Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση γενικά για Mini Cooper


nasia_mellou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, alexanastasiou10 είπε

Ωραίος φιλε μ τωρα αρχίζω να καταλαβαινω τ γεινεται εγω για πρώτης γενιάς μιλαω δλδ πραγματα απο Mini Cooper s  με κωδικό r53 μπαίνουν στο δικο μ το one

Δεν γνωρίζω καλά τα τις πρώτης γενιάς, αλλά είναι αρκετά πιθανό. Εκτός από τα μηχανικά μέρη, τα υπόλοιπα είναι κοινά. Οπότε κάτι πλαστικά κλπ μάλλον θα είναι συμβατά.  Στο συγκεκριμένο όμως που ζητάς, να βγάλεις την κεντρική κονσόλα και να βάλεις με οθόνη, είναι πολύ ακριβό εάν πας να το κάνεις με original εξαρτήματα και θα πρέπει να βρεις άτομο που να ξέρει πολύ καλά τι κάνει. Το πιο πιθανό θα χρειαστεί νέα καλωδίωση και μετά να περαστούν κωδικοί στον εγκέφαλο του αμαξιού. Δεν μπορείς να έτσι απλά να πας να πάρεις ένα μεταχειρισμένο και να το αλλάξεις λες και αλλάζεις ραδιοσιντι.  Εγώ δεν θα το επιχειρούσα καν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

23 ώρες πριν, Whargoul είπε

Δεν υπάρχουν πλειάδα εναλλακτικών για την κατηγορίας του. Ειδικά στα GEN 1, Gen 2, που έχουν μήκος <3.7m και ακόμα χειρότερα εάν μιλάς για σπορτ αμάξια cooper S και JCW.  Suzuku swift, και fiat 500 ήταν τα εναλλακτικά. Το Gen 3 έτσι που το κάναν, ίσως να συγκρίνετε με κανά Polo ή Fiesta.

Δεν υπάρχει καμια συγκριση μεταξυ μινι και φιεστα/πολο.

Στο μόνο που υπερτερουν τα 2 τελευταία είναι η κατανάλωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/3/2019 στις 12:25 ΠΜ, Whargoul είπε

Δεν γνωρίζω καλά τα τις πρώτης γενιάς, αλλά είναι αρκετά πιθανό. Εκτός από τα μηχανικά μέρη, τα υπόλοιπα είναι κοινά. Οπότε κάτι πλαστικά κλπ μάλλον θα είναι συμβατά.  Στο συγκεκριμένο όμως που ζητάς, να βγάλεις την κεντρική κονσόλα και να βάλεις με οθόνη, είναι πολύ ακριβό εάν πας να το κάνεις με original εξαρτήματα και θα πρέπει να βρεις άτομο που να ξέρει πολύ καλά τι κάνει. Το πιο πιθανό θα χρειαστεί νέα καλωδίωση και μετά να περαστούν κωδικοί στον εγκέφαλο του αμαξιού. Δεν μπορείς να έτσι απλά να πας να πάρεις ένα μεταχειρισμένο και να το αλλάξεις λες και αλλάζεις ραδιοσιντι.  Εγώ δεν θα το επιχειρούσα καν. 

Ενταξει φιλε μπορει να εχεις μ δίκαιο σε ευχαριστω για τις συμβουλές σου να εισαι καλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

τα συγκεκριμένα αυτοκινητα είναι μια χαρα. έχω το r56 και έχω μείνει ευχαριστημένος,τα προβλήματα τους είναι γνωστά και αντιμετωπίζονται εύκολα. ειμαι μηχανικος αυτοκινητων και για οποιαδηποτε απορία ρωτήστε με 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα. Ηθελα να ρωτήσω σχετικά με τα Mini μοντ. 07-08 1.6 η 1.4 βρίσκω αρκετά στα 5000 κάτι .Πώς και έχουν σαν πιο καινουρια μοντέλα χαμηλή τιμή ?Λένε τα συγκεκριμένα βαρανε καπάκι βαλβίδες είναι στάνταρ αυτό ?Επίσης θερμαίνονται πολύ ,μοτέρ peugeot δεν έχουν ?Θεωρείτε καλό μοτέρ .Ποια γνώμη σας για αυτά τα μοντέλα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Apollon24 είπε

Καλησπέρα. Ηθελα να ρωτήσω σχετικά με τα Mini μοντ. 07-08 1.6 η 1.4 βρίσκω αρκετά στα 5000 κάτι .Πώς και έχουν σαν πιο καινουρια μοντέλα χαμηλή τιμή ?Λένε τα συγκεκριμένα βαρανε καπάκι βαλβίδες είναι στάνταρ αυτό ?Επίσης θερμαίνονται πολύ ,μοτέρ peugeot δεν έχουν ?Θεωρείτε καλό μοτέρ .Ποια γνώμη σας για αυτά τα μοντέλα .

Μοτέρ peugeot από όσο ξέρω έχει μόνο το cooper s r56. Το μοτέρ είναι το λεγόμενο thp το οποίο είναι συνεργασία peugeot/bmw.

Τώρα για τα απλά μίνι που κοιτάς δεν έχω ακούσει κάτι οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/5/2019 στις 11:29 ΠΜ, Liapisftw είπε

Μοτέρ peugeot από όσο ξέρω έχει μόνο το cooper s r56. Το μοτέρ είναι το λεγόμενο thp το οποίο είναι συνεργασία peugeot/bmw.

Τώρα για τα απλά μίνι που κοιτάς δεν έχω ακούσει κάτι οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη.

Και οι τρεις εκδώσεις του R56 (1.4 One, 1.6 cooper, 1.6 cooper S) είναι Prince αν δεν κάνω λάθος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Και οι τρεις εκδώσεις του R56 (1.4 One, 1.6 cooper, 1.6 cooper S) είναι Prince αν δεν κάνω λάθος.

Μπορεί. Θα σε γελάσω σε αυτό. Απλά για το S είμαι σίγουρος γιατι είχα το 207 rallye που φοράνε ίδιο μοτέρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

καλησπερα . σκεφτομαι να αγορασω μεταχειρισμενο μινι χρονολογιας 2001-2006 , 

γενικα εχω ενα μπατζετ 3.500 ευρω και βλεπω οτι πουλανε καποιοι σε αυτην την τιμη , θα ηθελα να ακουσω γνωμες αν αξιζει γενικα να κανω αυτην την κινηση , δεν εχω βρει

κατι αλλο που να με ικανοποιει σε αυτα τα χρηματα η αληθεια ειναι . οποτε ψαχνω να δω αν το αγοραζα τι προβληματα μπορει να μου εβγαζε 

και τι να κοιταξω πιο προσεκτικα μολις παω να τους κανω ενα τσεκ σε μηχανικο. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε και 20τίας σου εύχομαι. Τα 163 hp της πρώτης γενιάς έχουν ψωφήσει προ πολλού κι έχουν μείνει τα 63.

Βασικά μάζεψε λίγα ακόμα και μέτα το ψάχνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, alexultra είπε

καλησπερα . σκεφτομαι να αγορασω μεταχειρισμενο μινι χρονολογιας 2001-2006 , 

γενικα εχω ενα μπατζετ 3.500 ευρω και βλεπω οτι πουλανε καποιοι σε αυτην την τιμη , θα ηθελα να ακουσω γνωμες αν αξιζει γενικα να κανω αυτην την κινηση , δεν εχω βρει

κατι αλλο που να με ικανοποιει σε αυτα τα χρηματα η αληθεια ειναι . οποτε ψαχνω να δω αν το αγοραζα τι προβληματα μπορει να μου εβγαζε 

και τι να κοιταξω πιο προσεκτικα μολις παω να τους κανω ενα τσεκ σε μηχανικο. 

βασικα με 3,5 δεν επρεπε οχι να το σκεφτεσαι, ουτε να κοιταζεις τα διερχομενα μινι κουπερ.

ριξε μια ματια στο κοστος των σερβις, ριξε μια ματια στο κοστος των βασικων ανταλλακτικων & σε καποια συνηθισμενα προβληματικα...

παιζει να σου βγει στο χρονο επανω προβλημα 1000€, θα καθεσαι και θα το κοιταζεις ; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, alexultra είπε

καλησπερα . σκεφτομαι να αγορασω μεταχειρισμενο μινι χρονολογιας 2001-2006 , 

γενικα εχω ενα μπατζετ 3.500 ευρω και βλεπω οτι πουλανε καποιοι σε αυτην την τιμη , θα ηθελα να ακουσω γνωμες αν αξιζει γενικα να κανω αυτην την κινηση , δεν εχω βρει

κατι αλλο που να με ικανοποιει σε αυτα τα χρηματα η αληθεια ειναι . οποτε ψαχνω να δω αν το αγοραζα τι προβληματα μπορει να μου εβγαζε 

και τι να κοιταξω πιο προσεκτικα μολις παω να τους κανω ενα τσεκ σε μηχανικο. 

Ότι βρεις σε αυτά τα λεφτά θα είναι σάπιο τόσο λόγω ηλικίας όσο και κακομεταχείρισης. Δες καλύτερα κάποιο άλλο μοντέλο ή ανέβασε το budget σου. 

εψαχνα και εγώ ένα φθηνό-παλιό cooper s πριν λίγο καιρό για να το κάνω project car με ένα φίλο μηχανικό (βελτιώση) και όσα Οικονομικά βρήκα ήταν σαβούρες (είδα πάνω από 10 αμάξια)

Δεν ασχολήθηκα περαιτέρω καθώς το ήθελα για να παίζω και να βγάλω τα γούστα μου, όχι για κύριο αυτοκίνητο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/10/2019 στις 7:04 ΜΜ, alexultra είπε

καλησπερα . σκεφτομαι να αγορασω μεταχειρισμενο μινι χρονολογιας 2001-2006 , 

γενικα εχω ενα μπατζετ 3.500 ευρω και βλεπω οτι πουλανε καποιοι σε αυτην την τιμη , θα ηθελα να ακουσω γνωμες αν αξιζει γενικα να κανω αυτην την κινηση , δεν εχω βρει

κατι αλλο που να με ικανοποιει σε αυτα τα χρηματα η αληθεια ειναι . οποτε ψαχνω να δω αν το αγοραζα τι προβληματα μπορει να μου εβγαζε 

και τι να κοιταξω πιο προσεκτικα μολις παω να τους κανω ενα τσεκ σε μηχανικο. 

Αν έχεις επιπλέον χρήματα για συντήρηση-επισκευές που θα ζητάει και μάλιστα με αρκετά υψηλό κόστος προχώρα...

Το Cooper δεν είναι ένα αμάξι που δίνεις τα λεφτά και ξεχνάς τι σημαίνει service...το αντίθετο μάλιστα!

Τα συγκεκριμένα αμάξια είναι άτομα που κοιτάζουν στυλ (και επιδόσεις-στήσιμο αν μιλάμε για εκδόσεις S) και δεν τους ενδιαφέρει τι χρήματα θα χαλάνε για να κυκλοφορούν το όχημα τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Καλησπερα στην ομαδα και καλες γιορτες!

λοιπον ξεκιναω κ γω να απαντησω σε αρκετες αποριες που ειδα πιο πανω...

Ιδιοκτητης 14 μηνες τωρα του Mini Cooper R56 1.6L 2008 120HP με κινητηρα Ν12 εταιριας PEUGEOT. Στον κινητηρα εγινε γενικη επισκευη γιατι ειχε ‘’βαρεσει’’ βαλβιδες-τσιμουχακια-ελατηρια .. οποτε κ εγιναν αλλαγη κ επισκευη σε ολα τα μηχανικα μερη.. δεν πειραχτηκαν τα πιστονια!! Κ μετα απο 9000 χιλιομετρα μ εβγαλε κ καπακι μηχανης(κεφαλαρι) γιατι εχει ενσωματωμένη την PCV και θελει αλλαγη μετα απο 100.000 χιλιομετρα . (Ρωτησα και μηχανικο απο μεγαλη αντιπροσωπεια και πηρα αυτη την απαντηση) βεβεαια ολα αυτα μου πηγαν 2000 ευρω περιπου και το αμαξι τωρα ειναι αψογο .

επισης ο κινητηρας 2ης γενιας σε ολα τα μινι (one,cooper,s) ειναι peugeot και θελει προσοχη και συντηρηση διοτι μετα απο καποια χιλιομετρα καιει παραπανω λαδι κ δημιουργουνται επικαθισεις πανω στις βαλβιδες !!

 

δεν ξερω αν επιτρεπονται οι ονομασιες γιαυτο και δεν τις εγραψα που εκανα την επισκευη ... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...