Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 ώρες πριν, tigergreg είπε

Οση   σχεση   εχει   η  αναβαση   του  βατανεν  με   της   φολκς    αλλη   τοση   σχεση   εχει   ο  φαντης   με  το  ρετσινολαδο.....

Μια   ξενερωτη   και   κρυομπλαστη   γρηγορη   ανοδο   και   οχι  αναβαση   σε   ΑΣΦΑΛΤΟ  πλεον   και   οχι  χωμα....

Χωρις  τον  καταλληλο   ΘΟΡΥΒΟ......παιζει   ρολο   σε   οσους   ετρεχαν   πιτσιρικαδες   στην   παρνηθα....

Λογικο  βεβαια   για   ανθρωπους   που   δεν  ειδαν   τον   συγχωρεμενο   χαρυ   καλστρομ   να   πηγαινει   κουτρουβαλωντας

το   ακροπολις   το  76  και   ντατσουν (ναι  ετσι  τα  ελεγαν  τοτε  κι  οχι  νισαν)  βαιολετ...

acropolisviolet.jpg

και   αργοτερα   με   το   240ζ..

 

+1973++RAC++HARRY+KALLSTROM-CLAES+BILLST

Χωρις   τα   ατελειωτα   πλαγιολισθηματα...

Προτιμω   καναπε   1000  φορες...τσε   βαλε....

Ο  ανθρωπος   που   τερματιζε   πρωτος   στην  κατηγορια   του   με   σκαραβαιο!!!!!!!

kall73aa.jpg

Ωραία όλα αυτά που λες, αλλά άλλες εποχές! Ο κόσμος αλλάζει, η τεχνολογία αλλάζει, η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει. Θεωρητικά προς το καλύτερο. Πάντως ότι και να λέμε, είναι σαν να συγκρίνουμε μια F1 του 1988 με μια του 2018! Απλά καμία σχέση! 

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γράφετε μερικοί για ήχο και ψυχή κτλ. Στα αυτοκίνητα αυτά βασικός σκοπός είναι η οδήγηση και ειδικότερα η αγωνιστική οδήγηση. 'Εσπασε το ρεκόρ στο Pikes Peak. Και μερικοί το θεωρείτε ως σιγά το πράγμα. Σε λίγο θα βγάλετε και τον οδηγό άχρηστο. Εσείς που το κρίνετε αυτό έχετε οδηγήσει αμάξι με επιτάχυνση 0-100 κάτω από 4" και 649,43Nm ροπή;  Το έχετε κάνει σε πίστα; 

Κάποιοι περιμένουμε ένα kit car /μικρό σπορ αμάξι με ηλεκτροκινητήρα. Οι υπόλοιποι κρατήστε το θόρυβο του V12 και την "ψυχή" για να τα βλέπετε στο YouTube. 

Επεξ/σία από butters
  • Like 3
Δημοσ.

Ε ναι βεβαια οπως και στην F1 του 88 εχει απειρος καλυτερο θεαμα για τον θεατη απο τη νεροβραστη πιο γρηγορη του 18.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, amveria είπε

Καλή μας ημέρα,

Τέσσερις σελίδες και μέχρι στιγμής κανείς δεν έγραψε ότι η συγκεκριμένη ανάβαση δεν έχει καμία σχέση με την ανάβαση των θρυλικών οδηγών όπως του Ari Vatanen. Τότε μεγάλο μέρος της ήταν στρωμένο με χώμα. Πείτε μου εσείς τώρα με το χέρι στην καρδιά, αν σας φαίνεται το αυτοκίνητο της φωτογραφίας να μπορεί να πάει σε χώμα; Δεν λέω ότι οι χρόνοι που κατάφερε δεν είναι άξιοι θαυμασμού, αλλά προς Θεού μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο καλάθι.

Καλή συνέχεια λοιπόν σε όλες και όλους.

 

Ηταν τελείως φλάτ το χώμα, καμία σχέση με ειδική διαδρομή.

Πχ, και το Escudo του 1996 που έτρεχε οταν ήταν χωμάτινη ακόμα η διαδρομή, ήταν τελείως χαμηλωμένο:

1996_Suzuki_EscudoPikesPeak2.jpg

 

Ο λόγος που πέρασαν άσφαλτο αν θυμάμαι καλά, ήταν για να προστατεύσουν το εδαφος απο τη διάβρωση.

Και σίγουρα δέν μπορουν να συγκριθούν οι παλιοί χρόνοι με το χώμα με τους σημερινούς

  • Like 4
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ σας προκαλώ να αναρωτηθείτε, μέχρι το τέλος της ζωής σας πόσες φορές ακόμη θα σπάσει αυτό το ρεκόρ? Φυσικά ο οδηγός δεν ήταν τυχαίος, και φυσικά το αυτοκίνητο ήταν το απαύγασμα της μηχανολογικής γνώσης σε συνδυασμό με την η αιχμή της τεχνολογίας σήμερα. Αλλά ούτε o Loeb ήταν τυχαίος, και είναι θαύμα το πόσα χρόνια έμεινε το προηγούμενο ρεκόρ (από το 2012). Τώρα για το χώμα που λένε κάποιοι, φυσικά εκείνα τα "ρομαντικά" χρόνια πίσω δεν γυρνούν. Αν όμως σήμερα η διαδρομή ήταν ακόμη χωμάτινη, τα ρεκόρ θα είχαν και πάλι σπάσει, θα βλέπαμε πιο θεαματικές οδηγήσεις, και ακόμη πιο sophisticated συστήματα αναρτήσεων. Αυτό δεν αναιρεί προηγούμενους οδηγούς, αφού το μέσο (αυτοκίνητο) εξελίσσεται συνεχώς. Ως εκ τούτου, δεν μπορούμε να συγκρίνουμε παλιούς και νέους οδηγούς, και ο καθένας προσθέτει στον θρύλο και την μαγεία του Pikes Peak το δικό του λιθαράκι. Όλοι ήταν υπέροχοι, από τον Rea Lentz του 1916 μέχρι τον Romain Dumas του ενός και πλέον αιώνα μετά. 

Επεξ/σία από Rzarector
Δημοσ.
21 hours ago, georgepppo said:

vw passat b5 1.8 20V του 2000 δεν έχει κάψει ποτέ μια σταγόνα λάδι..... και είναι με 138.000 χιλ 

 

Τα 138000 τα λες για πολλά? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, NickTG είπε

Τα 138000 τα λες για πολλά? 

εξαρτάται τι εννοείς πολλά υπάρχουν και αμάξια με κανα εκατομμύριο χιλιόμετρα τι να κάνουμε αλλά και τα 138.000 δεν είναι λίγα χιλιόμετρα για να πεις ότι δεν έχει εμφανίσει βλάβη δηλαδή το αμάξι δεν έχει κάνει και 10.000.....αν ήταν να καίει λάδια σαν μοτέρ θα το είχε βγάλει σε τόσα χιλιόμετρα, δεν θέλω να πω ότι έχω κάνει τα τρελά χιλιόμετρα που δικά μου σε αυτό το αμάξι δεν είναι ούτε τα 1000, του πατέρα μου ήταν το αμάξι αυτός τα έκανε, εγώ ένα starlet gt είχα και μου το τράκαραν και βγήκε ολική :’(

Επεξ/σία από georgepppo
Δημοσ.
3 ώρες πριν, georgepppo είπε

εξαρτάται τι εννοείς πολλά υπάρχουν και αμάξια με κανα εκατομμύριο χιλιόμετρα τι να κάνουμε αλλά και τα 138.000 δεν είναι λίγα χιλιόμετρα για να πεις ότι δεν έχει εμφανίσει βλάβη δηλαδή το αμάξι δεν έχει κάνει και 10.000.....αν ήταν να καίει λάδια σαν μοτέρ θα το είχε βγάλει σε τόσα χιλιόμετρα, δεν θέλω να πω ότι έχω κάνει τα τρελά χιλιόμετρα που δικά μου σε αυτό το αμάξι δεν είναι ούτε τα 1000, του πατέρα μου ήταν το αμάξι αυτός τα έκανε, εγώ ένα starlet gt είχα και μου το τράκαραν και βγήκε ολική :’(

Τα χιλιόμετρα είναι τόσα λίγα που αν πάει να το πουλήσει θα πιστεύουν ότι είναι γυρισμένα... :)

( Συμφωνώ ότι είναι ένα καλό δείγμα για τα λάδια, την αξιοπιστία κλπ, απλά το γράφω καθαρά για τον αριθμό χιλιομέτρων ).

 

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, zio10 είπε

Τα χιλιόμετρα είναι τόσα λίγα που αν πάει να το πουλήσει θα πιστεύουν ότι είναι γυρισμένα... :)

( Συμφωνώ ότι είναι ένα καλό δείγμα για τα λάδια, την αξιοπιστία κλπ, απλά το γράφω καθαρά για τον αριθμό χιλιομέτρων ).

το αμάξι το είχε ένας της πολεμικής αεροπορίας μέχρι το 2008 που δεν το πολυ χρησιμοποιούσε και το τράκαρε σε σημείο να βγει ολική, ο πατέρας μου τότε φαρνατζής το αγόρασε και το έφτιαξε με μικρό κόστος με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά κλπ και το φόρτωσε με πολλά ταξίδια μέχρι πριν 2-3 χρόνια μέχρι που το παρατήσε λόγο κρίσης στο πάρκγινγ της πυλωτής και το ξανα έθεσα σε λειτουργία λίγο καιρό πριν που χάσαμε το σταρλετ, το αμάξι έχει λίγα χιλιόμετρα για 18 χρόνων αμάξι αλλά λίγο δύσκολο να το γυρίσεις γιατί είναι ψηφιακό :P  

σδ.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, ntemek είπε

Ωραία όλα αυτά που λες, αλλά άλλες εποχές! Ο κόσμος αλλάζει, η τεχνολογία αλλάζει, η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει. Θεωρητικά προς το καλύτερο. Πάντως ότι και να λέμε, είναι σαν να συγκρίνουμε μια F1 του 1988 με μια του 2018! Απλά καμία σχέση! 

Λογικό η ζωή να κυλάει και η τεχνολογία να εξελίσσεται, αλλά το παλιό περιέχει αναμνήσεις και συναίσθημα. Ένα σύγχρονο Golf (ως παράδειγμα) έχει επιδόσεις άνεση κλπ κλπ αλλά αν δω ένα Golfάκι πρώτης γενιάς, αυτό θα καθόμουν να περιεργαστώ. Ήταν αυτοκίνητο που άλλαξε πολλά στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπως το Mini, ο σκαραβαίος κλπ. Δύσκολα πολλά σύγχρονα γίνονται future classics.

Δημοσ.

Σιγα τι εκανε η VW.Ειχε μερικα χρονια στην διαθεση της(νομιζω το ειχε ανακοινωσει απο το 2015 οτι θα το επιχειρησει),πηγε με ηλεκτρικο οχημα(χωρις δλδ το προβλημα μειωσης ιπποδυναμης λογω υψομετρου) και καταφερε να κατεβασει τον χρονο 16 ολοκληρα δευτερολεπτα.Η Peugeot ειχε στην διαθεση της 3 μηνες να ετοιμασει αυτοκινητο και οδηγο(γιαυτο και τα περισσοτερα τμηματα του 208 οπως μοτερ-σαζμαν-διαφορικο,φρενα και δεν ξερω και εγω τι αλλο τα πηρε απο υπαρχον αγωνιστικα)και με πολυ λιγες δοκιμες ειχε καταφερει να κατεβασει το χρονο κοντα 2 λεπτα απο το προηγουμενο ρεκορ.Καπου διαβαζα η Peugeot ειχε σκοπο να παει με carbon monocoque αλλα δεν την επερνε ο χρονος και αποφασισε να παει με σωληνωτο πλαισιο κλασικα.Αμα σκεφτει κανεις οτι ο Loeb δεν μπορουσε να στριψει το 208(ή μαλλον το αυτοκινητο ηταν υπερβολικα σκληρο και κατα τον ιδιο οταν το πιεζε ειχε την ταση να υποστρεφει),οτι χρονο εκανε το εκανε με το γκαζι και το φρενο που ειχε το 208(τα οποια ειναι υπερβολικα συμφωνα με οποιον το εχει οδηγησει).Τι θελω να πω,αν κατσουν Peugeot Sport και Loeb και ρυθμισουν το 208 στα μετρα του Loeb,πιστευω ανετα πεφτουν απο 7 λεπτα.Τωρα τι συγκρινω κι' εγω,την εμπειρια της Peugeot Sport που εχει τοσα χρονια στους αγωνες με τοσους τιτλους με την VW.Παντως το ολοκληρο βιντεο απο την αναβαση δεν το εχει ανεβασει ακομα η VW.Γιατι αραγε,μαλλον ειναι ακομα στο "μαγειρεμα".

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/6/2018 στις 1:29 ΠΜ, georgepppo είπε

το αμάξι το είχε ένας της πολεμικής αεροπορίας μέχρι το 2008 που δεν το πολυ χρησιμοποιούσε και το τράκαρε σε σημείο να βγει ολική, ο πατέρας μου τότε φαρνατζής το αγόρασε και το έφτιαξε με μικρό κόστος με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά κλπ και το φόρτωσε με πολλά ταξίδια μέχρι πριν 2-3 χρόνια μέχρι που το παρατήσε λόγο κρίσης στο πάρκγινγ της πυλωτής και το ξανα έθεσα σε λειτουργία λίγο καιρό πριν που χάσαμε το σταρλετ, το αμάξι έχει λίγα χιλιόμετρα για 18 χρόνων αμάξι αλλά λίγο δύσκολο να το γυρίσεις γιατί είναι ψηφιακό :P  

σδ.jpg

Τα ψηφιακά γυρίζουν πιο εύκολα. Με 20 30 ευρώ ξεμπέρδεψες. Μάλλον αστειάκι έγραψες. 

Επεξ/σία από jp77s
Δημοσ.
3 ώρες πριν, jp77s είπε

Τα ψηφιακά γυρίζουν πιο εύκολα. Με 20 30 ευρώ ξεμπέρδεψες. Μάλλον αστειάκι έγραψες. 

καλά δεν έχω ψαχτεί κιόλας αλλά μου φάνηκε πιο δύσκολο αλλά άμα πας να πάρεις αμάξι δεν βασίζεσαι μόνο στο καντράν αλλά το κοιτάς το αμάξι γενικά 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...