Moderators Malthador Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Moderators Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 29 minutes ago, TasosPk said: Οταν δω τι θα κάνω θα ενημερωσω. τωρα εμαθα για το family pack,καλη φαση αλλα αντε τωρα να βρεις αλλους 7 😛 Εάν θέλετε χρησιμοποιήστε αυτό το νήμα για να κάνετε το κανόνισμα, θα σας λύσει απορίες και επίσης καλό είναι να έχουμε τις ομάδες μαζεμένες σε ένα νήμα. 2
TasosPk Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Δεν γνώριζα κάν την ύπαρξη αυτου του νήματος. Ποσταρα και εκει @Malthador Eυχαριστω 1
Moderators Malthador Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Moderators Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 8 hours ago, dekulinkgr said: Νεα υπηρεσια Game trials για τους NSO χρηστες, οπου για περιορισμενο χρονικο διαστημα θα μπορουμε να παιζουμε καποιο παιχνιδι.Κατι σαν demo δηλαδη αλλα θα ειναι ολο το παιχνιδι προσβασιμο. Μεχρι στιγμης μονο για ευρωπη(mario aces) και Ιαπωνια(captain toad) εχουν ανακοινωθει τα παιχνιδια.Αμερικη δεν εχουν πει ποιο παιχνιδι θα ειναι. Τα games διαφέρουν σε Ευρώπη και Ιαπωνία, οπότε κατά τα γνωστά, αλλάζουμε region και voila: Λογικά θα είναι στα γιαπωνέζικα το Toad, αλλά who cares. 2
non-serviam Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 1 λεπτό πριν, Malthador είπε Τα games διαφέρουν σε Ευρώπη και Ιαπωνία, οπότε κατά τα γνωστά, αλλάζουμε region και voila: Λογικά θα είναι στα γιαπωνέζικα το Toad, αλλά who cares. Βλέπω αλλαγή και δεξιού joycon: αξίζει κατά την γνώμη σου;
Moderators Malthador Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Moderators Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Just now, non-serviam said: Βλέπω αλλαγή και δεξιού joycon: αξίζει κατά την γνώμη σου; Δεν το έχω αλλάξει. Αυτοκόλλητα κουμπάκια έχω κολλήσει.
Grim Ripper Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 43 λεπτά πριν, Malthador είπε Τα games διαφέρουν σε Ευρώπη και Ιαπωνία, οπότε κατά τα γνωστά, αλλάζουμε region και voila: Λογικά θα είναι στα γιαπωνέζικα το Toad, αλλά who cares. Απλά με μια αλλαγή στο region μπαίνεις αυτόματα σε εκείνο το store; Ούτε να φτιάξεις νέο account; Δεν έχω switch αλλά κάποια στιγμή θα πάρω οπότε ρωτάω για να μάθω.
paularas Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 μολις τελείωσα και το white palace στο hollow knight. 101-102% ειμαι στο παιχνίδι. το περίμενα λίγο μεγαλύτερο το white palace αλλά πάλι. σκέφτομαι να αφήσω έτσι το παιχνίδι να μην το τερματίσω καθώς το ταξίδι έως εδώ ήταν που μέτρησε. πραγματικά στεναχωρέθηκα που δεν το έπιασα νωρίτερα τέτοιο διαμάντι. 1
SoFGR Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 9 ώρες πριν, ison είπε Θετικο αλλα ειναι μακρια ακομα απο xbox live/game pass + ps plus ...βεβαια αλλη τιμολογηση κιολας ... Να κανω ελαφρα Hijack το θεμα...αν εχει καποιος καμια θηκη που δεν χρησιμοποει ας στειλει ενα μνμ Επισης για "καλη θηκη" παμε satisfye? εγω εχω παρει gripcase + satisfye 2 φορες στο παρελθον, τωρα γλυκοιταω αυτη εδω αργει ακομα βεβαια ... για οποιον ενδιαφερεται, ανοιξανε και τα listing στον\ amazon για τον φονια του pro controller https://www.amazon.com/dp/B07T8JKVNT?th=1
Bourdoulas Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 3 ώρες πριν, Malthador είπε Τα games διαφέρουν σε Ευρώπη και Ιαπωνία, οπότε κατά τα γνωστά, αλλάζουμε region και voila: Λογικά θα είναι στα γιαπωνέζικα το Toad, αλλά who cares. Λατρεύω τα joycon σου! 1 1
Moderators Malthador Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Moderators Δημοσ. 1 Αυγούστου 2019 Το Troll and I έχει €3 στο αφρικάνικο eshop. Είναι οκ ή είναι τόσο χάλια ακόμα που ούτε για τόσα δεν αξίζει;
NickTG Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 11 hours ago, logistoulis said: πήγα και χθες και μου ξεκαθάρισαν ότι επειδή η Nintendo δεν κάνει doa, δεν κάνουν και αυτοί χωρίς το οκ από την αντιπροσωπεία μόνο αν πλήρωνα τη δική τους ασφάλεια θα μου άλλαζαν (μάλλον, δεν το έχω διαπιστώσει) άμεσα ώστε να φορτωθούν εκείνοι το ενδεχόμενο κόστος να τους μείνει μια μεταχείρα συσκευή , τώρα δεν πρόκειται να κάνουν κάτι τέτοιο, μόνο ο,τι πει το επίσημο service με λίγα λόγια όπως θα έλεγε κι ένας φίλος μας tough luck τελοσπάντων εγώ πήρα και τη cd media και τους ζήτησα πώς άσχετα με την επικοινωνία που έχουν αυτοί με το μαγαζί θα ήθελα κι εγώ να ξέρω τι γίνεται στο ενδιάμεσο γιατί και να γυρίσει πίσω ή μέχρι να γίνει αυτό δεν θα έχω άμεση ενημέρωση, φαντάζομαι δεν είμαι και το κέντρο του κόσμου και απόλυτα δεκτό.. το μόνο που δέχτηκε να κάνει ο τεχνικός είναι να με πάρει αν δε μπορεί να αναπαράγει το πρόβλημα, μου είπε ότι αν δε με πάρει σημαίνει πώς το βρήκαν και ο,τι είναι θα αλλαχτεί και επίσης υποσχέθηκε πιο ενταντικό έλεγχο από την προηγούμενη φορά, γιατί πού και πού μπορεί να δώσει σήμα για λίγα λεπτά το μόνο βέβαιο για εμένα πάντως είναι ότι δεν θα ξαναπάρω κάτι από αυτούς, όχι ότι θα είχε κάποια διαφορά αν το έπαιρνα από κάποιον ανταγωνιστή, αλλά θα δοκίμαζα και αλλού την τύχη μου αφού ξέρω ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν πρόκειται να κάνουν το κάτι παραπάνω όταν βλέπουν ότι ο πελάτης τους ταλαιπωρείται, είναι απλά ενδιάμεσοι και καλά κάνουν αφού έτσι έχουν επιλέξει να δουλέψουν και για να υπάρξει πιο σωστή εξυπηρέτηση και όχι απλά παράταση της εγγύησης πρέπει να πληρώσω εξτρά από την άλλη σου δένει και τα χέρια η αντιπροσωπεία το καταλαβαίνω, αλλά αν είναι έτσι μην έχεις τα προϊόντα τους στο μαγαζί σου πίεσέ τους κι εσύ με τον τρόπο σου για πιο γρήγορες διαδικασίες σε προφανή ζητήματα έστω, το θέμα είναι και τι σε ενδιαφέρει στην τελική το κέρδος του μεσάζοντα ή να μπορείς να εξυπηρετήσεις αποτελεσμάτικά τον κόσμο σου ή να βγάλεις μεγάλο κέρδος από τις ασφάλειες μιας και οι κονσόλες από όσο ξέρω έχουν μηδαμινό κέρδος και οι ασφάλειες είναι σχεδιασμένες ώστε να έχουν ένα καλό κέρδος και παρόλο που ξέρεις ότι δεν είμαι και πολύ υπέρ αγορών από εξωτερικό και προτιμώ να στηρίξω την ελληνική επιχείρηση ή έστω αυτή που δραστηριοποιείται εδώ, ώρες ώρες αναρωτιέμαι γιατί βασανίζομαι Επικοινώνησε με royal mail ή να το κάνουν αυτοί που στο έστειλαν; Εμένα ο δικός μου που ήταν ο αποστολέας αυτό έκανε και βρήκε που είναι το πακέτο Μου έδωσε αριθμό παραλαβής και το πήραμε γιατί ειδοποιητηριο δεν είχε αφήσει κάνεις πουθενά και σε 20 μέρες θα γυρνούσε πίσω Τραγικοί. Για κάτι που θα μπορούσε να λύσει εύκολα ο υπεύθυνος του τμήματος σε 10 λεπτά παιδεύεσαι τόσες μέρες.
logistoulis Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, NickTG είπε Τραγικοί. Για κάτι που θα μπορούσε να λύσει εύκολα ο υπεύθυνος του τμήματος σε 10 λεπτά παιδεύεσαι τόσες μέρες. μίλησα και με κάποιον υπεύθυνο, ένιωσα λίγο άσχημα είναι η αλήθεια που μπήκα σε μία συζήτηση χωρίς νόημα και στην οποία δεν υπήρχε κάποιο ουσιαστικό επιχειρήμα αλλά είπα να το δοκιμάσω και αυτό για να πω ότι το έκανα , αλλά γενικά νιώθω αμήχανα όταν αισθάνομαι ότι μιλάω σε τοίχο και η αγωγή μου δεν μου επιτρέπει συνήθως να εκφραστώ όπως αρμόζει στην περίσταση, ίσως αν το έκανα θα έβγαζα και άκρη (μάλλον θα έβγαζα τώρα που το σκέφτομαι) όταν γύρισε τη πρώτη φορά πίσω μου είπαν ότι τη δοκίμασαν και δούλεψε δεν πρόκειται βέβαια να το αμφισβητήσω αυτό μιας και δεν ήμουν παρών (και κακώς, την επόμενη φορά θα είμαι, άσχετα αν θα το παραλάβω γιατί δεν έχω καμία διάθεση να ξαναπάω εκεί) , αλλά όταν πήγε να τεθεί θέμα ότι μου την έδωσαν οκ και σταμάτησε να είναι οκ τις λίγες ώρες που επέστρεψε σπίτι μου προτίμησα να μην το συνεχίσω γιατί δεν θα είχαμε καλή κατάληξη εγώ ξέρω ότι τη πρώτη φορά που το πήγα αναγνώρισαν πρόβλημα, τη δεύτερη φορά επίσης (όπου ήμουν και παρών εκείνη τη φορά πίσω στο χώρο του service) , δηλαδή όταν εγώ είμαι εκεί γύρω υπάρχει πρόβλημα όταν λείπω φαίνεται να εξαφανίζεται.. οκ δέχομαι να μην γίνει doa, δεν μπορώ να κάνω και αλλιώς και θα φάω και την καθυστέρηση και την ταλαιπωρία και αύριο θα πληρώσω κανονικά την κάρτα μου για κάτι που δεν έχω, αλλά μην μου λες ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και με αφήνεις έτσι γιατί τρελαίνομαι στην ακραία περίπτωση που ξαναγυρίσει "χωρίς πρόβλημα" που δεν θέλω να το πιστεύω , θα το πάρω και θα πάω στη cd media να δούμε κι εκεί μαζί το πρόβλημα δεν μου μένει κάτι άλλο με τη συγκεκριμένη αλυσίδα γενικά έχω τελειώσει μόνο και μόνο επειδή δεν ανέχονται να επωμιστούν το επιχειρηματικό ρίσκο που κατά την άποψή μου τους αναλογεί (εκτός αν πλήρωνα επιπλέον χρήματα) και η εξυπηρέτηση πλην ενός μόνο υπαλλήλου (του δεύτερου τεχνικού που παρέλαβε τη δεύτερη φορά και εξέτασε αναλυτικά και με εμένα μαζί και περιέγραψε πιο αναλυτικά το πρόβλημα και έθεσε και ζήτημα αντικατάστασης ) ήταν απογοητευτική. ξέρω τι πάει να πει να εξυπηρετείς κόσμο και αισθάνομαι πότε ο άλλος όντως είναι πρόθυμος να βοηθήσει (έστω όσο μπορεί και αυτό το καταλαβαίνω καλύτερα από τους περισσότερους) και πότε απλά βρίσκεται εκεί και σου μιλάει για να σου μιλάει Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2019 από logistoulis
NickTG Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Θέλω να πιστεύω πως θα γυρίσει λειτουργικό αυτή τη φορά αφού έφτασε εκεί. Στη θέση σου πάντως μάλλον θα έκανα φασαρία μέχρι να μου δώσουν καινούριο εκείνη τη στιγμή αλλά εγώ είμαι κακός άνθρωπος.
logistoulis Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) ειλικρινά πάντως έχω απορία αν φταίει το usb του tablet ή το dock, αν σε είχα πιο κοντά θα σε είχα αγγαρέψει να διαπιστώσουμε τι παίζει το καλώδιο hdmi που μου άλλαξαν την πρώτη φορά πάντως πήγε να μου προκαλέσει εγκεφαλικό, αλλά επειδή ήθελα να το πιστέψω ενώ ήξερα κατά βάθος ότι είναι πίπα το πίστεψα για λίγο για αυτό και αρκέστηκα στο ότι "δουλεύει πλέον" και δεν επέμεινα να το δοκιμάσω ξανά τελοσπάντων, ας σκέφτομαι θετικά αλήθεια, κάποιο mhl λες να δουλεύει (αν και δεν έχω για usb 3) ή έστω κάποιος αντάπτορας γιατί γενικά μου φαίνεται ηλιθότητα αυτό το dock και όλο αυτό που πρέπει να κάνεις και να δεσμεύεις το φορτιστή του εκεί Επεξ/σία 2 Αυγούστου 2019 από logistoulis
Προτεινόμενες αναρτήσεις