SpurosKps Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Καλησπέρα παιδιά! Αγόρασα μόλις ένα Mini Cooper S 2009. Θα ήθελα να μου προτείνετε το λάδι να του βάζω και μου έκανε θόρυβο η κραμαργιερα! Έχετε να μου προτείνετε κάποια λύση στο να αποφύγω σαν πρώτη φάση το συνεργείο; Σκέφτηκα να συμπληρώσω υγρά τιμονιού αλλά δεν γνωρίζω καθόλου πάνω σε αυτό τ ζήτημα. Πρώτη φορά μου συμβαίνει κρεμαργιερα
moure Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Με το τιμονι δεν παίζουμε, πήγαινε για έλεγχο στο συνεργείο. Γράφεις ότι μόλις το αγόρασες , θα πρέπει λοιπόν να πας στο συνεργείο και να αλλάξεις όλα τα υγρά και τα φίλτρα για να βάλεις σε σειρά το καινούριο σου αυτοκίνητο.
panosk111178 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Στις 28/12/2019 στις 2:59 ΜΜ, andrianito είπε Καλησπερα στην ομαδα και καλες γιορτες! λοιπον ξεκιναω κ γω να απαντησω σε αρκετες αποριες που ειδα πιο πανω... Ιδιοκτητης 14 μηνες τωρα του Mini Cooper R56 1.6L 2008 120HP με κινητηρα Ν12 εταιριας PEUGEOT. Στον κινητηρα εγινε γενικη επισκευη γιατι ειχε ‘’βαρεσει’’ βαλβιδες-τσιμουχακια-ελατηρια .. οποτε κ εγιναν αλλαγη κ επισκευη σε ολα τα μηχανικα μερη.. δεν πειραχτηκαν τα πιστονια!! Κ μετα απο 9000 χιλιομετρα μ εβγαλε κ καπακι μηχανης(κεφαλαρι) γιατι εχει ενσωματωμένη την PCV και θελει αλλαγη μετα απο 100.000 χιλιομετρα . (Ρωτησα και μηχανικο απο μεγαλη αντιπροσωπεια και πηρα αυτη την απαντηση) βεβεαια ολα αυτα μου πηγαν 2000 ευρω περιπου και το αμαξι τωρα ειναι αψογο . επισης ο κινητηρας 2ης γενιας σε ολα τα μινι (one,cooper,s) ειναι peugeot και θελει προσοχη και συντηρηση διοτι μετα απο καποια χιλιομετρα καιει παραπανω λαδι κ δημιουργουνται επικαθισεις πανω στις βαλβιδες !! δεν ξερω αν επιτρεπονται οι ονομασιες γιαυτο και δεν τις εγραψα που εκανα την επισκευη ... Έβαλες γνήσιο καπάκι η aftermarket; Και τι συμπτώματα είχες;
andrianito Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2020 Στις 8/10/2020 στις 7:24 ΜΜ, panosk111178 είπε Έβαλες γνήσιο καπάκι η aftermarket; Και τι συμπτώματα είχες; Aftermarket είναι. Της FEBI ειναι και το εφερα απο Γερμανία. Τα συμπτώματα ηταν η υψηλή κατανάλωση του λαδιού μετα χωρις λογο αφου το αμαξι δεν κάπνιζε ουτε μύριζε και έστρωσε. Επισης πλεον φοραω αυστηρά τα 5w40 της liqui moly New molygen!!
panosk111178 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2020 Πήρα και εγώ febi και πάλι επιμένει να χάνει στα δύο μεσαία μπουζί και σε πόλους το ίδιο κάνουν τα αφτερμαρκετ οπότε μόνο γνήσια
andrianito Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2020 7 ώρες πριν, panosk111178 είπε Πήρα και εγώ febi και πάλι επιμένει να χάνει στα δύο μεσαία μπουζί και σε πόλους το ίδιο κάνουν τα αφτερμαρκετ οπότε μόνο γνήσια Αν βάλεις γνήσιο και φτιαξει ενημερωσε !!!
