Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Malthador είπε

Αδιαννόητο...

Χωρίς τίτλο.png

Υπονοείτε τόση ώρα οτι στην "Vr" έκδοση του BOTW θα πρέπει να κρατάς το χαρτόνι κρατημένο στη μάπα με τα χέρια, και ταυτοχρονα να χρησιμοποιείς τα Controls απο τα Joycons που θα βρίσκονται στο μέτωπο σου;

  • Απαντ. 19,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.
Just now, papp0us said:

Υπονοείτε τόση ώρα οτι στην "Vr" έκδοση του BOTW θα πρέπει να κρατάς το χαρτόνι κρατημένο στη μάπα με τα χέρια, και ταυτοχρονα να χρησιμοποιείς τα Controls απο τα Joycons που θα βρίσκονται στο μέτωπο σου;

Μια πλάκα κάναμε κι εσύ, αμέσως 😛 

  • Moderators
Δημοσ.
1 minute ago, fytotech said:

Η ανάλυση γιατί να είναι διαφορετική από την ανάλυση του Switch; Αφού θα βλέπεις την οθόνη του. 

Κατ' αρχάς δεν τρέχουν όλα τα games στην ανάλυση της οθόνης του NSw (η οποία είναι 720p). Το Χ2 πχ πέφτει στα 540p σε διάφορα σημεία, ίσως και χαμηλότερα, δεν το θυμάμαι.

Από εκεί και πέρα, τα VR headsets εξ' ορισμού ρίχνουν την ανάλυση στο μισό, έτσι λειτουργούν. Στέλνουν σε κάθε μάτι μία εικόνα που έχει τη μισή ανάλυση από αυτή που θα είχε εάν δεν θέλαμε 3D αποτέλεσμα. Για παράδειγμα το PSVR έχει 1920x1080 ανάλυση, αλλά όταν λειτουργεί στέλνει δύο εικόνες 960x1080, από μία σε κάθε μάτι. Αν έστελνε δύο 1080p καρέ σε κάθε μάτι θα χρειαζόταν διπλάσια επεξεργαστική ισχύ για να το καταφέρει.

Κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και στο LABO VR φαντάζομαι.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Malthador είπε

Πως θα παίζεις Zelda αν πρέπει να το κρατάς στο κεφάλι σου; Χρειάζονται δύο χέρια στο gamepad και δύο χέρια για να το κρατάς, δεν βγαίνουν οι πράξεις!

Δεν ξέρω πόση διαφορά έχει ένα τέτοιο VR από τα άλλα του εμπορίου. Και τα άλλα φακούς, οθόνη και γυροσκόπιο/αξελερόμετρο δεν έχουν; Τι περισσότερο έχει το Vive ή το PSVR (εννοώ τι διαφορετική τεχνολογία έχουν, προφανώς σε επιδόσεις, αναλύσεις, καρέ είναι πιο πάνω);

Δεν το βλέπω να παίζει αυτό το ενδεχόμενο.

Έχεις δίκιο - θεωρούσα απαραίτητη προϋπόθεση την ύπαρξη οθόνης 90hz και πάνω (π.χ. όπως το PSVR που έχει 120hz οθόνη), πράγμα που δεν ισχύει. Αρκετές mobile υλοποιήσεις παίζουν στα 60 από ότι είδα.

Βρήκα και ένα Mini Review/hands on:

https://www.tomsguide.com/us/nintendo-labo-vr,review-6303.html

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, Malthador είπε

Κατ' αρχάς δεν τρέχουν όλα τα games στην ανάλυση της οθόνης του NSw (η οποία είναι 720p). Το Χ2 πχ πέφτει στα 540p σε διάφορα σημεία, ίσως και χαμηλότερα, δεν το θυμάμαι.

Από εκεί και πέρα, τα VR headsets εξ' ορισμού ρίχνουν την ανάλυση στο μισό, έτσι λειτουργούν. Στέλνουν σε κάθε μάτι μία εικόνα που έχει τη μισή ανάλυση από αυτή που θα είχε εάν δεν θέλαμε 3D αποτέλεσμα. Για παράδειγμα το PSVR έχει 1920x1080 ανάλυση, αλλά όταν λειτουργεί στέλνει δύο εικόνες 960x1080, από μία σε κάθε μάτι. Αν έστελνε δύο 1080p καρέ σε κάθε μάτι θα χρειαζόταν διπλάσια επεξεργαστική ισχύ για να το καταφέρει.

Κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και στο LABO VR φαντάζομαι.

Επειδή έχω το PSVR v2(από το Σάββατο) και το PS4 Pro, αν το NSw έχει μικρότερη ανάλυση, τότε χωρίς δραμαμίνες δεν υπάρχει περίπτωση να επιζήσει κάνεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως η Ν φαίνεται να έχει καλό πλάνο γενικά. Και ο matpat το προέβλεψε δυο χρόνια πριν όλο αυτό!

Αν δεν βγει όμως καμία νέα τεχνολογία μπαταρίας, δύσκολα θα γίνουν όλα όσα θέλει. Έστω και με "δεδομένο" ότι η Nvidia θα μπορούσε να φτιάξει custom soc μόνη για την πάρτη της.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Malthador είπε

Κατ' αρχάς δεν τρέχουν όλα τα games στην ανάλυση της οθόνης του NSw (η οποία είναι 720p). Το Χ2 πχ πέφτει στα 540p σε διάφορα σημεία, ίσως και χαμηλότερα, δεν το θυμάμαι.

Από εκεί και πέρα, τα VR headsets εξ' ορισμού ρίχνουν την ανάλυση στο μισό, έτσι λειτουργούν. Στέλνουν σε κάθε μάτι μία εικόνα που έχει τη μισή ανάλυση από αυτή που θα είχε εάν δεν θέλαμε 3D αποτέλεσμα. Για παράδειγμα το PSVR έχει 1920x1080 ανάλυση, αλλά όταν λειτουργεί στέλνει δύο εικόνες 960x1080, από μία σε κάθε μάτι. Αν έστελνε δύο 1080p καρέ σε κάθε μάτι θα χρειαζόταν διπλάσια επεξεργαστική ισχύ για να το καταφέρει.

Κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και στο LABO VR φαντάζομαι.

Ακριβώς. Οπότε η Νιντέντο καταφέρνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο 2 πράγματα: Καί να απολαύσεις το BOTW σε VR, καί ταυτόχρονα να το μετατρέψει σε Minecraft.

Αγαπάμε Νιντέντο :P

Επεξ/σία από panther_512
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, nekrik είπε

Πονηρούλη 😉

Χαστουκακια με HD Rumble, το αποκορύφωμα της εξέλιξης. Βάλε και το vr μέσα, το βλέπω σολντ αουτ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, papp0us είπε

Χαστουκακια με HD Rumble, το αποκορύφωμα της εξέλιξης. Βάλε και το vr μέσα, το βλέπω σολντ αουτ

Και αναρωτιόμουν αν θα βγάλουν και κανένα πονηρό παιχνιδάκι για το vr και για εμάς τα μεγάλα παιδάκια και έχει και την προβοσκίδα για τις γυναίκες.

Επεξ/σία από stafftw
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...