Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χρηση κουβεντα που εχει βγει τα τελευταια χρονια με τεραστια εφαρμογη σχεδον σε ολες τις αγορες.

Vote with your wallet αν δεν συμφωνεις με την τιμη που σου χρεωνει μια εταιρεια για ενα προιον(παιχνιδι ή dlc).

Η καθε εταιρεια χρεωνει οτι της ερθει με πιο κλασσικο παραδειγμα την σειρα Dead Or Alive .

Η εταιρεια λοιπον χρεωνει για το season pass στο τελευταιο της παιχνιδι που βγηκε αυτες τις μερες 90ευρω τα οποια οπως λεει αναλυτικα καλυπτουν 62κουστουμια και 2 επιπλεον χαρακτηρες

https://store.steampowered.com/app/1033490/DOA6_Season_Pass_1/

Στο προηγουμενο DoA5 εφτασε να προσφερει συνολικο περιεχομενο(μαζι με το βασικο παιχνιδι) το οποιο το κοστολογει 1267ευρω

https://store.steampowered.com/app/311730/DEAD_OR_ALIVE_5_Last_Round_Core_Fighters/

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, non-serviam είπε

Και η τιμή είναι επίσης σχετική. Άλλο ειναι τα 60 ευρώ για κάποιον που βγάζει 100, άλλο για κάποιον που βγάζει 1000 και άλλο για κάποιον που βγάζει 10000 (υπάρχουν και αυτοί!). Σε απόλυτες τιμές όμως όταν δίνεις 10 για παραγωγή και πουλάς 60 και 50 για παραγωγή και πουλάς ίδια τιμή, τότε ναι είναι ένα ωραιότατο cash grab. Το να εθελοτυφλούμε δεν βοηθάει κανέναν.

 

2 ώρες πριν, Sir_Teraflop είπε

Αυτό με τι κριτήρια? Αντικειμενικά όπως artists - development time - ai - physics - animators μπλα, μπλα μπλα ή συναισθηματικά - και εν τέλει υποκειμενικά όπως η αξία την οποία ορίζεις αυθαίρετα?

Γιατί το αντικειμενικό είναι μετρήσιμο ενώ το δεύτερο σίγουρα όχι. Εν τέλει κάποιος θα μπορούσε αντίστοιχα με αυτό που λες να πει ότι το Hollow Knight (top indie) θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερη αξία από το RDR2 (top AAA) και μπορεί για τον ίδιο να έχει.

Όμως: Άλλο τι μπορείς να χρεώσεις και άλλο τι πρέπει να χρεώσεις.

Απαντάω και στους δύο σας. Άλλο το κόστος και άλλο η αξία. Η αξία είναι πολύ δύσκολο να μετρηθεί αν όχι αδύνατο γιατί είναι συνδυασμός αντικειμενικων και υποκειμενικων παραγόντων. 

Πάρτε παράδειγμα ας πούμε την τριλογία του lord of the rings και την πρώτη τριλογία των transformers. Τα transformers κόστισαν στην παραγωγή τους πιο πολλά φράγκα από ότι ο άρχοντας όμως ο άρχοντας έχει άπειρα μεγαλύτερη αξία από τα transformers. Γιατί; Δύσκολη η εξήγηση γιατί τεχνικά και αντικειμενικά και οι δύο σειρές είναι τοπ. Δεν μπορούμε να βάλουμε στο θέμα αντικειμενικοτητα την ηθοποιία, το sound design, το γράψιμο, τις τεχνικές σκηνοθεσίας και ένα κάρο πράγματα που απλά δεν γίνεται να τα μετρήσεις και όμως γίνεται να τα μετρήσεις (οξύμωρο). 

Ομοίως και στο gaming, πως "μετράς" το map και level design παράδειγμα; Πως την αίσθηση των όπλων καθώς πυροβόλας; 

Δύσκολο να συνεχίσω να γράφω στο κινητό αλλά νομίζω ότι έδωσα να κατανοηθεί τι εννοώ.

  • Like 1
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Η εταιρεια λοιπον χρεωνει για το season pass στο τελευταιο της παιχνιδι που βγηκε αυτες τις μερες 90ευρω τα οποια οπως λεει αναλυτικα καλυπτουν 62κουστουμια και 2 επιπλεον χαρακτηρες

https://store.steampowered.com/app/1033490/DOA6_Season_Pass_1/

Στο προηγουμενο DoA5 εφτασε να προσφερει συνολικο περιεχομενο(μαζι με το βασικο παιχνιδι) το οποιο το κοστολογει 1267ευρω

https://store.steampowered.com/app/311730/DEAD_OR_ALIVE_5_Last_Round_Core_Fighters/

 

49 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε

Χεχ  - για δες πόσο βγαίνει το Train Simulator με όλα τα dlc του....

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

WTF??????!!!!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Απαντάω και στους δύο σας. Άλλο το κόστος και άλλο η αξία. Η αξία είναι πολύ δύσκολο να μετρηθεί αν όχι αδύνατο γιατί είναι συνδυασμός αντικειμενικων και υποκειμενικων παραγόντων. 

Πάρτε παράδειγμα ας πούμε την τριλογία του lord of the rings και την πρώτη τριλογία των transformers. Τα transformers κόστισαν στην παραγωγή τους πιο πολλά φράγκα από ότι ο άρχοντας όμως ο άρχοντας έχει άπειρα μεγαλύτερη αξία από τα transformers. Γιατί; Δύσκολη η εξήγηση γιατί τεχνικά και αντικειμενικά και οι δύο σειρές είναι τοπ. Δεν μπορούμε να βάλουμε στο θέμα αντικειμενικοτητα την ηθοποιία, το sound design, το γράψιμο, τις τεχνικές σκηνοθεσίας και ένα κάρο πράγματα που απλά δεν γίνεται να τα μετρήσεις και όμως γίνεται να τα μετρήσεις (οξύμωρο). 

Ομοίως και στο gaming, πως "μετράς" το map και level design παράδειγμα; Πως την αίσθηση των όπλων καθώς πυροβόλας; 

Δύσκολο να συνεχίσω να γράφω στο κινητό αλλά νομίζω ότι έδωσα να κατανοηθεί τι εννοώ.

Κοίταξε να δεις έχεις δίκιο σε αυτό που γράφεις και είναι απόλυτα κατανοητό (και δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο παιχνίδι αλλά γενικά) άλλα κάποια πράγματα όπως και να το κάνεις είναι μετρήσιμα. Για παράδειγμα ένα Port ενός παιχνιδιού. Έχεις τα πάντα σχεδόν έτοιμα (το story, τα gameplay mechanics, τους χάρτες ή το design τους όπως λες). Σε ένα remaster πας ένα βήμα παραπάνω αλλά πάλι έχεις έτοιμα πολλά στοιχεία του game/ταινίες ότι θες βάλε. Σε ένα remake, ίσως αλλάξεις και κάποιους μηχανισμούς, γραφικά κτλ. οπότε θα απασχολήσεις και παραπάνω προσωπικό όπως graphics artists/animators/sound designers. ΟΛΑ αυτά=$

Ότι και να είναι όμως - δεν είναι σαν να πας στο drawing board και στο design 101 από το 0 (μηδέν).

Στην πράξη και ειδικά αν δεν έχεις ανελαστικά έξοδα, όπως π.χ. παιχνίδια σαν το GoW/last of us κτλ. με Steady Cam και πραγματικούς ηθοποιούς να αναλύεις το animation τους με περίπλοκες τεχνικές, RnD για αυτές τις τεχνικές κλπ, κλπ. - ε δεν είναι δυνατόν να κοστολογείς ένα Port/remaster/remake το ίδιο με ένα άλλο αντίστοιχο παιχνίδι ΑΑΑ επειδή αυτό ήταν τέτοιο κάποτε.

Σαν να έχει το ίδιο κόστος σε πραγματικά χρήματα ένα text adventure με το ίδιο παιχνίδι σαν graphics adventure. 

Αυτή είναι η σωστή αναλογία κατά την άποψη μου.

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
  • Moderators
Δημοσ.
9 hours ago, non-serviam said:

Παράδειγμα remake που δεν είναι cash grab είναι το Resident Evil 2 το οποίο είναι remake με @@.  Από εκεί και πέρα βέβαια, όντως δεν ξέρουμε τι άλλο μπορεί να έχουν κάνει.
Σκέψου όμως πόση δουλειά έπεσε στο BOTW και πόση εδώ, και θα έχουν ίδια τιμή κυκλοφορίας. Μιλάμε για τραγική διαφορά.

Ατυχές παράδειγμα το RE2 remake. Προσωπικά το αγόρασα για ένα 20αρικάκι από φίλο που το πήρε παρέα με την κάρτα του και -για να είμαι ειλικρινής- πολλά έδωσα στην κωλοεταιρεία. 

Το LA άνετα είναι day one αγορα ακόμα και στα 60 ευρώ. Αντίστοιχο παράδειγμα για εμένα είναι το Shadow of the Colossus, το οποίο επίσης το αγόρασα day one στα 40 ευρώ, αλλά και 60 να είχε και πάλι θα το έπαιρνα. 

  • Sad 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ατυχές παράδειγμα το RE2 remake. Προσωπικά το αγόρασα για ένα 20αρικάκι από φίλο που το πήρε παρέα με την κάρτα του και -για να είμαι ειλικρινής- πολλά έδωσα στην κωλοεταιρεία. 

Το LA άνετα είναι day one αγορα ακόμα και στα 60 ευρώ. Αντίστοιχο παράδειγμα για εμένα είναι το Shadow of the Colossus, το οποίο επίσης το αγόρασα day one στα 40 ευρώ, αλλά και 60 να είχε και πάλι θα το έπαιρνα. 

Και εγώ τζάμπα το πήρα με κάρτα, αλλά μια χαρά άξιζε ένα 30άρι. Σε απόλυτες τιμές (κόστος) και όχι λόγω προσωπικών προτιμήσεων. Αν και δεδομένα δεν έχουμε για LA ακόμα, στα 60 θα νιώθω πως με έκλεψαν απλά. Ως συλλέκτης/πρεζάκιας σαφώς και θα το πάρω, αλλά σίγουρα όχι τόσο. Έστω μεταχειρισμένο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, dekulinkgr είπε

Οσο για τα χρωματα και εγω ημουν διχασμενος και τελικα αποφασισα να παρω τα γκρι.Δυστηχως το μετανιωσα.Μπορει να δειχνουν πιο "παιδικα" αλλα ειναι πραγματικα πιο ωραια.Δωσε λιγο χρωμα στην ζωη σου 😀

Που να δεις τα χρώματα που εχει στο mario party bundle controllers. Φουξια και Νeon Green. Ειναι απλά φανταστικά. Χρώμα στο φουλ αξίζει στο switch.

Επίσης pro controller splatoon. Ροζ και πράσινο.

Πάντα ήμουν "σοβαροφανής" αλλα πραγματικά θέλει οτι πιο περίεργο στο μάτι που απο κοντά θα σε τρελάνει. Η Νιντυ τίποτα δεν βγάζει τυχαία.

 

J25fRWrQfntUnGZcw_cmjyq8ZPqUl8NdLoNeoNGy

Στις 4/3/2019 στις 8:05 ΜΜ, Vagosman είπε

Πήρα σήμερα εμαιλ ότι έγινε αντικατάσταση του μοχλού. Μόνο το στικ. Θα παραλάβω κ θα ενημερώσω.

Eπιστροφή σήμερα, ολα καλά.

Παραλαβή και επιστροφή με χρέωση δικού τους κούριερ. Ικανοποιημένος απο την εξυπηρέτηση.

Καθαρή δουλειά και γρήγορη.

Επεξ/σία από Vagosman
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Capcom περνάει χρυσή εποχή - έχει βγάλει τα απίστευτα φράγκα, φοβερά παιχνίδια τώρα τελευταία και επειδή δεν βάζει cards στην Δύση  για το Switch, στο οποίο έχει βγάλει ότι μπορούσε να βγάλει, λες και αυτή έχει τον έλεγχο στο τι θα πληρώσει σε αυτά, είναι κωλοεταιρεία.... Η ίδια η εταιρεία που έβγαλε το RE7 έστω και σε streaming στο Japan.

Κάποιοι ξεχάσανε τι έγινε με το N64 και το ίδιο μέσο όπου πάλι η Nintendo είχε τον έλεγχο του (τσιράκι Macronix _ ναι μέχρι και από εκεί κάνει farm η Nintendo από εποχής Wii-U).

Για να μην πολυλογώ ρισκάρουν με το μέσο εκεί που ξέρουν ότι θα πουλήσουν (Ιαπωνία - μικρή αγορά -μικρό ρίσκο-σχετικά ταυτόχρονα) και αφού η Nintendo δεν παίρνει το κόστος δεν το μετακυλούν στον πελάτη αλλά δεν δεν θα το πάρουν και πάνω τους. Δηλαδή ΤΙ άλλο να κάνουν? (πέραν του αυτονόητου).

Να τα θάβουν στυλ atari ΕΤ?

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Sir_Teraflop είπε

Σαν να έχει το ίδιο κόστος σε πραγματικά χρήματα ένα text adventure με το ίδιο παιχνίδι σαν graphics adventure. 

Αυτή είναι η σωστή αναλογία κατά την άποψη μου.

Αυτό είναι δικό σου καθαρά θέμα αλλά δεν έχει καμία σχέση με την ουσία της αξίας. Η αξία διαφέρει από τον καθένα μας. Άλλος δίνει αξία στον χρόνο που χρειάζεται ένα παιχνίδι για να ολοκληρωθεί, άλλος στο αν το παιχνίδι είναι repayable, άλλος στο ποσό εύκολα μπορεί να το τελειώσει κτλ κτλ. 

Δεν έχω ακούσει όμως ποτέ προηγουμένως κάποιον να μου λέει ότι "δίνω περισσότερη αξία στο Χ παιχνίδι επειδή κόστισε παραπάνω" και γι αυτό και σου έφερα το παράδειγμα των ταινιών. Στις ταινίες πραγματικά παίζει ρόλο το πόσο καλές είναι βασισμένες στα λεφτά που δαπανηθηκαν; Στα βιβλία ίσως; Μουσική; 

Το gaming είναι και αυτό προϊόν πνευματικής διαύγειας από έναν ή μια ομάδα ανθρώπων και η αξία του κάθε προϊόντος δεν κρίνεται βάση του πόσα λεφτά κόστισε για την παραγωγή του. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνώ αλλά η βασική προϋπόθεση είναι ότι η πνευματική διαύγεια που αναφέρεις να  είναι προϊόν που συνιστά αυτό το προϊόν συνολικά. Αν λοιπόν αυτό είναι αναπαραγωγή παλαιότερης πνευματικής διαύγειας, οι συνιστώσες που θα κρίνουν την προσπάθεια μεταβάλλονται ριζικά και ορίζονται ως κλάσμα της τιμής αυτού ως προς το προστιθέμενο σε αυτό επιπλέον υλικό.

Εν τέλει η λογική σου είναι λανθάνουσα διότι με αυτήν την λογική τα indie (τα καλά) θα στοίχιζαν και αυτά 60 ή 70. Όμως το game development δεν είναι τόσο φαντάζον ιδεατό. Είναι και αυτό ένα προϊόν πλέον. Και μάλιστα όπως βλέπουμε από κάτι fortnite κτλ. ακραία πιο καταναλωτικό και προσιτό ακόμα και από τις ... blockbuster ταινίες τις οποίες κακώς τις βάλαμε στην εξίσωση.

Το gaming έχει ξεπεράσει ήδη το Hollywood όπως ξέρεις.

 

Ένα remake  remaster είναι με Unreal 4 μάλλον και μόνο τα assets ported/upresed.... Δεν είναι το LA2 δα.... Τι συζητάμε τώρα δλδ. ;)

 

 

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
  • Moderators
Δημοσ.
9 hours ago, non-serviam said:

Και εγώ τζάμπα το πήρα με κάρτα, αλλά μια χαρά άξιζε ένα 30άρι. Σε απόλυτες τιμές (κόστος) και όχι λόγω προσωπικών προτιμήσεων. Αν και δεδομένα δεν έχουμε για LA ακόμα, στα 60 θα νιώθω πως με έκλεψαν απλά. Ως συλλέκτης/πρεζάκιας σαφώς και θα το πάρω, αλλά σίγουρα όχι τόσο. Έστω μεταχειρισμένο.

Φυσικά και το game αυτό καθεαυτό άξιζε και full price. Η εταιρεία όμως έχει το μαύρο της το χάλι και δεν αξίζει να παίρνει φράγκο.

8 hours ago, Sir_Teraflop said:

Η Capcom περνάει χρυσή εποχή - έχει βγάλει τα απίστευτα φράγκα, φοβερά παιχνίδια τώρα τελευταία και επειδή δεν βάζει cards στην Δύση  για το Switch, στο οποίο έχει βγάλει ότι μπορούσε να βγάλει, λες και αυτή έχει τον έλεγχο στο τι θα πληρώσει σε αυτά, είναι κωλοεταιρεία.... Η ίδια η εταιρεία που έβγαλε το RE7 έστω και σε streaming στο Japan.

Κάποιοι ξεχάσανε τι έγινε με το N64 και το ίδιο μέσο όπου πάλι η Nintendo είχε τον έλεγχο του (τσιράκι Macronix _ ναι μέχρι και από εκεί κάνει farm η Nintendo από εποχής Wii-U).

Για να μην πολυλογώ ρισκάρουν με το μέσο εκεί που ξέρουν ότι θα πουλήσουν (Ιαπωνία - μικρή αγορά -μικρό ρίσκο-σχετικά ταυτόχρονα) και αφού η Nintendo δεν παίρνει το κόστος δεν το μετακυλούν στον πελάτη αλλά δεν δεν θα το πάρουν και πάνω τους. Δηλαδή ΤΙ άλλο να κάνουν? (πέραν του αυτονόητου).

Να τα θάβουν στυλ atari ΕΤ?

Η Capcom έχει κάνει άπειρες βλακείες πολύ πριν αποφασίσει να με γράψει στα @@ της ως καταναλωτή με το να μην κυκλοφορεί σε physical μέσο τα Switch games της. Αφού έφτασες 20 χρόνια πίσω και θυμήθηκες τι έκανε η Ν τότε (λες και αυτό έχει σημασία, το τι γινόταν όταν πηγαίναμε δημοτικό, όχι το τι γίνεται σήμερα, ενιγουέι), θες να αρχίσουμε να απαριθμούμε τις πίπες της Capcom; Το τεράστιο κενό ανάμεσα στο τελευταίο Megaman με το προτελευταίο; Το SFV που έκανε launch χώρις SP mode; Το κατακάθι του πάτου που τολμάει να φέρει τίτλο RE6 και να ξεφτιλίζει μία σειρά με την οποία ενηλικιωθήκαμε; Το ανέκδοτο που λέγεται DmC reboot;

Μπορείς να κατηγορήσεις την Ν για τα πάντα από μαρκετίστικες αθλιότητες, μέχρι συντηρητισμό και άπληστες οικονομικές τακτικές, για ένα πράγμα δεν μπορείς να την κατηγορήσεις όμως (και το ίδιο ισχύει και για τη Sony): ποτέ δεν ξεφτίλισε κάποιο IP της με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Προφανώς και γίνονται λάθη από όλους, αλλά η είναι η μόνη Capcom που δείχνει να μην μαθαίνει ποτέ από αυτά. Τα non-existent physical games είναι μόνο το κερασάκι στην τούρτα.

2 hours ago, Mistwalker said:

Εξαιρετικά νέα! Μιλάμε για remake ή για remaster;

8 hours ago, ikaruga24 said:

Το gaming είναι και αυτό προϊόν πνευματικής διαύγειας από έναν ή μια ομάδα ανθρώπων και η αξία του κάθε προϊόντος δεν κρίνεται βάση του πόσα λεφτά κόστισε για την παραγωγή του. 

Κάποια άλλη εποχή σε ένα forum που δεν είναι πια μαζί μας είχα διαβάσει το εξής εξαιρετικό: εγώ 20 ευρώ για 50MB game δεν δίνω.

Οπότε μακάρι να κρινόταν η αξία από το κόστος παραγωγής, πολύ πιο τίμιο! :D

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...