Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανα μία ερώτηση στο Facebook τι πιστοποίηση έχει αυτό το προϊόν και με απενεργοποίησαν ώστε να μην μπορώ να κάνω άλλο σχόλια ..... είναι φανερό ότι πρόκειται για απατεώνες οι οποίοι κανονικά έπρεπε να τους συλλάβουν και να τους κλείσουν μέσα την ώρα που τα πουλάνε...

Έσβησαν και την ερώτηση μου

 

Μου αρέσει που γράφουν από κάτω και λένε και ευχαριστώ.

 

Εν τω μεταξύ η εταιρεία στην Αυστραλία έχει να δημοσιεύσει tweet εδώ και οχτώ χρόνια

Επεξ/σία από coyote2
  • Like 2
  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πεταμένα λεφτά. Όταν φτάσεις κοντά στο λαμπακι ρίχνεις  μέσα μια καλή βενζίνη, βάζεις ένα επώνυμο καθαριστικο για το κύκλωμα της τροφοδοσίας και βγαινεις εθνική για το λεγόμενο Italian tune up. Θα έχεις τα δια αποτελέσματα με μεγαλύτερη ευχαρίστηση 

Δημοσ.

Στα Αμεσου ψεκασμου και χλωρινη κλινεχ να βάλεις μεσα στη βενζινα οι βαλβιδες δεν προκειτε να καθαρισουν.Μην λετε παπαντζες.Τωρα κατα ποσο το υδρογονο τις καθαριζει αυτο ειναι αλλη ιστορια

Δημοσ.

Αν μιλάμε για ψεκασμό στην εισαγωγή (old-school), κάνεις πολύ καλή δουλειά με ένα χημικό καθαριστικό στο δοχείο καυσίμου (π.χ. STP). Δε χρειάζεται υδρογόνο, ούτε σόδα, ούτε τίποτα. Σε κινητήρα άμεσου ψεκασμού όμως, όπου το καύσιμο ψεκάζεται μέσα στον κύλινδρο, τα καθαριστικά δε κάνουν απολύτως τίποτα στις βαλβίδες (μιας και δε "περνάνε" καν από 'κει). Και μέσα στον κύλινδρο το shoot - καρβουνίλα είναι μηδαμινό, οπότε δεν έχει κάποιο νόημα η χρήση τους.

Για άμεσου λοιπόν πρέπει να λυθεί η εισαγωγή και να καθαριστεί ... "manual". Δεν είναι κάτι τρομερό, και ίσα - ίσα που θα πρέπει να γίνεται κάθε 80 - 100 χιλιάδες χλμ, μιας και "πάσχουν" αρκετά στο κομμάτι αυτό. Αγαπημένη μου "τεχνική" είναι το soda blasting γι' αυτή τη δουλειά.

Σιγά - σιγά θα κανονίσω και το δικό μου, μιας και είμαι στις 82Κ πλέον. :)

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, filipprin είπε

Στα Αμεσου ψεκασμου και χλωρινη κλινεχ να βάλεις μεσα στη βενζινα οι βαλβιδες δεν προκειτε να καθαρισουν.Μην λετε παπαντζες.Τωρα κατα ποσο το υδρογονο τις καθαριζει αυτο ειναι αλλη ιστορια

Στα άμεσου ψεκασμού αρκετοί αναφέρουν τη μέθοδο soda blasting, που διαφέρει 

Δημοσ.
Στις 11/3/2023 στις 6:44 ΜΜ, Haldol είπε

Αν μιλάμε για ψεκασμό στην εισαγωγή (old-school), κάνεις πολύ καλή δουλειά με ένα χημικό καθαριστικό στο δοχείο καυσίμου (π.χ. STP). Δε χρειάζεται υδρογόνο, ούτε σόδα, ούτε τίποτα. Σε κινητήρα άμεσου ψεκασμού όμως, όπου το καύσιμο ψεκάζεται μέσα στον κύλινδρο, τα καθαριστικά δε κάνουν απολύτως τίποτα στις βαλβίδες (μιας και δε "περνάνε" καν από 'κει). Και μέσα στον κύλινδρο το shoot - καρβουνίλα είναι μηδαμινό, οπότε δεν έχει κάποιο νόημα η χρήση τους.

Για άμεσου λοιπόν πρέπει να λυθεί η εισαγωγή και να καθαριστεί ... "manual". Δεν είναι κάτι τρομερό, και ίσα - ίσα που θα πρέπει να γίνεται κάθε 80 - 100 χιλιάδες χλμ, μιας και "πάσχουν" αρκετά στο κομμάτι αυτό. Αγαπημένη μου "τεχνική" είναι το soda blasting γι' αυτή τη δουλειά.

Σιγά - σιγά θα κανονίσω και το δικό μου, μιας και είμαι στις 82Κ πλέον. :)

 

Καμιά ιδέα για κόστος για το καθάρισμα;

Το σκέφτομαι κι εγώ κάποια στιγμή...

  • Like 2

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...