EverythingYouBelieve Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, bad_freddy είπε Καλημέρα, βλέπω axiom verge στα 9 ευρώ, για πείτε καμιά γνώμη όσοι το παίξατε, αξίζει? Μην το σκέφτεσαι αν σου αρέσουν τα metroidvania παιχνίδια, είναι ένα από τα καλύτερα του είδους. Ακόμα μου φαίνεται απίστευτο ότι το έφτιαξε ένας τύπος μόνος του. Βέβαια του πήρε 4 χρόνια να το φτιάξει μα όπως λέει και ένα άρθρο "We’re talking about a game with over 40 weapons and tools, over 60 upgrades, about 70 creatures, and about 700 rooms". Και είναι πολύ περισσότερα από απλά μεγάλα νούμερα. 1 ώρα πριν, RedAlert539 είπε Το μόνο θετικό που βλέπω είναι ότι έχουμε επιστροφή main τίτλου FF σε κονσόλα της Nintendo (έστω και σε αυτή τη μορφή) μετά από 25 περίπου χρόνια. Μην ξεχνάς και το Final Fantasy Crystal Chronicles που είχε βγει στο Gamecube το 2003, αξιόλογο παιχνίδι στην εποχή του. Επίσης πιο μετά, σε όχι main-line, είχαν βγει κάποια sequel του στο Wii και μερικά άλλα FF σε DS και 3DS. Σίγουρα θετική η κυκλοφορία του FFXV και μαζί με την επιτυχία του Octopath Traveler δείχνει μια αλλαγή από μεριάς Square Enix. 1
Prospector8 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Θα έρθει Civilization στο Switch!!!!!!!!! https://civilization.com/news/entries/civilization-vi-nintendo-switch-console-november-16-2018/ 5
mansa2k Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Μια ενδιαφέρουσα έρευνα από την NPD στην Αμερική επιβεβαιώνει όσα αναφέρθηκαν παλιότερα: NPD: As of the end of Q1 (March 2018?), ~70% of US Switch owners also owned a PS4 and/or XB1 Discussion in 'Video Games' According to NPD's Games Acquisition Monitor, at the end of Q1 ballpark of 70% of people in the U.S. that owned a Switch also owned a PS4 and/or an Xbox One. Cross ownership across all 3 consoles is pretty high compared to prior gens. Each system is differentiated enough that a big chunk of people that are into console gaming own multiple systems. Now arguing primary vs secondary doesnt make any sense. Each box does its own thing and each does it well. 1 1
Moderators Malthador Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 49 minutes ago, mansa2k said: Μια ενδιαφέρουσα έρευνα από την NPD στην Αμερική επιβεβαιώνει όσα αναφέρθηκαν παλιότερα: NPD: As of the end of Q1 (March 2018?), ~70% of US Switch owners also owned a PS4 and/or XB1 Discussion in 'Video Games' According to NPD's Games Acquisition Monitor, at the end of Q1 ballpark of 70% of people in the U.S. that owned a Switch also owned a PS4 and/or an Xbox One. Cross ownership across all 3 consoles is pretty high compared to prior gens. Each system is differentiated enough that a big chunk of people that are into console gaming own multiple systems. Now arguing primary vs secondary doesnt make any sense. Each box does its own thing and each does it well. Πολύ ενδιαφέρον. Είμαστε στη δύση της γενιάς για τα twins, εκεί έξω υπάρχουν μόλις 150m κονσόλες και τα gaming σπίτια είναι το πολύ 120m. Είναι σαφέστατο ότι η αγορά έχει συρρικνωθεί σε πολύ μικρά επίπεδα, τα νούμερα της προηγούμενης γενιάς δεν πιάνονται σε κανένα παράλληλο σύμπαν, ενώ έχουν πέσει εντελώς έξω στις προβλέψεις τους, όσοι φαντασιώνονταν 1 δις συστήματα στην αρχή της τρέχουσας γενιάς.
Mitroglou7 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 22 λεπτά πριν, Malthador είπε Πολύ ενδιαφέρον. Είμαστε στη δύση της γενιάς για τα twins, εκεί έξω υπάρχουν μόλις 150m κονσόλες και τα gaming σπίτια είναι το πολύ 120m. Είναι σαφέστατο ότι η αγορά έχει συρρικνωθεί σε πολύ μικρά επίπεδα, τα νούμερα της προηγούμενης γενιάς δεν πιάνονται σε κανένα παράλληλο σύμπαν, ενώ έχουν πέσει εντελώς έξω στις προβλέψεις τους, όσοι φαντασιώνονταν 1 δις συστήματα στην αρχή της τρέχουσας γενιάς. Ναι γιατί και οι 3 είναι πραγματικά 3 λαλούν και 3 χορεύουν. Αδυνατούν να αναγνωρίσουν τις ανάγκες της αγοράς, να τις αντιγράψουν και να τις εξελίξουν. Η μεν Nintendo αφού καινοτόμησε με το Wii πήγε στη πεπατημένη και στο διάδοχο του 3DS. Οι άλλοι 2 απλά αυξάνουν teraflops. Δεν υπάρχει κάποια καινοτομία καν στη τωρινή γενιά. Όπως στάσιμα είναι τα Pc που θαρρείς τερμάτισαν στο Crysis έτσι στάσιμες είναι και οι κονσόλες που όσο και αν λάτρεψα το PS4 άλλο τόσο αναγνωρίζω ότι δεν είναι κάτι διαφορετικό από PS3.5 και δε κατάφερε ούτε αυτό ούτε το Xbox να παίξουν σοβαρά με το VR. Και πολύ φοβάμαι ότι και το PS5 θα είναι PS3.7
Bourdoulas Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 15 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε Ναι γιατί και οι 3 είναι πραγματικά 3 λαλούν και 3 χορεύουν. Αδυνατούν να αναγνωρίσουν τις ανάγκες της αγοράς, να τις αντιγράψουν και να τις εξελίξουν. Η μεν Nintendo αφού καινοτόμησε με το Wii πήγε στη πεπατημένη και στο διάδοχο του 3DS. Οι άλλοι 2 απλά αυξάνουν teraflops. Δεν υπάρχει κάποια καινοτομία καν στη τωρινή γενιά. Όπως στάσιμα είναι τα Pc που θαρρείς τερμάτισαν στο Crysis έτσι στάσιμες είναι και οι κονσόλες που όσο και αν λάτρεψα το PS4 άλλο τόσο αναγνωρίζω ότι δεν είναι κάτι διαφορετικό από PS3.5 και δε κατάφερε ούτε αυτό ούτε το Xbox να παίξουν σοβαρά με το VR. Και πολύ φοβάμαι ότι και το PS5 θα είναι PS3.7 To Switch είναι η πεπατημένη; Είχες ξαναδεί σύστημα παρόμοιο με το Switch στο παρελθόν; Είχες δει προσπάθεια ενοποίησης του φορητού και σταθερού gaming; Είσαι λάθος. Η Nintendo είναι η μόνη που απέχει από την πεπατημένη πάρα τα πολλά στραβά και ανάποδα της. 6
Mitroglou7 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Bourdoulas είπε To Switch είναι η πεπατημένη; Είχες ξαναδεί σύστημα παρόμοιο με το Switch στο παρελθόν; Είχες δει προσπάθεια ενοποίησης του φορητού και σταθερού gaming; Είσαι λάθος. Η Nintendo είναι η μόνη που απέχει από την πεπατημένη πάρα τα πολλά στραβά και ανάποδα της. Δηλαδή, η αγορά αυτό που έδειξε στο παρελθόν είναι ότι αυτό που της έλειπε ήταν η δυνατότητα σύνδεσης του 3DS με την τηλεόραση? Το switch απ'τη στιγμή που δε μπορεί καν να ανταγωνιστεί σε κανένα επίπεδο τα twins βολεύει να το θεωρούμε απλά μια φορητή κονσόλα. Στο κομμάτι του porteable είναι μια σχετικά δυνατή κονσόλα και στο κομμάτι του σταθερού gaming που αναφέρεις είναι μια αδύναμη κονσόλα. Σε κάθε περίπτωση δε βλέπω τη καινοτομία που πήγε το gaming ένα βήμα παραπέρα. Όπως γράφουν και οι έρευνες που αναφέρουν παιδιά αποτελεί 2η κονσόλα. Το ότι η Nintendo σε κάθε σταυροδρόμι έχει να διαλέξει ανάμεσα σε 2 δρόμους το σωστό και το λάθος και διαλέγει τον 3ο τον πιο ηλίθιο αποτελεί άλλη κουβέντα. Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2018 από Mitroglou7
Moderators Malthador Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 28 minutes ago, Mitroglou7 said: Δηλαδή, η αγορά αυτό που έδειξε στο παρελθόν είναι ότι αυτό που της έλειπε ήταν η δυνατότητα σύνδεσης του 3DS με την τηλεόραση? Ναι, για την ώρα αυτό δείχνει η αγορά. Από τη στιγμή που το NSw πουλάει PS2 νούμερα σημαίνει ότι το αγοράζουν γιατί καλύπτει κάποια ανάγκη τους, ειδικά δε όταν οι περισσότεροι owners έχουν ήδη κονσολα. 28 minutes ago, Mitroglou7 said: Στο κομμάτι του porteable είναι μια σχετικά δυνατή κονσόλα Όχι, στο κομμάτι του portable είναι η πιο δυνατή κονσόλα που υπάρχει εκεί έξω. Εκτός κι αν θες να μου δείξεις κάποιο άλλο τρόπο να παίξω Wolfenstein 2 σε φορητό σύστημα, be my guest. 57 minutes ago, Mitroglou7 said: Ναι γιατί και οι 3 είναι πραγματικά 3 λαλούν και 3 χορεύουν. Αδυνατούν να αναγνωρίσουν τις ανάγκες της αγοράς, να τις αντιγράψουν και να τις εξελίξουν. Τους έχουν προλάβει οι εξελίξεις. Το μέλλον είναι στο streaming και στις υπηρεσίες, κάτι που μόνο η MS δείχνει να μισοαντιλαμβάνεται για την ώρα, αλλά κι αυτή το καθυστερεί πολύ. Η Sony έχει σκάσει ένα απιθανικομμύριο για το Gaikai και το έχει και κάθεται. 57 minutes ago, Mitroglou7 said: Η μεν Nintendo αφού καινοτόμησε με το Wii πήγε στη πεπατημένη και στο διάδοχο του 3DS. Το έχω ξαναπεί, το μεγαλύτερο λάθος της Ν ήταν που έκανε ditch τα motion controls στο Wii U. Τώρα θα μιλούσαμε με άλλους όρους. Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου 2018 από Malthador
Mitroglou7 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, Malthador είπε Ναι, για την ώρα αυτό δείχνει η αγορά. Από τη στιγμή που το NSw πουλάει PS2 νούμερα σημαίνει ότι το αγοράζουν γιατί καλύπτει κάποια ανάγκη τους, ειδικά δε όταν οι περισσότεροι owners έχουν ήδη κονσολα. Όχι, στο κομμάτι του portable είναι η πιο δυνατή κονσόλα που υπάρχει εκεί έξω. Εκτός κι αν θες να μου δείξεις κάποιο άλλο τρόπο να παίξω Wolfenstein 2 σε φορητό σύστημα, be my guest. Για αυτό με τα ps2 νούμερα δε ξέρω τι να απαντήσω. Όπως δε θα ήξερα να απαντήσω αν πουλούσε λιγότερα ή περισσότερα. Δυστυχώς ζούμε σε μια εποχή μάρκετινγκ που αδυνατώ να παρακολουθήσω και οι πωλήσεις πλέον για μένα δε σχετίζονται με το τι προσφέρει αλλά με το τί παρουσιάζει ότι προσφέρει. Νομίζω θα συμφωνήσεις και εσύ αν αναλογιστείς ότι το πολυαγαπημένο Hollow Knight ανάθεμα και αν χτύπησε 300.000 στο switch. Στο κομμάτι του portable δεν πέτυχε και κάτι. Ανταγωνίζεται τον εαυτό της. Θα ήταν λίγο δύσκολο να βγουν 2οι χωρίς ανταγωνισμό. Αλλά ναι οκ αν το θέτεις έτσι μπράβο τους που τρέξαν μόνοι τους και κατάφεραν σχεδόν να τερματίσουν.
mansa2k Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Malthador είπε Πολύ ενδιαφέρον. Είμαστε στη δύση της γενιάς για τα twins, εκεί έξω υπάρχουν μόλις 150m κονσόλες και τα gaming σπίτια είναι το πολύ 120m. Είναι σαφέστατο ότι η αγορά έχει συρρικνωθεί σε πολύ μικρά επίπεδα, τα νούμερα της προηγούμενης γενιάς δεν πιάνονται σε κανένα παράλληλο σύμπαν, ενώ έχουν πέσει εντελώς έξω στις προβλέψεις τους, όσοι φαντασιώνονταν 1 δις συστήματα στην αρχή της τρέχουσας γενιάς. Πολύ πριν κυκλοφορήσει η τρέχουσα γενιά πίστευα πως η αγορά θα συρρικνωθεί αρκετά. Αρχικά θεωρούσα πως το επόμενο φορητό της Ν (δηλαδή αυτό που κατέληξε ως 3DS) δεν θα πετύχει ποτέ τα νούμερα του DS αλλά θα κυμανθεί περίπου στα νούμερα του GBA λόγω των smartdevices. Τελικά απέχει κάπως η πρόβλεψη αυτή και κατά κύριο λόγο φταίνε η λανθασμένη τιμή εκκίνησης του συστήματος, η αδράνεια της Ν που πίστευε πως είχε πιάσει τον ταύρο από τα κέρατα και θα μοσχοπουλούσε πάλι Nintedogs αλλά και το κάκιστο αρχικό πρόγραμμα κυκλοφοριών. Αυτό που με ενόχλησε περισσότερο απ'όλα ήταν ο σχεδιασμός του συστήματος: Η υλοποίηση του 3D χωρίς γυαλιά που δεν πρόσθετε τίποτα στο gameplay και οδήγησε σε περαιτέρω περιορισμούς. Συγκεκριμένα σε ανισομεγέθεις οθόνες που κατέληξε η κάτω οθόνη αφής να χρησιμοποιείται περισσότερο ως βοηθητική οθόνη παρά ως κύρια λόγω των μικρότερων διαστάσεων της σε αντίθεση με το DS. Όσο αφορά τα οικιακά συστήματα, που εκεί είναι το ζουμί, έπεσα τελείως εκτός αφού κατάφεραν ήδη πολλά περισσότερα νούμερα πωλήσεων εν σχέση με ότι περίμενα. Η διαφορά όμως είναι πως ακόμα και έτσι υπάρχει μια κατάπτωση δυναμικής συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά και αυτό δεν οφείλεται μόνο στο υψηλό ποσοστό πολλαπλών συστημάτων ανά νοικοκυριό αλλά και στο σύνολο των συστημάτων τα οποία διπλασιάστηκαν. Ενώ στην προηγούμενη υπήρξαν τρία συστήματα (Wii, PS3, XB360) στην τωρινή και σε μικρότερο αντίστοιχα χρονικό διάστημα έχουν προκύψει έξι (PS4, PS4 PRO, XB1, XB1 X, Wii U, NSW). Με λίγα λόγια καμία από τις τρεις εταιρίες δεν έχει καταφέρει άνοιγμα της αγοράς, απλά προσπαθούν να βγάλουν περισσότερα από το ίδιο (και όπως φαίνεται πιο περιορισμένο) κομμάτι. Η Ν προσπαθεί να το πετύχει αρχικά μέσω LABO αλλά με βάση τα νούμερα δεν έχουν καταφέρει τίποτα το ιδιαίτερο. Παράλληλα προσπαθεί να μέσω της αύξησης της αναγνωρισιμότητας και δημοτικότητας να ενισχύσει την δυναμική του NSW αλλά ούτε αυτό έχει καταφέρει. Αρχικά το πράττει μέσω των apps, ήδη ο Miyamoto παραδέχτηκε πως το Super Mario Run ήταν αποτυχία ενώ το Animal Crossing κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα. Το FE Heroes είχε καλύτερη πορεία και περιμένω να δούμε πως αυτό θα μεταφραστεί σε νούμερα πωλήσεων για τον επερχόμενο τίτλο του NSW εφόσον φυσικά είναι αξιόλογος. Με το Pokemon Go η Ν είχε μια τεράστια ευκαιρία να αποκτήσει πρόσβαση σε δεκάδες εκατομμύρια χρήστες αλλά την έχασε (άλλη μια παταγωδώς αποτυχία τους) όταν δεν μερίμνησαν να προσθέσουν τον Nintendo Account. Τώρα μένει να δούμε τι θα καταφέρουν με το ΜΚart app. Επιπλέον παρέχουν δικαιώματα σε τρίτες εταιρίες για εκμετάλλευση των σημάτων τους (μπλουζάκια, δημητριακά, παπούτσια, κτλ).Τα τουρνουά βοηθούν στην διατήρηση της δυναμικής. Αυτήν την περίοδο λαμβάνουν στην Ιαπωνία τουρνουά για το Splatoon 2 στο οποίο παρεμπιπτόντως υπάρχει και μεγάλη συμμετοχή από γυναικείο κοινό. Μελλοντικά θα το πράξουν μέσα από την ταινία Super Mario και τα Theme Parks. Ουσιαστικά η Ν έχει διευρύνει το μοντέλο του Blue Ocean και το έχει μεταφέρει εκτός συστήματος υπό ένα κοινό οικοσύστημα. Ασχέτως όλων αυτών ξέρετε ότι δεν μπορώ να μην αναφέρω πως η Ν χρειάζεται περισσότερα στούντιο σε Δύση και Ανατολή. Φέτος αδυνατώ να πιστέψω πως θα μπορέσουν να πετύχουν τους στόχους τους, αντίθετα θα είναι τυχεροί αν κυμανθούν στα νούμερα του περσινού οικονομικού έτους. Πέρυσι κυκλοφόρησαν τέσσερις τίτλοι υψηλής δυναμικής, φέτος δεν έχει κυκλοφορήσει ούτε ένας ακόμα με το Smash να αναμένεται τέλος του έτους. Η συνδρομητική υπηρεσία (που κακώς επέλεξαν να ενεργοποιηθεί κοντά στην περίοδο των εορτών που δεν προλαβαίνουν να διορθώσουν τα κακώς κείμενα που "μπορεί" να προκύψουν) ίσως να οδηγήσει σε αρνητικό κλίμα. Περισσότερα όμως την επόμενη εβδομάδα πάνω σε αυτό με το Nintendo Direct.
chek2fire Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δεν ξέρω τι λέτε αλλά εγώ εξακολουθώ να παίζω με τις ώρες mario tennis. Αυτή η nintendo κάπως στο έχει στα casual, arcade, multiplayer games και σε κολάει άσχημα με ότι τίτλο βγάλει. Το zelda είναι ξεχωριστή κατηγορία μόνο του. 1
orck Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε Δηλαδή, η αγορά αυτό που έδειξε στο παρελθόν είναι ότι αυτό που της έλειπε ήταν η δυνατότητα σύνδεσης του 3DS με την τηλεόραση? Το switch απ'τη στιγμή που δε μπορεί καν να ανταγωνιστεί σε κανένα επίπεδο τα twins βολεύει να το θεωρούμε απλά μια φορητή κονσόλα. Στο κομμάτι του porteable είναι μια σχετικά δυνατή κονσόλα και στο κομμάτι του σταθερού gaming που αναφέρεις είναι μια αδύναμη κονσόλα. Σε κάθε περίπτωση δε βλέπω τη καινοτομία που πήγε το gaming ένα βήμα παραπέρα. Όπως γράφουν και οι έρευνες που αναφέρουν παιδιά αποτελεί 2η κονσόλα. Το ότι η Nintendo σε κάθε σταυροδρόμι έχει να διαλέξει ανάμεσα σε 2 δρόμους το σωστό και το λάθος και διαλέγει τον 3ο τον πιο ηλίθιο αποτελεί άλλη κουβέντα. Σχετικα δυνατη κονσολα, αδυναμη κονσολα, τριχες κατσαρες. Δεν εχει να κανει με την φορητοτητα η δυναμη της κονσολα. Οταν παιζεις Zelda, Mario, Splatoon, Mario Kart ειναι μια σουπερ τουμπανο, οταν παιζεις τις απειρες χαζομαρες indie της κακιας συμφορας ειναι μια αδυναμη κονσολα. Νομιζω οτι η ιδια η Ν θελει να ειναι δευτερη κονσολα, σε στυλ παρε το PS4 η το XBox σου, παιξει οτι κανεις κεφι εκει, παρε και το δικο μας για δευτερο οταν εχεις μπουχτησει απο το πρωτο. Νομιζω οτι το πετυχανε διανα αυτο που θελαν σε αυτο το σημειο. 1 ώρα πριν, mansa2k είπε Πολύ πριν κυκλοφορήσει η τρέχουσα γενιά πίστευα πως η αγορά θα συρρικνωθεί αρκετά. Αρχικά θεωρούσα πως το επόμενο φορητό της Ν (δηλαδή αυτό που κατέληξε ως 3DS) δεν θα πετύχει ποτέ τα νούμερα του DS αλλά θα κυμανθεί περίπου στα νούμερα του GBA λόγω των smartdevices. Τελικά απέχει κάπως η πρόβλεψη αυτή και κατά κύριο λόγο φταίνε η λανθασμένη τιμή εκκίνησης του συστήματος, η αδράνεια της Ν που πίστευε πως είχε πιάσει τον ταύρο από τα κέρατα και θα μοσχοπουλούσε πάλι Nintedogs αλλά και το κάκιστο αρχικό πρόγραμμα κυκλοφοριών. Αυτό που με ενόχλησε περισσότερο απ'όλα ήταν ο σχεδιασμός του συστήματος: Η υλοποίηση του 3D χωρίς γυαλιά που δεν πρόσθετε τίποτα στο gameplay και οδήγησε σε περαιτέρω περιορισμούς. Συγκεκριμένα σε ανισομεγέθεις οθόνες που κατέληξε η κάτω οθόνη αφής να χρησιμοποιείται περισσότερο ως βοηθητική οθόνη παρά ως κύρια λόγω των μικρότερων διαστάσεων της σε αντίθεση με το DS. Όσο αφορά τα οικιακά συστήματα, που εκεί είναι το ζουμί, έπεσα τελείως εκτός αφού κατάφεραν ήδη πολλά περισσότερα νούμερα πωλήσεων εν σχέση με ότι περίμενα. Η διαφορά όμως είναι πως ακόμα και έτσι υπάρχει μια κατάπτωση δυναμικής συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά και αυτό δεν οφείλεται μόνο στο υψηλό ποσοστό πολλαπλών συστημάτων ανά νοικοκυριό αλλά και στο σύνολο των συστημάτων τα οποία διπλασιάστηκαν. Ενώ στην προηγούμενη υπήρξαν τρία συστήματα (Wii, PS3, XB360) στην τωρινή και σε μικρότερο αντίστοιχα χρονικό διάστημα έχουν προκύψει έξι (PS4, PS4 PRO, XB1, XB1 X, Wii U, NSW). Με λίγα λόγια καμία από τις τρεις εταιρίες δεν έχει καταφέρει άνοιγμα της αγοράς, απλά προσπαθούν να βγάλουν περισσότερα από το ίδιο (και όπως φαίνεται πιο περιορισμένο) κομμάτι. Η Ν προσπαθεί να το πετύχει αρχικά μέσω LABO αλλά με βάση τα νούμερα δεν έχουν καταφέρει τίποτα το ιδιαίτερο. Παράλληλα προσπαθεί να μέσω της αύξησης της αναγνωρισιμότητας και δημοτικότητας να ενισχύσει την δυναμική του NSW αλλά ούτε αυτό έχει καταφέρει. Αρχικά το πράττει μέσω των apps, ήδη ο Miyamoto παραδέχτηκε πως το Super Mario Run ήταν αποτυχία ενώ το Animal Crossing κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα. Το FE Heroes είχε καλύτερη πορεία και περιμένω να δούμε πως αυτό θα μεταφραστεί σε νούμερα πωλήσεων για τον επερχόμενο τίτλο του NSW εφόσον φυσικά είναι αξιόλογος. Με το Pokemon Go η Ν είχε μια τεράστια ευκαιρία να αποκτήσει πρόσβαση σε δεκάδες εκατομμύρια χρήστες αλλά την έχασε (άλλη μια παταγωδώς αποτυχία τους) όταν δεν μερίμνησαν να προσθέσουν τον Nintendo Account. Τώρα μένει να δούμε τι θα καταφέρουν με το ΜΚart app. Επιπλέον παρέχουν δικαιώματα σε τρίτες εταιρίες για εκμετάλλευση των σημάτων τους (μπλουζάκια, δημητριακά, παπούτσια, κτλ).Τα τουρνουά βοηθούν στην διατήρηση της δυναμικής. Αυτήν την περίοδο λαμβάνουν στην Ιαπωνία τουρνουά για το Splatoon 2 στο οποίο παρεμπιπτόντως υπάρχει και μεγάλη συμμετοχή από γυναικείο κοινό. Μελλοντικά θα το πράξουν μέσα από την ταινία Super Mario και τα Theme Parks. Ουσιαστικά η Ν έχει διευρύνει το μοντέλο του Blue Ocean και το έχει μεταφέρει εκτός συστήματος υπό ένα κοινό οικοσύστημα. Ασχέτως όλων αυτών ξέρετε ότι δεν μπορώ να μην αναφέρω πως η Ν χρειάζεται περισσότερα στούντιο σε Δύση και Ανατολή. Φέτος αδυνατώ να πιστέψω πως θα μπορέσουν να πετύχουν τους στόχους τους, αντίθετα θα είναι τυχεροί αν κυμανθούν στα νούμερα του περσινού οικονομικού έτους. Πέρυσι κυκλοφόρησαν τέσσερις τίτλοι υψηλής δυναμικής, φέτος δεν έχει κυκλοφορήσει ούτε ένας ακόμα με το Smash να αναμένεται τέλος του έτους. Η συνδρομητική υπηρεσία (που κακώς επέλεξαν να ενεργοποιηθεί κοντά στην περίοδο των εορτών που δεν προλαβαίνουν να διορθώσουν τα κακώς κείμενα που "μπορεί" να προκύψουν) ίσως να οδηγήσει σε αρνητικό κλίμα. Περισσότερα όμως την επόμενη εβδομάδα πάνω σε αυτό με το Nintendo Direct. Αυτη ειναι πρωτογενης αναλυση δικια σου η μεταφραση απο καπου αλλου; Εχω μια ερωτηση εαν ειναι δικια σου, σχετικα με το Pokemon Go, οτι ο κοσμος καποια στιγμη βαρεθηκε να γυρναει σαν ζομπυ στους δρομους αυτο ωφειλεται στην ελλειψη Nintendo Account; Πως αυτο θα αλλαζε την κατασταση;
Bourdoulas Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 4 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε Δηλαδή, η αγορά αυτό που έδειξε στο παρελθόν είναι ότι αυτό που της έλειπε ήταν η δυνατότητα σύνδεσης του 3DS με την τηλεόραση? Το switch απ'τη στιγμή που δε μπορεί καν να ανταγωνιστεί σε κανένα επίπεδο τα twins βολεύει να το θεωρούμε απλά μια φορητή κονσόλα. Στο κομμάτι του porteable είναι μια σχετικά δυνατή κονσόλα και στο κομμάτι του σταθερού gaming που αναφέρεις είναι μια αδύναμη κονσόλα. Σε κάθε περίπτωση δε βλέπω τη καινοτομία που πήγε το gaming ένα βήμα παραπέρα. Όπως γράφουν και οι έρευνες που αναφέρουν παιδιά αποτελεί 2η κονσόλα. Το ότι η Nintendo σε κάθε σταυροδρόμι έχει να διαλέξει ανάμεσα σε 2 δρόμους το σωστό και το λάθος και διαλέγει τον 3ο τον πιο ηλίθιο αποτελεί άλλη κουβέντα. Το αν χρησιμοποιεί την πεπατημένη ή όχι δεν έχει να κάνει με το αν μπορεί να ανταγωνιστεί τα twins. Είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Επίσης θες καινοτομία ή απλά να ανταγωνιστεί τους άλλους; Πολλές φορές τα δύο δεν συνάδουν. Η αγορά είχε ανάγκη ένα dedicated gaming μηχάνημα να μπορεί να συνδέεται και στην τηλεόραση. Να παίζεις στον δρόμο ή όπου τέλος πάντων και όταν σε καπνίσει να συνδέσεις το μηχάνημα στην τηλεόραση και να συνεχίσεις ακριβώς από το ίδιο σημείο που το άφησες.
mansa2k Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, orck είπε Αυτη ειναι πρωτογενης αναλυση δικια σου η μεταφραση απο καπου αλλου; Εχω μια ερωτηση εαν ειναι δικια σου, σχετικα με το Pokemon Go, οτι ο κοσμος καποια στιγμη βαρεθηκε να γυρναει σαν ζομπυ στους δρομους αυτο ωφειλεται στην ελλειψη Nintendo Account; Πως αυτο θα αλλαζε την κατασταση; Τι σχέση έχει αυτό που αναφέρεις με όσα γράφω; Αναφέρομαι σε ένα διευρυμένο μοντέλο αύξησης της αναγνωρισιμότητας και δημοτικότητας που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και τα apps όπως το Pokemon Go. Δυστυχώς όμως ενώ είχε μια τεράστια ευκαιρία να αποκτήσει πρόσβαση στα δεκάδες εκατομμύρια χρήστες του Pokemon Go την έχασε γιατί δεν μερίμνησαν να προσθέσουν τον Nintendo Account. Ακόμα και τα δικά σου δεδομένα όπως "ο κοσμος καποια στιγμη βαρεθηκε να γυρναει σαν ζομπυ στους δρομους" και "Πως αυτο θα αλλαζε την κατασταση;" να σε ενημερώσω πως είναι παντελώς λανθασμένα: Pokémon Go active player count highest since 2016 summer launch Trading update boosts Pokemon GO daily revenue to $2.5 million, up 39%
Moderators Malthador Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 hours ago, Mitroglou7 said: Για αυτό με τα ps2 νούμερα δε ξέρω τι να απαντήσω. Όπως δε θα ήξερα να απαντήσω αν πουλούσε λιγότερα ή περισσότερα. Δυστυχώς ζούμε σε μια εποχή μάρκετινγκ που αδυνατώ να παρακολουθήσω και οι πωλήσεις πλέον για μένα δε σχετίζονται με το τι προσφέρει αλλά με το τί παρουσιάζει ότι προσφέρει. Νομίζω θα συμφωνήσεις και εσύ αν αναλογιστείς ότι το πολυαγαπημένο Hollow Knight ανάθεμα και αν χτύπησε 300.000 στο switch. Δεν σε καταλαβαίνω. Την μία λες "αυτό χρειαζόταν η αγορά;" και την άλλη λες "δεν ξέρω τι να απαντήσω". Οι πωλήσεις είναι αυτές που μας δείχνουν το τι χρειάζεται η αγορά, δεν υπάρχει πιο ασφαλές συμπέρασμα από αυτές. Δεν κατανοώ τι εννοείς όταν λες "τι παρουσιάζει ότι προσφέρει", καθώς δεν νομίζω ότι παρουσιάζει κάτι περισσότερο από αυτά που προσφέρει. Δεν σου είπε κανείς ότι θα παίζει Netflix ή ότι θα βαζει 4Κ γραφικα (οπως πχ λεει η Sony για το Pro χωρίς να τα καταφέρνει). Σου είπαν ότι θα παίζει Ν αποκλειστικά, indies και μερικά πετσοκομμένα multiplatforms. Οπότε; Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου 2018 από Malthador
Προτεινόμενες αναρτήσεις