papp0us Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 2 λεπτά πριν, Malthador είπε Αδιαννόητο... Υπονοείτε τόση ώρα οτι στην "Vr" έκδοση του BOTW θα πρέπει να κρατάς το χαρτόνι κρατημένο στη μάπα με τα χέρια, και ταυτοχρονα να χρησιμοποιείς τα Controls απο τα Joycons που θα βρίσκονται στο μέτωπο σου;
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Moderators Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Just now, papp0us said: Υπονοείτε τόση ώρα οτι στην "Vr" έκδοση του BOTW θα πρέπει να κρατάς το χαρτόνι κρατημένο στη μάπα με τα χέρια, και ταυτοχρονα να χρησιμοποιείς τα Controls απο τα Joycons που θα βρίσκονται στο μέτωπο σου; Μια πλάκα κάναμε κι εσύ, αμέσως 😛
fytotech Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Η ανάλυση γιατί να είναι διαφορετική από την ανάλυση του Switch; Αφού θα βλέπεις την οθόνη του.
Moderators Malthador Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Moderators Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 1 minute ago, fytotech said: Η ανάλυση γιατί να είναι διαφορετική από την ανάλυση του Switch; Αφού θα βλέπεις την οθόνη του. Κατ' αρχάς δεν τρέχουν όλα τα games στην ανάλυση της οθόνης του NSw (η οποία είναι 720p). Το Χ2 πχ πέφτει στα 540p σε διάφορα σημεία, ίσως και χαμηλότερα, δεν το θυμάμαι. Από εκεί και πέρα, τα VR headsets εξ' ορισμού ρίχνουν την ανάλυση στο μισό, έτσι λειτουργούν. Στέλνουν σε κάθε μάτι μία εικόνα που έχει τη μισή ανάλυση από αυτή που θα είχε εάν δεν θέλαμε 3D αποτέλεσμα. Για παράδειγμα το PSVR έχει 1920x1080 ανάλυση, αλλά όταν λειτουργεί στέλνει δύο εικόνες 960x1080, από μία σε κάθε μάτι. Αν έστελνε δύο 1080p καρέ σε κάθε μάτι θα χρειαζόταν διπλάσια επεξεργαστική ισχύ για να το καταφέρει. Κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και στο LABO VR φαντάζομαι.
Sir_Teraflop Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, Malthador είπε Πως θα παίζεις Zelda αν πρέπει να το κρατάς στο κεφάλι σου; Χρειάζονται δύο χέρια στο gamepad και δύο χέρια για να το κρατάς, δεν βγαίνουν οι πράξεις! Δεν ξέρω πόση διαφορά έχει ένα τέτοιο VR από τα άλλα του εμπορίου. Και τα άλλα φακούς, οθόνη και γυροσκόπιο/αξελερόμετρο δεν έχουν; Τι περισσότερο έχει το Vive ή το PSVR (εννοώ τι διαφορετική τεχνολογία έχουν, προφανώς σε επιδόσεις, αναλύσεις, καρέ είναι πιο πάνω); Δεν το βλέπω να παίζει αυτό το ενδεχόμενο. Έχεις δίκιο - θεωρούσα απαραίτητη προϋπόθεση την ύπαρξη οθόνης 90hz και πάνω (π.χ. όπως το PSVR που έχει 120hz οθόνη), πράγμα που δεν ισχύει. Αρκετές mobile υλοποιήσεις παίζουν στα 60 από ότι είδα. Βρήκα και ένα Mini Review/hands on: https://www.tomsguide.com/us/nintendo-labo-vr,review-6303.html
fytotech Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 54 λεπτά πριν, Malthador είπε Κατ' αρχάς δεν τρέχουν όλα τα games στην ανάλυση της οθόνης του NSw (η οποία είναι 720p). Το Χ2 πχ πέφτει στα 540p σε διάφορα σημεία, ίσως και χαμηλότερα, δεν το θυμάμαι. Από εκεί και πέρα, τα VR headsets εξ' ορισμού ρίχνουν την ανάλυση στο μισό, έτσι λειτουργούν. Στέλνουν σε κάθε μάτι μία εικόνα που έχει τη μισή ανάλυση από αυτή που θα είχε εάν δεν θέλαμε 3D αποτέλεσμα. Για παράδειγμα το PSVR έχει 1920x1080 ανάλυση, αλλά όταν λειτουργεί στέλνει δύο εικόνες 960x1080, από μία σε κάθε μάτι. Αν έστελνε δύο 1080p καρέ σε κάθε μάτι θα χρειαζόταν διπλάσια επεξεργαστική ισχύ για να το καταφέρει. Κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και στο LABO VR φαντάζομαι. Επειδή έχω το PSVR v2(από το Σάββατο) και το PS4 Pro, αν το NSw έχει μικρότερη ανάλυση, τότε χωρίς δραμαμίνες δεν υπάρχει περίπτωση να επιζήσει κάνεις. 1
non-serviam Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Πάντως η Ν φαίνεται να έχει καλό πλάνο γενικά. Και ο matpat το προέβλεψε δυο χρόνια πριν όλο αυτό! Αν δεν βγει όμως καμία νέα τεχνολογία μπαταρίας, δύσκολα θα γίνουν όλα όσα θέλει. Έστω και με "δεδομένο" ότι η Nvidia θα μπορούσε να φτιάξει custom soc μόνη για την πάρτη της. 1
panther_512 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Malthador είπε Κατ' αρχάς δεν τρέχουν όλα τα games στην ανάλυση της οθόνης του NSw (η οποία είναι 720p). Το Χ2 πχ πέφτει στα 540p σε διάφορα σημεία, ίσως και χαμηλότερα, δεν το θυμάμαι. Από εκεί και πέρα, τα VR headsets εξ' ορισμού ρίχνουν την ανάλυση στο μισό, έτσι λειτουργούν. Στέλνουν σε κάθε μάτι μία εικόνα που έχει τη μισή ανάλυση από αυτή που θα είχε εάν δεν θέλαμε 3D αποτέλεσμα. Για παράδειγμα το PSVR έχει 1920x1080 ανάλυση, αλλά όταν λειτουργεί στέλνει δύο εικόνες 960x1080, από μία σε κάθε μάτι. Αν έστελνε δύο 1080p καρέ σε κάθε μάτι θα χρειαζόταν διπλάσια επεξεργαστική ισχύ για να το καταφέρει. Κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και στο LABO VR φαντάζομαι. Ακριβώς. Οπότε η Νιντέντο καταφέρνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο 2 πράγματα: Καί να απολαύσεις το BOTW σε VR, καί ταυτόχρονα να το μετατρέψει σε Minecraft. Αγαπάμε Νιντέντο Επεξ/σία 8 Απριλίου 2019 από panther_512
Moderators Malthador Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Moderators Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Wolfenstein: Youngblood Might Come With A Download Code Instead Of A Game Card Ω, θεοί... Δηλαδή, σοβαρολογούμε τώρα; 1
chek2fire Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 μόλις βρήκα το game της χρονιάς για το switch 1
stafftw Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 5 λεπτά πριν, chek2fire είπε μόλις βρήκα το game της χρονιάς για το switch Απο εμένα είναι day one αγορά!!
christos_75 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 27 λεπτά πριν, Malthador είπε Wolfenstein: Youngblood Might Come With A Download Code Instead Of A Game Card Ω, θεοί... Δηλαδή, σοβαρολογούμε τώρα; Νομιζω ειναι σιγουρο οτι θα ειναι με DLC code.
nekrik Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 59 λεπτά πριν, stafftw είπε Απο εμένα είναι day one αγορά!! Πονηρούλη 😉 1
papp0us Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 10 λεπτά πριν, nekrik είπε Πονηρούλη 😉 Χαστουκακια με HD Rumble, το αποκορύφωμα της εξέλιξης. Βάλε και το vr μέσα, το βλέπω σολντ αουτ
stafftw Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, papp0us είπε Χαστουκακια με HD Rumble, το αποκορύφωμα της εξέλιξης. Βάλε και το vr μέσα, το βλέπω σολντ αουτ Και αναρωτιόμουν αν θα βγάλουν και κανένα πονηρό παιχνιδάκι για το vr και για εμάς τα μεγάλα παιδάκια και έχει και την προβοσκίδα για τις γυναίκες. Επεξ/σία 8 Απριλίου 2019 από stafftw
Προτεινόμενες αναρτήσεις