Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Sir_Teraflop είπε

To xbox OG έσπασε το μονοπώλειο της Sony, όχι (μόνο) επειδή πλήρωνε αδρά η MS αλλά επειδή κοντραρίστηκε στα ίσια με ένα ορθόδοξο τεχνολογικά σύστημα - κάτι που δεν ήταν το Gamecube και τα μετέπειτα (έκανε τα δικά της η Nintendo με form factors/mini discs/controllers κλπ..).

Από τα παραπάνω συμφωνώ απόλυτα ότι θα ήταν η κατάλληλη εποχή με το stagnation που περνάνε τα άλλα συστήματα σε exclusives να έβγαζε ένα σωστό, "ορθόδοξο", σταθερό σύστημα. Αλλά όταν προέρχεσαι από την καζούρα που λέγεται U το παίζεις safe και δικαιολογημένα.

Κάτι τέτοιο δεν είναι και το switch εν τέλει ως φορητό? Σοβαρό και απέριττο (στεγνό tablet χωρίς Mii, χωρίς αρκουδάκια και καρδούλες κλπ..).

Προσωπικά για μένα - την σύγχρονη εποχή, ποτέ δεν κοντραρίστηκε η Nintendo στα ίσια για να βγάζουμε τέτοια συμπεράσματα ότι δεν μπορεί, δεν έχει χρήματα, αποθεματικά, κλπ. - βγήκαν κάποια εντελώς αυθαίρετα συμπεράσματα από την διοίκησή της κάποτε και μέχρι σήμερα, θα πρέπει κάθε Nintendo σύστημα να έχει κάποιο "Gimmick".

Έχει δίκιο σε αυτό που σκέφτεται ο Chrisgewrgi.

To xb og δεν έσπασε κανένα μονοπώλιο, αυτό έγινε με το XB360. Το og που ήταν σαν τσιμεντόλιθος και είχε χειριστήριο τούβλο πούλησε μόλις κάτι παραπάνω από δύο εκατομμύρια περισσότερα από το NGC και κάτι έγινε. Οι συνολικές πωλήσεις του PS2 ήταν γύρω στα 120 εκατομμύρια όταν κυκλοφόρησε το ps3 και κατέληξε κάτι παραπάνω από 150 εκατομμύρια μέχρι το τερματισμό της παραγωγής του. Το xb og, που σύμφωνα με τα λεγόμενα σου,  κοντραρίστηκε στα ίσια με ένα ορθόδοξο τεχνολογικά σύστημα κατέληξε στα 24 εκατομμύρια. 

Όσο για το δεν έχει χρήματα, αποθεματικά κτλ ας συνεχίσω να αναφέρομαι σε νούμερα όπου δεν υπάρχουν περιθώρια υποκειμενικότητας περί σχήματος, χρώματος και σχετικές αρλούμπες. Σύμφωνα με το operating income του xbox division το xb og δεν δημιούργησε ποτέ θετικά πρόσημα, μάλιστα κατέληξε με ένα σύνολο περίπου στα μείον πέντε δις δολάρια. Το ποσό και μόνο δεν αφήνει περιθώρια για δεύτερες σκέψεις. 

Μην γράψω για την περίοδο Wii, νομίζω ότι όλοι θυμούνται τι έγινε. Η Ν απέτυχε με τα 3DS/WiiU όπου και αποτελεί την μοναδική περίοδο αρνητικών προσήμων στην σύγχρονη ιστορία της εταιρίας. Όπως προανέφερα οι λόγοι διαφέρουν από γενιά σε γενιά, πλέον άλλαξαν τα εμπορικά μοντέλα και θα συνεχίζουν να αλλάζουν. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 19,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ώπα - άραξε/μισό λεπτό. Με το τούβλο/τσιμεντόλιθο μπήκε η MS και πούλησε 2εκ περισσότερα από την καθιερωμένη για δεκαετίες Nintendo ακριβώς επειδή ήταν τούβλο/τσιμεντόλιθος/σοβάς και είχε DVD και διαφήμιζε SPEC.

Τι θα πει κάτι έγινε? Έγινε και παραέγινε. Πως δεν έγινε? Αν σου έρθει καμία Amazon/google στην αγορά με τσιμέντο και κάνει αρκετές πωλήσεις να μπει στην αγορά έστω και ουραγός δεν λέει κάτι απέναντι σε εγκατεστημένες εταιρείες?

Αυτό σχολιάζαμε - ότι αν το GCN ήταν ίσως πιο monolithic και με DVD - ΙΣΩΣ, να έκανε καλύτερες πωλήσεις προκειμένου να επικοινωνήσει τα specs του σε παιδιά άνω των 12 ετών.

Εν τέλει αυτό δεν αποδεικνύει αυτό που λέμε? Ότι ένα σύστημα τούβλο/νταμάρι όπως θες πες το, επειδή ακριβώς είχε spec διείσδυσε στην αγορά και φυσικά ανταγωνίστηκε στα ίσια το έτερο σύστημα που και τα exlcusive είχε και τα spec αλλά... nintendon't ;) 

Δεν εκθειάσαμε κανένα xbox - in retrospec μιλάμε και φυσικά όλα αυτά ανάλογα με την συζήτηση που προηγήθηκε - δεν μπορείς να απομονώνεις ένα μήνυμα και να απαντάς σε αυτό εκτός ροής της συζήτησης. Χαίρω πολύ έτσι είναι πολύ εύκολο να το αποδομήσεις.

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Sir_Teraflop είπε

1. Ώπα - άραξε/μισό λεπτό. Με το τούβλο/τσιμεντόλιθο μπήκε η MS και πούλησε 2εκ περισσότερα από την καθιερωμένη για δεκαετίες Nintendo ακριβώς επειδή ήταν τούβλο/τσιμεντόλιθος/σοβάς και είχε DVD και διαφήμιζε SPEC.

2. Τι θα πει κάτι έγινε? Έγινε και παραέγινε. Πως δεν έγινε? Αν σου έρθει καμία Amazon/google στην αγορά με τσιμέντο και κάνει αρκετές πωλήσεις να μπει στην αγορά έστω και ουραγός δεν λέει κάτι απέναντι σε εγκατεστημένες εταιρείες?

3. Αυτό σχολιάζαμε - ότι αν το GCN ήταν ίσως πιο monolithic και με DVD - ΙΣΩΣ, να έκανε καλύτερες πωλήσεις προκειμένου να επικοινωνήσει τα specs του σε παιδιά άνω των 12 ετών.

Δεν εκθειάσαμε κανένα xbox - in retrospec μιλάμε.

Γράφεις απλά για να γράφεις...

1. Απάντησα ήδη,το κόστος για να καταφέρει αυτήν την διαφορά των δύο εκατομμυρίων σε operating income άγγιξε σχεδόν τα πέντε δις απώλειες. Με λίγα λόγια το xb og ήταν μια τεραστίων διαστάσεων οικονομική αποτυχία στην ιστορία των videogames.

2. Καμία σχέση με την συζήτηση που αν ο καθένας ακολουθήσει τέτοια "λογική" θα καταλήξουμε να βγάζουμε περισσότερα σενάρια επιστημονικής φαντασίας και από τον Λιακόπουλο. Μείνε στο retrospec όπως αναφέρεις παρακάτω.

3. Επί NGC έγινε ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει χώρος για τρίτο παίκτη στο ίδιο μοντέλο το οποίο ξεκαθάρισε στην επόμενη γενιά. Όσο για το περί σχολιάζαμε να σου θυμίσω πως ανέφερες "το xbox OG έσπασε το μονοπώλειο της Sony, όχι (μόνο) επειδή πλήρωνε αδρά η MS αλλά επειδή κοντραρίστηκε στα ίσια με ένα ορθόδοξο τεχνολογικά σύστημα" και πως "την σύγχρονη εποχή, ποτέ δεν κοντραρίστηκε η Nintendo στα ίσια για να βγάζουμε τέτοια συμπεράσματα ότι δεν μπορεί, δεν έχει χρήματα, αποθεματικά, κλπ".

Πράγματα που υπάρχουν αρκετά δεδομένα που συνηγορούν ενάντια σε όσα αναφέρεις. Εμένα πάντως τα λεγόμενα σου μου θύμισαν ένα άρθρο της emily rogers σχετικά με το NGC όπου παρέθετε διάφορες δηλώσεις από υψηλά πρόσωπα της βιομηχανίας που συνήθως έλεγαν πως η Ν έχει μείνει πίσω, δεν υποστηρίζει multimedia format και άλλα τέτοια όμορφα. Τελικά το Wii για όλους αυτούς πρόσφερε απανωτές σφαλιάρες χωρίς HD γραφικά και DVD υποστήριξη. Οι περισσότεροι από αυτούς έχουν αλλάξει εταιρίες ή απλά οι εταιρίες δεν υπάρχουν σήμερα.

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικά η κουβέντα ήταν για ένα υποθετικό home console της Nintendo που θα είχε και Zelda αλλά και RDR2 αλλά πήγε αλλού....

Τι να το κάνουμε, ποιος χρειάζεται ένα τέτοιο σύστημα - άλλωστε το Wii άλλαξε την τροχιά του πλανήτη, το xbox OG ήταν πιο βαρύ από μετεωρίτη και το GameCube ζει με τα χειριστήρια του ακόμα και σήμερα.

 

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια σημείωση στη συζήτηση. Η γενιά του GCN ήταν η μοναδική ιστορικά που είχε 4(!) άμεσους ανταγωνιστές που όλοι διεκδικούσαν κομμάτια από την ίδια πίτα(GCN, PS2, Xbox, Dreamcast). Κι όλες με δικά τους exclusives. Καλό θα ήταν να λαμβάνεται υπ'οψην το συγκεκριμένο γεγονός όταν γίνεται κουβέντα για την συγκεκριμένη γενιά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
9 hours ago, Sir_Teraflop said:

Μα ρε Malthador το Gamecube ήταν σαν παγουρίνο και είχε και αυτό το περίεργο format της Nintendo με τα mini-disc με λιγότερη χωρητικότητα. Πως θα δώσει ο κόσμος την ευκαιρία σε ένα σύστημα που παίζεται να ήταν και το ισχυρότερο της γενιάς του με τέτοια minus?

Καλά τώρα, μιλάμε για specs και μου λες για το σχήμα της κονσόλας. Ότι γι' αυτό δεν πούλησε το GC. Όχι επειδή στην αγορά υπήρχε ένα τραίνο που λεγόταν PS2 και πήγαινε ασταμάτητο προς την κορυφή.

8 hours ago, Sir_Teraflop said:

Για μένα η Nintendo δεν έχει μείνει πίσω στο Hardware αλλά στο Software κυρίως. Άντε στο Hardware πληρώνεις και παίρνεις καλό σύστημα. Στο Software η Nintendo που βγάζει απίστευτα γραφικά και Optimization (π.χ. SM Odyssey - demoscene γραφικά...) έμεινε επίτηδες μια γενιά πίσω γιατί κακά τα ψέματα τα γραφικά στοιχίζουν. Στοιχίζουν όχι μόνο λεφτά αλλά και χρόνο. Αλλά τι βλέπουμε πλέον? Προχειρότητες (Mario Tennis), ημιτελή παιχνίδια (BoTW) και όλα αυτά γιατί? Υποτίθεται ότι κάτσανε στην HD εποχή για να βγάζουν πιο γρήγορα παιχνίδια. Σεβαστό και δεκτόν όμως: Ευκολάκια και προχειρότητες βλέπω και άπειρα ports. Αλλά όταν κάνεις spread τις ομάδες σου αυτά γίνονται. Ας δούμε και φέτος τι θα γίνει να βγάλουμε ασφαλές συμπέρασμα πριν μιλήσουμε για την UHD εποχή.

Να το πω διαφορετικά - να δούμε αυτό το στυλ 3DS output.

Έχει μείνει πίσω στο S/W η Ν; Τώρα μιλάμε στα σοβαρά ή λέμε καμιά μαλακία να περνάει η ώρα;

Έχεις δει game οποιουδήποτε genre με καλύτερα physics από το BotW; Έχεις παίξει 3D platformer με καλύτερο gameplay από το SMΟ; Έχεις αγγίξει fighting game με το μισό βάθος του Smash;

Νομίζεις ότι S/W είναι μόνο τα pixels;

 

8 hours ago, mansa2k said:

1. Απάντησα ήδη,το κόστος για να καταφέρει αυτήν την διαφορά των δύο εκατομμυρίων σε operating income άγγιξε σχεδόν τα πέντε δις απώλειες. Με λίγα λόγια το xb og ήταν μια τεραστίων διαστάσεων οικονομική αποτυχία στην ιστορία των videogames.

Και επίσης αξίζει να αναφέρουμε ότι η Ν παρόλη την εμπορική αποτυχία του GC, έβγαζε κέρδος από αυτό. Ενώ η MS απλά έκαψε ένα κάρο λεφτά.

36 minutes ago, RedAlert539 said:

Μια σημείωση στη συζήτηση. Η γενιά του GCN ήταν η μοναδική ιστορικά που είχε 4(!) άμεσους ανταγωνιστές που όλοι διεκδικούσαν κομμάτια από την ίδια πίτα(GCN, PS2, Xbox, Dreamcast). Κι όλες με δικά τους exclusives. Καλό θα ήταν να λαμβάνεται υπ'οψην το συγκεκριμένο γεγονός όταν γίνεται κουβέντα για την συγκεκριμένη γενιά.

Όσο υπάρχει η Sony στο κάδρο, οποιαδήποτε άλλη εταιρεία και να την κοντράρει στα ίσια, θα δυσκολευτεί πολύ να την εκθρονίσει. Είναι παραδοσιακή gaming εταιρεία πλέον, με γερά IP's και το marketing τμήμα της παίζει στα δάχτυλα ότι και να του πετάξουν.

Και επίσης, σαν conclusion περισσότερο προς τον φίλο που ξεκίνησε το ερώτημα: Ας πούμε ότι στην αγορά υπάρχει μία κονσόλα που παίζει όλα τα multiplatforms συν τα Ν exclusives και μία κονσόλα που παίζει όλα τα multiplatforms συν τα Sony exclusives. Από που προκύπτει ότι η μάζα θα προτιμήσει την πρώτη;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Malthador είπε

Έχει μείνει πίσω στο S/W η Ν; Τώρα μιλάμε στα σοβαρά ή λέμε καμιά μαλακία να περνάει η ώρα;

Έχεις δει game οποιουδήποτε genre με καλύτερα physics από το BotW; Έχεις παίξει 3D platformer με καλύτερο gameplay από το SMΟ; Έχεις αγγίξει fighting game με το μισό βάθος του Smash;

Νομίζεις ότι S/W είναι μόνο τα pixels;

Διάβασε σε παρακαλώ ξανά τι γράφω. Μιλάω καθαρά για ταχύτητα παραγωγής και όχι την αδιαμφισβήτητη ποιότητα των παιχνιδιών της και πάντα με την επιφύλαξη του τι θα γίνει φέτος.

Κατά τα άλλα σαν conclusion που λες, με την απορία θα μείνουμε όντως αλλά υπάρχει πολύ κόσμος που έχει αυτήν την απορία και εύλογα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 minute ago, Sir_Teraflop said:

Διάβασε σε παρακαλώ ξανά τι γράφω. Μιλάω καθαρά για ταχύτητα παραγωγής και όχι την αδιαμφισβήτητη ποιότητα των παιχνιδιών της και πάντα με την επιφύλαξη του τι θα γίνει φέτος.

Σε ποιά ταχύτητα παραγωγής αναφέρεσαι; Θες να τα βάλουμε κάτω με χαρτί και με μολύβι και να υπολογίσουμε πόσα exclusives έχει η κονσόλα στα δύο πρώτα χρόνια κυκλοφορίας της και πόσα είχε το PS4 στο αντίστοιχο διάστημα μετά το launch του;

Χωρίς να υπολογίσουμε τα remasters σε κάθε κονσόλα (ή και με αυτά μέσα αν θες).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι γιατί και δεν με ενδιαφέρει αυτή η συζήτηση και δεν μπορεί να υπάρχει άμεση σύγκριση όταν ο τεχνικός τομέας και οι απαιτήσεις του (κόστος/χρόνος) διαφέρουν από σύστημα σε σύστημα. Καλημέρα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 minutes ago, Sir_Teraflop said:

Όχι γιατί και δεν με ενδιαφέρει αυτή η συζήτηση και δεν μπορεί να υπάρχει άμεση σύγκριση όταν ο τεχνικός τομέας και οι απαιτήσεις του (κόστος/χρόνος) διαφέρουν από σύστημα σε σύστημα. Καλημέρα :)

Ο κάθε dev δίνει βάση στο κομμάτι που θεωρεί ότι πρέπει να δώσει. Το ότι ένα game έχει περισσότερα γραφικά δεν σημαίνει ότι ήταν ακριβότερο από ένα game που έδωσε λιγότερη βάση στα γραφικά, αλλά περισσότερη βάση κάπου αλλού (physics, gameplay κλπ).

Για να το βάλουμε και σε perspective ώστε να μην μιλάμε στον αέρα, σύμφωνα με δηλώσεις των ίδιων των devs του κάθε game, το God of War χρειάστηκε 5 χρόνια development και 270 devs, ενώ το BotW χρειάστηκε 4 χρόνια development και 300 devs. Επίτηδες συγκρίνω τον τίτλο με τα καλύτερα γραφικά αυτή τη στιγμή (κατά τη γνώμη μου πάντα) με ένα πενιχρό μισοτελειωμένο game που τρέχει μόλις στα 900p.

 

Καλά πως γίνεται να κοστίζουν περίπου το ίδιο, μάλλον ξύνονται στην Ν φαίνεται. 😕

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Sir_Teraflop , δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς περιμένεις απο την Nintendo. Να μην ειναι η Nintendo; Η Sony έχει άλλο σκεπτικό, η MS άλλο, και η Nintendo παρολα τα στραβά της τόσα χρόνια συνεχίζει να έχει την ίδια -ξεροκέφαλη- λογική. Τι ακριβώς περιμένεις; Να ξυπνήσουν το πρωί και να αποφασίσουν να γίνουν μεγαθήριο και να πουλάνε πυρήνες με το κιλό;

Τα έχουμε ξαναπεί, μια κονσόλα της Nintendo με τη δύναμη των άλλων δύο, σε οποιαδήποτε γενιά ΔΕΝ την θέλετε, γιατι κανείς δε θα την πλήρωνε. Η Nintendo δε πρόκεται να βάλει απο την τσέπη της λεφτά, δεν το έκανε ποτέ δε θα το κάνει τώρα.

Για την ποσότητα και την ταχύτητα παραγωγής των Exclusives της Nintendo, για να μη σου πω οτι είσαι εντελώς λάθος, ας πώ οτι εισαι απλά μπερδεμένος. Η N έχει με διαφορά τα ποιοτικότερα first party παιχνίδια, επειδή είναι απο τις λιγες εταιρίες που δεν την ενδιαφέρουν τα χρονοδιαγράμματα του κάθε gamer. Μας έβαλε και αγοράσαμε Wii U για το νέο Zelda, το οποίο κυκλοφορησε αφου πλέον ειχε καταστραφεί η κονσόλα, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟ.

Έβγαλε ένα πολύ ιδιαίτερο Fighting Game με καμια κατοσταριά μαχητές που Day one είναι πιο Balanced απο παιχνίδια που υπάρχουν 3 χρόνια και τρώνε 5 πατς το μήνα, ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.

Μπορείτε να γκρινιάξετε για πολλούς λόγους σε οτι αφορά την Nintendo, αλλα για όνομα του Θεού, μην παραπονιέστε επειδή ειναι Nintendo. 

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@papp0us Δεν μπορώ να καταλάβω πως φτάνεις σε αυτό το συμπέρασμα. Είμαι κάτοχος switch και μάλιστα έδωσα το grey μου για να πάρω pokemon edition όπως έκανε ένας άλλος φίλος εδώ που ζήλεψα :P γιατί ακριβώς εκτιμώ τα games της Nintendo ως πραγματικά ξεχωριστά και πολύ διαφορετικά από το "σωρό". Η μόνη μου διαφωνία και συμμετοχή στην συζήτηση. είναι ότι όταν έχασε και είχε μηχανήματα με spec, το φταίξιμο έπεσε εκεί και όχι σε όλους τους άλλους παράγοντες εκτός των spec και ήρθε και ένα wii και έδεσε το γλυκό. Άποψη μου. Η μόνη μου ανησυχία είναι όταν δεν έχεις "spec" και συνακόλουθα το παραδοσιακό 3rd party support - πρέπει να επικεντρωθείς στο δυνατό σου σημείο - δηλαδή τα παιχνίδια σου. Όταν δε έχεις ενοποιήσει και τις portable/home console ομάδες σου, υποτίθεται ότι κινείσαι πιο γρήγορα αλλά και αυτό πάλι το ανέφερα με επιφύλαξη γιατί το 2019 μπορεί να έχει πολλές εκπλήξεις αλλά το 2018 ήταν tragic.

Τέλος πάντων όπως βλέπω η συζήτηση ξεφεύγει από το αρχικό Post που ξεκίνησε δηλαδή το πως σε κάποιους τους φαίνεται πολύ ελκυστικό αν το switch είχε αυτά τα παιχνίδια και ήταν ένα σύγχρονο σταθερό σύστημα χωρίς gimmicks. (Όχι ότι το switch δεν είναι - αλλά είναι ένα άλλο concept). Αυτά, δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω σε αυτό το σημείο.

Επεξ/σία από Sir_Teraflop
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...