Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, cp5120 είπε

Ευτυχώς αυτή τη φορά στη VW δεν χρησιμοποιήσουν μαϊμούδες για πειράματα, ούτε "πείραξαν" τα καυσαέρια γιατί ο κινητήρας ήταν ηλεκτρικός.
Αλλά μια φορά ψεύτης, πάντα ψεύτης λένε, άρα κάποια "μαμουνιά" θα έκανε πάλι η εταιρία του Αδόλφου για λόγους δημοσιότητας.

Που πήγε ο σεβασμός στους άλλους;

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

http://7lykioan-ecar.blogspot.com/p/blog-page_8.html?m=1

http://www.lowtechmagazine.com/overview-of-early-electric-cars.html

300χλ το 1900 Με σταθερή ταχύτητα 🐌

 

Τώρα ακόμα αντισταθμίζουν το βάρος και όλα τα γκατζετακια που αγαπάμε να μισούμε

Όπως και να χει ο τίτλος είναι λάθος

Απλά πείτε ότι έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ

 

 

Δημοσ.

Εεε βεβαια μιας που τα κανανε σκατα με τα πετρελαιοκινητα παγκοσμιος τωρα ηρθε και εκατσε αυτο μηπως και αναθεωρησει ο κοσμος. Βρε οξω ρεεε. Ποτε ξανα γερμανικο.

  • Like 1
Δημοσ.

Συγχαρητηρια στη VW, οπως και να το δει κανεις, εσπασε το ρεκορ αναβασης.

Δυστυχως ο ηχος του ηλεκτρικου ειναι αθλιος, μαλλον το μελλον των αγωνων προβλεπεται λιγο ξενερωτο.

 

Τo climb dance του Vatanen δε θα ξεπεραστει ποτε..

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, tigergreg είπε

Συμφωνω   φυσικα   οτι  τα   ηλεκτρικα   ειναι   το  μελλον.

Γρηγοροτερα, απλουστατα, καθαροτατα    και   ασφαλεστερα.

Θα ειναι το μελλον αν και οταν

 

  • Οι μπαταριες γινουν ποιο ελαφριες και μικρες
  • Φορτιζουν σε κατω απο 5 λεπτα τουλαχιστον στο 90-95%
  • Διαρκουν τουλαχιστον το διπλασιο απο οτι σημερα
  • Δεν πεφτει η αποδοση επειδη θερμενεται ο ηλεκτροκινητηρας μετα απο δυο γυρους σε πιστα

 

Πιστευω στην ηλεκτροκινηση και στην υδρογονοκινηση απλα ειναι ακομα σε πρωιμο σταδιο. Εχει ακομα πολυ εξελιξη μπροστα της!

Επεξ/σία από George.Ember
Δημοσ.
8 ώρες πριν, tigergreg είπε

Υποτιθεται   οτι   ηταν  φεραρι   275   αλλα   ηταν  μονο   ο  ηχος...

Το   πραγματικο   γυρισμα   εγινε   με   μερσεντες   450  6,9   για   λογους   ασφαλειας....

Να και κατι που δεν το ηξερα καν

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, fanourisfz6 είπε

στα ηλεκτρικα μονο η θερμοκρασια περιβάλοντος επηρεάζει τις μπατταριες

και το υψόμετρο τα επηρεάζει

Δημοσ.

Το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά σε αγώνες (wrc, pikes peak, κτλ) αν δεν ακούς το τούρμπο να ουρλιάζει και τις σκάστρες να βγάζουν φλόγες, χάνεις τη μισή απόλαυση. Αυτό με τη μπαταρία της VW ακουγόταν σαν ηλεκτρική σκούπα. 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, mjaros είπε

Άμα δεν ακούς το χλιμίντρισμα των αλόγων και να χτυπάνε τα πέταλα στο έδαφος και ο μονομάχος να τρώει τη σκόνη στα μούτρα δεν λέει

Καλοοοοο χαχαχχαχχ

Δημοσ.

Καλή μας ημέρα,

Τέσσερις σελίδες και μέχρι στιγμής κανείς δεν έγραψε ότι η συγκεκριμένη ανάβαση δεν έχει καμία σχέση με την ανάβαση των θρυλικών οδηγών όπως του Ari Vatanen. Τότε μεγάλο μέρος της ήταν στρωμένο με χώμα. Πείτε μου εσείς τώρα με το χέρι στην καρδιά, αν σας φαίνεται το αυτοκίνητο της φωτογραφίας να μπορεί να πάει σε χώμα; Δεν λέω ότι οι χρόνοι που κατάφερε δεν είναι άξιοι θαυμασμού, αλλά προς Θεού μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο καλάθι.

Καλή συνέχεια λοιπόν σε όλες και όλους.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Για ήχο πάντως υπάρχει η λύση, ηχεία!!!

Πχ η BMW i8 είναι υβριδική με 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5lt αλλά οι επιβάτες μέσα ακούνε ήχο V8 απ' το ηχοσύστημα!

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...