Mikelpcpro_GR Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα ομάδα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι την Παρασκευή έλαβα προσφορά από τον ΟΤΕ και δέχτηκα και ξεκίνησε η διαδικασία φορητότητας σήμερα συμπλήρωσα και τα δικαιολογητικά που θέλει την Κυριακή θα λήξει το το συμβόλαιό με την nova ο οτε μου λέει η μεταβίβαση θα γίνει εντός 14 ημερών... αν γίνει νωρίτερα και φάω το πέναλτι το κάνω; Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2018 από Mikelpcpro_GR
jkoukos Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Το ερώτημα ποιο είναι και τι είναι το "δθμ"; Σύμφωνα με τον πρόσφατο κανονισμό ο νέος πάροχος δεν ξεκινά άμεσα την φορητότητα αλλά την κρατά στο συρτάρι για 14 ημέρες, διάστημα που αναγκαστικά περιμένει μήπως αλλάξεις γνώμη και την ακυρώσεις/υπαναχωρήσεις. Την 15η ημέρα ξεκινά η διαδικασία και ολοκληρώνεται το πολύ σε 10-12 ημέρες, αλλά στον ΟΤΕ γίνεται πολύ νωρίτερα (2-3). Αν στο μεταξύ λήξει το συμβόλαιο με τον προηγούμενο πάροχο, δεν γίνεται διακοπή των υπηρεσιών αλλά συνεχίζουν μέχρι και την ημέρα της φορητότητας, οπότε αυτόματα θα αλλάξεις στον νέο. Για τις ημέρες που συνεχίζεις στον παλαιό πάροχο, θα σου έρθει εκκαθαριστικός λογαριασμός αναλογικά μόνο για τις επιπλέον ημέρες που θα λαμβάνεις υπηρεσίες.
Mikelpcpro_GR Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 15 λεπτά πριν, jkoukos είπε Το ερώτημα ποιο είναι και τι είναι το "δθμ"; Σύμφωνα με τον πρόσφατο κανονισμό ο νέος πάροχος δεν ξεκινά άμεσα την φορητότητα αλλά την κρατά στο συρτάρι για 14 ημέρες, διάστημα που αναγκαστικά περιμένει μήπως αλλάξεις γνώμη και την ακυρώσεις/υπαναχωρήσεις. Την 15η ημέρα ξεκινά η διαδικασία και ολοκληρώνεται το πολύ σε 10-12 ημέρες, αλλά στον ΟΤΕ γίνεται πολύ νωρίτερα (2-3). Αν στο μεταξύ λήξει το συμβόλαιο με τον προηγούμενο πάροχο, δεν γίνεται διακοπή των υπηρεσιών αλλά συνεχίζουν μέχρι και την ημέρα της φορητότητας, οπότε αυτόματα θα αλλάξεις στον νέο. Για τις ημέρες που συνεχίζεις στον παλαιό πάροχο, θα σου έρθει εκκαθαριστικός λογαριασμός αναλογικά μόνο για τις επιπλέον ημέρες που θα λαμβάνεις υπηρεσίες. Το διόρθωσα. Ελπίζω ο οτε να μην κάνει καμία ανοησία και με συνδέσει πριν την λήξει...
jkoukos Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Έχεις υπογράψει κάτι ή όλα έγιναν με online φόρμα. Αν ισχύει το δεύτερο, υπήρχε πεδίο που έλεγε ότι μπορεί να ξεκινήσει νωρίτερα η φορητότητα και το επέλεξες; Αν ισχύει το παραπάνω, ο νέος κανονισμός δίνει την επιλογή εφόσον επιθυμεί ο χρήστης, να ξεκινήσει η φορητότητα νωρίτερα, όμως διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης εντός των 14 ημερών και μέχρι 1 ώρα πριν την ενεργοποίηση. Αν έχεις αμφιβολία κατά πόσον θα ολοκληρωθεί νωρίτερα και αν τυχόν έχεις πέναλτι από την Nova, επικοινώνησε και ζήτα επιβεβαίωση ότι δεν θα έχεις θέμα, ζητώντας να ξεκινήσουν οι διαδικασίες μία μέρα πριν την λήξη του συμβολαίου, διαφορετικά ζητάς ακύρωση και επανάληψη της διαδικασίας αργότερα.
Mikelpcpro_GR Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 14 λεπτά πριν, jkoukos είπε Έχεις υπογράψει κάτι ή όλα έγιναν με online φόρμα. Αν ισχύει το δεύτερο, υπήρχε πεδίο που έλεγε ότι μπορεί να ξεκινήσει νωρίτερα η φορητότητα και το επέλεξες; Αν ισχύει το παραπάνω, ο νέος κανονισμός δίνει την επιλογή εφόσον επιθυμεί ο χρήστης, να ξεκινήσει η φορητότητα νωρίτερα, όμως διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης εντός των 14 ημερών και μέχρι 1 ώρα πριν την ενεργοποίηση. Αν έχεις αμφιβολία κατά πόσον θα ολοκληρωθεί νωρίτερα και αν τυχόν έχεις πέναλτι από την Nova, επικοινώνησε και ζήτα επιβεβαίωση ότι δεν θα έχεις θέμα, ζητώντας να ξεκινήσουν οι διαδικασίες μία μέρα πριν την λήξη του συμβολαίου, διαφορετικά ζητάς ακύρωση και επανάληψη της διαδικασίας αργότερα. Αυτό το είχε στην αίτηση φορητότητας που είχε μέσα και διάβασα τους όρους και εμπεριέχεται και αυτό που είπες θα πάρω τον οτε για επιβεβαίωση και θα γράψω Όταν είναι τι μου είπαν
jkoukos Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Το είχε μεν, αλλά το τσέκαρες; Δηλαδή συμφώνησες να ξεκινήσει νωρίτερα; Αν όχι, ισχύει κανονικά το 14ήμερο απραγίας.
Mikelpcpro_GR Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 3 λεπτά πριν, jkoukos είπε Το είχε μεν, αλλά το τσέκαρες; Δηλαδή συμφώνησες να ξεκινήσει νωρίτερα; Αν όχι, ισχύει κανονικά το 14ήμερο απραγίας. Το είχε μέσα στο pdf τους όρους και συμφώνησα με όλα όσα έγραφε
jkoukos Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Ο κανονισμός προβλέπει να κάνεις ένα από τα 2. Είτε να ζητήσεις να γίνει η φορητότητα πριν το 14ήμερο είτε με το πέρας αυτού. Ανάλογα τι θα επιλέξεις, θα πράξει ο πάροχος. Εσύ τι επέλεξες, διότι η αναφορά "Το είχε μέσα στο pdf τους όρους και συμφώνησα με όλα όσα έγραφε" δεν μας λέει τι ζήτησες.
Mikelpcpro_GR Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 10 λεπτά πριν, jkoukos είπε Ο κανονισμός προβλέπει να κάνεις ένα από τα 2. Είτε να ζητήσεις να γίνει η φορητότητα πριν το 14ήμερο είτε με το πέρας αυτού. Ανάλογα τι θα επιλέξεις, θα πράξει ο πάροχος. Εσύ τι επέλεξες, διότι η αναφορά "Το είχε μέσα στο pdf τους όρους και συμφώνησα με όλα όσα έγραφε" δεν μας λέει τι ζήτησες. Εγώ ζήτησα να γίνει μετά την λήξη άκρα σε 14 ημέρες απλά ανησυχώ μην γίνει νωρίτερα
jkoukos Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Αν ζήτησες αυτό δεν θα έχεις θέμα. Ακόμη και να σου έρθει κάτι από τη Nova, έχεις συμφωνήσει σε μια διαδικασία που δεν την τήρησε ο ΟΤΕ και θα δικαιωθείς. 1
Mikelpcpro_GR Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Καλημέρα παιδιά θέλω τα φώτα σας με πήρε σήμερα η nova για αντιπροσφορα και δέχτηκα και μου ζήτησε Επειδή η μάνα μου έκανε νέα ταυτότητα μα στείλω προς πίσω με μέιλ τώρα που το ξανά σκέφτηκα δεν με ικανοποιεί και τόσο η αντιπροσφορα της nova γίνετε να την ακυρώσω;
Mikelpcpro_GR Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουνίου 2018 Έχω ενημέρωση σχετικά με την φορητότητα μου ήρθε την Τετάρτη μήνυμα ότι ο προηγούμενος πάροχος μου (νοβα) δέχτηκε την φορητότητα όλα καλά μέχρι τώρα... χθες με παίρνει ο οτε για να μου κάνει ρανρεβου με τεχνικό για την σύνδεση ψάχνει να βρει ημερομηνίες για να κλείσουμε ραντεβού και ακούω την καλύτερα απάντηση... υπάρχει θέμα δεν μου εμφανίζειλέει πιθανή ημερομηνία για ραντεβού μόλις ειμαι διαθέσιμο θα σας καλέσουμε.. περιμένω... μέχρι σήμερα τίποτα.. και να πεις ότι η τεχνική του οτε εδώ στην Ρόδο ριμαι απασχολημένοι με έργα... αμ δεν τα πήρα στην κρανα μιλάω χθες με live chat και αφού μια ηλίθια με άφησε να περιμένω κανένα 20 λεπτό για να μου πει μια δήθεν απάντηση... εντωμεταξύ εγώ ζήτησα ενεργοποιήσει μετα της 1/7 και μου λέει ο οτετσις όπου κλείσαμε και τυπικά την προσφορά ότι θα ενεργοποιθω 9/7 εντωμεταξύ ρωτάω εγώ τον ΟΤΕ για επιβεβαιώσει για να ξέρω και να μην περιμένω σαν τον μ@λακα... και μου λένε ότι σίγουρα μου το είπε αυτό ο συνάδελφός τους ... τους λέω Ναι και μπορείτε τους λέω να ανατρέξετε την ηχογράφηση για να δείτε... και με ρωτάνε ποτέ θέλω να ενεργοποιθω και της λέω άμεσα μετά την Δευτέρα και μου λέει να αφήσω ένα κινητό για να με πάρουν άμεσα και να κλείσουμε το ρημάδι το ραντεβού... μακάρι από Δευτέρα να με πάρουν..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα