Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ιεροσυλία η αναβαση με ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Οι υψομετρική και η διαφορά θερμοκρασίας την έκαναν μοναδική. Αυτα είναι tgv με ρόδες. Περιμένω να δω κάποια στιγμή με οδηγό κανα loeb αναβαση με devel sixteen 

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, alexander23 είπε

Δεν νομιζω οτι υπαρχει καλυτερο βιντεο ισως για μενα η καλυτερη αναβαση ολων,

Δειτε και το rendevouz in paris

Καπως ετσι λεγεται δεκαετια 70 ενα πρωινο μεσα σε μια ferrari με την ταυτοτητα στο στομα ακουστε ηχο οπως και στο βιντεο του φιλο,

Κατι το μοναδικο κατι ανεπανάληπτο,

ΤΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ....

Υποτιθεται   οτι   ηταν  φεραρι   275   αλλα   ηταν  μονο   ο  ηχος...

Το   πραγματικο   γυρισμα   εγινε   με   μερσεντες   450  6,9   για   λογους   ασφαλειας....

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, georgepppo είπε

vw passat b5 1.8 20V του 2000 δεν έχει κάψει ποτέ μια σταγόνα λάδι..... και είναι με 138.000 χιλ 

Εσενα φοραει την προηγουμενη γενια μοτερ που ηταν σκηλια, με τα φυσαει την πηρε και την γυρισε την vw. Ποιο πολυ λαδι και απο διχρονο μηχανκι δικαιολογει στα νεοτερα μοτερ με τις ανοχες στους κιλινδρους να ειναι πιο μεγαλες και απο 25ετες στο κουρμπετι πουτανες.

Επεξ/σία από primeragt
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, primeragt είπε

Εσενα φοραει την προηγουμενη γενια μοτερ που ηταν σκηλια, με τα φυσαει την πηρε και την γυρισε την vw. Ποιο πολυ λαδι και απο διχρονο μηχανκι δικαιολογει στα νεοτερα μοτερ με τις ανοχες στους κιλινδρους να ειναι πιο μεγαλες και απο 25ετες στο κουρμπετι πουτανες.

Εμενα φοραει το μοτερ 1.4/16V που ηταν σε παραγωγη απο το 2008-2009. Οταν το πηρα ηταν τα τελευταια Golf (2004) μια και ειχε βγει το νεο. Το οτι καινε λαδια το ηξεραν αλλα δεν τους ενδιεφερε. Μαζι με τα παραθυρα που επεφταν μεσα λογω πλαστικων μηχανισμων (7 εχω αλλαξει μεσα στην εγγυηση μεχρι που εβαλαν τους νεους σιδερενιους).

Αισχρη εταιρια και αισχρη αντιπροσωπεια στην Ελλαδα. Αλλα τους παραδεχομαι στο marketing. Απιστευτοι image makers.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tigergreg είπε

Τα  μοντερνα   τουρμπο   οχι....

Ρυθμιζονται   απο  μονα   τους...

Διαφορετικα   θα   συνεβαινε   το   ιδιο   στις   μεγαλες   διαφορες   εξωτερικης   θερμοκρασιας  οπου   ο  αερας  συστελεται   και   διαστελεται.....

Αλλωστε   τα   τουρμπο   πρωτοεφευρεθηκαν   για   τις   υψομετρικες   διαφορες...

 

 

 

Συμφωνω   φυσικα   οτι  τα   ηλεκτρικα   ειναι   το  μελλον.

Γρηγοροτερα, απλουστατα, καθαροτατα    και   ασφαλεστερα.

Δε ρυθμίζονται από μόνα τους, αυτό που συμβαίνει είναι οτι το τούρμπο λόγω του πιο αραιού αέρα αναγκάζεται να γυρίσει περισσότερες στροφές για να παράγει την ίδια πίεση, κάτι που σε βγάζει εκτός του ωφέλιμου εύρους στο χάρτη της τουρμπίνας.
Υπάρχουν λύσεις γύρω-γύρω για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, αλλά παραμένει.

Δημοσ.

Τα προβληματικα παραθυρα ειδικα κρατανε καμια 25αρια χρονακια ανετα στα γκολφ.

1 λεπτό πριν, Ryosuke1 είπε

Δε ρυθμίζονται από μόνα τους, αυτό που συμβαίνει είναι οτι το τούρμπο λόγω του πιο αραιού αέρα αναγκάζεται να γυρίσει περισσότερες στροφές για να παράγει την ίδια πίεση, κάτι που σε βγάζει εκτός του ωφέλιμου εύρους στο χάρτη της τουρμπίνας.
Υπάρχουν λύσεις γύρω-γύρω για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, αλλά παραμένει.

Βασικα τα τουρμπο δεν ρυθμιζουν τιποτα απο μονατα τους εκτος απο τα Vgt της porsche απο την borg warner poy ειναι μεταβλητης γεωμετριας.Αυτο που κανουν τα συγχρονα αυτοκινητα και ειδικοτερα τα αγωνιστικα ειναι να εχουν barometric sensors και να αλαζουν τον χαρτη της ecu κατα το δοκουν μειωνοντας ετσι το προβλημα της αλαγης ατμοσφαιρικης πιεσης οσο περισσοτερο μπορουν. Αυτο ισχυει τοσο σε τουρμπο οσο και ατμοσφαιρικες εφαρμογες.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, QuitLife είπε

Εμενα φοραει το μοτερ 1.4/16V που ηταν σε παραγωγη απο το 2008-2009. Οταν το πηρα ηταν τα τελευταια Golf (2004) μια και ειχε βγει το νεο. Το οτι καινε λαδια το ηξεραν αλλα δεν τους ενδιεφερε. Μαζι με τα παραθυρα που επεφταν μεσα λογω πλαστικων μηχανισμων (7 εχω αλλαξει μεσα στην εγγυηση μεχρι που εβαλαν τους νεους σιδερενιους).

Αισχρη εταιρια και αισχρη αντιπροσωπεια στην Ελλαδα. Αλλα τους παραδεχομαι στο marketing. Απιστευτοι image makers.

Και μενα εσπασε ο μηχανισμος απο το παραθυρο κανα δυμηνο ετσι ειναι σφυνομενο με ξυλο το παραθυρο , να ναι καλα το climatronic :D

Δημοσ.

Η υψομετρική διαφορά πραγματικά είναι θέμα στην απόδοση των κινητήρων, ειδικά πιο παλιά (άντε να ρυθμίσεις καρμπυρατέρ) με τους ψεκασμούς είναι πολύ διαφορετικά και προσαρμόσιμα. Σίγουρα το μέλλον είναι "ηλεκτρικό". Αλλά ρε παιδί μου, ο ήχος... ο ήχος πάντα είναι η μισή απόλαυση, ολόκληρη επιστήμη. Αν δεν υπάρχει... (δε μιλάω για καγκουριές :-) αλλά για ήχο που είναι η φωνή που ακούς και ξέρεις πχ πως περνάει ένας V8 και όχι μια Porche...)

38 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Ολα καλα, αλλα γιατι ακριβως ειναι ειδηση στο insomnia;

Γιατί είναι ηλεκτρικό, που σήμερα θεωρείται ακόμα γκατζετιά :-)

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, CyanBlue είπε

Γιατί είναι ηλεκτρικό, που σήμερα θεωρείται ακόμα γκατζετιά :-)

Δεν θα το ελεγα, διαβαζουμε για την tesla που ειναι viral απο μονη της, πιο πολυ γιατι τα αυτοκινητα της ειναι ντιγκα στα gadgets, για τον αυτοματο πιλοτο κτλ. Υπαρχουν ενα σωρο ακομα ηλεκτρικα αυτοκινητα, δεν τα ειδα να περνανε στις ειδησεις του insomnia.

Ο μονος λογος για να αφορα αυτη η ειδηση το insomnia, θα ηταν το ρεκορ να το ειχε κανει καποιο AI, που ετρεχε πανω σε onboard υπολογιστη σε συνεργασια με ενα σωρο αισθητηρες. Τωρα απλα ειναι ενα ρεκορ, που εγινε με ενα αγωνιστικο τυπου hill climb, που αντι για μοτερ εσωτερικης καυσης, τρεχει με ενα πολυ μεγαλο φορητο σκουπακι για μοτερ/πηγη ενεργειας. Σιγα το tech.

  • Like 3
Δημοσ.
6 ώρες πριν, mourouzis2005 είπε

Να κάνει μια εταιρεία ο Musk να ανεβαίνεις τους λόφους αυτούς με σωλήνες υπό κενό αέρος. Επειδή όλο για οράματα ακούμε, άλλοι φαίνεται ναναι κοντά στο να γίνουν πραγματικότητα..

Πρώτα χρειαζόμαστε Robot overlords μετά θα έρθουν όλα :D

Δημοσ.
5 ώρες πριν, QuitLife είπε

Εμενα φοραει το μοτερ 1.4/16V που ηταν σε παραγωγη απο το 2008-2009. Οταν το πηρα ηταν τα τελευταια Golf (2004) μια και ειχε βγει το νεο. Το οτι καινε λαδια το ηξεραν αλλα δεν τους ενδιεφερε. Μαζι με τα παραθυρα που επεφταν μεσα λογω πλαστικων μηχανισμων (7 εχω αλλαξει μεσα στην εγγυηση μεχρι που εβαλαν τους νεους σιδερενιους).

Αισχρη εταιρια και αισχρη αντιπροσωπεια στην Ελλαδα. Αλλα τους παραδεχομαι στο marketing. Απιστευτοι image makers.

Δεν είναι όλες οι αντιπροσωπείες ίδιες.

 

Vw BORA 2001 1.6 8v  285.000 χιλιόμετρα Σκυλί 

Δεν καίει σταγόνα.

 

Skoda Fabia MK1  270.000 χιλιόμετρα. 

Καίει μιας και τα μοτέρ BBZ παραγωγής 2002-2004 φορούσαν Τουρκικής προέλευσης ελατήρια κυλινδροκεφαλης που δεν στεγανοποιητικά σωστά.  Βέβαια το πρόβλημα μεγάλωσε μετά τα 200.000 χιλιόμετρα.

Δημοσ.

Vatanen λειπεις... Εσυ και ο Γαλλος σου.. Εκει που ειχες τιμονι, λεβιε και το ενα χερι στο μετωπο για να μη σε στραβωνει ο ηλιος.. Εκει που εκανες χ εις την νιοστη διορθωσεις για να κρατησεις το θηριο και να μη σε φαει ο γκρεμος.. Σε χωμα... Και ο κρυος υδρωτας να σταζει στη καλτσα. τα υπολοιπα ειναι απλα νουμερα.. Αν επιλεγεις τα νουμερα μονο τοτε χανεις τον οδηγο, τον φοβο και την εμπειρια.. Αλλα και το χαμογελο στο τελος που αξιζει οσο τιποτα..

Δε λεω καλα νεα για την ηλεκτροκινηση αλλα που ειναι η ψυχη σε ολο αυτο???

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, georgepppo είπε

vw passat b5 1.8 20V του 2000 δεν έχει κάψει ποτέ μια σταγόνα λάδι..... και είναι με 138.000 χιλ 

τυπε λατρευω τα vw, κι εγω vw εχω τωρα, αλλα τα χλμ σου δεν ειναι και κατι το ιδιαιτερο... μην τα λες αυτα εδω θα μας κραξουν

παντως και το δικο μου με 160 χιλιαδες δεν καιει σταγονα επισης :D

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...