Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ολα τα βοηθήματα , μαθήματα , σεμινάρια , διαλέξεις , on line μαθήματα στο Internet και βιβλία είναι στα Αγγλικά , γι αυτό όλοι μας σου είπαμε για τα Αγγλικά B)

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Στράτος Σκλ είπε

Καλά τα πάω με τα αγγλικά. Αλλά γιατί το ρωτάς αυτό; που χρειάζονται στον προγραμματισμό;

Ευχαριστώ για την απάντηση. Γνωρίζω καλά αγγλικά, αλλά γιατί το ρωτάς;

Γιατί αν δεν ήξερες αγγλικά, πώς θα σου προτείναμε video courses? ;) 

Είσαι τυχερός γιατί σε αυτό που ψάχνεις έχει το edX ένα free course από το CS50 του Harvard ειδικά για game development. Είναι εξαιρετικό course, το προτείνω ανεπιφύλακτα.

https://www.edx.org/course/cs50s-introduction-to-game-development

Με άλλα λόγια, θα κάθεσαι στο σπίτι σου και θα κάνεις το ίδιο μάθημα που κάνουν οι πρωτοετείς στο Harvard, μισό πλανήτη μακριά. Χωρίς καν να έχεις πάει Λύκειο. Άναψε ένα κεράκι για το Internet.

  • Like 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Στράτος Σκλ είπε

Ευχαριστώ, αλλά με unity η unreal engine δεν χρειάζεται να γράψω κώδικα;

Καλά τα πάω με τα αγγλικά. Αλλά γιατί το ρωτάς αυτό; που χρειάζονται στον προγραμματισμό;

Ευχαριστώ για την απάντηση. Γνωρίζω καλά αγγλικά, αλλά γιατί το ρωτάς;

Προγραμματισμός είναι να γράφεις κώδικα. Αυτό δεν θες; η Unity θέλει C# και η Unreal Engine 4 θέλει C++ ή blueprints

Επισκέπτης
Δημοσ.
Στις 28/6/2018 στις 4:24 ΠΜ, paparovic είπε

Γιατί αν δεν ήξερες αγγλικά, πώς θα σου προτείναμε video courses? ;) 

Είσαι τυχερός γιατί σε αυτό που ψάχνεις έχει το edX ένα free course από το CS50 του Harvard ειδικά για game development. Είναι εξαιρετικό course, το προτείνω ανεπιφύλακτα.

https://www.edx.org/course/cs50s-introduction-to-game-development

Με άλλα λόγια, θα κάθεσαι στο σπίτι σου και θα κάνεις το ίδιο μάθημα που κάνουν οι πρωτοετείς στο Harvard, μισό πλανήτη μακριά. Χωρίς καν να έχεις πάει Λύκειο. Άναψε ένα κεράκι για το Internet.

Ευχαριστώ πολύ είναι δωρεάν course; γιατί εμένα μου λέει να πληρώσω 50$ για να μπορέσω να το αρχίσω.

Επισκέπτης
Δημοσ.
Στις 28/6/2018 στις 12:10 ΜΜ, hariskap είπε

Προγραμματισμός είναι να γράφεις κώδικα. Αυτό δεν θες; η Unity θέλει C# και η Unreal Engine 4 θέλει C++ ή blueprints

Μάλιστα, πια είναι πιο δύσκολη η c# ή C++;

Δημοσ.
Στις 30/6/2018 στις 10:42 ΜΜ, Στράτος Σκλ είπε

Μάλιστα, πια είναι πιο δύσκολη η c# ή C++;

Η C++ με διαφορά.

Από το πιο εύκολο σε πιο δύσκολο Blueprints(unreal engine 4), c# (unity), c++ (unreal engine 4).

Επισκέπτης
Δημοσ.
19 ώρες πριν, hariskap είπε

Η C++ με διαφορά.

Από το πιο εύκολο σε πtιο δύσκολο Blueprints(unreal engine 4), c# (unity), c++ (unreal engine 4).

Tι εννοείς;

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Unreal σου δίνει τη δυνατότητα να φτιάξεις, ας πούμε, τη συμπεριφορά του παιχνιδιού χρησιμοποιώντας χρωματιστά κουτάκια που ενώνονται μεταξύ τους. Αυτά λέγονται blueprints.

Εγώ θα σου πρότεινα τρία πράγματα:

1) Ξεκινάς να μαθαίνεις προγραμματισμό για να δεις αν σου αρέσει και αφήνεις το game dev για πιο μετά όταν θα έχεις κάποιες βάσεις. Μπορείς σαν εξάσκηση να κάνεις μικρά παιχνιδάκια όπως τρίλιζα ή φιδάκι. Προγραμματισμός είναι η επίλυση προβλημάτων, αν δε σ' αρέσει αυτό τότε δε θα σου αρέσει και το game development.

2) Κατεβάζεις το Unity, κάνεις copy-paste τα tutorials και αρχίζεις να έχεις μια τριβή με το engine. Το πιθανότερο είναι να καταλαβαίνεις από τίποτα έως ελάχιστα για το τι κάνεις, αλλά άμα επιμείνεις σιγά-σιγά θα αρχίσεις να τα καταλαβαίνεις, έστω και μηχανικά. Θα δεις στην πράξη πώς είναι να φτιάχνεις ένα παιχνίδι και πόση δουλειά χρειάζεται για να φτιάξεις ακόμη και κάτι πολύ απλό.

3) Δεν ασχολείσαι καθόλου με τεχνικά θέματα και αρχίζεις να μαθαίνεις για το game design. Λες ότι θες να φτιάχνεις παιχνίδια. Πόσα παιχνίδια έχεις φτιάξει μέχρι τώρα; Αν η απάντηση είναι 0, τότε πρέπει να ξεκινήσεις αμέσως. Να μάθεις πώς σχεδιάζονται τα παιχνίδια, πώς να λες μια ιστορία, πώς να κάνεις balance το παιχνίδι σου κι ένα σωρό άλλα πράγματα. Δε χρειάζεται να έχεις ούτε γνώσεις προγραμματισμού ούτε τίποτα. Μολύβι και χαρτί αρκούν. Τι παιχνίδι θα ήθελες να φτιάξεις; Πώς θα μοιάζει αυτό το παιχνίδι; Θα έχει εχθρούς; Πώς θα είναι αυτοί οι εχθροί; Πώς θα μοιάζει ο κόσμος; Αυτές και άλλες 1000 τέτοιες ερωτήσεις που θα πρέπει να απαντήσεις.

Ό,τι και να επιλέξεις, να ξέρεις ότι το game development δεν είναι το τελικό σούπερ υπεργαμάτο παιχνίδι που έχεις στο μυαλό σου, είναι η διαδικασία μέχρι να φτάσεις εκεί, η οποία είναι διαφορετική απ' αυτό που ενδεχομένως έχεις φανταστεί. Απαραίτητα είναι τα άριστα Εγγλέζικα και να ξέρεις πολύ καλά μαθηματικά και φυσική. Όταν λέω πολύ καλά δεν εννοώ να παίρνεις καλούς βαθμούς στο σχολείο, αλλά να κατανοείς πραγματικά τι γίνεται. Αυτά βέβαια θα έρθουν στην πορεία, απλώς να τα έχεις στο μυαλό σου.

Επεξ/σία από Kercyn
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Kercyn είπε

Η Unreal σου δίνει τη δυνατότητα να φτιάξεις, ας πούμε, τη συμπεριφορά του παιχνιδιού χρησιμοποιώντας χρωματιστά κουτάκια που ενώνονται μεταξύ τους. Αυτά λέγονται blueprints.

Εγώ θα σου πρότεινα τρία πράγματα:

1) Ξεκινάς να μαθαίνεις προγραμματισμό για να δεις αν σου αρέσει και αφήνεις το game dev για πιο μετά όταν θα έχεις κάποιες βάσεις. Μπορείς σαν εξάσκηση να κάνεις μικρά παιχνιδάκια όπως τρίλιζα ή φιδάκι. Προγραμματισμός είναι η επίλυση προβλημάτων, αν δε σ' αρέσει αυτό τότε δε θα σου αρέσει και το game development.

2) Κατεβάζεις το Unity, κάνεις copy-paste τα tutorials και αρχίζεις να έχεις μια τριβή με το engine. Το πιθανότερο είναι να καταλαβαίνεις από τίποτα έως ελάχιστα για το τι κάνεις, αλλά άμα επιμείνεις σιγά-σιγά θα αρχίσεις να τα καταλαβαίνεις, έστω και μηχανικά. Θα δεις στην πράξη πώς είναι να φτιάχνεις ένα παιχνίδι και πόση δουλειά χρειάζεται για να φτιάξεις ακόμη και κάτι πολύ απλό.

3) Δεν ασχολείσαι καθόλου με τεχνικά θέματα και αρχίζεις να μαθαίνεις για το game design. Λες ότι θες να φτιάχνεις παιχνίδια. Πόσα παιχνίδια έχεις φτιάξει μέχρι τώρα; Αν η απάντηση είναι 0, τότε πρέπει να ξεκινήσεις αμέσως. Να μάθεις πώς σχεδιάζονται τα παιχνίδια, πώς να λες μια ιστορία, πώς να κάνεις balance το παιχνίδι σου κι ένα σωρό άλλα πράγματα. Δε χρειάζεται να έχεις ούτε γνώσεις προγραμματισμού ούτε τίποτα. Μολύβι και χαρτί αρκούν. Τι παιχνίδι θα ήθελες να φτιάξεις; Πώς θα μοιάζει αυτό το παιχνίδι; Θα έχει εχθρούς; Πώς θα είναι αυτοί οι εχθροί; Πώς θα μοιάζει ο κόσμος; Αυτές και άλλες 1000 τέτοιες ερωτήσεις που θα πρέπει να απαντήσεις.

Ό,τι και να επιλέξεις, να ξέρεις ότι το game development δεν είναι το τελικό σούπερ υπεργαμάτο παιχνίδι που έχεις στο μυαλό σου, είναι η διαδικασία μέχρι να φτάσεις εκεί, η οποία είναι διαφορετική απ' αυτό που ενδεχομένως έχεις φανταστεί. Απαραίτητα είναι τα άριστα Εγγλέζικα και να ξέρεις πολύ καλά μαθηματικά και φυσική. Όταν λέω πολύ καλά δεν εννοώ να παίρνεις καλούς βαθμούς στο σχολείο, αλλά να κατανοείς πραγματικά τι γίνεται. Αυτά βέβαια θα έρθουν στην πορεία, απλώς να τα έχεις στο μυαλό σου.

Ευχαριστώ για τις συμβουλές! Εγώ τώρα με ποιά γλώσσα προγραμματισμού να ξεκινήσω εκτός από αυτές για το web development. Η C# είναι καλή αρχή για να αρχίσω και έπειτα για τo unity engine;

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Στράτος Σκλ είπε

Ευχαριστώ για τις συμβουλές! Εγώ τώρα με ποιά γλώσσα προγραμματισμού να ξεκινήσω εκτός από αυτές για το web development. Η C# είναι καλή αρχή για να αρχίσω και έπειτα για τo unity engine;

Κάνε αυτό που σου πρότεινε ο Kercyn. Unity kai c# πάνε μαζί. Επειδή πιστεύω ότι σε μπερδεύουμε.

Ξεκίνα από εδώ https://unity3d.com/learn/tutorials

  • 1 χρόνο αργότερα...
Επισκέπτης
Δημοσ.
Στις 27/6/2018 στις 1:21 ΠΜ, Στράτος Σκλ είπε

 

 

Στις 3/7/2018 στις 4:28 ΜΜ, hariskap είπε

 

 

Στις 3/7/2018 στις 4:28 ΜΜ, hariskap είπε

 

 

Στις 28/6/2018 στις 4:24 ΠΜ, paparovic είπε

 

 

Στις 3/7/2018 στις 4:28 ΜΜ, hariskap είπε

 

 

Στις 3/7/2018 στις 4:28 ΜΜ, hariskap είπε

 

 

Στις 3/7/2018 στις 4:28 ΜΜ, hariskap είπε

 

 

Στις 3/7/2018 στις 4:28 ΜΜ, hariskap είπε

 

 

Στις 3/7/2018 στις 4:28 ΜΜ, hariskap είπε

 

 

Στις 3/7/2018 στις 4:28 ΜΜ, hariskap είπε

 

 

Στις 27/6/2018 στις 1:21 ΠΜ, Στράτος Σκλ είπε

 

 

Δημοσ.

Είχα κι εγώ το ίδιο μεράκι στην ηλικία σου, είδα έμαθα κι έπαθα! Αλλά το πιο σημαντικό.. έμαθα.

Κατ' αρχάς 2-3 πράγματα να έχεις υπόψη σου όσο αφορά τον προγραμματισμό

  • Η γνώση από μια γλώσσα προγραμματισμού σε μια άλλη μεταφέρεται. Δεν θα πάει ο κόπος σου χαμένος αν ξεκινήσεις με C++ ας πούμε και μετά θες να ασχοληθείς με κάποια άλλη γλώσσα
  • Τα game engines, προγράμματα και τα σχετικά ως επίσης προσπαθούν να είναι ευέλικτα. Και πάλι, ο κόπος σου δεν θα πάει χαμένος αν μάθεις Godot και μετά δεις πως χρειάζεσαι κάτι άλλο
  • Ο προγραμματισμός έχει να κάνει με πολλά πράγματα. Το πρώτο πράγμα που θα σου διδάξει θα είναι η λογική και ένα καινούργιο τρόπο σκέψης για να επιλύεις προβλήματα με κώδικα

Όσο για την ηλικία διαφωνώ. Δεν υπάρχει κατάλληλη ηλικία ή όχι. Στην Κύπρο υπάρχουν διαγωνισμοί δημιουργίας βιντεοπαιχνιδιών που ξεκινάνε από την 6η Δημοτικού μέχρι την 3η Λυκείου.

Σου προτείνω να ρίξεις μια ματιά στα εξής κι άμα θες να προχωρήσεις το ξαναβλέπουμε

  • Gamemaker studio. Δεν χρειάζεται γνώση προγραμματισμού. Είναι drag n drop editor, δηλαδή θα έχεις ένα παραθυράκι με τις εντολές που θες να χρησιμοποιήσεις και απλά τις επιλέγεις! Πολύ απλό!
  • Godot. Καλύτερο από το gamemaker για μένα αλλά θα σε δυσκολέψει λίγο αν δεν έχεις την σωστή λογική μιας και δεν ξέρεις κώδικα ούτε έχεις εμπειρία. Προσπάθησε να αποκτήσεις την σωστή λογική από το Gamemaker studio και μόλις είσαι έτοιμος προχώρα σε αυτό(ή σε unity/unreal engine/cocos ή ότι άλλο γουστάρεις)
  • Σε όλο αυτό το διάστημα πρέπει να μάθεις μία γλώσσα προγραμματισμού.
    • Το gamemaker εχει την δική του που ονομάζεται GML(GameMaker Language). Είναι απλή. Ότι κάνεις με τα drag n drops στον editor, μπορείς να το γράψεις σε κώδικα. Θεωρώ πως θα σε μεταφέρει ομαλά στον προγραμματισμό
    • Τo Godot έχει κι αυτό την δική του και μοιάζει με Python
    • Η Python είναι από τις πλέον πιο διαδεδομένες γλώσσες προγραμματισμού(και σχετικά εύκολη)

Συμβουλή μου, ξεκίνα με Gamemaker και σιγά σιγά μάθε προγραμματισμό. Ότι κάνεις δεν θα πάει χαμένο.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...