αυξηση παγιου) και εκει εχεις 30 ημέρες απο την ανακοινωση για να αιτηθείς διακοπή χωρίς πεναλτνυ. Επισης με τη wind (και οχι μόνο) ΞΕΧΝΑ το αρχικό διπλό παγιο σε πιστωση. Δηλαδη πρεπεθ 30 ημέρες πριν θες να φύγεις να κάνεις αίτηση. 13 λεπτά πριν, divo είπε Αν δεν σου παρεχουν αποδεδιγμενα υπηρεσια τοτε φευγεις ΧΩΡΙς πεναλτυ. Αν σου παρεχουν τοτε πληρωνεις το πεναλτυ που εχεις υπογραψει και ειναι μεσα στο συμβολαιο σου υποχρεωτικα! Για καταγγελεια δεν ζητας μονο αποχρεωση αλλα και απομαγνητοφώνηση των συνομιλιων για καθε νομιμη ενεργεια. Καταγγελειες κανεις εδω και ειναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν ΓΡΑΠΤΩΣ μέσα σε 20 μέρες. Ειλικρινά σας ευχαριστώ πολύ για τη βοηθειά σας !! Να έχετε μια ωραία μέρα !! 1
tyf Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 φιλε επειδη εχω στην εταιρεια wind Θα σου πω οτι οσες φορες ειχα θεμα με εξυπηρετησαν αμμεσα. δυστηχως οταν αφορα καλωδια κτλ ολη την καθυστερηση την κανουν τα συνεργεια του οτε . ειτε εισαι σε wind ειτε σε vodafone ειτε σε οποιον αλλον εναλακτικο παροχο μιας και οι παροχοι δεν επεμβαινουν στα καλωδια που ειναι του οτε. 1
tyf Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Εγώ σε θέμα στην Καλαμάτα σε εταιρικό να έρθει επιτόπου ΟΤΕ και wind μαζί να δούμε γραμμή για ποιον λόγο είχαμε χαμηλή ταχύτητα ο ΟΤΕ δεν ήρθε τρεις φορές και προγραμμάτισε το ραντεβού για άλλη μέρα. Δεν ήταν βλάβη αλλά και πάλι
l337 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2018 Στις 28/6/2018 στις 9:26 ΜΜ, aristoskar είπε Καλησπέρα και απο εμένα. Είμαι ο Άρης κάτοικος αμαρουσίου και εχω το ποθετήσει στη γραμμή μου 50αρι vdsl της wind καθώς ήταν πιο φθηνό απο όλα τα υπολοιπα. Στο ζουμί λοιπόν κατευθίαν. Τη δευτέρα λοιπόν καθώς κοιμόμουν ακουω τον αδερφό μου να ορίεται οτι έπεσε το ιντερνετ και λέω εεε εντάξει κάποια μα***α θα έγινε. Καλούμε τη wind λεει θα το κοιτάξει και μας καλεί πίσω το απόγευμα οτι θα περάσει τεχνικός την τρίτη να το διορθώσει. Ευτυχως λεω κομπλέ τριτη θα έχουμε ιντερνετ (btw η δουλειά μου βασίζεται πάνω σε αυτό + αν δεν είχε δώσει κ το κράτος παράταση για τη φορολογική δήλωση θα με βάζανε μέσα). τρίτη λοιπόν έρχεται ο τεχνικός κ βρίσκει πως προβλημα δεν υπαρχει στη γραμμή αλλά "λογικά" στο καφαο. Μου λεει απο τεταρτη θα είναι έτοιμο γτ θα μιλήσουμε με τον οτε να το λύσει επειδή δεν είναι δικό μας θέμα. Περνάει η τεταρτη ο τεχνικός τοθ οτε ενημερώνει τη wind πως δεν είναι θέμα του οτε κ θα ξαναεξεταστεί το θέμα απο τεχνικό της wind. Πεμπτη λοιπόν καλώ να δω τι σκατα συμβαίνει κ με ενημρώνουν πως "έχουν κάνει ενέργειες" κ να κανω ένα restart to router και θα είναι έτοιμο αλλά τζίφος. Εμένα λοιπόν αγαπητοί συμπολίτες μου ποιά είναι η θέση μου ? Μέχρι το φεβρουάριο είμαι δεσμευμένος με το 2ετές της wind για το vdsl αλλά δεν έχω ιντερνετ να κάνω τη δουλεια μου και τρέχω σα το βλάκα απο καφετέρια σε καφετέρια για να δουλέψω. Μια βοήθεια για το νομικό του θέματος παρακαλώ... ΥΓ1 Συγχωρέστε με για τη γλώσσα αλλα είμαι τέρμα συγχυσμένος ! Δεν υπάρχει κάποια βοήθεια όσον αφορά το "νομικό" του θέματος μιας και δεν είχες σύμβαση με sla αλλά σύμβαση με μια best-effort υπηρεσία. αυτό που θα πάρεις αυτόματα, και είναι και το μοναδικό φυσικά, είναι το αναλογικό πάγιο για τις ημέρες που είχες βλάβη. Και μια φιλική συμβουλή. Όταν θέλουμε μια παροχή υπηρεσίας για δική μας δουλειά (ή whatever), κρίνουμε την αναγκαιότητα του uptime της σύνδεσης (καθώς και άλλων χαρακτηριστικών) και αγοράζουμε ανάλογη υπηρεσία. Και προφανώς δεν ρισκάρουμε παίρνοντας την φθηνότερη.. και ότι κάτσει.
aristoskar Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 20 ώρες πριν, l337 είπε Δεν υπάρχει κάποια βοήθεια όσον αφορά το "νομικό" του θέματος μιας και δεν είχες σύμβαση με sla αλλά σύμβαση με μια best-effort υπηρεσία. αυτό που θα πάρεις αυτόματα, και είναι και το μοναδικό φυσικά, είναι το αναλογικό πάγιο για τις ημέρες που είχες βλάβη. Και μια φιλική συμβουλή. Όταν θέλουμε μια παροχή υπηρεσίας για δική μας δουλειά (ή whatever), κρίνουμε την αναγκαιότητα του uptime της σύνδεσης (καθώς και άλλων χαρακτηριστικών) και αγοράζουμε ανάλογη υπηρεσία. Και προφανώς δεν ρισκάρουμε παίρνοντας την φθηνότερη.. και ότι κάτσει. Έχεις απόλυτο δίκιο και σε ευχαριστώ για τις συμβουλές αλλα τα 20 ευρώ παραπάνω εμένα με πονάνε πραγματικά και δεν ξέρω κατα πόσο μια εταιρία μπορεί να σου εγγυηθεί πως το up time της θα είναι συνεχώς ON χωρίς ούτε ένα πρόβλημα. Προς θεού συζήτηση κάνω και δεν θέλω να θίξω κανέναν !!!
l337 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2018 1 λεπτό πριν, aristoskar είπε Έχεις απόλυτο δίκιο και σε ευχαριστώ για τις συμβουλές αλλα τα 20 ευρώ παραπάνω εμένα με πονάνε πραγματικά και δεν ξέρω κατα πόσο μια εταιρία μπορεί να σου εγγυηθεί πως το up time της θα είναι συνεχώς ON χωρίς ούτε ένα πρόβλημα. Προς θεού συζήτηση κάνω και δεν θέλω να θίξω κανέναν !!! Εγγυημένο uptime υπάρχει μόνο με μισθωμένη και sla αλλά η λύση αυτή κοστίζει. Από εκεί και πέρα, ο κάθε πάροχος έχει τους δικούς της δείκτες ποιότητας και προσωπικά θεωρώ πως η wind βρίσκεται πολύ χαμηλά. 1 1 1
vngls7 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2018 On 29/06/2018 at 15:01, divo said: Για ενημέρωση σου θα σου πω οτι απο τη στιγμη που θα δηλωσει βλαβη ο παροχος στον ΟΤΕ, ο Οτε ειναι υποχρεωμενος σε 48 ωρες να λυση τη βλαβη αν ειναι θεμα καφαο ή απερχόμενο ή να δωσει χρονικό ορίζοντα λυσης αν απαιτείται κατασκευή (εργολαβος). Σε διαφορετικη περιπτωση πληρωνει πρόστιμο που πίστεψε με ειναι βαρβάτο!! Αρα δεν τον συμφέρει να το αφησει στη μοίρα του.. Διαβασε εδω να δεις τι εγινε, ποτε πηγε ο ενας και ποτε ο αλλος. Ολα αυτα ελεγχονται απο την ΕΕΤΤ Σαν πρώην τεχνικός του ΟΤΕ μπορώ με μεγάλη βεβαιότητα να σου πω ότι κάτι τέτοιο ισχύει μόνο σε περιπτώσεις αδιαμφισβήτητης βλάβης(κομμένα καλώδια, πεσμένες κολόνες κλπ). Τα υπόλοιπα που θέλουν διερεύνηση και δεν είναι σίγουρο ότι είναι πρόβλημα του ΟΤΕ μας τα έβαζαν τελευταία μετά τις δουλειές του ΟΤΕ. Αν προλαβαίναμε έβγαιναν δηλαδή. Αν όχι απλά πήγαινε πέρα δώθε σαν μπαλάκι μεταξύ ΟΤΕ-παρόχου μέχρι να βρούμε χρόνο να τα ξαναδούμε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα