Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 19,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 λεπτά πριν, Malthador είπε

Μάλλον εννοείς κάτι διαφορετικό από αυτό που διατυπώνεις, γιατί όσα games της Sony έχω παίξει στο PS3 και στο PS4 έχουν υποδειγματικό gameplay. GoW, Spider-man, U4 όλα είναι υποδειγματικά στο είδος τους.

Οχι εννοώ αυτό ακριβώς που λέω. Το υποδειγματικό gameplay για τα όρια τους είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα από το βάθος σε ένα παιχνίδι. Το εκάστοτε στυλ παιχνιδιού μπορεί να διαθέτει και κάποιο Χ βάθος ανάλογα το genre που ανήκει. Ας πάρουμε ως παράδειγμα το God of war που είναι το πιο magnum oppus που έχει να επιδείξει η sony studios. Είναι ένα παιχνίδι που προσπάθησαν να το επεκτείνουν και σε άλλους ορίζοντες μην δίνοντας όμως την πρέπουσα σημασία στο χτίσιμο ενός τέτοιου δημιουργήματος. Εχεις λοιπόν έναν αχταρμά από μικρά πεδία δράσης και μικρές αρένες που απαιτούν να έχεις και το κατάλληλο level προκειμένου να μπορούν να γίνουν activate επάνω στους εχθρούς τα skills που έχεις ήδη αγοράσει. Δεν υπάρχει πουθενά το στοιχείο της στρατηγικής ή του built ή ακόμα και της εξερεύνησης γιατί όλα εξαρτώνται από τους αριθμούς. Υπόψη ότι έχω πάρα πολλά να πω και θα πιάσει σελίδες αυτό το πράγμα. 

Εχω γράψει στο αντίστοιχο θέμα για να μην τρώω επιπλέον χώρο για εντελώς off topic θέματα όμως είμαι 100% on point σε αυτό που λέω. Τα παιχνίδια της nintendo είναι -πρώτα- παιχνίδια, με σωστές βάσεις και σωστά μελετημένα interwoven mechanics. Ακριβώς όπως τα παρομοίασα με τα αυτοκίνητα παραπάνω. Εκαστος στο είδος του όμως δεν είναι τα ίδια αυτοκίνητα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ε ναι τι να κλασει το god of war μπροστα στα παιχνιδια της Nintendo? Δεν εδωσες ομως και κανενα παραδειγμα με τι το συγκρινεις? Διαφορετικο genre μηπως?

Γτ μπορω να σου αραδειασω πολλα παιχνιδια που ειναι complex μεχρι αηδιας απο action rpg(bloodborne,nioh) σε jrpg(persona5) η οτι αλλο θελεις. Για πες μας με τι το συγκρινεις το GoW? Το οποιο το βρηκα κ εγω μετριο γτ δεν μου αρεσει αυτο το ειδος και τα αποφευγω τετοια παιχνιδια. Αλλα δεν το κραζω οπως εσυ

Εκτος αν αναφερεσαι σε skill-ceiling games, οπου εκει δε θα τελειωσει η μερα με το τι προσφερει το ps4 συγκριτικα με το switch

Επεξ/σία από najinblue3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
13 minutes ago, najinblue3 said:

Ε ναι τι να κλασει το god of war μπροστα στα παιχνιδια της Nintendo? Δεν εδωσες ομως και κανενα παραδειγμα με τι το συγκρινεις? Διαφορετικο genre μηπως?

Γτ μπορω να σου αραδειασω πολλα παιχνιδια που ειναι complex μεχρι αηδιας απο action rpg(bloodborne,nioh) σε jrpg(persona5) η οτι αλλο θελεις. Για πες μας με τι το συγκρινεις το GoW? Το οποιο το βρηκα κ εγω μετριο γτ δεν μου αρεσει αυτο το ειδος και τα αποφευγω τετοια παιχνιδια. Αλλα δεν το κραζω οπως εσυ

Εκτος αν αναφερεσαι σε skill-ceiling games, οπου εκει δε θα τελειωσει η μερα με το τι προσφερει το ps4 συγκριτικα με το switch

Δεν συμφωνώ μαζί του, αλλά μίλησε για games των Sony studios. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, najinblue3 είπε

Ε ναι τι να κλασει το god of war μπροστα στα παιχνιδια της Nintendo? Δεν εδωσες ομως και κανενα παραδειγμα με τι το συγκρινεις? Διαφορετικο genre μηπως?

Γτ μπορω να σου αραδειασω πολλα παιχνιδια που ειναι complex μεχρι αηδιας απο action rpg(bloodborne,nioh) σε jrpg(persona5) η οτι αλλο θελεις. Για πες μας με τι το συγκρινεις το GoW? Το οποιο το βρηκα κ εγω μετριο γτ δεν μου αρεσει αυτο το ειδος και τα αποφευγω τετοια παιχνιδια. Αλλα δεν το κραζω οπως εσυ

Με τον κίνδυνο να πάει πολύ off topic το θέμα ας κάνω μια προσπάθεια να εξηγήσω. Πρώτον ας ξεκαθαρίσουμε ότι τα παιχνίδια που ανέφερες δεν έχουν καμία σχέση με Sony studios. Μιλάω για first και second party. Οχι απλά exclusives του PS4. Κοινώς για Uncharted, God of war, Spiderman, Second son, days gone και λοιπά. Εξαιρούνται party games και simulations ή sports. 

Spoiler

Επειδή είναι πάρα πολλά που έχω βρει ως σοβαρά λάθη στο παιχνίδι και που όλα έχουν να κάνουν με το πόσο βάθος έχει (που δεν έχει) το παιχνίδι αυτό το βίντεο τα εξηγεί πολύ καλύτερα και σε λεπτομέρεια ακριβώς όπως τα σκεφτόμουν και εγώ καθώς έπαιζα. 

Δεν είναι το μοναδικό παιχνίδι που έχω στη μπούκα για το ότι εμφανέστατα πήγε να γίνει κάποια σωστή δουλειά αλλά κάπου στη μέση είτε βαρέθηκαν είτε έπεσε όλο το βάρος στην παρουσίαση και η ουσία έμεινε κενή. Η σωστότερη ατάκα από το παραπάνω βίντεο από όλες τις σωστές ατάκες είναι ότι "it's all over the place and its cumbersome in every aspect". Και δεν είναι κράξιμο, είναι κριτική και σκέψου ότι κριτικάρω μόνο παιχνίδια που μου άρεσαν. Αν το έκραζα πίστεψε με δεν θα με δεις να το κάνω πουθενά όπως δεν το κάνω για τα περισσότερα παιχνίδια που παίζω. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βάθος και πλάτος στο God of War...μάλιστα. Δηλαδή σαν γενικότερη "εμπειρία" έχεις παίξει 100άδες παιχνίδια που το ξεφτυλίζουν για παράδειγμα.

Προφανώς αναφέρεσαι φαντάζομαι στο κομμάτι του "gameplay"-battle system που δε νομίζω ότι κανένας έχει ισχυριστεί ποτέ ότι ήταν κάτι μοναδικό. Αυτό δεν αλλάζει όμως το ότι ήταν μοναδικό σαν "εμπειρία" γιατί πολύ απλά δεν ήταν το selling point του. Δεν ήταν Bayonetta, δεν ήταν soulsborne.

Ούτε το Witcher ούτε το Botw είχαν κανένα σοβαρό σύστημα μάχης (ανώτερο τους το GoW για πλάκα κατ'εμέ) αλλά και πάλι αυτό δεν τα έκανε λιγότερο παιχνιδάρες από αυτό που είναι.

Στην τελική αν το πάμε και τελείως κυνικά στο sony vs nintendo (έχω και switch και ps4) στη μεν περισσότερο βλέπεις παρά παίζεις και στη δε χοροπηδάς άσκοπα σε κεφάλια εχθρών. Διάλεξε και πάρε τι έχει πιο πολύ "βάθος".

Επεξ/σία από Mitroglou7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Βάθος και πλάτος στο God of War...μάλιστα. Δηλαδή σαν γενικότερη "εμπειρία" έχεις παίξει 100άδες παιχνίδια που το ξεφτυλίζουν για παράδειγμα.

Προφανώς αναφέρεσαι φαντάζομαι στο κομμάτι του "gameplay"-battle system που δε νομίζω ότι κανένας έχει ισχυριστεί ποτέ ότι ήταν κάτι μοναδικό. Αυτό δεν αλλάζει όμως το ότι ήταν μοναδικό σαν "εμπειρία" γιατί πολύ απλά δεν ήταν το selling point του. Δεν ήταν Bayonetta, δεν ήταν soulsborne.

Ούτε το Witcher ούτε το Botw είχαν κανένα σοβαρό σύστημα μάχης (ανώτερο τους το GoW για πλάκα κατ'εμέ) αλλά και πάλι αυτό δεν τα έκανε λιγότερο παιχνιδάρες από αυτό που είναι.

Στην τελική αν το πάμε και τελείως κυνικά στο sony vs nintendo (έχω και switch και ps4) στη μεν περισσότερο βλέπεις παρά παίζεις και στη δε χοροπηδάς άσκοπα σε κεφάλια εχθρών. Διάλεξε και πάρε τι έχει πιο πολύ "βάθος".

To botw μια χαρά ψαγμενο σύστημα μάχης έχει αν δε θες να κάνεις τη ζωή σου δύσκολη, αλλιώς πας σαν τσολιάς και πεθαίνεις ξανά και ξανά μέχρι που στο τέλος οκ θα σου κάτσει, το Witcher οκ είναι κάτω του μετρίου

Το gow είναι αδιάφορο για το είδος που ανήκει στο οποίο υπάρχουν τα devil may cry και Bayonetta, το gow είναι σε slow motion

Τα άλλα ως rpg έχουν άλλα στάνταρ, επίσης η μη ποικιλία εχθρών που έχει το gow το χαντακωνει στον τομέα της μάχης 

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, logistoulis είπε

To botw μια χαρά ψαγμενο σύστημα μάχης έχει αν δε θες να κάνεις τη ζωή σου δύσκολη, αλλιώς πας σαν τσολιάς και πεθαίνεις ξανά και ξανά μέχρι που στο τέλος οκ θα σου κάτσει, το Witcher οκ είναι κάτω του μετρίου

Το gow είναι αδιάφορο για το είδος που ανήκει στο οποίο υπάρχουν τα devil may cry και Bayonetta

Τα άλλα ως rpg έχουν άλλα στάνταρ

Μια χαρά ήταν το σύστημα μάχης του botw αλλά δεν ΄ήταν και το selling point του. Το βρήκα εξίσου satisfying με του GoW αν και άλλο στυλ. Σίγουρα δε το βρήκα 10 σκάλες πάνω από το GoW που αναφέρθηκε και σίγουρα δεν ήταν ο λόγος που ευχαριστήθηκα όσο ευχαριστήθηκα το botw.

Δεν ήταν το point μου να κάνω πάντως ένα GoW vs Botw

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Μια χαρά ήταν το σύστημα μάχης του botw αλλά δεν ΄ήταν και το selling point του. Το βρήκα εξίσου satisfying με του GoW αν και άλλο στυλ. Σίγουρα δε το βρήκα 10 σκάλες πάνω από το GoW που αναφέρθηκε και σίγουρα δεν ήταν ο λόγος που ευχαριστήθηκα όσο ευχαριστήθηκα το botw.

Δεν ήταν το point μου να κάνω πάντως ένα GoW vs Botw

Το καθένα πρέπει να το κρίνουμε για αυτό που είναι

Το botw για action rpg έχει ένα σύστημα μάχης το οποίο χρειάζεται κάποια σκέψη και στρατηγική, δεν είναι απλά stats όπως στις περισσότερες περιπτώσεις

Γενικά το παιχνίδι και λόγω της φυσικής του, των όπλων που σπάνε και της αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον δεν είναι "απλό" και δεν είναι και το κλασσικό σκηνικό των περισσότερων rpg που σημασία έχουν μόνο τα stats σου και λιγότερο άλλοι παράγοντες

Φυσικά και η μάχη του δεν είναι σχεδιασμένη να συγκρίνεται με ένα καθαρά action παιχνίδι όπως το God of war

Δεν είναι θέμα vs , απλά το Zelda για rpg είχε μια πολύ καλή μάχη που συνολικά με το υπόλοιπο παιχνίδι δεν με κούρασε, το gow με ψιλοκουρασε και έγινε κάπως μονότονο στο πιο βασικό σημείο που θα έπρεπε να λάμπει

Βασικά η μάχη στο gow είναι από τα λιγότερο αγαπημένα μου πράγματα, σε όλα τα υπόλοιπα το ευχαριστήθηκα πολύ περισσότερο εκτός από εκεί που θα έπρεπε να το ευχαριστηθω περισσότερο

Ενω παιχνίδια όπως το Bayonetta ας πούμε που ούτε τα γραφικά του gow έχει, ούτε τον όμορφο κόσμο και την εξερεύνηση , το λατρεύω μόνο και μόνο για τη μάχη του. Είναι πολύ καλό στο πιο βασικό πράγμα (και ίσως το μοναδικό πράγμα) που πρέπει να είναι καλό, στη μάχη

Στο gow είχαν κάποιες καλές ιδέες, αλλά δεν τις ανέπτυξαν περαιτέρω.. και επειδή ήθελαν να κάνουν παρά πολλά πράγματα σε ένα μόλις παιχνίδι άφησαν πίσω το κομμάτι της μάχης. Εκ του αποτελέσματος βέβαια εντυπωσίασαν και πούλησαν και μαγκιά τους, όμως πιστεύω ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο αν είχαν εστιάσει περισσότερο σε κάποια βασικά πράγματα και δεν προσπαθούσαν να κάνουν πολλά μαζί

 

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι όπως το λες. Το καθένα πρέπει να το κρίνουμε για αυτό που είναι. 

Το θέμα είναι ότι απ'ότι φαίνεται στο τι είναι το καθένα μάλλον υπάρχει διαφορά απόψεων.

Για μένα το Botw είναι ένα καθαρά action/adventure παιχνίδι χωρίς ίχνος rpg με εξαίρεση την αύξηση HP. Ούτε lvl up έχει, ούτε skill system, ούτε κανά story-telling της προκοπής. Συνεπώς το κρίνω ξεκάθαρα για αυτό το κομμάτι. Ναι μπορεί να είναι συνολικά κορυφή σαν action adventure αλλά δε ξεχωρίζει για το σύστημα μάχης του. Δε θεωρώ ότι φτάνει κάν αυτό του Assasin's Creed στο battle κομμάτι. Αυτό δε το μειώνει το παιχνίδι στα μάτια μου.

Το GoW το κρίνω πιο πολύ σαν ένα story-driven action παιχνίδι στυλ Uncharted που όντως μοιάζει σαν φιλοσοφία. Η γεύση που μου άφησε το story-telling και το όλο immersion ήταν τόσο καλή που δε με χάλασε τόσο το ότι το σύστημα μάχης ήταν πχ 8/10 αντί για 10/10. Δε μπορώ να το συγκρίνω με παιχνίδια της Platinum γιατί εκείνα γαμάνε στη μάχη αλλά το χάνουν αλλού. Το GoW το κρίνω σαν το The Last Of Us της συγκεκριμένης γενιάς με τα καλά του και τα στραβά του.

Όλοι θα θέλαμε τα παιχνίδια να είχαν σενάριο Square, story-telling NaughtDog, σύστημα μάχης από FromSoftware/PlatinumGames, μηχανή γραφικών της Sony και ποιότητα παραγωγής Nintendo. Το κακό είναι ότι τα πολύ καλά παιχνίδια συνήθως έχουν ένα από τα παραπάνω και τα αριστουργήματα το πολύ να έχουν δυο.

Επεξ/σία από Mitroglou7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Οχι εννοώ αυτό ακριβώς που λέω. Το υποδειγματικό gameplay για τα όρια τους είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα από το βάθος σε ένα παιχνίδι. Το εκάστοτε στυλ παιχνιδιού μπορεί να διαθέτει και κάποιο Χ βάθος ανάλογα το genre που ανήκει. Ας πάρουμε ως παράδειγμα το God of war που είναι το πιο magnum oppus που έχει να επιδείξει η sony studios. Είναι ένα παιχνίδι που προσπάθησαν να το επεκτείνουν και σε άλλους ορίζοντες μην δίνοντας όμως την πρέπουσα σημασία στο χτίσιμο ενός τέτοιου δημιουργήματος. Εχεις λοιπόν έναν αχταρμά από μικρά πεδία δράσης και μικρές αρένες που απαιτούν να έχεις και το κατάλληλο level προκειμένου να μπορούν να γίνουν activate επάνω στους εχθρούς τα skills που έχεις ήδη αγοράσει. Δεν υπάρχει πουθενά το στοιχείο της στρατηγικής ή του built ή ακόμα και της εξερεύνησης γιατί όλα εξαρτώνται από τους αριθμούς. Υπόψη ότι έχω πάρα πολλά να πω και θα πιάσει σελίδες αυτό το πράγμα. 

Εχω γράψει στο αντίστοιχο θέμα για να μην τρώω επιπλέον χώρο για εντελώς off topic θέματα όμως είμαι 100% on point σε αυτό που λέω. Τα παιχνίδια της nintendo είναι -πρώτα- παιχνίδια, με σωστές βάσεις και σωστά μελετημένα interwoven mechanics. Ακριβώς όπως τα παρομοίασα με τα αυτοκίνητα παραπάνω. Εκαστος στο είδος του όμως δεν είναι τα ίδια αυτοκίνητα.

Συμφωνώ 100 % σε αυτά Π λες για το gow . Το παιχνίδι ήταν ένα βήμα μπροστά και 2 πίσω σαν gameplay . Μικροί στενοί διάδρομοι , μηδέν αλληλεπίδραση με το περιβάλλον (ειδικά όταν έψαχνες με την βαρκούλα να παρκάρεις κ έπρεπε να πας σε έναν συγκεκριμένο διάδρομο 2 μέτρων ήταν πολύ εκνευριστικό ) συν ότι εκμηδενίσαν το πλατφορμιγκ . Επίσης οι γρίφοι από την αρχή έως το τέλος ίδιοι να χτυπάς μικροσκοπικές καμπάνες . Συν βάζω στην μάχη στα γραφικά και στο σετιγκ . Δεν συγκρίνονται τα εξσλουσιβ της νιντεντο με της σονυ παιδιά όσον αναφορά το gameplay 

Επεξ/σία από kolivas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...