tigergreg Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Οση σχεση εχει η αναβαση του βατανεν με της φολκς αλλη τοση σχεση εχει ο φαντης με το ρετσινολαδο..... Μια ξενερωτη και κρυομπλαστη γρηγορη ανοδο και οχι αναβαση σε ΑΣΦΑΛΤΟ πλεον και οχι χωμα.... Χωρις τον καταλληλο ΘΟΡΥΒΟ......παιζει ρολο σε οσους ετρεχαν πιτσιρικαδες στην παρνηθα.... Λογικο βεβαια για ανθρωπους που δεν ειδαν τον συγχωρεμενο χαρυ καλστρομ να πηγαινει κουτρουβαλωντας το ακροπολις το 76 και ντατσουν (ναι ετσι τα ελεγαν τοτε κι οχι νισαν) βαιολετ... και αργοτερα με το 240ζ.. Χωρις τα ατελειωτα πλαγιολισθηματα... Προτιμω καναπε 1000 φορες...τσε βαλε.... Ο ανθρωπος που τερματιζε πρωτος στην κατηγορια του με σκαραβαιο!!!!!!! 7 1
mcrae13 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Σαν τον ήχο του WRC δεν έχει πάντως. Δεν πα να κάνει και το μισό χρόνο. Αν δεν ακούς τις τουρμπίνες και τα σκασίματα δεν.... 5
tigergreg Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, telis είπε Μου κάνει εντύπωση που δεν αναφέρεται στο άρθρο. Στην συγκεκριμένη ανάβαση λόγω της τεράστιας υψομετρικής διάφορας τα αυτοκίνητα ξεκινάνε με κάποια ιπποδύναμη και στο τέλος έχουν πολύ λιγότερη λόγω του πιο αραιου αέρα. Προφανώς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτό δεν συμβαίνει.... Τα μοντερνα τουρμπο οχι.... Ρυθμιζονται απο μονα τους... Διαφορετικα θα συνεβαινε το ιδιο στις μεγαλες διαφορες εξωτερικης θερμοκρασιας οπου ο αερας συστελεται και διαστελεται..... Αλλωστε τα τουρμπο πρωτοεφευρεθηκαν για τις υψομετρικες διαφορες... Συμφωνω φυσικα οτι τα ηλεκτρικα ειναι το μελλον. Γρηγοροτερα, απλουστατα, καθαροτατα και ασφαλεστερα. Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2018 από tigergreg
georgepppo Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 45 λεπτά πριν, QuitLife είπε Ατμοσφαιρκος. 😂 για τα turbo τους ήξερα ότι καίνε 1 λίτρο λάδι ανα 25 βενζίνης όπως τα δίχρονα αλλά τα ατμοσφαιρικά νόμιζα ήταν κομπλέ, εμένα πάντως ούτε σταγόνα δεν έκαψε εδώ και 138.000.
~Palpatin~ Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Εσενα ειναι ειδικη εκδοση Georgepppo edition 😜
bazzil Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 2 ώρες πριν, telis είπε Μου κάνει εντύπωση που δεν αναφέρεται στο άρθρο. Στην συγκεκριμένη ανάβαση λόγω της τεράστιας υψομετρικής διάφορας τα αυτοκίνητα ξεκινάνε με κάποια ιπποδύναμη και στο τέλος έχουν πολύ λιγότερη λόγω του πιο αραιου αέρα. Προφανώς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτό δεν συμβαίνει.... Αυτό ακριβώς θα έγραφα με το που διάβασα το άρθρο.
ELMastas Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Εντυπωσιακό και όσο πάνε και βελτιώνονται σταθερά ολα τα ηλεκτρικά οχήματα,μόνο αυτό το "σβίιιιιν" βούισμα δεν μπορώ να ακούω ....🙉 Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2018 από ELMastas 1
georgepppo Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 38 λεπτά πριν, tigergreg είπε Συμφωνω φυσικα οτι τα ηλεκτρικα ειναι το μελλον. Γρηγοροτερα, απλουστατα, καθαροτατα και ασφαλεστερα. ακόμα δεν είναι το μέλλον και αν δεν βρουν μπαταρίες να κρατάνε ρεύμα με μικρό βάρος/μέγεθος δεν θα γίνουν το μέλλον ούτε τα επόμενα 100 χρόνια. γρηγορότερα είναι σχετικό μιας και η μπαταρία αδειάζει πφ καπνός σε γρήγορες καταστάσεις άρα τι να το κάνεις να τρέξεις 15-20 λεπτά δηλαδή να ξεκινήσεις απο αθήνα και να μείνεις στον αγιο στέφανο απο μπαταρία... 1
Que sera sera Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 1 hour ago, georgepppo said: vw passat b5 1.8 20V του 2000 δεν έχει κάψει ποτέ μια σταγόνα λάδι..... και είναι με 138.000 χιλ Σταγόνα όχι. Κάνα κουβά;
georgepppo Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Μόλις τώρα, Que sera sera είπε Σταγόνα όχι. Κάνα κουβά; επειδή τα αλλάζω μόνος τα λάδια όσο βάζω τόσο βγάζω πάντα , το starlet μου έκαιγε λάδια αλλά χαλάλι του το μόνο προβληματάκι
cp5120 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Ευτυχώς αυτή τη φορά στη VW δεν χρησιμοποιήσουν μαϊμούδες για πειράματα, ούτε "πείραξαν" τα καυσαέρια γιατί ο κινητήρας ήταν ηλεκτρικός. Αλλά μια φορά ψεύτης, πάντα ψεύτης λένε, άρα κάποια "μαμουνιά" θα έκανε πάλι η εταιρία του Αδόλφου για λόγους δημοσιότητας. 4
georgepppo Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Μόλις τώρα, cp5120 είπε Ευτυχώς αυτή τη φορά στη VW δεν χρησιμοποιήσουν μαϊμούδες για πειράματα, ούτε "πείραξαν" τα καυσαέρια γιατί ο κινητήρας ήταν ηλεκτρικός. Αλλά μια φορά ψεύτης, πάντα ψεύτης λένε, άρα κάποια "μαμουνιά" θα έκανε πάλι η εταιρία του Αδόλφου για λόγους δημοσιότητας. φήμες λένε ότι πείραξε το inventer και ανέβασε τα ampere αλλά μετά μύριζαν τα καλώδια
alex1001 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) γερμαναράδες.. είναι ικανοί να έχουν κρύψει κινητήρα λαδιού στο σασί και να λένε ότι το λάδι το "χαλάει" ο ηλεκτροκινητήρας Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2018 από alex1001 1
alexander23 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2018 2 ώρες πριν, hyperspaced είπε Για να μαθαίνουν οι μικροί και να θυμούνται οι μεγάλοι: Δεν νομιζω οτι υπαρχει καλυτερο βιντεο ισως για μενα η καλυτερη αναβαση ολων, Δειτε και το rendevouz in paris Καπως ετσι λεγεται δεκαετια 70 ενα πρωινο μεσα σε μια ferrari με την ταυτοτητα στο στομα ακουστε ηχο οπως και στο βιντεο του φιλο, Κατι το μοναδικο κατι ανεπανάληπτο, ΤΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.... 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα