Retromaniac Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, cp5120 είπε Ευτυχώς αυτή τη φορά στη VW δεν χρησιμοποιήσουν μαϊμούδες για πειράματα, ούτε "πείραξαν" τα καυσαέρια γιατί ο κινητήρας ήταν ηλεκτρικός. Αλλά μια φορά ψεύτης, πάντα ψεύτης λένε, άρα κάποια "μαμουνιά" θα έκανε πάλι η εταιρία του Αδόλφου για λόγους δημοσιότητας. Που πήγε ο σεβασμός στους άλλους; Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2018 από Retromaniac
tsaptsap Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 http://7lykioan-ecar.blogspot.com/p/blog-page_8.html?m=1 http://www.lowtechmagazine.com/overview-of-early-electric-cars.html 300χλ το 1900 Με σταθερή ταχύτητα 🐌 Τώρα ακόμα αντισταθμίζουν το βάρος και όλα τα γκατζετακια που αγαπάμε να μισούμε Όπως και να χει ο τίτλος είναι λάθος Απλά πείτε ότι έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ
ThodorisFel Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Εεε βεβαια μιας που τα κανανε σκατα με τα πετρελαιοκινητα παγκοσμιος τωρα ηρθε και εκατσε αυτο μηπως και αναθεωρησει ο κοσμος. Βρε οξω ρεεε. Ποτε ξανα γερμανικο. 1
Lothar Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Συγχαρητηρια στη VW, οπως και να το δει κανεις, εσπασε το ρεκορ αναβασης. Δυστυχως ο ηχος του ηλεκτρικου ειναι αθλιος, μαλλον το μελλον των αγωνων προβλεπεται λιγο ξενερωτο. Τo climb dance του Vatanen δε θα ξεπεραστει ποτε.. 2
fanourisfz6 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 στα ηλεκτρικα μονο η θερμοκρασια περιβάλοντος επηρεάζει τις μπατταριες
George.Ember Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, tigergreg είπε Συμφωνω φυσικα οτι τα ηλεκτρικα ειναι το μελλον. Γρηγοροτερα, απλουστατα, καθαροτατα και ασφαλεστερα. Θα ειναι το μελλον αν και οταν Οι μπαταριες γινουν ποιο ελαφριες και μικρες Φορτιζουν σε κατω απο 5 λεπτα τουλαχιστον στο 90-95% Διαρκουν τουλαχιστον το διπλασιο απο οτι σημερα Δεν πεφτει η αποδοση επειδη θερμενεται ο ηλεκτροκινητηρας μετα απο δυο γυρους σε πιστα Πιστευω στην ηλεκτροκινηση και στην υδρογονοκινηση απλα ειναι ακομα σε πρωιμο σταδιο. Εχει ακομα πολυ εξελιξη μπροστα της! Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2018 από George.Ember
alexander23 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 8 ώρες πριν, tigergreg είπε Υποτιθεται οτι ηταν φεραρι 275 αλλα ηταν μονο ο ηχος... Το πραγματικο γυρισμα εγινε με μερσεντες 450 6,9 για λογους ασφαλειας.... Να και κατι που δεν το ηξερα καν
nvel Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 49 λεπτά πριν, fanourisfz6 είπε στα ηλεκτρικα μονο η θερμοκρασια περιβάλοντος επηρεάζει τις μπατταριες και το υψόμετρο τα επηρεάζει
Socratis_g Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά σε αγώνες (wrc, pikes peak, κτλ) αν δεν ακούς το τούρμπο να ουρλιάζει και τις σκάστρες να βγάζουν φλόγες, χάνεις τη μισή απόλαυση. Αυτό με τη μπαταρία της VW ακουγόταν σαν ηλεκτρική σκούπα.
alexander23 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 9 λεπτά πριν, mjaros είπε Άμα δεν ακούς το χλιμίντρισμα των αλόγων και να χτυπάνε τα πέταλα στο έδαφος και ο μονομάχος να τρώει τη σκόνη στα μούτρα δεν λέει Καλοοοοο χαχαχχαχχ
amveria Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Καλή μας ημέρα, Τέσσερις σελίδες και μέχρι στιγμής κανείς δεν έγραψε ότι η συγκεκριμένη ανάβαση δεν έχει καμία σχέση με την ανάβαση των θρυλικών οδηγών όπως του Ari Vatanen. Τότε μεγάλο μέρος της ήταν στρωμένο με χώμα. Πείτε μου εσείς τώρα με το χέρι στην καρδιά, αν σας φαίνεται το αυτοκίνητο της φωτογραφίας να μπορεί να πάει σε χώμα; Δεν λέω ότι οι χρόνοι που κατάφερε δεν είναι άξιοι θαυμασμού, αλλά προς Θεού μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο καλάθι. Καλή συνέχεια λοιπόν σε όλες και όλους. 1 1
karaLRS Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 την συγκεκριμένη διαδρομή την έκανα σε 40 λεπτα με diesel Ford focus 😅
nikolas.stamb Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Πσσσ... Μου θύμισες παλιές καλές εποχές που ανέβαινα Pikes Peak με Suzuki Escudo στο Gran Turismo 2... 4
billxl Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Για ήχο πάντως υπάρχει η λύση, ηχεία!!! Πχ η BMW i8 είναι υβριδική με 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5lt αλλά οι επιβάτες μέσα ακούνε ήχο V8 απ' το ηχοσύστημα!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα