Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

http://www.nintendolife.com/news/2019/04/ea_has_no_plans_to_release_star_wars_jedi_fallen_order_on_the_switch

Σε άλλα νέα: ο ήλιος θα βγει απο την ανατολή αύριο το πρωί και το νερό ειναι υγρό.

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένουν κάποιοι τύποι και το κάνουν αυτό.....

Επεξ/σία από RedAlert539
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ναι.

Δεν υπάρχει σύγκριση. 

Το ένα είναι δύσκολο, το άλλο είναι μαζοχιστικό. 

Δημοσ.

Ρωτάω γιατί το hollow knight ήταν εθιστικά δύσκολο και ενώ δεν ήθελα κάτι τέτοιο την στιγμή που βγήκε αλλά αισθητικά το είχα λατρέψει δεν μετάνιωσα ποτέ .

άμα είναι έτσι θα προσπεράσω. Όταν βγει physical ίσως. 

Δημοσ.

και όσο ήθελα να τα γράψω και εγω για το cuphead αλλά περίπου με καλύψανε τα άλλα παιδια. πραγματικα πανέμορφο, ΑΛΛΑ 1000 φόρες να βλέπετε speedruns απο τον tmr παρα να το παίζετε. έχω καθαρίσει την 1η περιοχή που είναι σαν εισαγωγική και κάθε boss / πίστα θέλει 5-10-20-50 tries για να την μάθετε απ εξω τους μηχανισμους και μετά να το βγάλετε. 

 

επίσης εχει 2 game modes αλλα στο "ευκολο" ουσιαστικα, εαν το βγάλετε δεν παίρνετε το contract απο το boss -> δεν προχωραει το παιχνιδι καθως ειναι σκοπος να πάρετε όλα τα contracts. για να καταλάβετε επίπεδο δυσκολίας, το hollow knight στα 10 είναι περίπου 4 με ίσως 5, το dead cells απο τα 2-3 cells και πάνω πάει στο 6-7 και αυτό ειναι περίπου στο 15 και ανεβαίνει. 

 

άσχημο δεν ειναι, εχει φοβερα controls, τρομερα γραφικά, ειναι ευχάριστο αλλά πρέπει να το παίζετε με πλάνο. δηλαδή, πηγαίνετε στο κάθε boss και λέτε "αυτο θα βγάλω σήμερα" και λιωνετε εκει μεχρι να μάθετε όλα τα mechanics και κόλπα του για να βγει. και όπως είπαν σε πολλα reviews, το πρόβλημα ειναι ότι στο τέλος απλα έχεις σκιστεί και δεν νιώθεις τόσο το rewarding  εκτός απο το ότι το έχετε τερματίσει. 

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Δεν συγκρίνεται με το Hollow Knight σε επίπεδο δυσκολίας. Το Hollow Knight έχει περισσότερο ντετερμινιστική δυσκολία, το Cuphead περισσότερο στοχαστική δυσκολία. Η δυσκολία του Hollow Knight μοιάζει με αυτή των Soulsborne games: όσο περισσότερο παίζεις, τόσο περισσότερο μαθαίνεις να παίζεις σωστά και δομημένα και τόσο πιο εύκολα προχωράς. Στο Cuphead και τέλεια να παίζεις, πάλι μπορεί να χάσεις γιατί βρέθηκες στο λάθος σημείο τη λάθος στιγμή και σου ήρθε μια τυχαία σταγόνα στο κεφάλι.

Ωστόσο βρίσκω εξαιρετική την αισθητική, μακάρι να δούμε κι άλλα games που να μοιάζουν σε cartoons των '20s

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

39 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν συγκρίνεται με το Hollow Knight σε επίπεδο δυσκολίας. Το Hollow Knight έχει περισσότερο ντετερμινιστική δυσκολία, το Cuphead περισσότερο στοχαστική δυσκολία. Η δυσκολία του Hollow Knight μοιάζει με αυτή των Soulsborne games: όσο περισσότερο παίζεις, τόσο περισσότερο μαθαίνεις να παίζεις σωστά και δομημένα και τόσο πιο εύκολα προχωράς. Στο Cuphead και τέλεια να παίζεις, πάλι μπορεί να χάσεις γιατί βρέθηκες στο λάθος σημείο τη λάθος στιγμή και σου ήρθε μια τυχαία σταγόνα στο κεφάλι.

Ωστόσο βρίσκω εξαιρετική την αισθητική, μακάρι να δούμε κι άλλα games που να μοιάζουν σε cartoons των '20s

μακαρι για το επομενο mario 2d η nintendo να κοιταξει προς cuphead μερια και να μας δωσει κατι σαν αυτο σε αισθητικη

 

large.jpg

Επεξ/σία από dekulinkgr
  • Like 3
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, dekulinkgr είπε

μακαρι για το επομενο mario 2d η nintendo να κοιταξει προς cuphead μερια και να μας δωσει κατι σαν αυτο σε αισθητικη

large.jpg

Νομίζω το είχα αναφέρει και παλιότερα, ο Miyamoto είχε μιλήσει για αυτό το στυλ και ότι το διερευνούν γενικά.

Κάποια στιγμή θα δούμε κάτι πάνω σε μια τέτοια αισθητική καθώς έχουν καιρό να ασχοληθούν με 2D Mario με πιο πρόσφατο το port του NSMBUD.

http://www.nintendolife.com/news/2017/10/miyamoto_on_bringing_back_the_loldr_style_of_mario_exploring_new_art_styles

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με βάση τους προλαλήσαντες να προσθέσω κάτι σχετικό είχε ειπωθεί και από τον Tezuka:

At one point of the discussion, Tezuka addresses the series’ future in which he states: “We will continue to make 3D and 2D Mario games, but I want to make one that even exceeds New Super Mario Bros.”

Famitsu then asks if there is a particular plan in mind. Tezuka only offered up the following: “I can’t say anything concrete yet, but you may see it within a few years.”

Βέβαια η συνέντευξη είναι από το 2015 αλλά από τότε δεν κυκλοφόρησε κάποια νέα 2D έκδοση. Πάντως όλα τα δεδομένα καταλήγουν σε μια στροφή τόσο ως προς την αισθητική όσο και στο gameplay.

Γενικώς η Ν θέλει να έχει (δυστυχώς) κάτι από Super Mario κάθε χρόνο κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο αφού ο υδραυλικός συμμετέχει σε πολυάριθμους τίτλους. Το ίδιο έχει ξεκινήσει να πράττει από την περίοδο του WiiU και για την σειρά Zelda.

Επεξ/σία από mansa2k
Δημοσ.

Αν και δεν είχα σκοπό να το ξεκινήσω, έβαλα λίγο το Dark Souls να το δοκιμάσω και τελικά παίζοντας λίγο από εδώ και λίγο από εκεί έφτασα πριν τη Blighttown. 

 

Μέχρι τώρα θεωρώ έχουν κάνει καλή δουλειά. Και μόνο που μπορούμε να παίζουμε τέτοια παιχνίδια σε φορητό είμαι ικανοποιημένος. 

Το παιχνίδι είναι γνωστό πλέον οπότε δεν χρειάζονται σχόλια πάνω σε αυτό. 

Σχετικά με το χειρισμό και έχοντας παίξει μόνο τη μάχη με τον Taurus demon σε docked μπορώ να πω πως δεν έχω κάποιο παράπονο μέχρι τώρα.

Παίζω χωρίς grips χωρίς κάποια δυσκολία ή πιάσιμο μέχρι τώρα. 

Γενικά πιστεύω πως αξίζει η αγορά για όποιον το θέλει να το έχει πάντα μαζί. 

  • Like 5
Δημοσ.
4 ώρες πριν, costacurta είπε

Γκαις σε αυτά που αναφέρετε για το βαθμό δυσκολίας σε διπλό δεν είναι πιο βατό? 

Αν θες να χαλάσεις κάποια φιλία και δυσκολεύεσαι για κάποιο λόγο μπορείς να προτείνεις να παίξετε διπλό Cuphead. 

Οι πιθανότητες να είστε ξανά φίλοι μετα τείνουν στο μηδέν 😜😜

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Bourdoulas είπε

Αν θες να χαλάσεις κάποια φιλία και δυσκολεύεσαι για κάποιο λόγο μπορείς να προτείνεις να παίξετε διπλό Cuphead. 

Οι πιθανότητες να είστε ξανά φίλοι μετα τείνουν στο μηδέν 😜😜

Μπαίνει η σύντροφος και σε βλέπει να παίζεις Cuphead στο Switch:

"Ρε συ, πολύ όμορφο παιχνιδάκι. Ποιο είναι;"

"Cuphead λέγεται, τώρα βγήκε στο Switch. Θέλεις να παίξεις λίγο;"

"Ναι! .....Περίμενε, δεν πιστέυω να είναι παλούκι σαν το άλλο με το φαντασματάκι. Πως το λέγανε;"

"To Ηollow Knight; " Όχι μωρέ, χαλαρό είναι😈"

10 λεπτά μετά και αφού έχει φύγει το Pro από το παράθυρο:

"Αγάπη μου τι θα φάμε το μεσημέρι;"

"ΌΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ!!!!!!"

Επεξ/σία από RedAlert539
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, RedAlert539 είπε

Μπαίνει η σύντροφος και σε βλέπει να παίζεις Cuphead στο Switch:

"Ρε συ, πολύ όμορφο παιχνιδάκι. Ποιο είναι;"

"Cuphead λέγεται, τώρα βγήκε στο Switch. Θέλεις να παίξεις λίγο;"

"Ναι! .....Περίμενε, δεν πιστέυω να είναι παλούκι σαν το άλλο με το φαντασματάκι. Πως το λέγανε;"

"To Ηollow Knight; " Όχι μωρέ, χαλαρό είναι😈"

10 λεπτά μετά και αφού έχει φύγει το Pro από το παράθυρο:

"Αγάπη μου τι θα φάμε το μεσημέρι;"

"ΌΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ!!!!!!"

αυτό είναι το αισιόδοξο σενάριο...

αν δεν έχει ήδη πακετάρει δερμάτινη βαλίτσα να είναι ήδη καθοδόν για της μάνας της... "δεν το πιστεύω, αυτός ο αχρείος πως τόλμησε και μου το έκανε σε εμένα αυτό... σνιφ! κλαψ! λυγμ!"

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην υπερβάλλουμε το cuphead δεν ειναι δυσκολο ειναι κλασσικο παιχνιδι που θα χάνεις μεχρι να μαθεις το μοτιβο. Οταν το μαθεις τελος το καθε boss.

Οι πιστες του απαρτίζονται κατα 70 % apo boss 

Ενα μεγαλο μείον επισης ,ειναι πολυ μικρο.....

Ενα μεγαλο συν η καταπληκτικη μουσικη που λιγοι θα εκτιμησουν

Επισης στο διπλο γινεται πολυ πιο ευκολο

 

Καμία σχέση σύγκρισης με το τιτανοτεραστιο  hollow knight. 

Επεξ/σία από sils
  • Like 3
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...