vadou Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 Καλησπέρα, τις τελευταίες μέρες παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα με το τροφοδοτικό μου. Μετά από επικοινωνία που είχα με το support της XFX, μου εξήγησαν τη διαδικασία και έχω ψιλοχαζέψει. Μου είπαν ότι η διαδικασία έχει τα εξής "απλά" βήματα: α) Το στέλνω Ολλανδία με δικά μου έξοδα. β) Όταν μαζευτούν αρκετά πακέτα, τα στέλνουν Hong Kong. γ) Γίνεται έλεγχος στο Hong Kong και αν διαπιστωθεί πρόβλημα και προχωρήσει το RMA, το στέλνουν Κίνα. δ) Από Κίνα ετοιμάζουν την αντικατάσταση και τη στέλνουν Hong Kong. ε) Από Hong Kong το στέλνουν σε εμένα με την πιθανότητα να περάσει τελωνείο, το οποίο μπορεί να φτάσει τα 50 ή 100€ και φυσικά θα πρέπει να το πληρώσω. Επίσης, η παραπάνω διαδικασία μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 8 εβδομάδες, αν και συνήθως, στα κομμάτια που στέλνει ο πελάτης κατευθείαν (και όχι μέσω του reseller) διαρκεί 3-4 εβδομάδες από τη στιγμή που θα το παραλάβουν στην Ολλανδία. Η ερώτησή μου είναι η εξής: Επειδή δεν έχει χρειαστεί να ξανακάνω αυτή τη διαδικασία, εσάς σας φαίνεται φυσιολογικό το παραπάνω; Οι υπόλοιπες εταιρίες ακολουθούν την ίδια διαδικασία ή μαλακίζεται η XFX; Οι κινήσεις που σκέφτομαι να κάνω είναι, να αγοράσω καινούριο τροφοδοτικό μιας και δε γίνεται να μείνω χωρίς pc για τόσο μεγάλο διάστημα. Να επικοινωνήσω με το τελωνείο να μάθω μήπως υπάρχει κάποιος τρόπος ώστε να αποφύγω το κόστος του εκτελωνισμού, από τη στιγμή που θα είναι προϊόν επιστροφής, και μόνο τότε να το στείλω Ολλανδία. Υπάρχει κάτι άλλο που να μπορώ να κάνω; Έχω ξενερώσει με την όλη κατάσταση γιατί είχα στο μυαλό μου ότι αγοράζοντας ένα θεωρητικά premium product, θα είχα και το ανάλογο support, με το οποίο όμως τελικά μόνο ευχαριστημένος δεν είμαι αφού το κόστος της αντικατάστασης είναι πιθανόν να φτάσει ή και να ξεπεράσει το κόστος αγοράς ενός καινούριου τροφοδοτικού, χώρια τον χρόνο που θα χρειαστεί μέχρι να έρθει το καινούριο κομμάτι.
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 Τα εξοδα τελωνειου τα αναλαμβανεις εσυ; Δεν σου ειπε κατι η εταιρεια; Σε δικο μου RMA (corsair) τα εξοδα τα ανελαβε η εταιρεια. Αν πρεπει να πληρωσεις εσυ,δε συμφαιρει να το στειλεις καθολου. Τα εξοδα δεν μπορεις να τα αποφυγεις,εκτος αν εχουν αποθηκη ευρωπη.Με λιγα λογια πρεπει να δωσεις τουλαχιστον 50€ για να παει Ολλανδια και κανα 100αρι για να πληρωσεις τελωνεια για κατι που κοστιζει 90€; nah..
Sheogorath Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Το επιστρέφεις στο μαγαζί και άσε τους αυτούς να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Αν στο site του πωλητή γράφει πχ 5 χρόνια εγγύηση μάντεψε ποσα χρόνια είναι νομικά υποχρεωμένοι να καλύπτουν. 5. Αν ξέρεις ότι έχει σαν τροφοδοτικό 5 έτη πχ αλλά στο site έγραφε το (νομικώς ελάχιστο) δυο, το κανεις γαργάρα. Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2018 από Sheogorath Παρένθεση λαθος
Salvation81 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 Δυστυχως η XFX εχει "πεσει" σαν εταιρεια σε ιστορικα χαμηλα ισως γιαυτο ισχυουν ολα αυτα.
vadou Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 @questionmark Όσον αφορά τα έξοδα, μου είπαν ρητά ότι τόσο τα έξοδα αποστολής προς την Ολλανδία, όσο και τα πιθανά έξοδα τελωνείου τα πληρώνω εγώ. Θεωρητικά, λόγω του ότι είναι προϊόν αγορασμένο ήδη από Ελλάδα και αυτό που θα έρθει από Κίνα θα είναι προϊόν επισκευής/επιστροφής, φαντάζομαι ότι θα υπάρχει πρόβλεψη ανάλογη στο τελωνείο. Γι'αυτό θέλω να επικοινωνήσω μαζί τους να μου πουν ακριβώς τι ισχύει. Το θέμα είναι ότι ακόμα και το τελωνείο να γλυτώσω, αν το κόστος για να το στείλω φτάνει τα 50€, δίνω κάτι ακόμα και παίρνω ένα καινούριο και γλυτώνω και την ταλαιπωρία. @Sheogorath To psu το έχω αγοράσει από μαγαζί γνωστού, οπότε αν του το ζητήσω φαντάζομαι ότι θα με εξυπηρετήσει. Ο λόγος που σκέφτηκα να προχωρήσω το RMA μόνος μου είναι γιατί και στο μαγαζί από όπου το πήρα αν το δώσω, αυτός θα πρέπει να το στείλει στον προμηθευτή του στη Γερμανία και αυτός με τη σειρά του να το στείλει στην XFX. Οπότε η διαδικασία γίνεται ακόμα πιο περίπλοκη. Το καλό για εμένα σε αυτή την περίπτωση είναι ότι θα φάει κάποιος άλλος το όποιο κόστος και εγώ, κάποια στιγμή που θα έρθει το καινούριο τροφοδοτικό, θα το έχω καβάτζα. Το κακό είναι, ότι επειδή μου έχει κάνει μερικές καλές στο παρελθόν ο συγκεκριμένος, δε θέλω να του πετάξω την καυτή πατάτα, εκτός και αν μπορέσει να μετακυλίσει και αυτός το κόστος στον προμηθευτή του.
Sheogorath Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 Αν είναι ετσι ναι, σωστός.^^ Ρωτα τουλάχιστον αν μπορεί να την φάει ο προμηθευτής και όχι αυτός, και μετα για το τροφοδοτικό δες μπας και κάηκε κάτι απλό και το φτιάξει κάποιος ηλεκτρονικός.
BlueBlood7 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 Δεν ξέρω τι χάρες σου έχει κάνει το γνωστό σου κατάστημα αλλά η σωστή διαδικασία είναι απλή. Το πας σε αυτόν και αναλαμβάνει αυτός το οτιδήποτε. Αν η όλη διαδικασία διαρκέσει από 15 ημέρες και πάνω πρέπει να σου δώσει άλλο τροφοδοτικό δανεικό να κάνεις την δουλειά σου. Αυτό με το να αγοράσεις άλλο τώρα και όταν έρθει η αντικατάσταση να το έχεις σαν καβάτζα δεν το καταλαβαίνω. Αν είχε καεί όλο το μηχάνημα τι θα έκανες? Θα έδινες ένα κάρο χρήματα για νέο pc για να το έχεις μετά για καβάτζα?
vadou Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Θα μιλήσω αύριο μαζί του και θα κινηθώ ανάλογα. Στην περίπτωση που τελικά χρειαστεί να ψωνίσω καινούριο, οι υπόλοιπες εταιρίες τι λένε από support; Η corsair που λέει και ο φίλος παραπάνω φαίνεται να είναι πολύ καλή σε αυτό το κομμάτι. Από evga, be quiet, seasonic κλπ υπάρχει κάποια εταιρία που καλό θα ήταν να αποφύγω ή να προτιμήσω για να μην έχω τα ίδια προβλήματα σε περίπτωση που προκύψει κάτι; Ιδανικά αν μπορεί να αποφευχθεί η έξοδος από EU θα βοηθούσε... @BlueBlood7 Σε γενικές γραμμές δε διαφωνώ με αυτό που λες, απλά στη συγκεκριμένη περίπτωση και για δικούς μου λόγους, αν μπορέσω να κάνω τη δουλειά μου και ταυτόχρονα να προστατέψω και το κατάστημα, θα προσπαθήσω να το κάνω. Ο λόγος που ξεκίνησα το topic ήταν κυρίως για να μάθω αν το RMA είναι πάντα τόσο περίπλοκο, κοστοβόρο και χρονοβόρο ή αν έπεσα στην περίπτωση. Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2018 από vadou
Moderators Inuyasha Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Moderators Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Αν έστελνες απευθείας hk υπήρχε φόρμα που συμπληρώνεις όταν στέλνεις σε χώρα εκτός ΕΕ ότι το προϊόν πάει για σέρβις για να μην έχεις θέμα στην επιστροφή, εφόσον στέλνεις όμως Ολλανδία δεν νομίζω ότι γίνεται το παραπάνω, και όχι το rma δεν είναι πάντα τόσο πολύ πλοκο
Silverage Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Εμένα που είχε χαλάσει ένα corsair το έστειλα στη Γερμανία (νομίζω) και μου έστειλαν μετά απο λίγες μέρες καινούριο. Μάλιστα αντί για 650άρι μου έστειλαν 750άρι, δεν με χάλασε. 1
koolisk6 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2018 προσωπικη εμπειρια, σε καμμενο evga,το εστειλα πισω στο καταστημα κ μετα απο 3 μερες μου δωσανε πιστωτικο στην τιμη αγορας, πηρα ενα seasonic κ ξεμπερδεψα
Shyn Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Οτι χειροτερο η XFX σε θεματα RMA. Μου ειπαν ακριβως το ιδιο πραγμα. (εχω και εγω προβλημα με Τροφοδοτικο). 80-100€ Εξοδα τελωνειου, και περιπου 8 βδομαδες για να μου στελνουν καινουργιο / επισκευασμενο.. Τους ζητησα επισης να μου στειλουν ανεμιστηρα ωστε να τον αλλαξω μονος μου και πηρα αρνητικη απαντηση καθως δεν εχουν ανεμιστηρες για PSU στην Ολλανδια.. Και για να συγκρινουμε την εν λογω εταιρεια με την Corsair. Προβλημα σε Keyboard (k70 RGB) μου εστειλαν καινουργιο με δικα τους εξοδα και παρεδωσα το παλιο στον Courier. Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2018 από Shyn
BlueBlood7 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2018 45 λεπτά πριν, Shyn είπε Οτι χειροτερο η XFX σε θεματα RMA. Μου ειπαν ακριβως το ιδιο πραγμα. (εχω και εγω προβλημα με Τροφοδοτικο). 80-100€ Εξοδα τελωνειου, και περιπου 8 βδομαδες για να μου στελνουν καινουργιο / επισκευασμενο.. Τους ζητησα επισης να μου στειλουν ανεμιστηρα ωστε να τον αλλαξω μονος μου και πηρα αρνητικη απαντηση καθως δεν εχουν ανεμιστηρες για PSU στην Ολλανδια.. Και για να συγκρινουμε την εν λογω εταιρεια με την Corsair. Προβλημα σε Keyboard (k70 RGB) μου εστειλαν καινουργιο με δικα τους εξοδα και παρεδωσα το παλιο στον Courier. Απευθύνσου στο κατάστημα που το αγόρασες ρε αδερφέ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα