Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πήγε η μητέρα μου το mls κινητό της στο service της στο The Mall, επειδή δεν άνοιγε.
Είπαν ότι το θέμα του κινητού ήταν η μπαταρία και το επισκεύασαν κανονικά. Πήγε και το πήρε σήμερα, και με το που γύρισε σπίτι είδε ότι το είχαν επαναφέρει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Αυτό σημαίνει προφανώς επαφές, φωτό κτλπ γιοκ. 

Απαράδεκτοι και πολλά άλλα ακόμα, αλλά δεν υπάρχει λόγος να βρίσω.

Τι άλλο μπορώ να κάνω πέρα από να τους την πω τηλεφωνικώς/από κοντά;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Ειναι Standard διαδικασια αλλα επρεπε να την ειχαν ειδοποιησει πριν το παραδωσει.

Διαγράφουν δεδομένα για μια αλλαγή μπαταρίας;

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, NickStavr είπε

Διαγράφουν δεδομένα για μια αλλαγή μπαταρίας;

Το πρωτο που κανουν (πριν να αλλαξουν κατι) ειναι επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων μηπως δεν ειναι θεμα μπαταριας. Εκτος κι αν δεν δηλωσες βλαβη αλλα ζητησες αλλαγη μπαταριας ξεκαθαρα οποτε δεν ειχαν δικαιωμα για κατι τετοιο. Αλλα οπως τα λες δεν εγινε ετσι

Δημοσ.

Επαφές δεν χάνονται είναι στο Google, όταν πάμε για σέρβις κινητό καλό είναι να έχουν πάρει backup και αν είναι εφικτό να κάνουμε εμείς factory reset, προτείνω να το πετάξω το κινητό παρά να το δώσω στον κάθε περίεργο και να ψάξει τα προσωπικά μου δεδομένα.

Δημοσ.

το μεγαλύτερο φαουλ είναι ότι επιλέξατε αυτήν την σάπια μάρκα, χίλιες φορές ποιοτικό κινέζικο παρά mls.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, NickStavr είπε

Απλά, εν τέλει, δεν υπήρξε ενημέρωση/προειδοποίηση

Συνηθως αναγραφεται στα ψιλα γραμματα του εντυπου που υπογραφεις ή σε καποια ταμπελιτσα στο χωρο για να ειναι καλυμμενοι. Αλλα ποσο δυσκολο να το λενε καθε φορα στον πελατη;

Επεξ/σία από SeNNinhA
Δημοσ.
14 ώρες πριν, NickStavr είπε

Πήγε η μητέρα μου το mls κινητό της στο service της στο The Mall, επειδή δεν άνοιγε.
Είπαν ότι το θέμα του κινητού ήταν η μπαταρία και το επισκεύασαν κανονικά. Πήγε και το πήρε σήμερα, και με το που γύρισε σπίτι είδε ότι το είχαν επαναφέρει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Αυτό σημαίνει προφανώς επαφές, φωτό κτλπ γιοκ. 

Απαράδεκτοι και πολλά άλλα ακόμα, αλλά δεν υπάρχει λόγος να βρίσω.

Τι άλλο μπορώ να κάνω πέρα από να τους την πω τηλεφωνικώς/από κοντά;

Από την στιγμή που δεν στο είπαν , απαράδεκτη.

Από την άλλη είναι η στανταρ διαδικασία αφού πρώτα ρωτήσουν τον πελάτη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...