Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Νταλικέρης δεν ειναι μονο το διπλωμα, πρέπει να εχεις χαρακτήρα για να κανεις αυτήν την δουλεια, όπως βεβαια πρεπει να εχεις χαρακτηρα για να εισαι και ντελιβερας με μηχανακι.

Το δύσκολο είναι να βρείς καποιος να σε βάλει στην δουλεια για να αποκτήσεις πείρα, εχει κολπα το τιμονι που πρέπει να τα μαθεις + οτι οδηγας κατι αξίας πολλών χιλιαδων ευρώ και συνηθως τις πληρώνεις τις ζημιες. Ακόμα οσο είσαι νεος πρεπει να κυνηγήσεις το εξωτερικο για να βγάλεις χρημα, αρκει να μην το φας σε πο@τανες όπως εκαναν οι παλαιοί. Πολλοι νταλικέριδες που ξέρω μετα τα 40 αγόρασαν με τα λεφτα που εβγαλαν ενα λεωφορειο ΚΤΕΛ και αραξαν στην πολη τους, οπότε αν πας για επαγγελματικο μαζεψε χρημα να τα βγαλεις ολα, Γ-Δ-Ε γιατι ποτε δεν ξερεις τι θα προκυψει.

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Την δουλεια την εκανα περιπου 10 χρόνια,Γερμανία-Ελλαδα.2000 με 2010.

Πάνε πρωτα μερικα δρομολόγια με εναν οδηγό και δες αν θέλεις να το κάνεις.Ξάδερφος μου ήθελε να γίνει νταλικερης,πήγε ενα δρομολόγιο εξωτερικό και το ξέχασε.

Τα χρήματα πού παίζουν πλεον δεν έχουν καμμία σχέση με αυτά του '80,'90 μέχρι και το 2010 περιπου.

Εταιρεία διεθνών μεταφορών έχουμε.

Το σπίτι σου είναι το φορτηγό.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
8 ώρες πριν, vins είπε

Επίσης ρώτα τον εαυτό σου κάτι βασικό: σ αρέσει το τιμόνι; Και δεν εννοώ να οδηγήσεις 2-3 ώρες

Θέλει κωλο το τιμόνι, είναι αλλιώς να περπατάς με αμάξι για αναψυχή και αλλιώς με φορτίο για δουλειά. Έχει κούραση που δεν είναι εύκολο να την καταλάβεις. Αν έχεις γνωστό, πες του να σε πάρει κάνα δρομολόγιο για παρέα συνοδηγο

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω οδηγήσει ποτέ τόσες ώρες πόσο μάλλον τέτοιο όχημα. Υποθέτω ότι η απάντηση θα έρθει αργότερα και εφόσον αποφασίσω να προχωρήσω την κατάσταση. Η οδήγηση μου είναι ευχάριστη αλλά εξαρτάται από πολλά.

Δημοσ.

Πρέπει να σου αρέσει. Εγώ πχ αν δεν ήταν αναγκαστικά τα διαλλείματα μπορεί να το πήγαινα σερί.:lol: Άπαξ και κάτσω δε θέλω να σηκωθώ από το κάθισμα. Με το ΙΧ εννοείται ότι κάνω το Θεσσαλονίκη-Ορεστιάδα χωρίς να σταματήσω, μόνο αν με πιάσει τρελό κατούρημα αναγκάζομαι. :P Βλέπω άλλους να σταματάνε ανά 1-1.5 ώρα και απορώ πως την παλεύουν οπότε είναι να σου αρέσει και η οδήγηση.

Δημοσ.

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. Τα μηνύματα σας με έβαλαν σε σκέψεις και εννοείται ότι τώρα πρέπει να βρω κάποιον να με πάρει δρομολόγιο εξωτερικό για να καταλάβω λίγα παραπάνω πράγματα! 

Δημοσ.

Βέβαια και το δρομολόγιο σαν συνοδηγός μόνο δε λέει πολλά. Όταν οδηγάς περνάει η ώρα γιατί κάτι κάνεις , όταν είσαι συνοδηγός απλά βαριέσαι γιατί δεν περνάει με τίποτα η ώρα. Δεν είναι δηλαδή και το ιδανικότερο δείγμα, απλά θα καταλάβεις τι παίζει γενικά.

  • Confused 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι μονο η οδήγηση,και συνοδηγός να παει εξωτερικό θα δει πολλά.

Τις ντανες στα σύνορα αν πάει από Σερβία,τους "καφέδες" και τα "γρηγοροσημα" στα Σκόπια, Ουγγαρια,Κροατία,Σερβία, τις αναμονες για τα φορτία, τα φορτωματα στα εργοστάσια,το ξενύχτι,το ψάξιμο Γερμανία το βράδυ να βρει μέρος να σταματήσει το γιατί όλες οι παρκιδες είναι γεμάτες, και στα απλα πάρκινγκ σταματάνε πριν το πάρκινγκ με αλαρμ επειδή είναι γεμάτο, και και και. Είναι πολλά.

Και φυσικά θα πρέπει να οδηγήσει και να μάθει το φορτηγό,ειδικά να το βάζει σε ράμπες για φόρτωμα, ή να το βάζει σε καράβι αν πάει από Ιταλία με όπισθεν, και αυτά παίρνουν πολλά δρομολόγια για να τα μάθεις.

Το εσωτερικό είναι χειρότερο μόνο από θέμα ύπνου.

Και φυσικά πρέπει να έχει κάποιες γνώσεις για τη μηχανή του φορτηγού, σε περίπτωση βλάβης, να μάθει πως να ασφαλίζει το φορτίο με ιμάντες ή με stop στο δάπεδο, να ξέρει να αλλάζει το βαρύ ελαστικό και πολλά άλλα. Ένας χρόνος τουλάχιστον με πάνω από 25 δρομολόγια για να έχει μια ιδεα .

Εντάξει δεν είναι επιστήμη αλλά θέλει χρόνο να μάθεις.

Επεξ/σία από jmmys
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, anthkout είπε

φιλε Delas.46 τι απεγινες?

ασχοληθηκες με τις νταλικες?

(πρωην οδηγος πουλμαν εγω)

Καλησπέρα, 

Οχι δεν το έψαξα παραπάνω τελικά. 

  • Like 1
Δημοσ.

Θα ηθελα καποιος να μας πει τι λεφτα παιζουν εσωτερικο-εξωτερικο..

αν εισαι οδηγος, αν εισαι ιδιοκτητης κ οδηγος..

ελπιζω καποιος να δει το θεμα :)

Δημοσ.

Από μια ψαχτικη που είχα κάνει για εξωτερικο αν θες οχτάωρο κλπ πας οδηγός λεωφορείου,Αγγλία είναι 500€ την εβδομάδα. Σε φορτηγό που θα μένεις μέσα το βράδυ πάει κοντά 110£ την ημέρα. Γερμανία πάλι θέλουν οδηγούς λεωφορείων αλλά και τρένων.

Δημοσ.

απο 400 ως 700 ευρ το δρομολογιο διεθνες μεταφορες π.χ Ελλαδα Γερμανια ή Ολλανδια

ανετα βγαινουν 2 το μηνα αν πας σκοτωμενος και εχει δουλεια βγαινουν και 3 (π.χ καλοκαιρι και πασχα/χριστουγεννα)

Δημοσ.
10 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

απο 400 ως 700 ευρ το δρομολογιο διεθνες μεταφορες π.χ Ελλαδα Γερμανια ή Ολλανδια

ανετα βγαινουν 2 το μηνα αν πας σκοτωμενος και εχει δουλεια βγαινουν και 3 (π.χ καλοκαιρι και πασχα/χριστουγεννα)

Δύο τον μήνα είναι πολύ λίγα,τρία άνετα βγαίνουν χρονικώς,άσχετα αν δεν έχει δουλειά τώρα. Ψυγεία με κρέατα από Ολλανδία έκαναν 4 τον μήνα, άφηναν το γεματο ψυγείο στο καράβι και έπαιρναν το άλλο που είχε έρθει άδειο από Ελλάδα και έφευγαν πάλι να φορτώσουν.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Δύο τον μήνα είναι πολύ λίγα,τρία άνετα βγαίνουν χρονικώς,άσχετα αν δεν έχει δουλειά τώρα. Ψυγεία με κρέατα από Ολλανδία έκαναν 4 τον μήνα, άφηναν το γεματο ψυγείο στο καράβι και έπαιρναν το άλλο που είχε έρθει άδειο από Ελλάδα και έφευγαν πάλι να φορτώσουν.

εχεις δικιο παιζει να γινουν 4 αλλα οπως ξερεις μετα απο κανα 2 μηνο οι οδηγοι αρχιζουν και κλαταρουν (κουραση και καταθλιψη) πολλοι λιγοι αντεχουν

δυο το μηνα πλεον Αθηνα λογω αναδουλειας κοντευει να γινει κανονας...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...