Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παρέα.

Έχω ένα honda  glx c90 super cub με 3 ταχύτητες η μόνη μετατροπή που έχει γίνει είναι που του έχω βάλει κεφαλή πιστόνι και κύλινδρο από astera grand .

Επειδή χτυπάει πολύ στρόφαλος μπιέλα λόγο δεν έχει αλλαχτεί ποτέ και του έχω ποιεί το αίμα δεν ξέρω τι να παραγγίλω ?

βλέπω σε διάφορα μαγαζιά site Στροφαλομπιέλα Honda GLX 90 με 25 χιλιοστά κομβίο αλού με 23 και αλού διαδρομή 56 54 και δεν ξέρω πια να διαλέξω πια θα κάνει.

όποια και να πάρω θα κάνει αρκεί να είναι για glx?

τι διαφορές υπάρχουνε?

Επεξ/σία από dimitrismitsos
Δημοσ.

πανε βαλε ενα Lifan 110 με ουτε 200€ . Πιες το το αιμα για τα λεφτα του παρα-ειναι σκυλι που λεμε. Αυτο το 3ταχυτο αν θυμαμαι καλα εχει καρτερ απο το 50αρι με οτι συνεπαγεται... Παλια που ασχολουμασταν με τετοια τζαμπα πετουσαμε τα λεφτα μας σε αυτα τα μοτερακια. Υψηλες καταπονησεις, αυξημενη θερμοτητα, καψιμο λαδιου και χιλια δυο ακομα. Αν θες φτηνο και αναλογως αξιοπιστο εισαι σε λιφαν 110 αμιζο.

Δημοσ.

Το μοτέρ Lifan 110cc ταιριάζει σε:  Honda C50, GLX, Astrea Grand, Supra, Kymco, Daytona αλλά και σε όλα τα κινέζικα παπάκια

 

Δημοσ.

το λιφαν 110 αμιζο ειναι οντως σκυλι, φυσικα πρεπει να κανεις και στρωσιμο εαν πεις να παρεις καινουργιο μοτερ.

για να επανερθουμε ομως στην αρχικη σου ερωτηση, γιατι δεν πας απο ενα μαγαζι να του πεις τι παπακι εχεις και να σου δωσει αυτος το αναλογο ανταλλακτικο

ή μια αλλη λυση ειναι να παρεις στροφαλο κυλινδρο πιστονι με 54mm διαδρομη και οσα χιλιοστα διαμετρο θες εσυ, εγω αυτο θα εκανα παντως

Δημοσ.

45.6 χιλιοστα μαμα διαδρομη εχει και 50 χιλιοστα διαμετρο πιστονιου πως θα παει στα 54 διαμετρο κ διαδρομη; Μην λεμε οτι να ΄ναι... Πανε παρε ενα ετοιμο μοτερ και πετα το πανω. Οτι αλλο και να κανεις θα το μετανιωσεις και παλι ψωφιο θα ειναι εκτος αν πεταξεις πανω κανα χιλιαρικο... (Αν δεν σε κανει στο γκαζι το λιφαν παρε 140αρι monster αν κ παλι ταφος θα ειναι)
 

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, JimasGR είπε

45.6 χιλιοστα μαμα διαδρομη εχει και 50 χιλιοστα διαμετρο πιστονιου πως θα παει στα 54 διαμετρο κ διαδρομη; Μην λεμε οτι να ΄ναι... Πανε παρε ενα ετοιμο μοτερ και πετα το πανω. Οτι αλλο και να κανεις θα το μετανιωσεις και παλι ψωφιο θα ειναι εκτος αν πεταξεις πανω κανα χιλιαρικο... (Αν δεν σε κανει στο γκαζι το λιφαν παρε 140αρι monster αν κ παλι ταφος θα ειναι)
 

φυσικα και γινεται, στροφαλο-κυλινδο-πιστονι θες και μπορεις να το κανεις 54 κανονικοτατα, το μονο θεμα ειναι οτι πιθανων να θελουν λιγο ανοιγμα τα καρτερ αλλα αν πιανουν τα χερια σου το κανεις και μονο σου με εργαλειο τυπου dremel

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Anaisthitos είπε

φυσικα και γινεται, στροφαλο-κυλινδο-πιστονι θες και μπορεις να το κανεις 54 κανονικοτατα, το μονο θεμα ειναι οτι πιθανων να θελουν λιγο ανοιγμα τα καρτερ αλλα αν πιανουν τα χερια σου το κανεις και μονο σου με εργαλειο τυπου dremel

Στα λογια ευκολα ειναι. Μακαρι να ηταν αυτο το μονο θεμα. Θα χρειαστει καρμπυρατερ με το σωστο ζιγκλερωμα, μια cdi κεφαλη για να παραμεινει ο λογος μιγματος σταθερος λογω της αυξησης, καινουργιες φλατζες και χιιιλια δυο ακομα πραγματα. Απο τα λεγομενα του ts σοβαρη δουλεια δεν θα γινει, το μοτερ για να κλεισει αξιοπιστα απο την στιγμη που θα αλλαχτει στροφαλομπιελα και πιστονι, θελει ζυγισμα το μαμα σετ, και ελαφρωμα του aftermarket διατηρωντας τις εργοστασιακες αναλογιες. Γενικα, θα μπορουσαμε να γραφουμε 2 μερες και επειδη γνωση νομιζω δεν υπαρχει απο οσα ειπωθηκαν, ας παρει το παιδι ενα ετοιμο μοτερ για να μην βρει τον μπελα του.

  • Like 1
Δημοσ.

Τα πραγματα ειναι ποιο απλα αλλα οντως αν ειναι για να τον παει και να τον φερνει το μηχανακι τοτε και εγω ειμαι υπερ του να παρει ενα μοτερ να τελειωνει η ιστορια

 

Λιγο εκτος θεματος, αν καποιος ενδιαφερεται και ειναι απο θεσσαλονικη πουλαω μοτερ λιφαν 110 μιζατο με καρπυρατερ μαζι

Δημοσ.

Αν καταλήξω σε αλλαγή μοτέρ και βάλω το lifan 110 για το νομικό κομμάτι τι κάνουμε να είμαι και νόμιμος?

δλδ πως το δηλώνω? πληρώνω κάτι?

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, dimitrismitsos είπε

Αν καταλήξω σε αλλαγή μοτέρ και βάλω το lifan 110 για το νομικό κομμάτι τι κάνουμε να είμαι και νόμιμος?

δλδ πως το δηλώνω? πληρώνω κάτι?

αυτο ειναι ενα θεμα, υπαρχει φυσικα το νομιμο (μπορεις να το δεις ΕΔΩ), υπαρχει το οχι-ακριβως-παρανομο αλλα και-οχι-ακριβως-νομιμο που απλα το βαζεις πανω εχεις μαζι σου παντα το τιμολογιο αγορας ελπιζοντας οτι δεν θα χρειαστει ποτε να ελεγξουν τα νουμερα του μοτερ, που εδω που τα λεμε εμενα 5 χρονια που οδηγαω μηχανη-παπακι δεν μου τα ελεγξαν ποτε και στο κτεο εκαναν τα στραβα ματια

Δημοσ.

Παιδιά το μοτέρ lifan 110 κουμπώνει στον σκελετό πάνω κανονικά του η πλεξούδα του glx κουμπώνει στα καλώδια του μοτέρ κανονικά όμως η θέλει κόψε ράψε?

λόγο ότι είναι παλιά τα καλώδια και διαλυμένα ίσα ίσα που κάνουν την επαφή σκέφτομαι να αγοράσω και μια πλεξούδα καινούρια όμως θα ήθελα να ξέρω αν κουμπώνουν κανονικά μην κόβω και την καινούρια πλεξούδα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dimitrismitsos είπε

Παιδιά το μοτέρ lifan 110 κουμπώνει στον σκελετό πάνω κανονικά του η πλεξούδα του glx κουμπώνει στα καλώδια του μοτέρ κανονικά όμως η θέλει κόψε ράψε?

λόγο ότι είναι παλιά τα καλώδια και διαλυμένα ίσα ίσα που κάνουν την επαφή σκέφτομαι να αγοράσω και μια πλεξούδα καινούρια όμως θα ήθελα να ξέρω αν κουμπώνουν κανονικά μην κόβω και την καινούρια πλεξούδα.

Το μοτερ κουμπωνει κανονικοτατα, τα καλωδια ισως να πρεπει να τα ψαξεις λιγο αλλα συνηθως δεν ειναι δυσκολο 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...