tsiro7 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 Μέσα στο Σεπτέμβρη νομίζω έρχεται το νέο ceed και το focus, αξίζει να περιμένεις λίγο ακόμα. 1
mp123 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 3 ώρες πριν, opcorsa είπε απο αυτα τα 2 καλυτερη επιλογη το TOYOTA COROLLA παρε οτι θελεις μεχρι και το κορολα.γαλλικο μην παρεις.σου μιλαει παθων που το πληρωσε. 1
opcorsa Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 55 λεπτά πριν, mp123 είπε παρε οτι θελεις μεχρι και το κορολα.γαλλικο μην παρεις.σου μιλαει παθων που το πληρωσε. οταν τα λεω εγω για γαλλικα και ιταλικα ομως γινομαι κακος και μου διαγραφουν τα μηνυματα μα καλα ρε τυπε κι εσυ καπτσουρ? δεν ηξερες δεν ρωταγες? αν επερνες το c -hr θα ησουν αρχοντας και θα το πουλουσες και σε μια μερα.. και πανακριβα...
panos_90 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 Αν ήμουν αποκλειστικά σε αυτά τα 2 μοντέλα θα επέλεγα Opel. Για το καινούριο Opel έχουν ακουστεί κάποια θέματα από τριγμούς ακόμα και κρεμαργιέρα αλλά όχι κάτι που να έχει μεγάλη συχνότητα ώστε να θεωρηθεί ελλάτωμα. Νομίζω όλα τα σημερινά αμάξια έχουν ψιλοθεματάκια και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και εννοείται πως θα βρεις φανατικούς υποστηρικτές αλλά και πολέμιους της κάθε μάρκας. Αν έχεις ένα πλάνο να το κράτησεις 4 -5 χρόνια νομίζω προχωράς σε αγορά σε όποια από τα 2 αυτοκίνητα σου κάνει κέφι. Αν έχεις μεγαλύτερο ορίζοντα να το κρατήσεις κατά την γνώμη μου κοίτα και τα υπόλοιπα μοντέλα με βάση τις ανάγκες σου.
mixalispan Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 Ευχαριστω παιδιά για τν βοήθεια, δν περίμενα ότι θα ήτανε τόσο χάλια τα Renault, γιατί όπου έψαξα για το καινούργιο δν είχα ακούσει καλά λόγια. Σας ευχαριστώ θα ξανά ψάξω καλύτερα για το που θα καταλήξω 1
mp123 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2018 9 ώρες πριν, opcorsa είπε οταν τα λεω εγω για γαλλικα και ιταλικα ομως γινομαι κακος και μου διαγραφουν τα μηνυματα μα καλα ρε τυπε κι εσυ καπτσουρ? δεν ηξερες δεν ρωταγες? αν επερνες το c -hr θα ησουν αρχοντας και θα το πουλουσες και σε μια μερα.. και πανακριβα... Για αυτο πρεπει για αυτοκινητο να πηγαινεις μονος χωρις την γυναικα.😛.. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2018 Όσοι γράφουν ότι τα Γαλλικά αυτοκίνητα είναι για πέταμα είναι άσχετοι από αυτοκίνηση, μηχανολογία, και αγωνιστική εξέλιξη. Αν έτυχε σε κάποιους να πληρώσουν βλάβες, OK, δεν θα το αμφισβητήσω ούτε θα πω ότι λέτε ψέμματα. Με βάση αυτό όμως, υπάρχουν άπειροι ακόμα που μετάνιωσαν την αγορά OPEL και το πλήρωσαν ακριβά. Αυτό τι σημαίνει? Να μείνουμε μακριά από τα OPEL γενικότερα? Κάθε μάρκα έχει καλά και κακά μοντέλα, και ανάλογα με το τι κυκλοφορεί μια δεδομένη στιγμή επιλέγεις. Το Megane 4 είναι ένα πολύ ποιοτικό αυτοκίνητο (για αυτό έχει ανέβει η τιμή του τόσο πολύ), έχει νέο σασί με ότι αυτό συνεπάγεται για την οδική του συμπεριφορά, είναι το πιο γρήγορο από όλα τα άλλα 1200άρια turbo της αγοράς στην ίδια κατηγορία, έχει αθόρυβο και ομαλό κινητήρα γιατί δεν ακολουθεί την μόδα των τρικύλινδρων, έχει πολύ ωραίο κιβώτιο 6 σχέσεων με ξεκούραστη αίσθηση, έχει το μεγαλύτερο πορτ μπαγάζ της κατηγορίας, και έχει τα πιο δυνατά φρένα της κατηγορίας με βάση συγκρητικές μετρήσεις. Επίσης το Megane έχει το σύστημα "4control" που στρίβει έως και 2.7 μοίρες τις πίσω ρόδες για αύξηση των περιθωρίων πρόσφυσης (έκδοση GT-Line). Τέλος, στο forum του greekrenaultclub δεν υπάρχει ακόμα ούτε ένα ποστ με πρόβλημα. Στα αρνητικά η σχετικά υψηλή κατανάλωση, το soft setting της ανάρτησης που δεν είναι για σπορ ανησυχίες αλλά προσανατολισμένο για άνεση (αυτό φυσικά δεν είναι για όλους αρνητικό), και το μη απενεργοποιήσιμο ESP. Με λίγα λόγια, αν δεν έχεις σπορ ανησυχίες είσαι κομπλέ. Αν έχεις, υπάρχει το RS... H άποψή μου είναι πως εφόσον πας για νέο μοντέλο, πήγαινε κατ αρχάς να κάνεις test drive και τα δύο. Είναι πολύ σημαντικό να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο και να κρίνουμε εμείς οι ίδιοι την αίσθηση του κιβωτίου, την απόκριση του γκαζιού, το επίπεδο των πληροφοριών που δίνει το τιμόνι, και τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Σε όλα αυτά, το Megane 4 είναι απίστευτο. Τι νόημα έχει όμως να σου το πω εγώ ενώ μπορείς να το κρίνεις εσύ με ένα test drive?
mixalispan Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 Σε ευχαριστώ φίλε μου για τν βοήθεια σου γιατί και εγώ είχα τς ίδιες ανησυχίες έχω ακούσει και για μακριά από Renault αλλά και για άλλες μάρκες όπως opel,αλλα το μόνο κακό που είχα διαβάσει για το megane 4 ήτανε η κατανάλωση που λες,και όταν βλέπω ότι συνεργάζεται με τν Nissan και η Mercedes-Benz αγοράζει κινητήρες από τν Renault σημαίνει ότι κάνει κάτι καλό αυτή η εταιρία τα τελευταία χρόνια, το μόνο που μένει τώρα είναι για ένα test drive
turbakiasss Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 20 ώρες πριν, Rzarector είπε Όσοι γράφουν ότι τα Γαλλικά αυτοκίνητα είναι για πέταμα είναι άσχετοι από αυτοκίνηση, μηχανολογία, και αγωνιστική εξέλιξη. Αν έτυχε σε κάποιους να πληρώσουν βλάβες, OK, δεν θα το αμφισβητήσω ούτε θα πω ότι λέτε ψέμματα. Με βάση αυτό όμως, υπάρχουν άπειροι ακόμα που μετάνιωσαν την αγορά OPEL και το πλήρωσαν ακριβά. Αυτό τι σημαίνει? Να μείνουμε μακριά από τα OPEL γενικότερα? Κάθε μάρκα έχει καλά και κακά μοντέλα, και ανάλογα με το τι κυκλοφορεί μια δεδομένη στιγμή επιλέγεις. Το Megane 4 είναι ένα πολύ ποιοτικό αυτοκίνητο (για αυτό έχει ανέβει η τιμή του τόσο πολύ), έχει νέο σασί με ότι αυτό συνεπάγεται για την οδική του συμπεριφορά, είναι το πιο γρήγορο από όλα τα άλλα 1200άρια turbo της αγοράς στην ίδια κατηγορία, έχει αθόρυβο και ομαλό κινητήρα γιατί δεν ακολουθεί την μόδα των τρικύλινδρων, έχει πολύ ωραίο κιβώτιο 6 σχέσεων με ξεκούραστη αίσθηση, έχει το μεγαλύτερο πορτ μπαγάζ της κατηγορίας, και έχει τα πιο δυνατά φρένα της κατηγορίας με βάση συγκρητικές μετρήσεις. Επίσης το Megane έχει το σύστημα "4control" που στρίβει έως και 2.7 μοίρες τις πίσω ρόδες για αύξηση των περιθωρίων πρόσφυσης (έκδοση GT-Line). Τέλος, στο forum του greekrenaultclub δεν υπάρχει ακόμα ούτε ένα ποστ με πρόβλημα. Στα αρνητικά η σχετικά υψηλή κατανάλωση, το soft setting της ανάρτησης που δεν είναι για σπορ ανησυχίες αλλά προσανατολισμένο για άνεση (αυτό φυσικά δεν είναι για όλους αρνητικό), και το μη απενεργοποιήσιμο ESP. Με λίγα λόγια, αν δεν έχεις σπορ ανησυχίες είσαι κομπλέ. Αν έχεις, υπάρχει το RS... H άποψή μου είναι πως εφόσον πας για νέο μοντέλο, πήγαινε κατ αρχάς να κάνεις test drive και τα δύο. Είναι πολύ σημαντικό να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο και να κρίνουμε εμείς οι ίδιοι την αίσθηση του κιβωτίου, την απόκριση του γκαζιού, το επίπεδο των πληροφοριών που δίνει το τιμόνι, και τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Σε όλα αυτά, το Megane 4 είναι απίστευτο. Τι νόημα έχει όμως να σου το πω εγώ ενώ μπορείς να το κρίνεις εσύ με ένα test drive? Ωραία όλα αυτά που γράφεις αλλά τα περισσότερα χωρίς ουσία. Ο φίλος μπορεί να έχει κάποιες βασικές οδηγικές ανησυχίες αλλά δεν μας έχει δείξει ότι ενδιαφέρεται για κάτι τόσο ακραίο όπως το rs ή το gt line. Το να αναλύεις τις αγωνιστικές καταβολές της Ρενώ όπως και τις δυνατότητες των διαφόρων εκδόσεων λες και διαβάζω άρθρο στους 4 τροχούς έχει κάποια σχέση με το διλλημα? Για να μην γεμίζουμε τα ποστ με σάλτσες, το πιο σωστό όπως του έγραψες είναι να κάνει ένα test drive. Αν και τα δύο τον ικανοποιούν το ίδιο, τότε μπορεί να δει και τις υπόλοιπες λεπτομέρειες και να αποφασίσει. Εγώ προσωπικά θα εμπιστευομουν περισσότερο το Όπελ από άποψη αξιοπιστίας και κόστος ανταλλακτικών αν με ικανοποιούσε στο test drive.
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 21 λεπτά πριν, turbakiasss είπε Ωραία όλα αυτά που γράφεις αλλά τα περισσότερα χωρίς ουσία. Ο φίλος μπορεί να έχει κάποιες βασικές οδηγικές ανησυχίες αλλά δεν μας έχει δείξει ότι ενδιαφέρεται για κάτι τόσο ακραίο όπως το rs ή το gt line. Το να αναλύεις τις αγωνιστικές καταβολές της Ρενώ όπως και τις δυνατότητες των διαφόρων εκδόσεων λες και διαβάζω άρθρο στους 4 τροχούς έχει κάποια σχέση με το διλλημα? Για να μην γεμίζουμε τα ποστ με σάλτσες, το πιο σωστό όπως του έγραψες είναι να κάνει ένα test drive. Αν και τα δύο τον ικανοποιούν το ίδιο, τότε μπορεί να δει και τις υπόλοιπες λεπτομέρειες και να αποφασίσει. Εγώ προσωπικά θα εμπιστευομουν περισσότερο το Όπελ από άποψη αξιοπιστίας και κόστος ανταλλακτικών αν με ικανοποιούσε στο test drive. Χωρίς ουσία το μόνο σχόλιο που είχε ουσία? Όλοι γράψανε λόγια του αέρα και ο μόνος που μίλησε με στοιχεία για όλα ήμουν εγώ και σχολιάζεις ότι δεν είχα ουσία? Πραγματικά lol... Δεύτερον, το GT Line δεν είναι κάποια ακραία σπορ έκδοση αλλά έκδοση έξτρα εξοπλισμού με τον κινητήρα που σκέφτεται ο φίλος και λίγο πιο σφικτή ανάρτηση. Τρίτον, για το δίλλημα, και τα δύο είναι παρόμοια σε οδηγική συμπεριφορά και settings, και έχουν παρόμοια drawbacks όπως πχ η κατανάλωση. Σε όλα τα υπόλοιπα όπως ανέλυσα και παραπάνω, το Megane 4 δεν παίζεται. Το σασί του και το τιμόνι του από μόνα τους αρκούν για να το επιλέξω απέναντι στο Opel, ή το Golf, ή το Auris. Όσο για την αξιοπιστία που λες, δεν κατάλαβα από που φαίνεται ότι τα OPEL είναι πιο αξιόπιστα από τα Renault? Πέρα από τις φήμες (που μόνο στην Ελλάδα ακούει κανείς), έχετε στοιχεία από service και ανακλίσεις? Τις προάλες εδώ συζητούσαμε πάλι για τα προβληματικά ηλεκτρονικά των Opel, το πρόβλημα με το χειρόφρενο που λύνεται μόνο του σε διάφορα μοντέλα κιόλας (απίστευτο), προβλήματα με το start n stop (σε δοκιμή Ελληνικού περιοδικού), ακόμη και προβλήματα διαροών νερού εντός της καμπίνας που κάποιοι εδώ το ανέφεραν για το Megane ενώ στην πραγματικότητα ισχύει για το Astra. Ορίστε και η σχετική λίστα για το Astra του 2015: What to watch out for Steering lacks feel and means the Astra isn't as enjoyable to drive as rival hatchbacks like the Honda Civic. Fiddly ventilation and air conditioning controls. 10-12-2016: Report of Vauxhall Astra 1.0 Ecoflex, bought 2nd hand from a Vauxhall dealer, cutting out three times in a week at 60mph. Dealer mentioned faulty crankshaft position sender and two wires touching. Owner can reject the car. 9-5-2017: Complaint of scraping noise from brakes of 2016 Astra 1.4 T (150) despite dealer having replaced the pads. 17-7-2017: Problem reported with stop-start of February 2017 Vauxhall Astra 1.0T. The ignition stayed on though the key was out of the car. Then the owner became locked out by the anti-hijack and needed help manually breaking in (there is no visible keyhole so unscrewing the handle was required). Owner took it into the dealer who had it for a day then pronounced it fine. 3 days later owner experienced the engine continuing to run with the key removed from the car. To stop it owner had to put the key back into the ignition. When owner removed the key again the ignition remained on, so called the AA man who said that he had never encountered anything like it in 30 years. Owner then took the car back to the dealer and, to his consternation, handed him the key while the car engine continued to run in the car parked outside. 18-9-2017: Report of insufficient drainage to the front door bottoms when Vauxhall Astra Ks are parked facing uphill. The result is significant quantities of water collecting in the door bottoms. 31-1-2018: Report of condensation behind infotainment screen of 2017 Vauxhall Astra 1.4 100 VVT Ecotec-4 Tech Line 5dr Estate when the heating is used. Could be duew to a leaking heater matrix. 31-1-2018: Report of nearside rear brake caliper of 2016 Vauxhall Astra 1.4T automatic seizing at 19k miles. Owner told there were no replacement rear calipers in the country, so had to resort to a temporary fix by his local garage. 22-2-2018: Report from reader that his March 2017 Astra 1.6CDTI had a aoftware upgrade at 7,500 miles. He records details of fuel, mileage, mpg, etc. on a spreadsheet. From new, he used supermarket diesel, but changed to Shell V-Power diesel at 8,852 miles. At 8,600 miles he had checked the app and the onboard system and the the oil life was 54%. At 9,600 miles the oil life had dropped to 5%. He says that after changing to Shell V-Power his mpg dropped to 55mpg, whereas previously it has been low 60s. This will have had nothing to do with changing to Shell V-Power and everything to do with the software upgrade that, by reducing NOx, increased soot emissions, requiring more frequent active regenerations of the DPF that uses post-injected fuel, hence more fuel used and greater contamination of the sump oil.
turbakiasss Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 Φίλε μου δεν υπάρχει λόγος να μπω σε αντιπαράθεση άνευ ουσίας και να βάζω και εγώ λίστες με προβλήματα γιατί απλά δεν οδηγεί πουθενά ούτε βοηθάμε τον φίλο. Σχετικά με την αξιοπιστία ήμουν ξεκάθαρος και ανέφερα ότι αποτελεί προσωπική εκτίμηση μόνον. Καλορίζικο στον φίλο και απροβληματιστο όπου καταλήξει.
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 46 λεπτά πριν, turbakiasss είπε Φίλε μου δεν υπάρχει λόγος να μπω σε αντιπαράθεση άνευ ουσίας και να βάζω και εγώ λίστες με προβλήματα γιατί απλά δεν οδηγεί πουθενά ούτε βοηθάμε τον φίλο. Σχετικά με την αξιοπιστία ήμουν ξεκάθαρος και ανέφερα ότι αποτελεί προσωπική εκτίμηση μόνον. Καλορίζικο στον φίλο και απροβληματιστο όπου καταλήξει. Μα αν έχεις κάτι παρέθεσε. Αυτό βοηθάει, όχι τα λόγια του αέρα. Εγώ ανέφερα τι υπάρχει για το Astra, ενώ από την άλλη το για το Megane 4 δεν υπάρχουν ακόμη αναφορές για προβλήματα. Τι απαντάς σε αυτό? Προφανώς κάτι δεν στέκει σε αυτά που γράφετε
turbakiasss Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Απαντώ ότι λίστες με προβλήματα υπάρχουν για όλα τα αυτοκίνητα και για όσα δεν υπάρχουν ακόμα σίγουρα θα υπάρξουν, ανεξάρτητα από το πόσο αξιόπιστα είναι. Απλά το θεωρώ ανούσιο όλο αυτό και δεν θέλω να μπω στο κόπο να απαντήσω γιατί δεν βοηθάει πουθενά. Επεξ/σία 24 Ιουνίου 2018 από turbakiasss
tsiro7 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) του κουνιαδου μου το opel παντως 2010 μοντ' 1,4t 140hp καθε μηνα για κατι παει στην opel😄 στα 100,000 κατι του εβγαλε με το καπακι δεν θυμαμαι τι ακριβως 1,000 ,μαλιστα του ειπαν στην αντιπροσωπεια οτι ειναι ζημια που βγαζουν τα μισα απο αυτο το μοντελο.μεχρι και το παγουρι του παραφλου του εχει τρυπησει.κατα τα αλλα το αμαξι οδηγικα ειναι φοβερο,οποιος θελει αξιοπιστια πανω απο ολα ας παρει καμμια μπανιερα τυπου corolla.😅 Επεξ/σία 24 Ιουνίου 2018 από tsiro7 1
HALF EVIL Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2018 Ανάμεσα σε τούτο https://www.opel.gr/vehicles/modela-opel/aftokinita/astra-hatchback/configurator.html#engine και σε τούτα http://www.honda-cars.gr/civic5d-my17/price/ ή θα προσπαθούσα να δώσω 5χιλ. παραπάνω για το 1,5 ή θα έπαιρνα το χιλιάρι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα