Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μιας και είμαι μικρός ακόμα (21), ήθελα να μάθω αν σαν επάγγελμα ο νταλικέρης είναι κερδοφόρο, αλλά και τι δυσκολίες μπορεί να συναντήσει. Αξίζει εν έτει 2018 να βγάλω δίπλωμα και να αναζητήσω τέτοιου είδους δουλειά;

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Racerr είπε

δρομολογια εντος ελλαδος σε ενδιαφερουν?

Δεν θα είχα και θέμα με εξωτερικό. Μπορεί να ήταν και καλύτερα. Αλλά ναι θεωρώ για αρχή από εσωτερικό να ξεκινούσα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω εχω ξαδερφο νταλικερη ενα 1000 παιζει να παιρνει μισα μισα καθε 15 μερες

εγω απο euro truck simulator μονο

δεν τον εχω ρωτησει πολλα απλα πολλη ωρα στο καθισμα και ευθυνη βεβαια

αλλα  μην νομιζεις ολα εχουν πεσει τα επαγγελματα

εγω ισως κοιταγα για οασα μερια

Επεξ/σία από Racerr
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Racerr είπε

εγω εχω ξαδερφο νταλικερη ενα 1000 παιζει να παιρνει μισα μισα καθε 15 μερες

εγω απο euro truck simulator μονο

δεν τον εχω ρωτησει πολλα απλα πολλη ωρα στο καθισμα και ευθυνη βεβαια

αλλα  μην νομιζεις ολα εχουν πεσει τα επαγγελματα

εγω ισως κοιταγα για οασα μερια

1000 για εσωτερικό; Αν έχει 8-10ωρο και μετά σπίτι καλά είναι. Βασικά δεν ξέρω πως πάει αλλά αν έχει και έξοδα εξτρά διαμονές κλπ τότε είναι λίγα. Σίγουρα θέλει υπομονή αυτή η δουλειά πάντως.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Delas.46 είπε

1000 για εσωτερικό; Αν έχει 8-10ωρο και μετά σπίτι καλά είναι. Βασικά δεν ξέρω πως πάει αλλά αν έχει και έξοδα εξτρά διαμονές κλπ τότε είναι λίγα. Σίγουρα θέλει υπομονή αυτή η δουλειά πάντως.

Πως θα κάνεις οκτάωρο και μετά σπίτι; Συνέχεια στον δρόμο θα είσαι. που θα πας, απόσταση τεσσάρων ωρών μόνο απο το σπίτι σου;

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Sheogorath είπε

Πως θα κάνεις οκτάωρο και μετά σπίτι; Συνέχεια στον δρόμο θα είσαι. που θα πας, απόσταση τεσσάρων ωρών μόνο απο το σπίτι σου;

πεταω πραγματα απο το μυαλο μου γιατι δεν ξερω. Για αυτό ανοιξα συζητηση.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Delas.46 είπε

πεταω πραγματα απο το μυαλο μου γιατι δεν ξερω. Για αυτό ανοιξα συζητηση.

Σχεδόν σίγουρα θα κάνεις να δεις το σπίτι σου αρκετές μέρες.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Sheogorath είπε

Σχεδόν σίγουρα θα κάνεις να δεις το σπίτι σου αρκετές μέρες.

Έχω ακούσει για παράδειγμα να λείπει για 3-4 μέρες αλλά μετά να είναι τις υπόλοιπες σπίτι. Κάτι τέτοιο θα είναι πολύ καλό. Ελπίζω κάποιος που να εργάζεται έτσι να μας πει μερικά πράγματα.

Δημοσ.

Να έχεις δική σου νταλίκα ή φορτηγό και να αναλαμβάνεις μεταφορές εταιριών πλέον δε συμφέρει. Να πας οδηγός σε κάποια εταιρία σίγουρα είναι πολύ καλύτερα και σίγουρα δε θα χεις μισθό του 500αρικου. Πάνω κάτω υπολόγιζε 700-1000€ μικτά γιατί ούτως ή αλλώς δε γίνεται να είσαι αδήλωτος.

Από κει και πέρα το κανονικό ωράριο είναι 8ωρο με δυνατότητα δύο 10ωρων δρομολογίων την εβδομάδα. Δε γίνεται καθημερινά δηλαδή να δουλεύεις 10ωρο. Επιπλέον πρέπει να κάνεις υποχρεωτικά διάλειμμα 30 λεπτών στις 4 ώρες οπότε δεν πάει σερί το 8ωρο στο τιμόνι.

Βέβαια μπορεί να τύχει να πρέπει να κάνεις ένα δρομολόγιο που στο πήγαινε-έλα θες πάνω από 8-10 ώρες, εκεί αναγκαστικά διανυκτερεύεις. Το κόστος ξενοδοχείου προφανώς επιβαρύνει την εταιρία εκτός αν έχει κρεββάτι το όχημα και μένεις εκεί.

Έπειτα εξαρτάται τι θα μεταφέρεις. Εγώ πχ δεν παίζει να είμαι στο δρόμο 2-4-5 η ώρα τα χαράματα, αλλά μπορεί να τύχει να ξεκινήσω 2μμ και να επιστρέψω στις 9-10μμ. Αντίστοιχα μπορεί να χρειαστεί να ξεκινήσω 6πμ και να έχω γυρίσει μεσημέρι. Μπορεί όπως είπα και παραπάνω να γυρίσω την επόμενη μέρα γιατί δε βγαίνουν οι ώρες οδήγησης. Όλα εξαρτώνται από το πως κανονίζει η εταιρία τα δρομολόγια και στο που θα πας. Αν ξεκινήσεις από Αττική να πας Έβρο θα πας σπίτι σου μετά από 2-3 μέρες.

Το καλό είναι ότι δεν έχεις κανέναν πάνω από το κεφάλι σου, αν δε, δε χρειάζεται να ξεφορτώνεις και εσύ τότε είναι ακόμα καλύτερα. Το κακό είναι ότι συνήθως υπάρχει πίεση, δεν πας βόλτα με το φορτηγό, πας όσο πιο γρήγορα μπορείς. Λόγω ταχογράφου δε μπορείς να πηγαίνεις με 100-120χλμ, ναι μεν τηρείς τα όρια και γενικά τον ΚΟΚ αλλά πρέπει να βρεις τρόπους να εξοικονομίσεις χρόνο.

Γενικά όπως κάθε επάγγελμα έχει και τα καλά του και τα κακά του. Για μένα το επαγγελματικό δίπλωμα είναι σαν ένα πτυχίο. Πάντα θα ζητάνε οδηγούς αλλά θέλει εμπειρία, κανένας δε θα εμπιστευτεί το εμπόρευμά του σε κάποιον που δεν έχει προυπηρεσία πόσο μάλλον αν είναι 23-24 χρονών οπότε θα πρέπει να δεις αν έχεις κάποιον γνωστό να σε χώσει κάπου με ένα μικρό φορτηγό αρχικά.

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

Να έχεις δική σου νταλίκα ή φορτηγό και να αναλαμβάνεις μεταφορές εταιριών πλέον δε συμφέρει. Να πας οδηγός σε κάποια εταιρία σίγουρα είναι πολύ καλύτερα και σίγουρα δε θα χεις μισθό του 500αρικου. Πάνω κάτω υπολόγιζε 700-1000€ μικτά γιατί ούτως ή αλλώς δε γίνεται να είσαι αδήλωτος.

Από κει και πέρα το κανονικό ωράριο είναι 8ωρο με δυνατότητα δύο 10ωρων δρομολογίων την εβδομάδα. Δε γίνεται καθημερινά δηλαδή να δουλεύεις 10ωρο. Επιπλέον πρέπει να κάνεις υποχρεωτικά διάλειμμα 30 λεπτών στις 4 ώρες οπότε δεν πάει σερί το 8ωρο στο τιμόνι.

Βέβαια μπορεί να τύχει να πρέπει να κάνεις ένα δρομολόγιο που στο πήγαινε-έλα θες πάνω από 8-10 ώρες, εκεί αναγκαστικά διανυκτερεύεις. Το κόστος ξενοδοχείου προφανώς επιβαρύνει την εταιρία εκτός αν έχει κρεββάτι το όχημα και μένεις εκεί.

Έπειτα εξαρτάται τι θα μεταφέρεις. Εγώ πχ δεν παίζει να είμαι στο δρόμο 2-4-5 η ώρα τα χαράματα, αλλά μπορεί να τύχει να ξεκινήσω 2μμ και να επιστρέψω στις 9-10μμ. Αντίστοιχα μπορεί να χρειαστεί να ξεκινήσω 6πμ και να έχω γυρίσει μεσημέρι. Μπορεί όπως είπα και παραπάνω να γυρίσω την επόμενη μέρα γιατί δε βγαίνουν οι ώρες οδήγησης. Όλα εξαρτώνται από το πως κανονίζει η εταιρία τα δρομολόγια και στο που θα πας. Αν ξεκινήσεις από Αττική να πας Έβρο θα πας σπίτι σου μετά από 2-3 μέρες.

Το καλό είναι ότι δεν έχεις κανέναν πάνω από το κεφάλι σου, αν δε, δε χρειάζεται να ξεφορτώνεις και εσύ τότε είναι ακόμα καλύτερα. Το κακό είναι ότι συνήθως υπάρχει πίεση, δεν πας βόλτα με το φορτηγό, πας όσο πιο γρήγορα μπορείς. Λόγω ταχογράφου δε μπορείς να πηγαίνεις με 100-120χλμ, ναι μεν τηρείς τα όρια και γενικά τον ΚΟΚ αλλά πρέπει να βρεις τρόπους να εξοικονομίσεις χρόνο.

Γενικά όπως κάθε επάγγελμα έχει και τα καλά του και τα κακά του. Για μένα το επαγγελματικό δίπλωμα είναι σαν ένα πτυχίο. Πάντα θα ζητάνε οδηγούς αλλά θέλει εμπειρία, κανένας δε θα εμπιστευτεί το εμπόρευμά του σε κάποιον που δεν έχει προυπηρεσία πόσο μάλλον αν είναι 23-24 χρονών οπότε θα πρέπει να δεις αν έχεις κάποιον γνωστό να σε χώσει κάπου με ένα μικρό φορτηγό αρχικά.

Να σε καλά για τις πληροφορίες! Πίεση έχει παντού άρα και κατά κάποιον τρόπο θα συνηθίζεται. Το βλέπω αισιόδοξα με τα λεγόμενα σου. Τώρα είμαι στην φάση μηχανάκι μέσα στην πόλη για ένα 8ωρο και με μισθό 500 ευρώ. Το δίπλωμα έχω άνθρωπο που θα μου δάνειζε τα χρήματα άρα δεν βρίσκω κάτι να με σταματάει από το να το επιχειρήσω. Αν η εταιρία πες σε στείλει στην άλλη άκρη και κάνεις 3 μέρες συνολικά μέχρι να επιστρέψεις, μετά κανονικά ξαναβγαίνεις δρομολόγιο την επόμενη ή σου δίνει και καμία μέρα να καθίσεις;

Δημοσ.

Σαφώς υπάρχει παντού πίεση αλλά είναι πολύ διαφορετικό να πιέζεσαι μέσα σε ένα γραφείο, στο συνεργείο, στην αποθήκη ή σε οποιονδήποτε χώρο από το να είσαι πιεσμένος πάνω στο τιμόνι οχήματος κάποιων τόνων. Θέλει προσοχή.

3 μέρες συνολικά δεν έχει τύχει να λείψω, μόνο μια και την επόμενη γίνεται κανονικά δρομολόγιο αν υπάρχει. Στις περιπτώσεις 2-3 ημερών δεν ξέρω πως ακριβώς πάει και σίγουρα δεν είναι κάτι στανταρ. Μπορεί να πάρεις άδεια αλλά μπορεί να χρειαστεί να ξαναφύγεις για άλλες 2 μέρες στο χέρι και στο φόρτο εργασίας της εταιρίας είναι αυτό. Αυτά βέβαια πάντα υπήρχαν απλά κάποτε παίρναν πολλαπλάσιους μισθούς και αυτό είναι άλλο ένα από τα κακά του επαγγέλματος. Όταν κάποτε παίρνανε 2000-2500€ στα @@ τους αν λείπαν και 5-6 μέρες από το σπίτι.

Αλλά όπως είπα όλα εξαρτώνται από την εταιρία, μπορεί πχ να έχει στανταρ δρομολόγια και να έχεις ένα ωράριο 8πμ-4μμ, να πηγαίνεις δηλαδή τοπικά ή στους γύρω νομούς.

Δημοσ.

Επίσης ρώτα τον εαυτό σου κάτι βασικό: σ αρέσει το τιμόνι; Και δεν εννοώ να οδηγήσεις 2-3 ώρες

Θέλει κωλο το τιμόνι, είναι αλλιώς να περπατάς με αμάξι για αναψυχή και αλλιώς με φορτίο για δουλειά. Έχει κούραση που δεν είναι εύκολο να την καταλάβεις. Αν έχεις γνωστό, πες του να σε πάρει κάνα δρομολόγιο για παρέα συνοδηγο

 

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Delas.46 είπε

Είναι δηλαδή που θα πας και τι απαιτήσεις θα έχουν από εσένα. Μάλιστα σε ευχαριστώ πολύ!

Ακριβώς. Επίσης παίζει ρόλο και το φορτίο. Δεν είναι το ίδιο να μεταφέρεις πχ σίδερα με το να μεταφέρεις φράουλες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...