lele322 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Πειτε ρε παιδια την γνωμη σας. Να παω να σκασω το 50€? Εχω ενα honda jazz 2010 με 110.000χλμ.Οχι οτι εχει κατι το αμαξι,απλα για καθαρισμο
meletis_m Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Προσωπικά το θεωρώ τζάμπα χρήματα.Έχει γίνει της μόδας τελευταία! Καθάρισε την πεταλούδα γκαζιού σου, και ρύθμισε βαλβίδες που το πιο πιθανόν είναι μηχανικές , όπως και αλλαγή φίλτρου βενζίνης. Έχεις κάποιο πρόβλημα ασταθές ρελαντί ; Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2018 από meletis_m 2 1
paylidis Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Το έκανα εγώ πριν κανένα χρόνο καπου προς άγιο Δημήτριο. Για κανένα δίμηνο-τρίμηνο είχε το αμάξι μια μικρή διαφορά στην κατανάλωση και μια αισθητή διαφορά στην απόκριση. Πλέον μου φαίνεται ίδιο με πριν. Τώρα αν αξίζει; Εξαρτάται... 1
phanispal Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δεν ξέρω αν λέμε για το ίδιο πράγμα, αλλά πρόσφατα ο μηχανικός μετά από κουβέντα που είχαμε για καθαρισμό βαλβίδων, μου είπε για έναν στον Άγιο Δημήτριο (κάπου κοντά στην Αγίου Βασιλείου) που έχει φέρει ένα μηχάνημα που κάνει καθαρισμό βαλβίδων χωρίς να ανοιχτούν καπάκια κ.λπ.. Για το ίδιο λέμε ή άλλο κατάλαβα;
villasg Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) carbonoff.gr Αγίου Βασιλείου 81 Άγιος Δημήτριος atlcarboncleaning.gr αργυρουπολεως 50 enginecarbonclean.gr Σπατων 40 στο γερακα Φιλος που εκανε στην αργυρουπολη atlcarboncleaning.gr ( με κόστος 55 ευρώ χωρίς τον ΦΠΑ ) λεει οτι δεν καταλαβε κατι . Αλλα μονο αμα δεις σε τι κατασταση ειναι μεσα πριν και μετα θα ξερεις στα σιγουρα Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2018 από villasg 2
phanispal Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Έτυχε και περνούσα πριν λίγο από την περιοχή, και σταμάτησα στην Carbonoff στον Άγιο Δημήτριο. 55€ μου είπε για ένα αυτοκίνητο, και τρέχει προσφορά αν του πας δύο αυτοκίνητα με 40€ έκαστο, έως το Σάββατο. Αυτός μου είπε ότι η διαφορά γίνεται αμέσως αντιληπτή, η πολλή καρβουνίλα φεύγει εκεί, και πως τα μέγιστα αποτελέσματα τα βλέπεις σιγά-σιγά. Επίσης (μιας και τον ρώτησα), ότι οι βαλβίδες γίνονται «γυαλί». Εντελώς απατεωνιά δεν πιστεύω ότι είναι, αλλά και ότι θα έχεις τα αποτελέσματα που θα είχες αν άνοιγες το καπάκι και καθάριζες ένα-ένα τα εξαρτήματα, δεν το νομίζω. Ίσως να αξίζει περισσότερο σε περιπτώσεις σαν τη δική μου που κοντεύει τις 220.000χλμ και τα 20 χρόνια. Ίσως.
gia_nnis Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Δικη μου αποψη.. Βαζεις ενα τετοιο https://www.pro-techellas.gr/el/view/valvesinjectionprotec https://www.oilparts.gr/xhmika-eidi-katharismoy-oxhmatwn/343-protec-valves-injection-system-cleaner-300ml.html και διανυεις μια αποσταση 100χλμ σταθερα στις 4000-4500στρ. Επισης μπορεις να το βαλεις σε λιγοτερη ποσοτητα καυσιμου για να ειναι πιο δυνατο..! Πιστευω τα αποτελεσματα θα ειναι καλυτερα απο το υδρογονο..! Θα κανεις και την βολτουλα σου!!! Επισης καποιος με σωστες τιμες καυσαεριων και λ γιατι να κανει οποιοδηποτε καθαρισμο??? Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2018 από gia_nnis
phanispal Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 OK, είναι μια άποψη και αυτή. Ψάχνοντας έπεσα πάνω σε αυτό: https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/63327-μέθοδος-καθαρισμού-κινητήρα-carbon-off-engine-carbon-cleaning/ Κάπου λένε για κάμερες. Αν γίνεται να δεις live πώς είναι οι βαλβίδες σου πριν και πώς γίνονται μετά, θα είναι καλή περίπτωση.
Whargoul Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Πάντως αυτά θα κάνουν μηδέν δουλειά για Direct Injection που το πρόβλημα είναι στην πίσω πλευρά των βαλβίδων. Εάν δεν σου παρουσιάζει σφάλμα με missfires, ή προβληματικό ρελαντί, εγώ προτιμώ μετά από κάθε service να του βάζω απλά ένα fuel system cleaner (της wynns πχ) στην βενζίνη. Μέσα στον κύλινδρο, πιστεύω πλέον οι εναποθέσεις άνθρακα είναι μηδαμινές σε μηχανές βενζίνης, εάν η βενζίνη που βάζεις είναι αξιόπιστη. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2018 από Whargoul
phanispal Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Και πώς ξέρουμε αν το μοτέρ μας είναι άμεσου ψεκασμού ή όχι;
Whargoul Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 23 λεπτά πριν, phanispal είπε Και πώς ξέρουμε αν το μοτέρ μας είναι άμεσου ψεκασμού ή όχι; Λογικά από τις τεχνικές προδιαγραφές της μηχανής σου ή ψάχνοντας το στο internet. Οπτικά δεν το ξεχωρίζεις.
NT1G Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Αν μπορείς να δεις που είναι τα μπεκ συνήθως ξεχωρίζεται εύκολα. 1
phanispal Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 4E-FE είναι το μοτέρ. Μέχρι ότι έχει μπεκ γνωρίζω.
NT1G Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν είναι. Μετά το 2003-4 άρχισαν να κυκλοφορούν γενικά τα άμεσου ψεκασμού. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2018 από NT1G
phanispal Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Άρα υποθέτω ότι στη δική μου περίπτωση ίσως και να έχει κάποιο νόημα, σωστά;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα