Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γειά σας,
Είναι η πρωτη φορα που ποσταρω και ηθελα να σας ρωτησω για μια παραγγελια κινητου απο το Gearbest.

Πετυχα ενα πολυ καλο κουπονακι για το redmi note 5 και δεν αντισταθηκα!
Εμπιστευτηκα το belgium registered γιατι ειχα δει απο το feedback του unbox specialist οτι δεν εχει κρουσματα τελωνειου
Το tracking εχει κολλησει στο "Parcel arrived at the Airport" οπου θεωρω πως ειναι το αεροδρομιο στο Βελγιο. Εδω και ενα μηνα καμια ενημερωση. 

Untitled.png.28df08f614b9273fa28f16de2cc4283b.png


Εστειλα ticket οπου ρωτησα γιατι αργει τοσο και η απαντηση ηταν η εξης:


 1838049356_.png.455af98f3fcf88a3e9fde9d4aac3057b.png
 

 

Μου λενε να περιμενω και αλλο ενω εχει αργησει ηδη παρα πολυ και αρχιζω να αγχωνομαι οτι κατι παιζει να πηγε στραβα.
Πηγα και στα ΕΛΤΑ και μου ειπαν οτι δεν εχει καταγραφει καποιο δεμα με το tracking number.

Σας εχει τυχει κατι αναλογο;
Μηπως ξερετε τι μπορει να εχει γινει;

Ευχαριστω για τον χρονο σας και συγνωμη αν το εβαλα σε λαθος topic.

 

Επεξ/σία από ParadoxLoDe
Δημοσ.

Γενικά το Gearbest είναι με τίς ώρες του.

Έχει τύχει να παραλάβω σε 2 εβδομάδες.

Πολλές φορές βγάζει και καλά σε προσφορά το εν λόγω προιον , κάνεις παραγγελία και δέν το έχουν διαθέσιμο.

Εάν έχεις πληρώσει με Paypal , περίμενε ακόμη 4-5 ημέρες και άνοιξε αίτημα.

Τα ίδια είχα πρίν 1 μήνα με 1 leagoo kiicaa power

Σ

Δημοσ.

Το θεμα πλεον δεν ειναι του GB αλλα του ταχυδρομειου,εγω αν δεν μου ερχοταν κατι μεχρι την ημερομηνια που μου λεγανε περιμενα και μετα ανοιγα ξανα τικετ και μου κανανε refund.Τωρα στην δικια σου περιπτωση αν βιαζεσαι τοτε ανοιξε dispute στο paypal .

Τα λεφτα σου παντως δεν θα χαθουνε.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, SeNNinhA είπε

Ο λογος που δεν αγοραζω απο GB.

Το GB την δουλειά του την έκανε.

Τι φταίει αυτό με τα δικά μας ΕΛΤΑ!

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, saruman123 είπε

Το GB την δουλειά του την έκανε.

Τι φταίει αυτό με τα δικά μας ΕΛΤΑ!

Απο που προκυπτουν τα ΕΛΤΑ;

Τι δεμα κολλησε μολις εφτασε ΕΕ. Λογικα στο Βελγιο.

Δημοσ.

θα συμφωνήσω με τον προηγουμενο. Τα ελτα δεν εχουν σχέση

Απο τα διάφορα tracking φαίνεται οτι το βελγικο ταχυδρομείο στο βελγιο δεν το εχει παραλάβει/σκανάρει ακομα.

Είτε ειναι σε κάποιο σάκο που δεν εχει ανοιχτεί ή σε κάποιο σάκο που εχει κάπου κολλήσει.

Δημοσ.

Μια από τα ίδια για το redmi note 5  από το Gearbest αλλά με διαφορετικό τρόπο αποστολής EU priority Line. 

Tracking Number CF510198505DE μέχρι να έρθει θα έχει βγει το νοτε 6 
Δημοσ.
11 ώρες πριν, isay είπε

θα συμφωνήσω με τον προηγουμενο. Τα ελτα δεν εχουν σχέση

Απο τα διάφορα tracking φαίνεται οτι το βελγικο ταχυδρομείο στο βελγιο δεν το εχει παραλάβει/σκανάρει ακομα.

Είτε ειναι σε κάποιο σάκο που δεν εχει ανοιχτεί ή σε κάποιο σάκο που εχει κάπου κολλήσει.

 

12 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Απο που προκυπτουν τα ΕΛΤΑ;

Τι δεμα κολλησε μολις εφτασε ΕΕ. Λογικα στο Βελγιο.

 

Οχχχχ νόμιζα ότι κόλλησε στα ΕΛΤΑ.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστω για τις απαντησεις, περιμενα αλλα καμια τυχη, εστειλα τικετ που ζηταω refund και μου εστειλαν αυτο.
ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ? να τους δωσω αλλα 95USD για να μου κανουν reship η να παρω πισω τα 95 ΜΟΝΟ?
ελεος επειδη δεν εδωσα insurance το οποιο ουτε καν το ειδα οτι το ειχε ως επιλογη
τι κανω σε αυτη τη περιπτωση;

 

Screenshot_13.jpg.89f4afe022a852c56458c0d4e9bdd871.jpg

Επεξ/σία από ParadoxLoDe
  • Sad 1
Δημοσ.

 

2 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε

Στο tracking καμία εξέλιξη; 

Μίλα με PayPal όπως σου λέει ο συμφορουμιτης.

Καμία απολύτως εξέλιξη :(

Είδα κάποια tutorials για το πως να το κάνω άλλα δε ξέρω ποιες πληροφορίες να μοιραστώ γιατί φοβάμαι μήπως πω χαζομάρα και δε μου δώσουν το full refund
Αυτό το κείμενο είναι σωστό; 

Hello,
I am opening this dispute because I could not find any solution via the support center of Gearbest.

The item did not arrive on the estimated time, in older tickets, the representatives told me to understand the conditions and be patient or take a partial refund.
It's been 41 business days since the start of shipping on 19/05/2018, the last tracking message was on 26/05/2018, not a single movement update since then. 
I am extremely frustrated and I would like to ask for a full refund. 

Thank you for your understanding.

Δημοσ.

Μια χαρά τα λες. Imo σβήσε την παράγραφο που λες ότι σου είπαν να κατανοήσεις κλπ. 

Δραματοποίησε το κι άλλο. Μην τους λες για buisness days, ούτε ότι δεν κουνιέται το tracking παιξ το φουλ άσχετος.

There order was placed on xxx, the parcel shipped on xxx . I haven't received it yet, the longest estimated delivery date has been passed for over xxx days. I don't even need the item anymore because it's been such a long time since I ordered it. I request full refund. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Μακιαβέλλι είπε

Μια χαρά τα λες. Imo σβήσε την παράγραφο που λες ότι σου είπαν να κατανοήσεις κλπ. 

Δραματοποίησε το κι άλλο. Μην τους λες για buisness days, ούτε ότι δεν κουνιέται το tracking παιξ το φουλ άσχετος.

There order was placed on xxx, the parcel shipped on xxx . I haven't received it yet, the longest estimated delivery date has been passed for over xxx days. I don't even need the item anymore because it's been such a long time since I ordered it. I request full refund. 

Υπεροχα, θα παιξω μπαλιτσα ετσι λοιπον! ;)
Το editαρω, το στέλνω και όταν λάβω κάποια απάντηση θα ενημερώσω!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...