Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To Υoshi: CW demo μου άρεσε αρκετά αλλά όπως αναφέρθηκε υφίσταται πρόβλημα με την ανάλυση. Το DXM μου άρεσε επίσης. Δεν είναι hack and slash παιχνίδι, υπάρχει τακτική και στο boss του demo χρειάστηκα μερικές προσπάθειες για να νικήσω. O χειρισμός είναι καλός αλλά χρειάζεται gyro controls και θα προτιμούσα μια επιλογή στα 60fps όπως αντίστοιχα πράττει το FE Warriors. 

To Direct είχε περιεχόμενο και εκπλήξεις και δεν υπάρχουν περιθώρια για διαφωνίες πάνω σε αυτό,τα υπόλοιπα είναι καθαρά γούστων. Το πρόβλημα είναι καθαρά θέμα προγραμματισμού κάτι που φαίνεται. Οι κυκλοφορίες ξεκινάνε από τον Ιούνιο και θα συνεχιστούν μέχρι και το τέλος του έτους. Θεωρώ τεράστιο λάθος που το Astral Chain ανακοινώθηκε έξι μήνες πριν την κυκλοφορία του ειδικά από την στιγμή που πρόκειται για νέο ip. Η έλλειψη προσωπικού συνεχίζει να δείχνει τα σημάδια με το FE: TH που όχι μόνο καθυστέρησε αλλά είναι συμπαραγωγή με την Koei-Tecmo, μάλλον συσχετίζεται με την αποκλειστικότητα του Marvel UA3 από πλευράς επιχειρηματικότητας. Επίσης το DXM φαίνεται πως θα κυκλοφορήσει κοντά με το Astral Chain που δεν είναι και ότι καλύτερο.Γενικώς καταλήξαμε πάλι σε ένα πρώτο πεντάμηνο (περίμενα εξάμηνο) που βασίζεται σε περσινά πρότυπα που σημαίνει κατά κύριο λόγο μεταφορές και DLC. Πιθανόν για αυτό το Yoshi: CW κυκλοφορεί τέλος Μαρτίου για να "καλύψει" δύο μήνες.

Με την ευκαιρία το DLC του Captain Toad είναι απάτη για αυτό που προσφέρει. Το δωρεάν update του Starlink ενισχύει την πιθανότητα η Ν να έχει κάτι στα σκαριά με τον Fox McCloud είτε πρόκειται για το παιχνίδι της Retro ή οτιδήποτε άλλο. Τελικά το online παιχνίδι που είχε αναφέρει ο Takahashi πρέπει να είναι το Tetris 99, είχα τονίσει πως ο τυπάς έχει θέμα. Πάντως το παιχνίδι έχει πλάκα αλλά νομίζω πως του λείπει ένα training mode πάνω σε προχωρημένες τεχνικές. 

Ο Koizumi δεν με ενθουσίασε, δεν είχε καλή παρουσίαση. Ελπίζω να έχει κάποια συμμετοχή στο Link's Awakening και να έχουν προσθέσει αρκετά νέα στοιχεία όπως φαίνεται να υπονοήθηκε. Το Link's Awakening τα σπάει, αγορά day one limited edition μe σχετικά amiibos και αυτόγραφο Koizumi σε γιγαντοαφίσα του παιχνιδιού.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 3
  • Απαντ. 19,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, non-serviam είπε

Από αυτό το dock παρέλαβε κανείς να μας πει εντυπώσεις;

μετα απ οσα εχουν γινει με τα docks και οσα εχουν πει πιστευω καμια εταιρεια δε θα βγαλει ασφαλη docks εφοσων η Nintendo δε δινει οφισιαλ πληρφοριες για την διαχειρηση ρευματος του dock... δε θα ρισκαρα να brickaρω το switch με αφτερμαρκετ με τιποτα ειτε ειναι skull & co ειτε nyko
και μιλαμε μονο για docks. handheld φορτιζει οπως θελεις σε γενικες γραμμες safe χωρις να δωσεις 35 ευρω για φορτιστη. αλλα το dock ειναι ρισκο :( 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, non-serviam είπε

Από αυτό το dock παρέλαβε κανείς να μας πει εντυπώσεις;

Πάρε ένα κέλυφος και μετέφερε τα εντόσθια του dock σου σε αυτό. Ασφαλής κ καθαρή λύση.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
17 hours ago, Fulgore said:

Το Astral Chain που αναφερεις ομως ειναι και αυτο αγνωστο ποτε θα βγει και ισα ισα που πιο πολυ με προβληματισε για την ιδια την Platinum μιας και εχει ηδη το Bayonetta 3 υπο αναπτυξη για το οποιο ακομα δεν εχουμε δει τιποτα.

Έδωσαν ημερομηνία κυκλοφορίας για το Astral Chain στο τρέιλερ, γράφουν 30/08/2019. Επίσης, η Platinum δεν είναι μικρό στούντιο, έχει πάνω από 200 άτομα προσωπικό και αυτή τη στιγμή έχει τουλάχιστον 4 τίτλους under development. Προφανώς δεν φτιάχνει τίτλους επιπέδου Zelda ή RDR2 για να απορροφούνται όλοι σε projects τέτοιου μεγέθους, τα games της φτιάχνονται από 50 άτομα ξέρω 'γω, που σημαίνει ότι έχει 3 ή 4 εσωτερικές, μία για κάθε τίτλο αντίστοιχα.

17 hours ago, Fulgore said:

Δεν ειναι ταχα ο λογος που δεν φτιαχνουν πολλοι τα παιχνιδια τους για Switch.Η κονσολα εχει περιορισμους οσον αφορα το hardware και ακομα και αν ειναι δυνατη η μεταφορα αν κρινουν οτι δεν θα πουλησει και καθολου,απλα δεν ασχολουνται.

Θα πρέπει να δούμε νούμερα για να βγάλουμε συμπέρασμα. Χάνεις γραφικά, κερδίζεις φορητότητα. Αν δεν δούμε τι πωλήσεις κάνουν αυτά τα multiplatforms στο Switch, δεν μπορούμε να έχουμε πλήρη εικόνα για το αν αξίζει η μεταφορά κάθε φορά. Προσωπικά, θα μείνω μακριά από το Hellblade πχ γιατί με πιάνει πονοκέφαλος με τα 30 καρέ σε αυτού του είδους τα games. Κάποιοι άλλοι που έχουν μάτια κοινού θνητού μπορεί να μην ενοχλούνται και να τους ενδιαφέρει η φορητότητα έναντι των γραφικών. Μένει να δούμε πωλήσεις για να κρίνουμε.

Πάντως, επειδή η κουβέντα ξεκίνησε από την Frostbite, ότι και καλά δεν μπορεί να τρέξει στο NSw (ενώ τρέχει σε X360 λολ), να πούμε ότι η ΕΑ πάντα ήταν biased ενάντια στην Ν. Έκριναν ότι είναι προτιμότερο να φτιάξουν μία καινούρια μηχανή για το FIFA, παρά να κάνουν port την ήδη υπάρχουσα που θα τους βοηθήσει και στα μελλοντικά releases. Σαχλαμάρες.

10 hours ago, mansa2k said:

 Η έλλειψη προσωπικού συνεχίζει να δείχνει τα σημάδια με το FE: TH που όχι μόνο καθυστέρησε αλλά είναι συμπαραγωγή με την Koei-Tecmo, μάλλον συσχετίζεται με την αποκλειστικότητα του Marvel UA3 από πλευράς επιχειρηματικότητας.

Καταντάει εκνευριστικό, αλλά νομίζω ότι από εδώ και στο εξής θα πρέπει να το περιμένουμε σε κάθε 1st-party τίτλο: θα υπάρχουν καθυστερήσεις στο release. Δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένουν να το κάνουν αυτό, χάνουν πολλά λεφτά έτσι.

9 hours ago, non-serviam said:

Από αυτό το dock παρέλαβε κανείς να μας πει εντυπώσεις;

Μου έχει έρθει εδώ και καμιά βδομάδα, αλλά δεν έχω καταφέρει να το δοκιμάσω ακόμα.

9 hours ago, grifind said:

μετα απ οσα εχουν γινει με τα docks και οσα εχουν πει πιστευω καμια εταιρεια δε θα βγαλει ασφαλη docks εφοσων η Nintendo δε δινει οφισιαλ πληρφοριες για την διαχειρηση ρευματος του dock... δε θα ρισκαρα να brickaρω το switch με αφτερμαρκετ με τιποτα ειτε ειναι skull & co ειτε nyko
και μιλαμε μονο για docks. handheld φορτιζει οπως θελεις σε γενικες γραμμες safe χωρις να δωσεις 35 ευρω για φορτιστη. αλλα το dock ειναι ρισκο :( 

Το συγκεκριμένο dock δεν πρέπει να έχει πρόβλημα. Η ομάδα είναι έμπιστη, η ίδια που έφτιαξε το Gripcase.

3 hours ago, Vagosman said:

Πάρε ένα κέλυφος και μετέφερε τα εντόσθια του dock σου σε αυτό. Ασφαλής κ καθαρή λύση.

Είναι dock το συγκεκριμένο, δεν μπορεί να μεταφερθεί η OG πλακέτα σε αυτό.

  • Like 2
Δημοσ.

Προσπαθησαν στη nin να πουλησουν 20 μυρρια switches με ports,indies και 2 δυνατα games.Αν και αποτυχαν τα πηγαν καλα με τα 13 μυρρια.Τωρα μαυτο το lineup που ειναι και μισο πρεπει να τα χτυπησουν για πλακα τα 20 μη πω και περισσοτερα.

Πριν λιγο καιρο ειχα διαβασει οτι κυκλοφορει μια νεα φημη ετσι στα κρυφα ακομα(γιατι με το metroid trilogy το μαμησαν το θεμα),οτι ετοιμαζουν κατι με το vr οπου θα ειναι συμβατο και με το  labo και οτι τα games που σκεφτονται για αρχη ειναι καποιοι first party τιτλοι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Mistwalker είπε

Προσπαθησαν στη nin να πουλησουν 20 μυρρια switches με ports,indies και 2 δυνατα games.Αν και αποτυχαν τα πηγαν καλα με τα 13 μυρρια.Τωρα μαυτο το lineup που ειναι και μισο πρεπει να τα χτυπησουν για πλακα τα 20 μη πω και περισσοτερα.

Πριν λιγο καιρο ειχα διαβασει οτι κυκλοφορει μια νεα φημη ετσι στα κρυφα ακομα(γιατι με το metroid trilogy το μαμησαν το θεμα),οτι ετοιμαζουν κατι με το vr οπου θα ειναι συμβατο και με το  labo και οτι τα games που σκεφτονται για αρχη ειναι καποιοι first party τιτλοι.

Τώρα μου θύμισες το βιντεάκι του Mat

 

Επεξ/σία από non-serviam
Δημοσ.

Yooka-Laylee αποριες .

ρε παιδια το ξεκινησα σε portable mode ολα καλα τουλαχιστον ετσι μου φαίνεται αλλα σε dock mode μου φανηκε πολυ προβληματικη η καμερα ειναι ιδεα μου η εχω συνηθισει να παιζω σε portable mode.

Το εχει παιξει κανεις σε χβοχ η πσ4 να μας πει εαν η καμερα ειναι οντως προβληματικη. 

Παντως το παιχνιδι ειναι πολυ ωραίο και χαίρομαι που εχω φορητο που το σηκώνει......

congrats ninty.

Δημοσ.

παιδες υπαρχει κανενα καλο tutorial για Super Smash bros γιατι οσο ηθελα να το παιξω για πρωτη φορα παρατηρω οτι είμαι i5 και δε μπορω ουτε τους ηρωες να ξεκλειδωσω που μου βγαζει ανα 10 λεπτα? :P :P :P :P :P

Δημοσ.
3 ώρες πριν, grifind είπε

παιδες υπαρχει κανενα καλο tutorial για Super Smash bros γιατι οσο ηθελα να το παιξω για πρωτη φορα παρατηρω οτι είμαι i5 και δε μπορω ουτε τους ηρωες να ξεκλειδωσω που μου βγαζει ανα 10 λεπτα? :P :P :P :P :P

Δεν χρειάζεσαι συγκεκριμένο tutorial. Όλες οι τεχνικές fighting παιχνιδιών ισχύουν και εδώ και φυσικά θέλει χρόνο, ΠΟΛΥ χρόνο. 

  • Like 1
Δημοσ.

ακομα δεν εχω ποιασει το zelda botw και εχω λιωσει με το Dead Cells... τι γινεται μ αυτο το gameeeeeeeeeeeeeeeee?! εχω σκαλωσει!

Δημοσ.
11 ώρες πριν, grifind είπε

παιδες υπαρχει κανενα καλο tutorial για Super Smash bros γιατι οσο ηθελα να το παιξω για πρωτη φορα παρατηρω οτι είμαι i5 και δε μπορω ουτε τους ηρωες να ξεκλειδωσω που μου βγαζει ανα 10 λεπτα? :P :P :P :P :P

απλά να έχεις στο μυαλό σου ότι το μυστικό είναι να πετάς τον αντίπαλο προς τα έξω η προς τα κάπου :P

Πάντως επειδή είναι από τα game που παίζω αυτό το διάστημα δεν έχω ξαναδεί beat m up με τόσο φοβερη λεπτομέρεια σε πίστες και χαρακτήρες. Απλά έχουν κάνει απίστευτη δουλειά,.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, grifind είπε

ακομα δεν εχω ποιασει το zelda botw και εχω λιωσει με το Dead Cells... τι γινεται μ αυτο το gameeeeeeeeeeeeeeeee?! εχω σκαλωσει!

Και εγώ μια από τα ίδια! Με πήρε 26 runs για να ρίξω και το τελικό boss... Και τώρα βλέπω ότι ξεκινάει το παιχνίδι :D

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...