Προς το περιεχόμενο

Μεγαλη διαφορα καταναλωσης εντος και εκτος πολης


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αυτοκινητο Honda CRV του 2008 με αυτοματο κιβωτιο  με βενζινη και με υγραεριο.

Εχει μεγαλη διαφορα στην καταναλωση απο εντος ή εκτος πολης .

Παρδειγμα ταξιδι Αθηνα -Χαλκιδα-Κυμη 302 χλμ  με επιστροφη που ο δρομος μετα την Χαλκιδα δεν ειναι και εθνικη καταναλωση 9,7 λιτρα με βενζινη
και εκ πειρας 10% πιο πανω με υγραεριο 

80χλμ εντος πολης και για οσου ξερουν Λυκοβρυση-Νεα Ιωνια-Μεταμορφωση-Χαλανδρι κλπ σχεδον 16 λιτρα 

Αυτη η διαφορα βεβαια ηταν απο την αρχη αλλα δεν ειναι πολυ μεγαλη ?

Σχεδον 60% διαφορα 
 

TimePhoto_20180616_142646.jpg

TimePhoto_20180622_121510.jpg

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Ναι αυτή είναι η διαφορά. Με το kodiaq επειδή την Κύμη την κάνω συχνά είναι 6lt στο πανε και 7 στο γύρνα. Με το ζόρι δλδ 6.2 με 6.4 για τα 300.

Αντίστοιχα απόγευμα Μενίδι Πεύκη Μαρούσι στα 9 μέσο όρο.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν το εντός πόλης είναι σταμάτα ξεκίνα σε φανάρια κάθε 200 μέτρα, και χωρίς να υπάρχει μια σχετική διαδρομή με κάποια 60-80km/h σταθερά, τότε είναι αρκετά φυσιολογικά να εκτοξεύεται η κατανάλωση. Ειδικά με πιο παλιά αυτόματα που ανεβαίνουν πάνω από 3k rpm συνεχώς κατά τις εκκινήσεις 1η-2α.

Η αυξημένη θερμοκρασία μπορεί να έπαιξε και ένα μικρό ρόλο καθώς η μικρότερη ισχύς της μηχανής, σε αναγκάζει να το πατάς λίγο πιο έντονα το γκάζι, και αυτό θα φανεί κυρίως στις συνεχείς εκκινήσεις της πόλης. Εάν είχες και AC ανοικτό τότε υπολόγιζε και κάτι έξτρα από αυτό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Εάν το εντός πόλης είναι σταμάτα ξεκίνα σε φανάρια κάθε 200 μέτρα, και χωρίς να υπάρχει μια σχετική διαδρομή με κάποια 60-80km/h σταθερά, τότε είναι αρκετά φυσιολογικά να εκτοξεύεται η κατανάλωση. Ειδικά με πιο παλιά αυτόματα που ανεβαίνουν πάνω από 3k rpm συνεχώς κατά τις εκκινήσεις 1η-2α.

Η αυξημένη θερμοκρασία μπορεί να έπαιξε και ένα μικρό ρόλο καθώς η μικρότερη ισχύς της μηχανής, σε αναγκάζει να το πατάς λίγο πιο έντονα το γκάζι, και αυτό θα φανεί κυρίως στις συνεχείς εκκινήσεις της πόλης. Εάν είχες και AC ανοικτό τότε υπολόγιζε και κάτι έξτρα από αυτό. 

Αυτο το εχω παντα ανοιχτο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν είναι Climate control, τότε αρκετά πιθανό στην πρώτη περίπτωση με τους 20oC να μην λειτουργούσε καν, στην 2η με τους 30 σίγουρα θα λειτουργούσε την περισσότερη ώρα.

Αλλά ότι και να ήταν, το AC θα έχει πολύ περισσότερη επίδραση στην πόλη με τα σταμάτα ξεκίνα. Στον αυτοκινητόδρομο η μηχανή λειτουργεί στην περιοχή μέγιστης απόδοσης, με σχεδόν μέγιστη ροπή και ικανοποιητική ισχύ. Οπότε το AC θα παίρνει ένα μικρό ποσοστό από το συνολικό έργο 5-10% το οποίο παράγεται και με μέγιστη απόδοση. Στην πόλη, η μηχανή λειτουργεί αρκετά σε περιοχές κακής απόδοσης, με χαμηλή ισχύ και ροπή (χαμηλές στροφές) οπότε το έργο που παίρνει το AC, ίδιο μεν με την πρώτη περίπτωση σαν νούμερο, αλλά μεγαλύτερο σαν ποσοστό από το συνολικό έργο που χρειάζεται να παράξει η μηχανή, το οποίο παράγεται κιόλας και σε μη αποδοτική περιοχή λειτουργίας. 

Αυτή την προβληματική περιοχή (Καθω΄ς και αρκετά άλλα), έρχονται να βελτιώσουν τα 48V Mild Hybrids

Επεξ/σία από Whargoul
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Το αυτοκινητο Honda CRV του 2008 με αυτοματο κιβωτιο  με βενζινη και με υγραεριο.

Εχει μεγαλη διαφορα στην καταναλωση απο εντος ή εκτος πολης .

Παρδειγμα ταξιδι Αθηνα -Χαλκιδα-Κυμη 302 χλμ  με επιστροφη που ο δρομος μετα την Χαλκιδα δεν ειναι και εθνικη καταναλωση 9,7 λιτρα με βενζινη
και εκ πειρας 10% πιο πανω με υγραεριο 

80χλμ εντος πολης και για οσου ξερουν Λυκοβρυση-Νεα Ιωνια-Μεταμορφωση-Χαλανδρι κλπ σχεδον 16 λιτρα 

Αυτη η διαφορα βεβαια ηταν απο την αρχη αλλα δεν ειναι πολυ μεγαλη ?

Σχεδον 60% διαφορα 
 

TimePhoto_20180616_142646.jpg

TimePhoto_20180622_121510.jpg

Φυσιολογικό είναι, στο δικο μου αν το φουλαρω και πάω εθνική οδό με μέση ταχύτητα 110-120 βγάζει σχεδόν 900 χλμ.

Εντός πολης θα βγάλει το πολύ 500 χλμ.

Το έχω δοκιμάσει, αμάξι 2.3 λίτρα με 62 λίτρα ντεπόζιτο.

Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου σου με τα τεχνικά στοιχεία γράφονται οι εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης εντος και εκτός πολης.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, jmmys είπε

Φυσιολογικό είναι, στο δικο μου αν το φουλαρω και πάω εθνική οδό με μέση ταχύτητα 110-120 βγάζει σχεδόν 900 χλμ.

Εντός πολης θα βγάλει το πολύ 500 χλμ.

Το έχω δοκιμάσει, αμάξι 2.3 λίτρα με 62 λίτρα ντεπόζιτο.

Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου σου με τα τεχνικά στοιχεία γράφονται οι εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης εντος και εκτός πολης.

Ποτε δεν ανταποκρινοντε στην πραγατικοτητα αυτες οι τιμες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάνω κάτω ισχύουν όμως.Το αυτόματο κιβώτιο καίει πιο πολυ,το πως οδηγείς παιζει ρολο,ο κανόνας είναι εντος πολης η κατανάλωση είναι μεγάλη,αν και 16 λίτρα είναι πολλά για crv Honda.

1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H κατανάλωση είναι μια χαρά για 2- λίτρο και αυτόματο. 

Το A/C φυσιολογικό είναι να έχει αυξημένη κατανάλωση.

Γεμίστε υγραέριο νωρίς το πρωί ή αργά το βράδυ.

Και υπολογίστε το μέχρι να γυρίσει μόνο χωρίς να δίνεται βάσει στόν υπολογιστή.

Συνήθως εγώ γεμίζω μετά τις 22:00 τώρα το καλοκαίρι.

 

 

 

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, meletis_m είπε

H κατανάλωση είναι μια χαρά για 2- λίτρο και αυτόματο. 

Το A/C φυσιολογικό είναι να έχει αυξημένη κατανάλωση.

Γεμίστε υγραέριο νωρίς το πρωί ή αργά το βράδυ.

Και υπολογίστε το μέχρι να γυρίσει μόνο χωρίς να δίνεται βάσει στόν υπολογιστή.

Συνήθως εγώ γεμίζω μετά τις 22:00 τώρα το καλοκαίρι.

Η μεγαλη διαφορα καταναλωσης εντος/εκτος πολης που ειναι και το ερωτημα ειναι φυσιολογικη ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Η μεγαλη διαφορα καταναλωσης εντος/εκτος πολης που ειναι και το ερωτημα ειναι φυσιολογικη ?

Λογική είναι και εγώ έχω διαφορά όταν το δουλεύω Αθήνα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/6/2018 στις 10:25 ΠΜ, Γιάννης Platano είπε

Η μεγαλη διαφορα καταναλωσης εντος/εκτος πολης που ειναι και το ερωτημα ειναι φυσιολογικη ?

Αν απο καυσαερια και λ ειναι οκ, το ιδιο και το τραβηγμα.. δυστυχως τοσο καιει..!

Μετα μεσα απο τον τροπο οδηγησης μηπως την ριξεις λιγο..

Κοιτα σε ποιο φασμα στροφων δουλευει πιο οικονομικα.. και να κρατας οσο μπορεις σταθαρα στροφες..! πχ αν ξερεις οτι στα επομενα 100 μετρα θα σταματησεις ή θα μειωσεις χλμ απλα δεν αλλαζεις ταχυτητα το πας πχ σταθερα 3000στρ.

Μηπως το a/c αυξανει κατακορυφα την καταναλωση εντος???  Ποσο καιει μεσα στην πολη χωρις?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...