coyote2 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) Έκανα μία ερώτηση στο Facebook τι πιστοποίηση έχει αυτό το προϊόν και με απενεργοποίησαν ώστε να μην μπορώ να κάνω άλλο σχόλια ..... είναι φανερό ότι πρόκειται για απατεώνες οι οποίοι κανονικά έπρεπε να τους συλλάβουν και να τους κλείσουν μέσα την ώρα που τα πουλάνε... Έσβησαν και την ερώτηση μου Μου αρέσει που γράφουν από κάτω και λένε και ευχαριστώ. Εν τω μεταξύ η εταιρεία στην Αυστραλία έχει να δημοσιεύσει tweet εδώ και οχτώ χρόνια Επεξ/σία 11 Μαρτίου 2023 από coyote2 2
Morosana Δημοσ. 11 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2023 Πεταμένα λεφτά. Όταν φτάσεις κοντά στο λαμπακι ρίχνεις μέσα μια καλή βενζίνη, βάζεις ένα επώνυμο καθαριστικο για το κύκλωμα της τροφοδοσίας και βγαινεις εθνική για το λεγόμενο Italian tune up. Θα έχεις τα δια αποτελέσματα με μεγαλύτερη ευχαρίστηση
filipprin Δημοσ. 11 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2023 Στα Αμεσου ψεκασμου και χλωρινη κλινεχ να βάλεις μεσα στη βενζινα οι βαλβιδες δεν προκειτε να καθαρισουν.Μην λετε παπαντζες.Τωρα κατα ποσο το υδρογονο τις καθαριζει αυτο ειναι αλλη ιστορια
Haldol Δημοσ. 11 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2023 Αν μιλάμε για ψεκασμό στην εισαγωγή (old-school), κάνεις πολύ καλή δουλειά με ένα χημικό καθαριστικό στο δοχείο καυσίμου (π.χ. STP). Δε χρειάζεται υδρογόνο, ούτε σόδα, ούτε τίποτα. Σε κινητήρα άμεσου ψεκασμού όμως, όπου το καύσιμο ψεκάζεται μέσα στον κύλινδρο, τα καθαριστικά δε κάνουν απολύτως τίποτα στις βαλβίδες (μιας και δε "περνάνε" καν από 'κει). Και μέσα στον κύλινδρο το shoot - καρβουνίλα είναι μηδαμινό, οπότε δεν έχει κάποιο νόημα η χρήση τους. Για άμεσου λοιπόν πρέπει να λυθεί η εισαγωγή και να καθαριστεί ... "manual". Δεν είναι κάτι τρομερό, και ίσα - ίσα που θα πρέπει να γίνεται κάθε 80 - 100 χιλιάδες χλμ, μιας και "πάσχουν" αρκετά στο κομμάτι αυτό. Αγαπημένη μου "τεχνική" είναι το soda blasting γι' αυτή τη δουλειά. Σιγά - σιγά θα κανονίσω και το δικό μου, μιας και είμαι στις 82Κ πλέον. 2 1
meletis_m Δημοσ. 11 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2023 4 ώρες πριν, filipprin είπε Στα Αμεσου ψεκασμου και χλωρινη κλινεχ να βάλεις μεσα στη βενζινα οι βαλβιδες δεν προκειτε να καθαρισουν.Μην λετε παπαντζες.Τωρα κατα ποσο το υδρογονο τις καθαριζει αυτο ειναι αλλη ιστορια Στα άμεσου ψεκασμού αρκετοί αναφέρουν τη μέθοδο soda blasting, που διαφέρει
filarhos Δημοσ. 14 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2023 Στις 11/3/2023 στις 6:44 ΜΜ, Haldol είπε Αν μιλάμε για ψεκασμό στην εισαγωγή (old-school), κάνεις πολύ καλή δουλειά με ένα χημικό καθαριστικό στο δοχείο καυσίμου (π.χ. STP). Δε χρειάζεται υδρογόνο, ούτε σόδα, ούτε τίποτα. Σε κινητήρα άμεσου ψεκασμού όμως, όπου το καύσιμο ψεκάζεται μέσα στον κύλινδρο, τα καθαριστικά δε κάνουν απολύτως τίποτα στις βαλβίδες (μιας και δε "περνάνε" καν από 'κει). Και μέσα στον κύλινδρο το shoot - καρβουνίλα είναι μηδαμινό, οπότε δεν έχει κάποιο νόημα η χρήση τους. Για άμεσου λοιπόν πρέπει να λυθεί η εισαγωγή και να καθαριστεί ... "manual". Δεν είναι κάτι τρομερό, και ίσα - ίσα που θα πρέπει να γίνεται κάθε 80 - 100 χιλιάδες χλμ, μιας και "πάσχουν" αρκετά στο κομμάτι αυτό. Αγαπημένη μου "τεχνική" είναι το soda blasting γι' αυτή τη δουλειά. Σιγά - σιγά θα κανονίσω και το δικό μου, μιας και είμαι στις 82Κ πλέον. Καμιά ιδέα για κόστος για το καθάρισμα; Το σκέφτομαι κι εγώ κάποια στιγμή... 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα