Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απο την τρυπα των μπουζι μπορεις να δεις τον κυλινδρο, παρε το ενδοσκόπιο και μετα 10 λεπτά δουλεια ειναι.

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Whargoul είπε

Μπουζί ιριδίου σε μοτέρ των 85 ίππων? Λίγο Overkill νομίζω.

Αφού ο κύλινδρος είναι καθαρός, τότε δεν βλέπω γιατί να χρειάζεσαι καθαρισμό με υδρογόνο. Αυτός καίει το κάρβουνο μέσα στον κύλινδρο κατά την καύση, οπότε δεν βλέπω με ποιο λόγο μπορεί να ωφεληθείς. Εγώ προσωπικά δεν θα το έκανα. Λίγο ψέκασμα με ένα  throttle body cleaner για να φύγουν τυχόν βρομιές στην πεταλούδα του γκαζιού μιας και είναι εύκολα προσβάσιμη,  και ίσως ένα καθαριστικό που μπαίνει στη βενζίνη για να καθαρίσει κάπως το σύστημα από την γραμμή τροφοδοσίας, τα injectors κλπ.

εγω εβαλα στο δικο μου που ειναι 75.

τη πρωτη φορα δεν ειδα καμια διαφορα, αλλα τα κρατησα καπου 70.000 χλμ

οποτε εκανα αποσβεση ετσι

την δευτερη φορα εβαλα παλι ιριδιου, τα οποια ηταν ειδικα για υγραεριο, και ειδα χαοτικη διαφορα με τα προηγουμενα.

 

οσο για το carbon cleaning , μετα αμαξι με 155.000 χλμ, δεν ειδα διαφορα

αλλοι λενε οτι ειδαν.

ισως παω και το μεγαλο που εχει 230.000, θα δειξει

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

εγω εβαλα στο δικο μου που ειναι 75.

τη πρωτη φορα δεν ειδα καμια διαφορα, αλλα τα κρατησα καπου 70.000 χλμ

οποτε εκανα αποσβεση ετσι

την δευτερη φορα εβαλα παλι ιριδιου, τα οποια ηταν ειδικα για υγραεριο, και ειδα χαοτικη διαφορα με τα προηγουμενα.

οσο για το carbon cleaning , μετα αμαξι με 155.000 χλμ, δεν ειδα διαφορα

αλλοι λενε οτι ειδαν.

ισως παω και το μεγαλο που εχει 230.000, θα δειξει

Το ίδος του μπουζί, λογικά έχει να κάνει με την κατασκευή της μηχανής. ΣΕ τέτοιους μικρούς κινητήρες τα καλύτερα είναι τα χάλκινα, με την προυπόθεση ότι τα αλλάζεις συχνά πριν καταστραφούν. Τα πιο βολικά και οικονομικά νομίζω είναι της πλατίνας.  Για υγραέριο δεν γνωρίζω ακριβώς τι παίζει, και εάν όντως χρειάζονται ιριδίου, αλλά μάλλον η διαφορά που είδες  ήταν στο ότι ήταν κατασκευασμένα για υγραέριο. Και η συμπίεση στον κύλινδρο αλλάζει, αλλά και η μίξη του μείγματος. Λογικά πρέπει να παίζει ρόλο και να θέλεις εξειδικευμένα μπουζί. 

Όσο για τον καθαρισμό, προληπτικά κανοντας το δεν θα δεις βελτίωση προφανώς, αφού δεν έχει κάτι να βελτιωθεί, απλός θα παραμείνεις σε καλή κατάσταση για περισσότερο χρόνο, εάν όντως είχε λίγη καρβουνιά που την έφυγες. Εάν προσέξεις αυξημένη κατανάλωση, ξεκαπνίσματα, ασταθές ρελαντί και missfires, τότε είναι ενδείξεις ότι μπορεί να χρειάζεται. Τα πόσα χιλιόμετρα έχει, από μόνα τους, δεν πιστεύω να παίζουν μεγάλο ρόλο για μέσα στον κύλινδρο, αλλά οκ. μετά από 230 000km, 50Ευρώ για ένα καθαρισμό δεν είναι κάτι το παράλογο ή το απαγορευτικό. Τα σύγχρονα καύσιμα έχουν μέσα αρκετά καθαριστικά, με την προϋπόθεση ότι είναι ποιοτικά και δεν είναι νοθευμένα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή εχω τον ίδιο κινητήρα, και ειναι "αλεξίσφαιρος", μην το πειραζεις με υδρογονα και παπαριες δε χρειάζεται. Κανε αυτό που ειπε ο φίλος παραπάνω με το καθαριστικό και θα εισαι τζετ. Στον κινητήρα σου, να αλλάζεις συχνά τα υγρά κυρίως λάδια φίλτρα οποτε χρειάζεται κ παραφλου καθε 3 χρόνια, και υπάρχει μια περίπτωση να κρατήσει περισσότερο κι απο σενα.

 

Επεξ/σία από De@th L0rd
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν λιγα χρονια εβαζαν μαγνητες στα καλωδια,μετα fuel shark στον ανταπτορα .Τελος αρκετοι εβαλαν γεννητρια υδρογονου απο αμαξια μεχρι καυστηρες καλοριφερ....

Τωρα εμφανιστηκε μια συσκευη που κανει το ιδιο? Αλλα σε 10 λεπτα ? :) 

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 4/7/2018 στις 8:49 ΜΜ, kage είπε

Πριν λιγα χρονια εβαζαν μαγνητες στα καλωδια,μετα fuel shark στον ανταπτορα .Τελος αρκετοι εβαλαν γεννητρια υδρογονου απο αμαξια μεχρι καυστηρες καλοριφερ....

Τωρα εμφανιστηκε μια συσκευη που κανει το ιδιο? Αλλα σε 10 λεπτα ? :) 

Αλλο καθαρισμος με υδρογονο, αλλο καυση υδρογονου για "οικονομια"

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

300.000 χλμ έκλεισε σήμερα το CLK.Δεν έχω πλύνει ποτέ το μοτέρ. Σε ερώτηση μου πριν 10 χρόνια περίπου σε αρχιμηχανικό της Mercedes Γερμανία, σχετικά με πλύσιμο κινητήρα, μου είπε μην το κάνεις.

Το καθαρίζω με βαμβακερα πανιά, μοντέλο 1998.

Φυσικά δεν είμαι απόλυτος.Πολλά αμάξια να δέχονται πλύσιμο μοτέρ, αλλά γενικά η λογική λέει όχι.

Παίζει ρολο τι αυτοκίνητο είναι και κυρίως πως θα γίνει το πλύσιμο μοτέρ.

Αυτό με το υδρογόνο μου θύμισε που λένε βάλε άζωτο στα ελαστικά. 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Μια βλακεία και μισή μου φαίνεται...και όλη αυτή η καρβουνίλα, θα περάσει έτσι χύμα από τον καταλύτη;;;

Δημοσ.

Ειναι καλυτερα να βαζεις ποιοτικες βενζινες π.χ την νεα BP  που λεει οτι εχει 1000 πυρανχας:D και  ανα διαστηματα καθαριστικα  στο γεμισμα.Αλλα τα καταλοιπα καυσης δεν μπορεις να τα αποφυγεις, οπως και την μουργα απο τα λαδια.Εαν δεν ειναι τραγικα τα πραγματα οπως λασπη απο κακα λιπαντικα η αμελεις αλλαγες και απο τα καταλοιπα  στον θαλαμο καυσης με αποτελεσμα να μην κλεινουν καλα η βαλβιδες και να εχει απωλειες συμπιεσης θεωρω οτι ολα βαινουν καλως.

  • 10 μήνες μετά...
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω το έκανα πριν 5-6 μήνες. Είχα καλύτερη απόκριση στο γκάζι και το αμάξι εκτός του ότι ακουγόταν καλύτερα πήγαινε και πιο άνετα. Είχα και κατανάλωση σχεδόν 3 λίτρα κάτω εκτός πόλης και γύρω στα 2 εντός. Τώρα εντός ξανά στα ίδια επίπεδα και ψιλοζόρισμα. Εκτός πόλης δεν έχω βγει για να ξέρω. 

Βέβαια αν και το αμάξι είναι 18ετίας έχω λίγα χλμ σχεδόν 150.000 οπότε δεν ξέρω αν είχα μεγάλο θέμα εξαρχής ώστε να δω διαφορά μεγάλη.

Ο μηχανικός μου λέει ότι παίζει μεγάλο ρόλο και η ποιότητα βενζίνης (όχι η μάρκα) στο πως τραβάει το αμάξι. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το έκανα καθαρά για ψυχολογικούς λόγους μιας και είχε το μηχανημα ο μηχανικός μου. Βέβαια είχα το πολύ 55.000χλμ. Δεν κατάλαβα κάποια διαφορά να πω την αλήθεια μου μόνο ίσως τράβαγε λίγο καλύτερα από χαμηλά αλλά ίσως ήταν και η ιδέα μου. Το αμάξι ήταν 1.4 turbo.

Επεξ/σία από Liapisftw
Επισκέπτης
Δημοσ.

Έκανα στα 165.000 ,περίπου 3.000 πριν ανοίξω καπάκι για αλλαγή σε σφυρί μόνο και μόνο για να αποδείξω σε φίλο οτι είναι placebo effect.

Όταν ανοίξαμε ήταν μια κλασσική μηχανή 150Κ+ χλμ με τις προβλεπόμενες επικαθησεις

Δημοσ.

Προσωπικά δέν θα έδινα χρήματα για τη συγκεκριμένη διαδικασία.

Καλύτερα να τα έδινα σε Service.

Τη διαφορά για λίγο , είναι επειδή καθαρίζουν οι κυψέλες του καταλύτη 

Δημοσ.
Στις 28/6/2018 στις 1:33 ΠΜ, Whargoul είπε

Μπουζί ιριδίου σε μοτέρ των 85 ίππων? Λίγο Overkill νομίζω.

Τα μπουζί ιριδιου δεν έχουν να κάνουν με τα άλογα του αυτοκινήτου. 

3 ώρες πριν, meletis_m είπε

Προσωπικά δέν θα έδινα χρήματα για τη συγκεκριμένη διαδικασία.

Καλύτερα να τα έδινα σε Service.

Με 50 ευρώ τι σέρβις θα έκανες? 

Με 50€ αλλάζεις λάδια και φίλτρα και αυτά σε γειτονικό συνεργείο. Ουδεμία σχέση όμως με καθαρισμό. 

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...