Whargoul Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 50 λεπτά πριν, phanispal είπε Άρα υποθέτω ότι στη δική μου περίπτωση ίσως και να έχει κάποιο νόημα, σωστά; Ίσως να έχει, με την προϋπόθεση ότι έχει μέσα στον κύλινδρο αρκετό κάρβουνο. Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα κάτι σε fuel system cleaner για κάτι το προληπτικό, ίσως μαζί και με air-intake cleaner. Αν το αυτοκίνητο σου έχει πάνω από 150 000, και δεν του έβαλες ποτέ κάποιο καθαριστικό, ίσως και να αξίζουν τα 50 ευρώ. Τον καθαρισμό με υδρογόνο εγώ τον κόβω περισσότερο για αυτοκίνητα πετρελαίου, που έχουν πρόβλημα και βγάζουν από πίσω ολόκληρο ντουμάνι. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2018 από Whargoul
phanispal Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Έχω 218.800 χλμ. και το Δεκέμβρη κλείνει 20 χρόνια το μοτέρ. Καλοσυντηρημένο βέβαια, και τα τρώει τα ξεκαπνίσματά του πού και πού. Το θέμα είναι μην αρχίσουν τίποτα περίεργα, όπως να καίει λάδι και τέτοια. Πάντως το ρελαντί του είναι άψογο, δεν έχω σκαμπανεβάσματα. Και τα μπουζί του που είναι ιριδίου με 40.000+ χλμ. τα είδε πρόσφατα ο μηχανικός και έπαθε πλάκα, είναι πεντακάθαρα και μου είπε ότι έχει κάνει τρομερή καύση το μοτέρ. Δεν έχω κάποια πρόφαση δηλαδή για να προβώ σε τέτοιες λύσεις, απλά φαντάζομαι ότι μετά από 20 χρόνια θα έχει μαζέψει πολλή βρώμα.
Whargoul Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Μπουζί ιριδίου σε μοτέρ των 85 ίππων? Λίγο Overkill νομίζω. Αφού ο κύλινδρος είναι καθαρός, τότε δεν βλέπω γιατί να χρειάζεσαι καθαρισμό με υδρογόνο. Αυτός καίει το κάρβουνο μέσα στον κύλινδρο κατά την καύση, οπότε δεν βλέπω με ποιο λόγο μπορεί να ωφεληθείς. Εγώ προσωπικά δεν θα το έκανα. Λίγο ψέκασμα με ένα throttle body cleaner για να φύγουν τυχόν βρομιές στην πεταλούδα του γκαζιού μιας και είναι εύκολα προσβάσιμη, και ίσως ένα καθαριστικό που μπαίνει στη βενζίνη για να καθαρίσει κάπως το σύστημα από την γραμμή τροφοδοσίας, τα injectors κλπ. Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2018 από Whargoul
lary7 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Αν δεν ειναι direct injection δεν ξερω αν αξιζει αφου οι απλες μηχανες δεν πονανε στις βαλβιδες. Με κανενα καθαριστικο και μερικά γεμισματα με vpower μπορει να εχεις το αποτελεσμα που θες, απο την άλλη αν θες πιο βαθύ καθάρισμα, ρίξε λιγο νεράκι! https://youtu.be/nOoIuBu5xO4 1
meletis_m Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 14 ώρες πριν, phanispal είπε Δεν ξέρω αν λέμε για το ίδιο πράγμα, αλλά πρόσφατα ο μηχανικός μετά από κουβέντα που είχαμε για καθαρισμό βαλβίδων, μου είπε για έναν στον Άγιο Δημήτριο (κάπου κοντά στην Αγίου Βασιλείου) που έχει φέρει ένα μηχάνημα που κάνει καθαρισμό βαλβίδων χωρίς να ανοιχτούν καπάκια κ.λπ.. Για το ίδιο λέμε ή άλλο κατάλαβα; Εγω εννοώ ρύθμιση του διάκενου των βαλβιδών εξαγωγής - εισαγωγης. Είναι αναλόγως το τύπο κινητήρα.
phanispal Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 6 ώρες πριν, Whargoul είπε Μπουζί ιριδίου σε μοτέρ των 85 ίππων? Λίγο Overkill νομίζω. Δεν τα έβαλα με το σκεπτικό να κερδίσω σε απόδοση, περισσότερο την οικονομία είχα κατά νου. Μπορεί να έδωσα αρκετά περισσότερα, αλλά έχουν περάσει κάπου 5 χρόνια κι έχουν ψωμί ακόμα. Αν έβαζα απλά, μία η άλλη θα μου ερχόταν. Και τέλος πάντων, δοκιμαστικά τα έβαλα. 6 ώρες πριν, Whargoul είπε Αφού ο κύλινδρος είναι καθαρός, τότε δεν βλέπω γιατί να χρειάζεσαι καθαρισμό με υδρογόνο. Αυτός καίει το κάρβουνο μέσα στον κύλινδρο κατά την καύση, οπότε δεν βλέπω με ποιο λόγο μπορεί να ωφεληθείς. Εγώ προσωπικά δεν θα το έκανα. Λίγο ψέκασμα με ένα throttle body cleaner για να φύγουν τυχόν βρομιές στην πεταλούδα του γκαζιού μιας και είναι εύκολα προσβάσιμη, και ίσως ένα καθαριστικό που μπαίνει στη βενζίνη για να καθαρίσει κάπως το σύστημα από την γραμμή τροφοδοσίας, τα injectors κλπ. Οι κύλινδροι δεν ξέρω (εγώ προσωπικά) αν είναι καθαροί. Αν αυτό το συμπεραίνει κάποιος απ' την κατάσταση των μπουζί, πάσο. Θα ήθελα να έχω μια εικόνα του τι συμβαίνει μέσα στο μοτέρ, αλλά ποιος θα μου τη δώσει; Αυτό που σκέφτομαι εγώ, είναι μην έχω τίποτα αρνητικές συνέπειες βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα. Το να δώσω 50€ και στη χειρότερη να μη δω διαφορά πάει στο διάολο. 6 ώρες πριν, lary7 είπε Αν δεν ειναι direct injection δεν ξερω αν αξιζει αφου οι απλες μηχανες δεν πονανε στις βαλβιδες. Με κανενα καθαριστικο και μερικά γεμισματα με vpower μπορει να εχεις το αποτελεσμα που θες, απο την άλλη αν θες πιο βαθύ καθάρισμα, ρίξε λιγο νεράκι! https://youtu.be/nOoIuBu5xO4 Το post σου έρχεται σε αντίθεση με εκείνο το Whargoul. Τελικά έχει νόημα στα άμεσου ψεκασμού ή όχι; Πάντως πονάει δεν πονάει το μοτέρ μου στις βαλβίδες, μετά από 20 χρόνια όλο και κάτι θα έχει μαζευτεί πάνω τους, νομίζω.
gia_nnis Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 15 ώρες πριν, phanispal είπε 4E-FE είναι το μοτέρ. Μέχρι ότι έχει μπεκ γνωρίζω. 3 ώρες πριν, phanispal είπε Δεν τα έβαλα με το σκεπτικό να κερδίσω σε απόδοση, περισσότερο την οικονομία είχα κατά νου. Πάντως πονάει δεν πονάει το μοτέρ μου στις βαλβίδες, μετά από 20 χρόνια όλο και κάτι θα έχει μαζευτεί πάνω τους, νομίζω. Εχεις τον κινητηρα με την εισαγωγη της corolla(στρογγυλοφαναρο)? Αν ειναι αυτος ποσο σου καιει εντος πολης με οικονομικη οδηγηση???
phanispal Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Νομίζω όχι, η δεύτερη γενιά είναι, αυτό που φοράει το Starlet. Όπως και να 'χει, μέσα στην πόλη καίει γύρω στα 8-8.5lt/100. Σε ταξίδι με 90-100km/h βλέπω 5.7-6lt/100 και με 70-90km/h (από χωριά) βλέπω 5lt/100. Εσύ λες το τρίτης γενιάς μάλλον.
gia_nnis Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Καποιοι κατοχοι με την στρογγυλοφαναρη ισχυριζονται οτι εντος τους καιει 7λ!!!! και εκτος 5 με 5.2λ!!! Ο κινητηρας ειναι ο ιδιος και το μονο που αλλαζει ειναι η εισαγωγη... Εντωμεταξυ πως γινεται αυτο οταν αυτη η corolla ζυγιζει κοντα στα 1100κιλα και το starletaki πολυ λιγοτερο???!!!!
phanispal Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Ελλάδα ή εξωτερικό; Και πώς μετράνε την κατανάλωση; Εγώ γεμίζω, διανύω όσα περισσότερα χιλιόμετρα μπορώ και ξαναγεμίζω απ' το ίδιο βενζινάδικο. Αυτό που έχω εγώ βγάζει θεωρητικά 75 άλογα, ενώ αυτό που λες εσύ βγάζει 85. Ίσως η έξτρα ιπποδύναμη βοηθά στο να πέσει η κατανάλωση, δεν ξέρω. Πάντως μου φαίνονται πολύ λίγα τα 7lt/100 εντός πόλης, ειδικά αν μιλάμε για πόλη τύπου Αθήνα. Επίσης το καλοκαίρι με τις υψηλές θερμοκρασίες νομίζω ανεβαίνει η κατανάλωση. Anyway, είμαστε offtopic, αυτά μπορούμε να τα συζητήσουμε σε άλλο νήμα. Ξέρει κανείς αν σε αυτά με τον καθαρισμό με διοξείδιο του υδρογόνου, σου βάζουν κάμερα μέσα για να δεις πώς είναι πριν και πώς γίνεται μετά; Κάποιοι λένε ότι έχουν δει διαφορά, πιο ήσυχο μοτέρ και σταθερό ρελαντί, καλύτερη απόκριση στις χαμηλές και γενικότερα περισσότερη προθυμία. Επίσης, μείωση στην κατανάλωση.
NT1G Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Πάρε ένα μπουκάλι που ψεκάζει νερό σε σπρέι και ψέκασε στην εισαγωγή. Σαν το βίντεο παραπάνω. Παρόμοια ιδέα, με € 5.
Whargoul Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, phanispal είπε Δεν τα έβαλα με το σκεπτικό να κερδίσω σε απόδοση, περισσότερο την οικονομία είχα κατά νου. Μπορεί να έδωσα αρκετά περισσότερα, αλλά έχουν περάσει κάπου 5 χρόνια κι έχουν ψωμί ακόμα. Αν έβαζα απλά, μία η άλλη θα μου ερχόταν. Και τέλος πάντων, δοκιμαστικά τα έβαλα. Οι κύλινδροι δεν ξέρω (εγώ προσωπικά) αν είναι καθαροί. Αν αυτό το συμπεραίνει κάποιος απ' την κατάσταση των μπουζί, πάσο. Θα ήθελα να έχω μια εικόνα του τι συμβαίνει μέσα στο μοτέρ, αλλά ποιος θα μου τη δώσει; Αυτό που σκέφτομαι εγώ, είναι μην έχω τίποτα αρνητικές συνέπειες βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα. Το να δώσω 50€ και στη χειρότερη να μη δω διαφορά πάει στο διάολο. Θα μπορούσες να βάλεις πλατίνας, νομίζω έρχεται πιο οικονομικό από του ιριδίου, Κάνει 50-60 000km άνετα. Ανέφερες ότι σου είπε ότι κάνει πολύ καλή καύση, οπότε λογικά δεν θα έχει τρομερές εναποθέσεις μέσα στον κύλινδρο. Εάν κάτι δεν λειτουργούσε καλά (κάρβουνο, injectors κλπ) σιγά σιγά το πρόβλημα θα αυξανόταν και θα παρατηρούσες κάτι. Μπορείς εύκολα να το κοιτάξεις με μια ενδοσκοπική camera μέσα από το μπουζί. (εάν βρεις κάποιον με τέτοια camera). 5 ώρες πριν, phanispal είπε Το post σου έρχεται σε αντίθεση με εκείνο το Whargoul. Τελικά έχει νόημα στα άμεσου ψεκασμού ή όχι; Πάντως πονάει δεν πονάει το μοτέρ μου στις βαλβίδες, μετά από 20 χρόνια όλο και κάτι θα έχει μαζευτεί πάνω τους, νομίζω. Δεν κάνει τίποτα για του άμεσου ψεκασμού. Η μπίχλα όλη γίνεται στην πίσω μεριά της βαλβίδας όπου δεν υπάρχει καύση. Περνάει μόνο αέρας και λάδια από το PCV στο σημείο αυτό. Το υδρογόνο καίει το κάρβουνο κατά την κάυση μέσα στον κύλινδρο. Ο μόνος τρόπος να καθαρίσεις τις βαλβίδες στου άμεσου ψεκασμού είναι με το χέρι, ή με κάποιο blaster, σαν αμμοβολή αλλά με μαλακό υλικό (καρυδότσουφλα). Αν δούλευε το υδρογόνο θα μας γλίτωνε από αρκετά. 43 λεπτά πριν, phanispal είπε Κάποιοι λένε ότι έχουν δει διαφορά, πιο ήσυχο μοτέρ και σταθερό ρελαντί, καλύτερη απόκριση στις χαμηλές και γενικότερα περισσότερη προθυμία. Επίσης, μείωση στην κατανάλωση. Πρέπει όμως πρώτα το μοτέρ σου να έχει πρόβλημα για να δεις βελτίωση. Εάν δουλεύει φυσιολογικά, δεν θα δεις κάτι. 4 λεπτά πριν, NT1G είπε Πάρε ένα μπουκάλι που ψεκάζει νερό σε σπρέι και ψέκασε στην εισαγωγή. Σαν το βίντεο παραπάνω. Παρόμοια ιδέα, με € 5. Θα το απέφευγα αν δεν ξέρεις τι κάνεις. Μπορεί να μπλοκάρεις κανά κύλινδρο (Hydrolocking) και να φας κανά πιστόνι στο κεφάλι. Εξάλλου για να δουλέψει αυτό χρειάζεται να το κάνεις συνεχός με water-meth injector. Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2018 από Whargoul
NT1G Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Ε καλά δεν λέω να αδειάσει καμιά νταμιτζάνα νερό στην εισαγωγή, προσεκτικά μερικά φφφφστ με το σπρέι να κάνει για αρχή. Βοηθάει και για μέσα στο κύλινδρο. Αν θέλει να δει κάποιος και πως είναι μέσα παίρνει και κάτι τέτοιο π.χ. και δοκιμάζει. https://www.gearbest.com/microscopes-endoscope/pp_272879.html?wid=1433363&currency=SEK&vip=4452348&gclid=EAIaIQobChMI2b7T8pz22wIVDh4bCh2X_Ao1EAQYASABEgKMs_D_BwE
lary7 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 6 ώρες πριν, phanispal είπε Το post σου έρχεται σε αντίθεση με εκείνο το Whargoul. Τελικά έχει νόημα στα άμεσου ψεκασμού ή όχι; Πάντως πονάει δεν πονάει το μοτέρ μου στις βαλβίδες, μετά από 20 χρόνια όλο και κάτι θα έχει μαζευτεί πάνω τους, νομίζω. Στα αμεσου λενε οι εταιριες οτι κανει δουλεια στις βαλβιδες, πολλοι χρηστες ομως λενε οτι δεν κανει τιποτα και μου φαινεται λογικο, το πιο πιθανο ειναι απλα να καθαριζει το πιστονι, το ιδιο δηλαδη που κανει και το σκετο νερακι. Σε εμενα που ειναι αμεσου μονη λυση ειναι να γινει χειροκινητα η δουλεια , δηλαδη 250E.. To μοτερ σου ειναι οτι καλυτερο εχει βγαλει η βιομηχανια για την εποχη του, επανακυκλοφορία καυσαερίων λογικα δεν εχει οποτε δυσκολα να εχει γεμισει ανθρακα μεσα. Βρες κανενα συνεργειο που εχει ενδοσκοπιο και κανε εναν ελεγχο εκει με το 50ρικο ή αγορασε ενα δικό σου και πες τον μαστορα να σου ελεγξει βαλβιδες πιστονια και παράλληλα κανε εναν ελεγχο συμπιεσης και θα ξερεις που ακριβως βρίσκεται το μοτερ. Κακό δεν θα κανει το υδρογονο, απλά μου φαινεται απλα μια μουφα, όπως το πινετε νερο με οζον...
phanispal Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2018 Μέτρηση συμπίεσης έκανα πρόσφατα, όλοι οι κύλινδροι έδειξαν τα ίδια με ελάχιστες διαφορές.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα