Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

Είμαι φοιτητής Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. και βρίσκομαι στο εξάμηνο του πτυχίου μου.

Εδώ και αρκετά χρόνια δουλεύω σε ένα Online Video Game το οποίο ολοκλήρωσα σχετικά πρόσφατα και αμείβομαι αποκλειστικά μέσω των microtransactions (virtual goods / εικονικά αγαθά) του παιχνιδιού.
Το παιχνίδι είναι Free2Play (δηλαδή δεν απαιτείται συνδρομή).
Η αγορά για κάποιο microtransaction είναι προεραιτική και αφορά σε εικονικά όπλα / πανοπλίες τα οποία ενδυναμώνουν τον χαρακτήρα του εκάστοτε παίκτη.
Το σύστημα πληρωμής είναι αυτόματο και γίνεται μέσω Paypal.
Οι παίκτες-αγοραστές είναι κατα πλειοψηφία άτομα του εξωτερικού. Το μεγαλύτερο ποσοστό εκτός Ε.Ε. (π.χ. ΗΠΑ / Περού / Σαουδική Αραβία / Τουρκία κ.τ.λπ.), ενα μικρότερο ποσοστό εντός Ε.Ε. και περίπου το 1-2% είναι κάτοικοι Ελλάδας.
Το ετήσιο εισόδημα δεν είναι σταθερό και ούτε θα ήθελα να το αναφέρω δημόσια. Αλλά αν βοηθάει σε κάποιον ώστε να μου δώσει μια πιο συγκεκριμένη απάντηση, ας πούμε ότι είναι ένα πλασματικό ποσό των 20 χιλιάδων (20.000) ευρώ.

Επειδή ρώτησα λογιστή αλλά δε γνώριζε και πολλά επι του θέματος και με μπέρδεψε περισσότερο, αποφάσισα να κάνω μια προσπάθεια και εδώ μιας και δεν εντόπησα κάποιο forum με λογιστικό περιεχόμενο ή με forum του τομέα μου. Επίσης τα forums και τα θέματα τα οποία εντόπισα μέσω του γούγλη σχετικά με την ερώτηση μου δεν είναι καθόλου κατατοπιστικά.

Η ερώτηση μου είναι: Ποια η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω ώστε να είμαι ένας νόμιμος πολίτης, όπου θα αμείβομαι απο τους παίκτες του Video Game (software) και θα πληρώνω τους φόρους που μου αναλογούν ?

Δημοσ.

Εναρξη επαγγελματος, ΟΑΕΕ, επιμελητηρια κτλ  Και κακως δεν σε πληροφορησε ο λογιστης για αυτα καθως ειναι απλα και κλασσικα εαν θες να εισαι νομιμος. Αλλο το εαν και το τι σε συμφερει καθως ολα αυτα εχουν και ενα μινιμουμ ετησιο κοστος κερδιζεις δε κερδιζεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, 29gk είπε