rovgio Δημοσ. 10 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουλίου 2018 Εγκριθηκε και η δευτερη αντικατασταση. Αιντε να δουμε , θα ηρεμησω?
speedy23 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 19 ώρες πριν, rovgio είπε Εγκριθηκε και η δευτερη αντικατασταση. Αιντε να δουμε , θα ηρεμησω? Αντε να δουμε. Εχω στεναχωρηθει και γω βαζοντας το εαυτο μου στη θεση σου. Ολη αυτη η ταλαιπωρια, το back and forth με την εταιρεια κτλ. Περα απο την γκαντεμια.
rovgio Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 33 λεπτά πριν, speedy23 είπε Αντε να δουμε. Εχω στεναχωρηθει και γω βαζοντας το εαυτο μου στη θεση σου. Ολη αυτη η ταλαιπωρια, το back and forth με την εταιρεια κτλ. Περα απο την γκαντεμια. Τις εχουν κανει πλεον τις τηλεορασεις τελειως αναλωσιμες. Ουτε καν τις τσεκαρουν σωστα στα εργοστασια παραγωγης. Παρε κοσμε και οτι σου κατσει.
postfire Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 36 λεπτά πριν, rovgio είπε Τις εχουν κανει πλεον τις τηλεορασεις τελειως αναλωσιμες. Ουτε καν τις τσεκαρουν σωστα στα εργοστασια παραγωγης. Παρε κοσμε και οτι σου κατσει. πλεον για αγορα μονο την ανοιγεις μπροστα μου την τσεκαρω και την περνω εγω ετσι μονο πλεον
manoskost Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, postfire είπε πλεον για αγορα μονο την ανοιγεις μπροστα μου την τσεκαρω και την περνω εγω ετσι μονο πλεον αντε την τσεκαρες και την πηρες, αν σου βγαλει κατι στη πορεια ομως, τι κανεις? εγω σε samsung ειδα καποιο προβλημα στον μηνα επανω, μου την αλλαξαν, και η νεα εβγαλε προβλημα σε 14 μηνες παλι, δεν την αλλαζουν μονο αλλαγη οθονης, δεν το δεχθηκα και εκανα καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη και περιμενω. και μια φιλικη συμβουλη σε οσους παιρνουν νεες τηλεορασεις, να παιρνεται και την 5 ετη εγγυηση, ειναι καινουργια η τεχνολογια και απο οτι εχω ακουσει πολλες τηλεορασεις δεν ελεγχονται πληρως απο τα εργοστασια παραγωγης, με αποτελεσμα να υπαρχουν αυτα τα προβληματα, Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2018 από manoskost
postfire Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 2 λεπτά πριν, manoskost είπε αντε την τσεκαρες και την πηρες, αν σου βγαλει κατι στη πορεια ομως, τι κανεις? εγω σε samsung ειδα καποιο προβλημα στον μηνα επανω, μου την αλλαξαν, και η νεα εβγαλε προβλημα σε 14 μηνες παλι, δεν την αλλαζουν μονο αλλαγη οθονης, δεν το δεχθηκα και εκανα καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη και περιμενω. και μια φιλικη συμβουλη σε οσους παιρνουν νεες τηλεορασεις, να παιρνεται και την 5 ετη εγγυηση, ειναι καινουργια η τεχνολογια και απο οτι εχω ακουσει πολλες τηλεορασεις δεν ελεγχονται πληρως απο τα εργοστασια παραγωγης, με αποτελεσμα να υπαρχουν αυτα τα προβληματα, εκει δεν μπορεις να κανεις τπτ δεν ειμαστε μαγοι
manoskost Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 2 λεπτά πριν, postfire είπε εκει δεν μπορεις να κανεις τπτ δεν ειμαστε μαγοι φυσικα δεν ειμαστε μαγοι, αλλα ακουστε το εξης παραδοξο: μου προτειναν αλλαγη οθονης απο την samsung με 5 χρονια εγγυηση, και ρωταω: αφου ειναι τοσο σιγουροι, γιατι δεν μου εδωσαν και 5 χρονια οταν την αγορασα, αλλα επρεπε να δωσω 120 ευρω στο καταστημα αγορας για να παρω την επεκταση? αρα καποιοι μας κοροιδευουν.
manoskost Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Μόλις τώρα, postfire είπε αυτο ειναι σιγουρο μαν οποτε ας παρουν τωρα την καταγγελια και την τηλεοραση πισω, ετσι τους χρειαζεται, και ο συνηγορος του καταναλωτη κανει πολυ καλη δουλεια οπως ακουω, απο αυτους που μου συνεστησαν να απευθυνθω εκει για να βρω το δικιο μου. 1
rovgio Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, manoskost είπε οποτε ας παρουν τωρα την καταγγελια και την τηλεοραση πισω, ετσι τους χρειαζεται, και ο συνηγορος του καταναλωτη κανει πολυ καλη δουλεια οπως ακουω, απο αυτους που μου συνεστησαν να απευθυνθω εκει για να βρω το δικιο μου. Δεν πρεπει να τους χαριζουμε τιποτα πλεον εφοσον πουλανε ακριβα προιοντα χωρις τον σωστο ελεγχο ποιοτητας. Οι τηλεορασεις δεν ειναι για να αλλαζονται καθε 1-2 χρονια. Πριν ανακατευτω με 4Κ οσες τηλεορασεις ειχα λειτουργουν αψογα μεχρι και σημερα που μιλαμε. Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2018 από rovgio 1
Moderators Malthador Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Moderators Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 On 11/07/2018 at 14:36, postfire said: πλεον για αγορα μονο την ανοιγεις μπροστα μου την τσεκαρω και την περνω εγω ετσι μονο πλεον Αυτό γίνεται; Το έχεις κάνει σε αλυσίδα και το δέχθηκαν κανονικά;
postfire Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 δεν το εχω κανει γιατι δεν αγοραζεις tv καθε μερα αλλα γιατι να μην γινεται? στην επομενη αγορα μου λογικα για τιβι στα mediamerkt θα το κανω
greed Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, postfire είπε δεν το εχω κανει γιατι δεν αγοραζεις tv καθε μερα αλλα γιατι να μην γινεται? στην επομενη αγορα μου λογικα για τιβι στα mediamerkt θα το κανω Και θα καταλαβεις πολλά ας πουμε απο bleeding,banding,dse - clouding κλπ.. Ασε που δεν θα το δεχτούν. Απλα δεν αγοραζεις tv καινουργια παρα μονο εκθεσιακη με επεκταση εγγύησης... Και σε 2-3 χρονια θα σου δωσουν καινούργια.. Αυτο ειναι το deal. Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2018 από greed
Moderators Malthador Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Moderators Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 13 hours ago, postfire said: δεν το εχω κανει γιατι δεν αγοραζεις tv καθε μερα αλλα γιατι να μην γινεται? στην επομενη αγορα μου λογικα για τιβι στα mediamerkt θα το κανω Πρακτικά δεν το βρίσκω και πολύ εύκολο να σου ανοίξουν το κουτί μιας 60άρας τηλεοράσης, να την βγάλουν, να την ανοίξουν, να σε αφήσουν να παίξεις μισή ώρα και να την ξανακλείσουν στο κουτί της. Και πες ότι βρίσκεις καμένο πίξελ, μετά; Την ξαναβάζουν μέσα και σου ανοίγουν το επόμενο κουτί; Και δεν υπολογίζω καν ότι για να αντιληφθείς το πρόβλημα που έχω εγώ (backlight clouding) θα πρέπει να μην υπάρχουν άλλες πηγές φωτός τριγύρω. Γενικά για να ελέγξεις τα χρώματα σωστά, θα πρέπει να πεις στο κατάστημα να κλείσει όλα τα φώτα του, πράγμα που θα ήθελα να δω από μια μεριά να το ζητάς στον υπεύθυνο. Για μένα η σωστή διαδικασία είναι η εξής: διαπιστώνεις πρόβλημα πολύ νωρίς μετά την αγορά; Σου δίνουν άλλη ίδια που την έχουν ελέγξει οι ίδιοι να είναι αψεγάδιαστη σε όλα τα επίπεδα. Δεν καταλαβαίνω γιατί να είναι ο οποιοσδήποτε από εμάς υποχρεωμένος να κατέχει τεχνικές γνώσεις ώστε να μπορεί να ελέγξει το προϊόν του. Αυτό το πράγμα μόνο στο σέρβις των τηλεοράσεων το έχω συναντήσει, να σου λένε «δεν υπάρχει πρόβλημα» και να μην το επισκευάζουν ενώ είναι πασιφανές ότι υπάρχει πρόβλημα και πρέπει να επισκευαστεί. Τι πάει να πει «από 5 καμένα πίξελς και πάνω είναι ελάττωμα»; Ρε μάστορα, σου δίνω τρία μηνιάτικα για να παίζει λαμπάδα, όχι για να μου πουλάς τρελίτσα. Ωστόσο, δεν φταίει ο κάθε κατασκευαστής γι' αυτό το πράγμα, οι πωλητές φταίνε που δεν μας προστατεύουν και που δέχονται να πουλάνε προϊόντα με όρους βαπτικούς προς τους καταναλωτές. Γι' αυτό κι εγώ θα κυνηγήσω τον πωλητή όσο δεν πάει άλλο, για να πιέσει την Sony (και την κάθε Sony) να μάθει να συμπεριφέρεται σωστά. 8 hours ago, greed said: Απλα δεν αγοραζεις tv καινουργια παρα μονο εκθεσιακη με επεκταση εγγύησης... Και σε 2-3 χρονια θα σου δωσουν καινούργια.. Αυτο ειναι το deal. Γιατί να σου δώσουν καινούρια; Επειδή είσαι όμορφος; Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2018 από Malthador 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα