Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

οπως ειπες η βαρυτητα της παρανομιας ειναι ιδια, γιατι η βαρυτητα της ποινης να ναι μικροτερη για οσους εχουν λεφτα?

Επομένως με τη λογική σου, αν κάποιος άνεργος σε χτυπήσει με το αυτοκίνητο και σε αφήσει παράλυτο, με €5.000 αποζημιώση θα είσαι ΟΚ έτσι; Αν σε χτύπαγαν αυτοί που "εχουν λεφτα" (sic) θα έπαιρνες 1 εκατομμύριο βέβαια αλλά θα ήταν άδικο η βαρύτητα της ποινής να ήταν τόσο μεγάλη για τον άνεργο.

  • Like 1
  • Απαντ. 208
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Narayan είπε

Επομένως με τη λογική σου, αν κάποιος άνεργος σε χτυπήσει με το αυτοκίνητο και σε αφήσει παράλυτο, με €5.000 αποζημιώση θα είσαι ΟΚ έτσι; Αν σε χτύπαγαν αυτοί που "εχουν λεφτα" (sic) θα έπαιρνες 1 εκατομμύριο βέβαια αλλά θα ήταν άδικο η βαρύτητα της ποινής να ήταν τόσο μεγάλη για τον άνεργο.

θα σου λυνοταν η απορια αμα διαβαζες ακομα μια γραμμη :rolleyes:

επισης συγκρινεις προστιμα (αποτροπη) με δικαστικη διαμαχη (αποζημιωση). στο ενα κοιτας να θεσεις καποια ορια και να συνετησεις τους πολιτες με το φοβο της τιμωριας, και στο αλλο πρεπει να επανορθωσεις τη λαλακια που εκανες. καμια συγκριση

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Lezantas26 είπε

θα σου λυνοταν η απορια αμα διαβαζες ακομα μια γραμμη :rolleyes:

επισης συγκρινεις προστιμα (αποτροπη) με δικαστικη διαμαχη (αποζημιωση). στο ενα κοιτας να θεσεις καποια ορια και να συνετησεις τους πολιτες με το φοβο της τιμωριας, και στο αλλο πρεπει να επανορθωσεις τη μαλακια που εκανες. καμια συγκριση

"Ελάχιστη αποζημίωση σε περίπτωση που ο οδηγός προκαλέσει τραυματισμό πεζού = €5.000". Το λύσαμε το θέμα 😛

Τι σημασία έχει αν μιλάμε για πρόστιμο ή αποζημίωση; Το βασικό επιχείρημα όσων δεν θέλουν να μπει στάνταρ πρόστιμο για κόκκινο €10.000 π.χ. είναι πως ο άνεργος δεν έχει να τα δώσει. Και λέω εγώ και άλλοι στο τόπικ, αν δεν έχει να τα δώσει να μην παρανομήσει! Με την ίδια λογική, αν δεν έχει να πληρώσει την αποζημίωση (ή δεν θέλει να κάνει ισόβια φυλακή βεβαίως) ας μην περάσει με κόκκινο ώστε να μην πάρει τον πεζό παραμάζωμα! Και η σκέψη των συνεπειών δρα ως αποτρεπτικό μέσο για την παρανομία. 

Επίσης η διαφοροποίηση στα πρόστιμα θα πήγαινε ενάντια στην Συνταγματική Αρχή της Ισότητας. Το Κράτος οφείλει να μεταχειρίζεται τους πολίτες σαν να είναι ίσοι, παρόλο που δεν είναι.
 
Αναφορά σε κείμενο

MEPOΣ ΔEYTEPO - Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα

'Αρθρο 4: (Ισότητα των Ελλήνων)

1. Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
2. Oι Έλληνες και οι Eλληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.

3. Έλληνες πολίτες είναι όσοι έχουν τα προσόντα που ορίζει ο νόμος. Eπιτρέπεται να αφαιρεθεί η ελληνική ιθαγένεια μόνο σε περίπτωση που κάποιος απέκτησε εκούσια άλλη ιθαγένεια ή που ανέλαβε σε ξένη χώρα υπηρεσία αντίθετη προς τα εθνικά συμφέροντα, με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία που προβλέπει ειδικότερα ο νόμος.
4. Mόνο Έλληνες πολίτες είναι δεκτοί σε όλες τις δημόσιες λειτουργίες, εκτός από τις εξαιρέσεις που εισάγονται με ειδικούς νόμους.
5. Oι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους.
6. Kάθε Έλληνας που μπορεί να φέρει όπλα είναι υποχρεωμένος να συντελεί στην άμυνα της Πατρίδας, σύμφωνα με τους ορισμούς των νόμων.
7. Tίτλοι ευγένειας ή διάκρισης ούτε απονέμονται ούτε αναγνωρίζονται σε Έλληνες πολίτες.

(για να σε προλάβω, το 5 δεν αναφέρεται σε χρηματικά πρόστιμα 😉  )

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Narayan είπε

"Ελάχιστη αποζημίωση σε περίπτωση που ο οδηγός προκαλέσει τραυματισμό πεζού = €5.000". Το λύσαμε το θέμα 😛

Τι σημασία έχει αν μιλάμε για πρόστιμο ή αποζημίωση; Το βασικό επιχείρημα όσων δεν θέλουν να μπει στάνταρ πρόστιμο για κόκκινο €10.000 π.χ. είναι πως ο άνεργος δεν έχει να τα δώσει. Και λέω εγώ και άλλοι στο τόπικ, αν δεν έχει να τα δώσει να μην παρανομήσει! Με την ίδια λογική, αν δεν έχει να πληρώσει την αποζημίωση (ή δεν θέλει να κάνει ισόβια φυλακή βεβαίως) ας μην περάσει με κόκκινο ώστε να μην πάρει τον πεζό παραμάζωμα! Και η σκέψη των συνεπειών δρα ως αποτρεπτικό μέσο για την παρανομία. 

Επίσης η διαφοροποίηση στα πρόστιμα θα πήγαινε ενάντια στην Συνταγματική Αρχή της Ισότητας. Το Κράτος οφείλει να μεταχειρίζεται τους πολίτες σαν να είναι ίσοι, παρόλο που δεν είναι.
 

(για να σε προλάβω, το 5 δεν αναφέρεται σε χρηματικά πρόστιμα 😉  )

ελαχιστη αποζημιωση σημαινει οτι αμα μου τραυματισεις το δαχτυλακι μπορω να επικαλεστω αυτο που λες και να σου παρω 5 χιλιαρικα και ας κανεις τουμπες οτι δεν ειναι τοσο ακριβη η ζημια. αμα με αφησεις παραλυτο και δεν εχεις δευτερο βρακι να βαλεις ή θα δουλευεις για να με πληρωνεις μια ζωη ή πας φυλακη (δεν ξερω τι ακριβως γινεται, δεν μου χει χρειαστει), παντως με 5 χιλιαρικα δεν την γλυτωνεις.

διαστρεβλωνεις το λογο για τον οποιο γραφτηκε το 1 και 2, αλλα whatever. ακομα και ετσι οπως το νομιζεις εσυ, αμα ο νομος ελεγε "προστιμο ισο με το μηνιαιο εισοδημα" ή "μισο μηνιαιο εισοδημα" δεν θα ηταν ολοι ισοι απεναντι στο νομο? 

πραγματικα δεν ξερω αμα καποιοι δεν θελετε ή δεν μπορειτε να καταλαβετε..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Lezantas26 είπε

ελαχιστη αποζημιωση σημαινει οτι αμα μου τραυματισεις το δαχτυλακι μπορω να επικαλεστω αυτο που λες και να σου παρω 5 χιλιαρικα και ας κανεις τουμπες οτι δεν ειναι τοσο ακριβη η ζημια. αμα με αφησεις παραλυτο και δεν εχεις δευτερο βρακι να βαλεις ή θα δουλευεις για να με πληρωνεις μια ζωη ή πας φυλακη (δεν ξερω τι ακριβως γινεται, δεν μου χει χρειαστει), παντως με 5 χιλιαρικα δεν την γλυτωνεις.

διαστρεβλωνεις το λογο για τον οποιο γραφτηκε το 1 και 2, αλλα whatever. ακομα και ετσι οπως το νομιζεις εσυ, αμα ο νομος ελεγε "προστιμο ενας μισθος" ή "μισος μισθος" δεν θα ηταν ολοι ισοι απεναντι στο νομο? 

πραγματικα δεν ξερω αμα καποιοι δεν θελετε ή δεν μπορειτε να καταλαβετε..

Εγώ αναφέρθηκα στην τελευταία σου γραμμή, όπως με προέτρεψες:

1 ώρα πριν, Lezantas26 είπε

προφανως και πρεπει να υπαρχει και μια ελαχιστη χρεωση για να μη κανουν οι μπατιριδες οτι γουσταρουν χωρις φοβο ποινη

Αν κάποιος είναι άνεργος ακόμα και παράλυτο να σε αφήσει, θα πληρώσει ή την ελάχιστη αποζημίωση ή κάπου εκεί κοντά. Πάντως πέτυχα να δείξω αυτό που ήθελα με την αφομοίωση των δύο καταστάσεων, το οποίο είναι πως όταν μας επιρρεάζει προσωπικά μια κατάσταση, αλλάζουμε τη θέση μας πολύ γρήγορα και εκεί που λέγαμε για τον καημένο τον άνεργο που δεν έχει να πληρώσει το πρόστιμο, τώρα θα τον βάλουμε να δουλεύει μια ζωή να μας αποζημιώσει :lol:

Μάλλον εσύ δεν θέλεις να καταλάβεις κάποια πράγματα (το Σύνταγμα ένα εξ' αυτών), για να είμαστε ξεκάθαροι πάντως, συμφωνείς ή διαφωνείς στο να έμπαινε πρόστιμο €10,000 σε όλους για παράβαση κόκκινου;

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, Narayan είπε

Εγώ αναφέρθηκα στην τελευταία σου γραμμή, όπως με προέτρεψες:

Αν κάποιος είναι άνεργος ακόμα και παράλυτο να σε αφήσει, θα πληρώσει ή την ελάχιστη αποζημίωση ή κάπου εκεί κοντά. Πάντως πέτυχα να δείξω αυτό που ήθελα με την αφομοίωση των δύο καταστάσεων, το οποίο είναι πως όταν μας επιρρεάζει προσωπικά μια κατάσταση, αλλάζουμε τη θέση μας πολύ γρήγορα και εκεί που λέγαμε για τον καημένο τον άνεργο που δεν έχει να πληρώσει το πρόστιμο, τώρα θα τον βάλουμε να δουλεύει μια ζωή να μας αποζημιώσει :lol:

Μάλλον εσύ δεν θέλεις να καταλάβεις κάποια πράγματα (το Σύνταγμα ένα εξ' αυτών), για να είμαστε ξεκάθαροι πάντως, συμφωνείς ή διαφωνείς στο να έμπαινε πρόστιμο €10,000 σε όλους για παράβαση κόκκινου;

οκ τωρα καταλαβα που μπερδευτικες.

αυτο που λεμε εδω δεν ειναι να μειωθουν τα προστιμα για τους φτωχους, αλλα να πηγαινουν αναλογα με το εισοδημα, ωστε να αποτρεπουν και τους υψηλα αμοιβομενους και τους μεσαιους, με ενα κατωτατο οριο ωστε να αποτρεπουν και τους χαμηλου εισοδηματος. το πιο ρεαλιστικο μινιμουμ θα ηταν αναλογο με το μεσο μισθος. παραβιαση κοκκινου ενας μεσος μισθος, ενω πιο μικρα παραπτωματα θα ηταν λιγοτερο

ισα ισα το παραδειγμα σου δειχνει ποσο λαθος ειναι να υπαρχει μια στανταρ τιμη. πραγματι πολλοι λεφταδες θα το ξανασκεφτονταν να κανουν μαγκιες στο δρομο αμα τους πηγαινε 10.000 το μαλλι, αλλα ολοι οι υπολοιποι απλα θα πηγαιναν με τα ποδια διοτι ενα παραπτωμα θα τους αφηνε στο δρομο

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, Lezantas26 said:

οκ τωρα καταλαβα που μπερδευτικες.

αυτο που λεμε εδω δεν ειναι να μειωθουν τα προστιμα για τους φτωχους, αλλα να πηγαινουν αναλογα με το εισοδημα, ωστε να αποτρεπουν και τους υψηλα αμοιβομενους και τους μεσαιους, με ενα κατωτατο οριο ωστε να αποτρεπουν και τους χαμηλου εισοδηματος. το πιο ρεαλιστικο μινιμουμ θα ηταν αναλογο με το μεσο μισθος. παραβιαση κοκκινου ενας μεσος μισθος, ενω πιο μικρα παραπτωματα θα ηταν λιγοτερο

ισα ισα το παραδειγμα σου δειχνει ποσο λαθος ειναι να υπαρχει μια στανταρ τιμη. πραγματι πολλοι λεφταδες θα το ξανασκεφτονταν να κανουν μαγκιες στο δρομο αμα τους πηγαινε 10.000 το μαλλι, αλλα ολοι οι υπολοιποι απλα θα πηγαιναν με τα ποδια διοτι ενα παραπτωμα θα τους αφηνε στο δρομο

Οι "λεφταδες" ως φυσικα προσωποα, συμφωνα με τα στοιχεια της εφοριας ειναι ελαχιστοι. Οι φοροφυγαδες παλι πολλοι. Το πλανο σου αν εφαρμοστει στην Ελλαδα θα πετυχει ακριβως το αναποδο απο αυτο που σκεφτεσαι σε 3...2...1...

Για να πιστευει κανεις οτι αυτο το μετρο μπορει να λειτουργησει στην Ελλαδα (ακομα κι αν συμφωνησουμε οτι ειναι σωστο ως μετρο-που δεν ειναι για λογους που προαναφερθηκαν πολλακις) , πρεπει να ειναι ειτε αφελης, ειτε φοροφυγας.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

οκ τωρα καταλαβα που μπερδευτικες.

αυτο που λεμε εδω δεν ειναι να μειωθουν τα προστιμα για τους φτωχους, αλλα να πηγαινουν αναλογα με το εισοδημα, ωστε να αποτρεπουν και τους υψηλα αμοιβομενους και τους μεσαιους, με ενα κατωτατο οριο ωστε να αποτρεπουν και τους χαμηλου εισοδηματος. το πιο ρεαλιστικο μινιμουμ θα ηταν αναλογο με το μεσο μισθος. παραβιαση κοκκινου ενας μεσος μισθος, ενω πιο μικρα παραπτωματα θα ηταν λιγοτερο

ισα ισα το παραδειγμα σου δειχνει ποσο λαθος ειναι να υπαρχει μια στανταρ τιμη. πραγματι πολλοι λεφταδες θα το ξανασκεφτονταν να κανουν μαγκιες στο δρομο αμα τους πηγαινε 10.000 το μαλλι, αλλα ολοι οι υπολοιποι απλα θα πηγαιναν με τα ποδια διοτι ενα παραπτωμα θα τους αφηνε στο δρομο

Μια χαρά το κατάλαβα μην ανησυχείς, και επιμένω πως είναι άδικο και ενάντια στο Σύνταγμα η τιμωρία για μια παράβαση του νόμου να εξαρτάται από το εισόδημα του υπαίτιου. Το επόμενο βήμα ποιό θα είναι; Οι πλούσιοι να καταδικάζονται σε διπλάσιο ή τριπλάσιο χρόνο φυλάκισης για το ίδιο ακριβώς έγκλημα με έναν φτωχό, επειδή ένα μέρος της ποινής είναι εξαγοράσιμη;

Επίσης, διάβασε ξανά προσεκτικά την τελευταία πρόταση που έγραψες. Εμμέσως πλυν σαφώς, λές πως τα άτομα χαμηλού εισοδήματος είναι ανίκανα να οδηγήσουν χωρίς να υποπέσουν σε παραβίαση του Κ.Ο.Κ.

  • Like 1
Δημοσ.

http://www.nbcnews.com/id/34792272/ns/world_news-europe/t/traffic-fines-based-wealth-europe-tries-it/#.W3RHpS17HuQ

Όλοι οι ευρωπαιοι είναι χαζοί και εδώ στο insomnia όλοι έξυπνοι.

Πρέπει να υπάρχουν και σταθερά πρόστιμα κατά την γνώμη μου και κυμαινόμενα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, alexakos89 said:

http://www.nbcnews.com/id/34792272/ns/world_news-europe/t/traffic-fines-based-wealth-europe-tries-it/#.W3RHpS17HuQ

Όλοι οι ευρωπαιοι είναι χαζοί και εδώ στο insomnia όλοι έξυπνοι.

Πρέπει να υπάρχουν και σταθερά πρόστιμα κατά την γνώμη μου και κυμαινόμενα.

Πες μας πρωτα τι σχεση εχει το φορολογικα συστημα , η νομοθεσια, η εφαρμογη των νομων κλπ κλπ της Ελβετιας με την ψωροκωσταινα και τοτε θα διαπιστωσεις αν ειναι χαζος αυτος που λεει οτι τετοιο συστημα στην Ελλαδα δεν προκειται να λειτουργησει δικαια και σωστα ή αυτος που υποστηριζει οτι πρεπει να εφαρμοστει.

Επισης, σε αλλη χωρα της Ευρωπης θεσπιστηκε το 12ωρο εργασιας την ημερα. Μηπως θες να συζητησουμε και για αυτο για το ποσο χαζοι ειναι οι ινσομνιακς που θα υποστηριξουν 8ωρο;

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Πες μας πρωτα τι σχεση εχει το φορολογικα συστημο , η νομοθεσια, η εφαρμογη των νομων κλπ κλπ της Ελβετιας με την ψωροκωσταινα και τοτε θα διαπιστωσεις αν ειναι χαζος αυτος που λεει οτι τετοιο συστημα στην Ελλαδα δεν προκειται να λειτουργησει δικαια και σωστα ή αυτος που υποστηριζει οτι πρεπει να εφαρμοστει.

δεν γίνεται μονο στην Ελβετία η κίνηση αυτή. γίνεται γενικά στην Ευρώπη.Germany, France, Austria and the Nordic countries also issue punishments based on a person's wealth

Το αν θα εφαρμοστεί σωστά είναι άλλο θέμα για την Ελλάδα. σε αυτό συμφωνώ ότι δεν θα γινει. Αλλα σε μερικές παραβάσεις δεν μιλάμε για όλες θα μπορούσε να υπάρξει κυμαινόμενο πρόστιμο. 

2 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Πες μας πρωτα τι σχεση εχει το φορολογικα συστημα , η νομοθεσια, η εφαρμογη των νομων κλπ κλπ της Ελβετιας με την ψωροκωσταινα και τοτε θα διαπιστωσεις αν ειναι χαζος αυτος που λεει οτι τετοιο συστημα στην Ελλαδα δεν προκειται να λειτουργησει δικαια και σωστα ή αυτος που υποστηριζει οτι πρεπει να εφαρμοστει.

Επισης, σε αλλη χωρα της Ευρωπης θεσπιστηκε το 12ωρο εργασιας την ημερα. Μηπως θες να συζητησουμε και για αυτο για το ποσο χαζοι ειναι οι ινσομνιακς που θα υποστηριξουν 8ωρο;

σε μια χωρα της Ευρώπης.

Επεξ/σία από alexakos89
Δημοσ.
Just now, alexakos89 said:

δεν γίνεται μονο στην Ελβετία η κίνηση αυτή. γίνεται γενικά στην Ευρώπη.Germany, France, Austria and the Nordic countries also issue punishments based on a person's wealth

Το αν θα εφαρμοστεί σωστά είναι άλλο θέμα για την Ελλάδα. σε αυτό συμφωνώ ότι δεν θα γινει. Αλλα σε μερικές παραβάσεις δεν μιλάμε για όλες θα μπορούσε να υπάρξει κυμαινόμενο πρόστιμο. 

Ενισχυεις την ερωτηση μου με τα παραπανω, αλλα δεν την απαντας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, alexakos89 είπε

http://www.nbcnews.com/id/34792272/ns/world_news-europe/t/traffic-fines-based-wealth-europe-tries-it/#.W3RHpS17HuQ

Όλοι οι ευρωπαιοι είναι χαζοί και εδώ στο insomnia όλοι έξυπνοι.

Πρέπει να υπάρχουν και σταθερά πρόστιμα κατά την γνώμη μου και κυμαινόμενα.

Α, ναι βεβαίως, το σύνηθες επιχείρημα "αφού λειτουργεί στην Ευρώπη γιατί να μην λειτουργήσει κι εδώ". Επειδή ως γνωστόν, είμαστε ακριβώς ίδιοι με τους Ελβετούς και τους Νορβηγούς κοινωνικά, όλα τα υπόλοιπα Ευρωπαϊκά μέτρα έχουν εφαρμοστεί με πλήρη επιτυχία και μένει μόνο να εναρμονιστούμε στο θέμα των ποινών για τροχαίες παραβάσεις. 🙄

Επίσης αν είχες διαβάσει το άρθρο που παραθέτεις, θα διαπιστώσεις πως το μέτρο εφαρμόστηκε στην Ελβετία για να καταπολεμήσει συγκεκριμένο πρόβλημα που είχαν στους δρόμους. Για να μην ψάχνεις, παράγραφος 12.

Επεξ/σία από Narayan
Typo
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Οι "λεφταδες" συμφωνα με τα στοιχεια της εφοριας ειναι ελαχιστοι. Οι φοροφυγαδες παλι πολλοι. Το πλανο σου αν εφαρμοστει στην Ελλαδα θα πετυχει ακριβως το αναποδο απο αυτο που σκεφτεσαι σε 3...2...1...

και η ελλειπης αστυνομευση, οι γνωριμιες, ο ωχαδερφισμος, και γενικα η μη εφαρμογη των μετρων ουσιαστικα καταστουν τους νομους αχρηστους. αρα αμα παμε με τη δικια σου λογικη η νομοθεσια πρεπει να ειναι "σα τα μουτρα μας"?

καταλαβαινω τι λες, αλλα ας εχουμε και ενα πραμα σωστο σ αυτη τη χωρα και το αμα ειμαστε ποτε αξιοι να το εφαρμοσουμε αστο για αλλη μερα. ενα πραμα τη φορα, μην κουραζομαστε κι ολας :P

1 λεπτό πριν, Narayan είπε

Μια χαρά το κατάλαβα μην ανησυχείς, και επιμένω πως είναι άδικο και ενάντια στο Σύνταγμα η τιμωρία για μια παράβαση του νόμου να εξαρτάται από το εισόδημα του υπαίτιου. Το επόμενο βήμα ποιό θα είναι; Οι πλούσιοι να καταδικάζονται σε διπλάσιο ή τριπλάσιο χρόνο φυλάκισης για το ίδιο ακριβώς έγκλημα με έναν φτωχό, επειδή ένα μέρος της ποινής είναι εξαγοράσιμη;

Επίσης, διάβασε ξανά προσεκτικά την τελευταία πρόταση που έγραψες. Εμμέσως πλυν σαφώς, λές πως τα άτομα χαμηλού εισοδήματος είναι ανίκανα να οδηγήσουν χωρίς να υποπέσουν σε παραβίαση του Κ.Ο.Κ.

θα μπορουσε το μερος της ποινης που ειναι εξαγορασιμο να ειναι αναλογο με το εισοδημα (ασχετο με το θεμα, για ποιο λογο να ειναι εξαγορασιμο μερος της ποινης γενικα? εννοω οτι για καποιο λογο σε πανε μεσα αντι να σου βαλουν προστιμο, αρα τι νοημα εχει να μπορεις να το παρακαμψεις?)

και δεν εχει σχεση με το εισοδημα, ολοι μας ειμαστε ανικανοι να οδηγησουμε χωρις να κανουμε καποια παραβαση διοτι πολυ απλα δεν εχουμε μαθει ετσι. εκτος αν εσυ πιστευεις οτι αυριο κι ολας μπορεις να σταματας σε καθε διασταυρωση και διαβαση (οχι τσουλαω σιγα σιγα, ριχνεις αγκυρα), να μη κανεις προσπεραση με μηχανακι αμα δεν υπαρχει αλλη λωριδα, να πεταξεις το ποδηλατο στα σκουπιδια καθως δεν μπορεις να το οδηγησεις πουθενα, να πληρωνεις παρκινγ οπου πας καθως δεν μπορεις να παρκαρεις πουθενα (5 μετρα μακρια απο διαβασεις, 10 μετρα μακρια απο διασταυρωσεις, κλπ. καλη τυχη να βρεις να παρκαρεις, εδω δεν μπορουμε τωρα που παρανομουμε), να μη πατησεις ποτε στη λεα, να τηρεις παντα αποσταση ασφαλειας, να μην οδηγας υπο την επηρρεια αλκοολ ή κουρασμενος, παντα καλοσυντηρημενο και πριν απο καθε διαδρομη πληρης ελεγχος του οχηματος, κλπ κλπ κλπ.

δεν χρειαζεται να απαντησεις, νομιζω ολοι ξερουμε οτι για την ελλαδα η τηρηση του κοκ ειναι σεναριο επιστημονικης φαντασιας. εννοειται δεν βγαζω τον εαυτο μου εξω. ισα ισα που εχω προσπαθησει αρκετες φορες αλλα ξανακυλαω. ειτε γιατι βιαζομαι, ειτε γιατι ειμαι με μηχανακι και φοβαμαι μη με σκοτωσουν, ειτε γιατι πραγματικα σε καποιες περιπτωσεις ειναι αδυνατον να τηρησεις το κοκ (παρκαρισμα)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Narayan είπε

Α, ναι βεβαίως, το σύνηθες επειχήρημα "αφού λειτουργεί στην Ευρώπη γιατί να μην λειτουργήσει κι εδώ". Επειδή ως γνωστόν, όλα τα υπόλοιπα Ευρωπαϊκά μέτρα έχουν εφαρμοστεί με πλήρη επιτυχία και μένει μόνο να εναρμονιστούμε στο θέμα των ποινών για τροχαίες παραβάσεις. 🙄

Επίσης αν είχες διαβάσει το άρθρο που παραθέτεις, θα διαπιστώσεις πως το μέτρο εφαρμόστηκε στην Ελβετία για να καταπολεμήσει συγκεκριμένο πρόβλημα που είχαν στους δρόμους. Για να μην ψάχνεις, παράγραφος 12.

είδα πολύ καλα για τι πράγμα λέει. και που έχει εφαρμοστεί από 2007 με επιτυχία.

Και μίλησα από το πρώτο μου ποστ ότι να υπάρξει κυμαινόμενο πρόστιμα σε συγκεκριμένα πρόστιμα είναι σωστό.

Όταν ένας ανθωπος πχ βγάζει 600 το μηνα και τον πιάσεις με 200 την ώρα κόψε του 400 ευρω.

Όταν ένας βγάζει 3000 τον μηνα και τον πιάσεις με 200 κόψε του 1800.

Κανεις από τους 2 δεν θα ξαντρεξει.

Και επίσης δεν είπα καπου ότι θα λειτουργήσει εδώ με επιτυχία. 

Επεξ/σία από alexakos89
  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...