panosk111178 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2020 Σε 2-3 μαστόρια που ρώτησα που φτιάχνουν μόνο μείνει και σε κάποια παιδιά που το έχουν πάρει και αυτοί ιμιτασιόν μου είπαν όλοι ότι έχουν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα πήγαν αγόρασαν γνήσιο από την peugeot γιατί είναι πιο φθηνό έχει 280 ευρώ ενώ στη μίνι έχει 360 ή 380 δεν θυμάμαι καλά και σταμάτησαν οι διαρροές δεν ξανά είχαν πρόβλημα ποτέ
panosk111178 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2020 Σε 2-3 μαστόρια που ρώτησα που φτιάχνουν μόνο μείνει και σε κάποια παιδιά που το έχουν πάρει και αυτοί ιμιτασιόν μου είπαν όλοι ότι έχουν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα πήγαν αγόρασαν γνήσιο από την peugeot γιατί είναι πιο φθηνό έχει 280 ευρώ ενώ στη μίνι έχει 360 ή 380 δεν θυμάμαι καλά και σταμάτησαν οι διαρροές δεν ξανά είχαν πρόβλημα ποτέ Και εσένα το ίδιο κάνει;
kostasmag Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2020 χρονια πολλα σε ολους και καλα Χριστουγεννα...εχω μια BMW 320d Ε90 και ψηνομαι να το δωσω και να παρω ενα Mini .σκεφτομαι το s ή το John cooper works ( μεταχειρισμενο βεβαια ).εχω βρει 2 John cooper works ( ενα του 2011 και ενα του 2010 ). να την κανω την αλλαγη?
BillPol7 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2020 Καλησπέρα παιδιά, είμαι κάτοχος του mini ONE 1,4 χρονολογίας 2007.Καιει υπερβολικά πολύ λάδι με αποτέλεσμα ανά 1000χλμ να καίει 1 λίτρο λάδι και κάνει έναν ήχο το cooler για περίπου 1-2 λεπτά αφού σβήσω τη μηχανή, δίνοντας σου την αίσθηση ότι ακόμα δουλεύει το μοτέρ.... Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος κάτοχος παρόμοιο πρόβλημα? Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Giorgos241 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2021 Στις 26/12/2020 στις 4:17 ΜΜ, BillPol7 είπε Καλησπέρα παιδιά, είμαι κάτοχος του mini ONE 1,4 χρονολογίας 2007.Καιει υπερβολικά πολύ λάδι με αποτέλεσμα ανά 1000χλμ να καίει 1 λίτρο λάδι και κάνει έναν ήχο το cooler για περίπου 1-2 λεπτά αφού σβήσω τη μηχανή, δίνοντας σου την αίσθηση ότι ακόμα δουλεύει το μοτέρ.... Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος κάτοχος παρόμοιο πρόβλημα? Ευχαριστώ για τον χρόνο σας R53 one? Στις 25/12/2020 στις 9:47 ΠΜ, kostasmag είπε χρονια πολλα σε ολους και καλα Χριστουγεννα...εχω μια BMW 320d Ε90 και ψηνομαι να το δωσω και να παρω ενα Mini .σκεφτομαι το s ή το John cooper works ( μεταχειρισμενο βεβαια ).εχω βρει 2 John cooper works ( ενα του 2011 και ενα του 2010 ). να την κανω την αλλαγη? Αν εχουν Ν14 οχι.
RockenrollaGR Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2022 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Παιδιά νέος χρήστης εδω. Μπηκα να διαβάσω απόψεις για το mini γενικως, ανεξαρτητως μοντελου, και διαβάζοντας όλα τα σχόλια εχω παθει σοκ. Δεν μπορώ να καταλάβω πως ειναι οκ για κάποιους να βγάζει τοσα προβλήματα το αυτοκινητο του. Το 2010 ημουν και τοτε αναμεσα σε mini και ford fiesta titanium. Επέλεξα το fiesta γιατι ενημερώθηκα τοτε πως τα mini ειναι ελαφρως ζημιαρικα. Δεν ξέρω αν σταθηκα τυχερος, αλλα μετα απο 180.000χλμ το fiestακι εχει αλλαξει μονο αντλία φρένων πέραν βεβαια των κλασικων που αλλάζεις λογω φθορας (δισκοπλακες, τακακια,κλπ). Συζητουσα με την κοπελα μου να παρουμε ενα 2ο "πόλης" και σκέφτηκα ξανα το μινι, αλλα μάλλον δεν πρεπει να το τολμήσω καθώς δεν έχω μάθει να ειμαι συχνα στο συνεργειο. Απο την αλλη, της αρέσει πολύ σαν αυτοκινητο. Αν το τολμησω, τι να προσεξω στην επιλογη? Να παω σε ιδιωτη η μαντρα? Να κοιτάξω πρωην κάτοχο αντρα η γυναικα? ολα παιζουν ρολο πιστευω! Δεν εχω αγοράσει μεταχειρισμένο ξανά, και ζητάω τη συμβουλή σας εμπειρικά! Ευχαριστώ! Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου 2022 από RockenrollaGR
panosk111178 Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 Στις 24/2/2022 στις 2:40 ΜΜ, RockenrollaGR είπε Παιδιά νέος χρήστης εδω. Μπηκα να διαβάσω απόψεις για το mini γενικως, ανεξαρτητως μοντελου, και διαβάζοντας όλα τα σχόλια εχω παθει σοκ. Δεν μπορώ να καταλάβω πως ειναι οκ για κάποιους να βγάζει τοσα προβλήματα το αυτοκινητο του. Το 2010 ημουν και τοτε αναμεσα σε mini και ford fiesta titanium. Επέλεξα το fiesta γιατι ενημερώθηκα τοτε πως τα mini ειναι ελαφρως ζημιαρικα. Δεν ξέρω αν σταθηκα τυχερος, αλλα μετα απο 180.000χλμ το fiestακι εχει αλλαξει μονο αντλία φρένων πέραν βεβαια των κλασικων που αλλάζεις λογω φθορας (δισκοπλακες, τακακια,κλπ). Συζητουσα με την κοπελα μου να παρουμε ενα 2ο "πόλης" και σκέφτηκα ξανα το μινι, αλλα μάλλον δεν πρεπει να το τολμήσω καθώς δεν έχω μάθει να ειμαι συχνα στο συνεργειο. Απο την αλλη, της αρέσει πολύ σαν αυτοκινητο. Αν το τολμησω, τι να προσεξω στην επιλογη? Να παω σε ιδιωτη η μαντρα? Να κοιτάξω πρωην κάτοχο αντρα η γυναικα? ολα παιζουν ρολο πιστευω! Δεν εχω αγοράσει μεταχειρισμένο ξανά, και ζητάω τη συμβουλή σας εμπειρικά! Ευχαριστώ! Το mini είναι έρωτας όσο το οδηγείς τόσο σου αρέσει να είναι λίγο ζημιάρικα τα R56 καίνε λάδια με το μοτέρ Ν14 αν βρεις με το Ν18 είναι καλύτερα. Τα diesel τους είναι σκυλιά τα βενζίνης είχαν θεματάκια
SeriesX Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 Δημοσ. 31 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 24/2/2022 στις 2:40 ΜΜ, RockenrollaGR είπε Παιδιά νέος χρήστης εδω. Μπηκα να διαβάσω απόψεις για το mini γενικως, ανεξαρτητως μοντελου, και διαβάζοντας όλα τα σχόλια εχω παθει σοκ. Δεν μπορώ να καταλάβω πως ειναι οκ για κάποιους να βγάζει τοσα προβλήματα το αυτοκινητο του. Το 2010 ημουν και τοτε αναμεσα σε mini και ford fiesta titanium. Επέλεξα το fiesta γιατι ενημερώθηκα τοτε πως τα mini ειναι ελαφρως ζημιαρικα. Δεν ξέρω αν σταθηκα τυχερος, αλλα μετα απο 180.000χλμ το fiestακι εχει αλλαξει μονο αντλία φρένων πέραν βεβαια των κλασικων που αλλάζεις λογω φθορας (δισκοπλακες, τακακια,κλπ). Συζητουσα με την κοπελα μου να παρουμε ενα 2ο "πόλης" και σκέφτηκα ξανα το μινι, αλλα μάλλον δεν πρεπει να το τολμήσω καθώς δεν έχω μάθει να ειμαι συχνα στο συνεργειο. Απο την αλλη, της αρέσει πολύ σαν αυτοκινητο. Αν το τολμησω, τι να προσεξω στην επιλογη? Να παω σε ιδιωτη η μαντρα? Να κοιτάξω πρωην κάτοχο αντρα η γυναικα? ολα παιζουν ρολο πιστευω! Δεν εχω αγοράσει μεταχειρισμένο ξανά, και ζητάω τη συμβουλή σας εμπειρικά! Ευχαριστώ! Επειδη εχω και fiesta σαν τα γερμανικα diesel ουτε καν. Μου εχει βγαλει διαφορα. Παρε diesel και θα καταλαβεις αξιοπιστια, οχι σκυλι αλλα γερμανικος ποιμενικος. Ειπαμε γερμανικα μονο diesel, ειδικοτητα τους. Ξεφτυλα καταναλωσεις, δυναμη, ανυπαρκτα service. Επεξ/σία 31 Μαΐου 2022 από SeriesX
halastar Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Στις 30/1/2019 στις 2:02 ΜΜ, Whargoul είπε Ποιας γενιάς και ποιας χρονολογίας Coppers S. Έχει διαφορά. Ακόμα και το GEN 2, R56 βγαίνει με 2 μηχανές Ν14, Ν18, και η η πρώτη έφαγε ένα revision μέσα στο 2007 που της βάλαν start-stop κλπ. Επειδή είναι αυτοκίνητα που σε προκαλούν να τα ξεσκίσεις εγώ θα έπαιρνα μόνο από normal άτομο, και όχι από κάγκουρα ή καμιά γιαγιά. Και το ξέσκισμα αλλά και το ανάποδο είναι πρόβλημα. Από κει και πέρα, σαν κάτοχος R56 cooper S, μπορώ να σου πω ότι είναι γαμάτα αυτοκίνητα σαν οδηγητική 'sport" απόλαυση. Ορεινές διαδρομές με κλειστές στροφές είναι το στοιχείο του. Αλλά πρέπει να κάνεις τα κλειστά μάτια στους δρόμους με κακό οδόστρωμα γιατί μπορεί να γίνει κουραστικό λόγω της σκληρής ανάρτησης. Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πετάξω τα run-flats. Επίσης είναι και αρκετά οικονομικά για τους ίππους τους. Αν δεν το ξεσκίζεις 1-2-3η συνέχεια, κάνουν 8lt/100 σε μικτές νορμαλ συνθήκες. Σε πόλη με 80% μποτιλιάρισμα περίπου 11lt/100km (πιο λίγα με το start-stop), και σε υπεραστικούς δρόμους (80km/h) 6.5-7. Τώρα μηχανικά, είναι ευαίσθητα και θέλουν προσοχή. Καταρχήν πάσχουν από intake-valve carbon depositions. Αμάξι με πάνω από 50 000km σίγουρα θα έχει αρκετές και θα θέλει καθάρισμα πριν αρχίσουν τα errors. Νομίζω το βελτίωσαν αρκετά στην N18. Επίσης καίνε λάδι και πρέπει να το έχεις λίγο την προσοχή τους να τους κάνεις ένα έλεγχο που και που. Περίπου 250ml κάθε 1500-2000 km. Τα παγούρια στο πορτ-μπαγκαζ είναι υπερβολή ή γι αυτούς που δεν έχουν που αλλού να τα βάλουν ή για κάποιον που το αυτοκίνητο του όντως έχει πρόβλημα. + περίπου στις 80-100 000 θα χρειαστούν άλλαγμα τα σωληνάκια λαδιού του turbo γιατί χάνουν λάδι στις ενώσεις. Πολύ καλή ενημέρωση φίλε. Παζαρεύω ένα S και η πρώτη κακή εντύπωση ήταν τα run flat Pirelli P zero. Αν το αγοράσω μου φαίνεται κι εγώ θα τ'αλλάξω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα