Nick64 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 Καλησπέρα παιδιά, Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Εδώ και λίγο καιρό (ξεκίνησε το Φεβρουάριο και ίσως λίγο νωρίτερα) αντιμετωπίζω προβλήματα στο δίκτυο μου. Αυτός είναι ο τρίτος χρόνος στη Vodafone με ακριβώς τον ίδιο εξοπλισμό (TP Link Archer D2) και σχεδόν χωρίς προβλήματα τα προηγούμενα δύο χρόνια. Τα περισσότερα ξεκίνησαν δύο τρεις μήνες μετά την ανανέωση του συμβολαίου μου. Τον Φεβρουάριο μέχρι και τις αρχές Απριλίου, είχα πολλές και συνεχόμενες αποσυνδέσεις από το δίκτυο. Πολλές. Έχοντας το router της TP-Link Archer D2, έβλεπα ότι οι ενδείξεις DSL και INTERNET έσβηναν για κάποια δευτερόλεπτα και επανερχόταν. Αυτό γινόταν σχεδόν σε καθημερινή βάση και ιδίως το μήνα Απρίλιο. Μετά από πολλά τηλέφωνα στην τεχνική εξυπηρέτηση και πολλά τεστ και από εμένα και από τους τεχνικούς, ήρθαν και στο σπίτι. Εκεί, έλεγξε τις γραμμές και με βεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα (ενώ γινόταν αυτό οι ενδείξεις του router έσβησαν όσο ήταν εκεί δύο φορές και του το έδειξα). Άλλαξα router και έβαλα αυτό την Vodafone. Μπορώ να πω ότι για λίγες μέρες δεν ξανά έγινε κάποια αποσύνδεση αλλά αντί για αυτού δεν είχα ίντερνετ ή οι ταχύτητες ήταν πολύ χαμηλότερες σε σχέση με πριν. Την τελευταία φορά που μίλησα με τεχνικό τον ρώτησα αν έχω μπει σε κάποιο profile και κλειδώνω σε χαμηλότερη ταχύτητα. Μου είπε πως όχι και το έβαλε σε free ή όπως λέγεται. Για κάποιο λόγο η ταχύτητα έπεσε στη μέση και μετά από κάποια διάφορα τεστ από το τμήμα εξυπηρέτησης, συνηδειτοποιεί ότι όσο πιο μεγάλη ταχύτητα με κλειδώνει τόσο μικρότερη ταχύτητα έχω (δεν έχω ιδέα πως γίνεται). Μετά από κάποιο διάστημα, τα προβλήματα εξαφανίστηκαν. Το router της TP-Link λειτουργούσε και πάλι απροβλημάτιστα μέχρι και πριν μια εβδομάδα. Από τότε μέχρι και σήμερα έχω και πάλι συνεχής αποσυνδέσεις ενώ όταν συνδέω το router της Vodafone, απλά εκείνες τις στιγμές δεν έχω καθόλου ταχύτητα ίντερνετ. Υπάρχουν στιγμές μέσα στη μέρα που οι ταχύτητες μου φτάνουν και το 0,01 Mbps και άλλες φορές στα 10-12 Mbps χωρίς όμως να μπορώ να κάνω κάτι (αρχεία δεν κατεβαίνουν, το streaming απλά κάνει buffering συνέχεια κτλ) και τις υπόλοιπες ώρες ταχύτητες της τάξης των 8-12 Mbps αλλά ελάχιστες φορές. Έχω τρελαθεί και δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω. Επίσης να σημειώσω ότι την τελευταία εβδομάδα κάθε μα κάθε βράδυ από τις 12-2ή3 τα ξημερώματα, δεν έχω σχεδόν καθόλου ίντερνετ ενώ έχω ίντερνετ (ότι περιέγραψα λίγο πιο πάνω). Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες σας ή τις λύσεις σας. Εάν ξέχασα να συμπεριλάβω άλλα χρήσιμα στοιχεία πείτε μου τι θέλετε και θα το κάνω. TL;DR: Η γραμμή μου είναι adsl έως 24 και πιάνω περίπου 12-13. Έχω πολλές αποσυνδέσεις και κάποιες φορές καθόλου ίντερνετ ενώ στο speedtest δείχνει ότι πιάνω καλή ταχύτητα. Το αντιμετωπίζω από το Φεβρουάριο, απλά για ένα διάστημα είχε στρώσει το πρόβλημα. Έχω πάρει άπειρες φορές στο τεχνικό τμήμα και πέρα από μία επίσκεψη στο σπίτι, από ότι φαίνεται δεν διορθώθηκε ακόμα.
bill2015 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 Καταρχήν δοκίμασες το ροτερ στη κεντρικη πριζα χωρίς τηλέφωνα ;
Nick64 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 Ναι το δοκίμασα. Άλλαξα και πρίζα. Ούτε το τηλέφωνο ούτε ο συναγερμός προκαλούν κάποιο πρόβλημα αφού έκανα και συνδυασμούς.
Nick64 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 Ναι έχει. Το θέμα είναι ότι δεν μπήκε πρόσφατα. Υπάρχει κοντά στα τέσσερα χρόνια χωρίς κάποιο πρόβλημα.
Nick64 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Ναι. Έφερα ηλεκτρολόγο και μου είπε ότι ήταν μια χαρά όλα
bill2015 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Αν έκανες όλα αυτα θέμα παρόχου πρέπει να σου βρούν τη λύση 1
aGka8l Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 8 ώρες πριν, Nick64 είπε Ναι. Έφερα ηλεκτρολόγο και μου είπε ότι ήταν μια χαρά όλα Σχετικό είναι αυτό με το ηλεκτρολόγο γιατί δεν γνωρίζουν πολλά πράγματα σε σχέση με την ταχύτητα κ τα λάθη γραμμής 1
Nick64 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 5 ώρες πριν, aGka8l είπε Σχετικό είναι αυτό με το ηλεκτρολόγο γιατί δεν γνωρίζουν πολλά πράγματα σε σχέση με την ταχύτητα κ τα λάθη γραμμής Έχεις δίκιο αλλά ποιον έπρεπε να καλέσω τότε; Ο άνθρωπος που ήρθε από τη Vodafone μου είπε και αυτός ότι ήταν όλα καλά
Nick64 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Αυτά είναι τα στατιστικά από το router της Vodafone (ZXHN H108N) Για κάποιο λόγο τις τελευταίες δύο ημέρες το Attainable Rate μειώθηκε στο μισό και αντιμετωπίζω λιγότερα προβλήματα πλέον. Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2018 από Nick64
aGka8l Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 1 ώρα πριν, Nick64 είπε Αυτά είναι τα στατιστικά από το router της Vodafone (ZXHN H108N) Για κάποιο λόγο τις τελευταίες δύο ημέρες το Attainable Rate μειώθηκε στο μισό και αντιμετωπίζω λιγότερα προβλήματα πλέον. Παιζεις αρκετά χαμηλά για την απόσταση σου και φαίνεται ότι σε έχουν βάλει σε χαμηλό προφίλ με υψηλό snr κ λογικά και κάποια προστασία . Στο τηλέφωνο ακούς καθαρό ήχο η έχεις λίγο θόρυβο ?
Nick64 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Έχω λίγο θόρυβο στο τηλέφωνο. Στο σταθερό κυρίως μιας και είναι 20ετιας καθώς στο ασύρματο είναι καθαρός ο ήχος Edit: Έγινε επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα εξυπηρέτησης της Vodafone και περιμένω να έρθει τεχνικός μέσα στις επόμενες μέρες. Edit2: Αυτή τη στιγμή η μεγαλύτερη ταχύτητα που έπιασα τις τελευταίες 24 ώρες είναι στα 2,4 ενώ τώρα πιάνω το εξωπραγματικό 0,08Mbps. Ούτε σελίδα δεν ανοίγω αν δεν μπω μέσω δεδομένων. Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2018 από Nick64
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα