ikaruga24 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, mansa2k είπε Στην περίπτωση μου πάντως δεν προκάλεσε σχίσμα το BoW, σαφώς όπως αναφέρεις υπάρχουν στοιχεία που μπορούν να βελτιωθούν όμως επιτέλους μιλάμε για ένα νέο κεφάλαιο στην σειρά που μπορεί να αποτελέσει και πρότυπο για την υπόλοιπη βιομηχανία (αν υπάρχει ενδιαφέρον). Όσο για το ΜΡ3 ήταν απλά το κλείσιμο της τριλογίας που έδωσε μια πιο ανάλαφρη προσέγγιση ως επίλογο τόσο για να το ευχαριστηθούν οι φίλοι της σειράς όσο και σε μια (αποτυχημένη) προσπάθεια της Ν να τραβήξει νέο κόσμο μέσω των motion controls. Θεωρώ πως αν η Ν επιμείνει στα πρέπει της σειράς δεν βλέπω να υπάρχει ιδιαίτερο μέλλον. Ούτε εμένα μου προκάλεσε σχίσμα αλλά προσωπικά προτιμώ την παλιά συνταγή του Zelda. Βέβαια αν κάνουν κάποια μίξη το νέο με την συνταγή του παλιού π.χ. να μπορείς να ξεκλειδώνεις μέσω γρίφων, shrines και world achievements κρυφά dungeons παλαιάς κοπής με το δικό τους theme, boss battle και item(s) τότε για εμένα θα μιλάμε ότι πράγματι η συνταγή εξελίχθηκε θαυμάσια προς το καλύτερο. Δεν είχα την απαίτηση να το δω στο BotW γιατί το παιχνίδι κάνει μπαμ ότι έχει πέσει δουλειά ετών και ετών όμως πλέον η βάση υπάρχει και θέλω το επόμενο να κάνει ένα πισωγύρισμα για χάρη του ονόματος. Και ναι, στον πυρήνα το Zelda και το Metroid είναι ίδιας φιλοσοφίας αλλά στην πράξη είναι τόσο διαφορετικά όσο οτιδήποτε άλλο που απλά έχουν ένα κοινό στοιχείο αλλά σε όλα τα υπόλοιπα διαφέρουν άρδην. Χωρίς να το έχω τελειώσει (που θα μου πάει, θα έρθει η ώρα του) το Prey που βγήκε πέρυσι λίγο που το είδα μου δίνει απίστευτα vibes από άτυπο Metroid παιχνίδι. Προς το εκεί θα μπορούσα να φανταστώ το ίδιο το metroid να κινηθεί γιατί είναι αδέρφια με το συγκεκριμένο σε 3D space μέσω first person. Δεν χρειάζονται grande σκηνικά στο Metroid θεωρώ γιατί πρέπει να αισθάνεσαι ότι πνίγεσαι και είσαι μόνος σε ένα μέρος που δεν μπορείς να φύγεις έτσι απλά ή να έρθει βοήθεια. Αυτό το συναίσθημα νομίζω ότι καταργείται με ένα open world στοιχείο τύπου BotW. Μπορεί και να κάνω λάθος αλλά στο μυαλό μου το Metroid με τα χρόνια το έχω "χτίσει" με πολύ πιο συμπαγή και στοχευμένη ιδέα από ότι το Zelda που πάντα το μυαλό μου θα οργιάζει. 1
Bourdoulas Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Στις 28/11/2018 στις 3:49 ΜΜ, h3342 είπε Σημερα το πρωι τους εστειλα email στην cd media Και αμεσως μου απαντησαν οτι θα στειλουν κουριερ στις επομενες μερες να το παραλαβουν με δικα τους εξοδα Φανηκαν εξαιρετικα εξυπηρετικοι! Γιαναδουμε και στην συνεχεια Θα πάρουν μόνο το joy con ή όλη την κονσόλα;
dekulinkgr Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, mansa2k είπε Βασικά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο πολλά παιχνίδια έχουν RPG στοιχεία αλλά αποδίδονται με διαφορετικό τρόπο. Παράδειγμα οι διαφορετικές στολές στα Metroid, Zelda που εξασφαλίζουν πρόσβαση και νέες δυνατότητες που αντίστοιχα υπάρχουν στα RPG αλλά με πληθώρα επιλογών όπως στα Xenoblade που δίνουν καλύτερα χαρακτηριστικά σε συγκεκριμένες μορφές επιθέσεων. Επίσης αντί να αυξάνεται η υγεία του χαρακτήρα μέσα από την αύξηση των XP υπάρχουν αντίστοιχα τα energy tanks, καρδιές. Αυτό που αλλάζει είναι ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται στον χρήστη και πλαισιώνεται μέσα στο παιχνίδι. Πάντως μην κολλάς σε όσα γράφω που αποτελούν απλά παραδείγματα, η ουσία είναι αν θα περάσουν σε ανανέωση. Αυτό το θέμα με το MP trilogy δεν μπορώ να το καταλάβω εμπορικά. Το ΜΡΤ είχε κυκλοφορήσει το 2009 στο Wii των 100 εκατομμυρίων πωλήσεων και είχε πουλήσει κάτι παραπάνω από μισό εκατομμύριο σύμφωνα με το vgchart, σίγουρα πάντως κυμάνθηκε κάτω από το ένα εκατομμύριο. Επομένως δεν βλέπω κάποια ουσιαστική δυναμική μέσα από μια τέτοια κυκλοφορία. Επειδή ακριβώς η σειρά ανήκει σε μια κατηγορία που γενικότερα δεν έχει ιδιαίτερη εμπορική δυναμική πρέπει η Ν να στήσει την ανάλογη προώθηση. Κατά τα άλλα αν και πως θα αλλάξουν/προσθέσουν χαρακτηριστικά στην σειρά είναι κάτι που θα το δούμε στην πράξη. Ετσι αν το εννοεις τοτε ναι δεν υπαρχει προβλημα.Γενικα τα καθαρα rpg δεν τα μπορω.Μου σπανε τα νευρα που ανεβαζεις επιπεδο και πρεπει να κανεις grinding.Μοναδικη εξαιρεση αποτελει το εκπληκτικο bloodborne και μετα το dark souls. Για να καταλαβεις το μοναδικο zelda που δεν εχω παιξει-τελειωσει ειναι το zelda 2. Οσο για το prime trilogy που λες προσεξε κυκλοφορησε στο wii των 100 εκατομμυριων αλλα μιλαμε για το wii.Μια κονσολα που ειναι πολυ μισητη στην gaming κοινοτητα(αδικως) αλλα και που η πλεοψηφια που το αγορασε ηταν casual παικτες. Αν κυκλοφορησει ομως στο αγαπητο switch πιστευω θα τα παει πολυ καλυτερα εμπορικα.
h3342 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Παιδια Το civilization τοχει αγορασει κανεις;αξιζει λετε;
mansa2k Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, ikaruga24 είπε 1.Δεν είχα την απαίτηση να το δω στο BotW γιατί το παιχνίδι κάνει μπαμ ότι έχει πέσει δουλειά ετών και ετών όμως πλέον η βάση υπάρχει και θέλω το επόμενο να κάνει ένα πισωγύρισμα για χάρη του ονόματος. 2.Μπορεί και να κάνω λάθος αλλά στο μυαλό μου το Metroid με τα χρόνια το έχω "χτίσει" με πολύ πιο συμπαγή και στοχευμένη ιδέα από ότι το Zelda που πάντα το μυαλό μου θα οργιάζει. 1. Αυτό περιγράφει πλήρως προς που κινήθηκε ο σχεδιασμός στο BoW και μένει πλέον να δούμε την συνέχεια. Μόνη παρατήρηση είναι πως δύσκολα θα ταιριάξουν όλα τα παλιά στοιχεία στην open air φιλοσοφία χωρίς να τροποποιηθούν. Παράδειγμα οι λαβύρινθοι χαρακτηρίζονται από την έλλειψη προσανατολισμού, θανατηφόρες παγίδες και απομόνωση. Στοιχεία δηλαδή που δεν υφίστανται στους αντίστοιχους του BoW ακριβώς λόγω της open air φιλοσοφίας του παιχνιδιού. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν βρίσκω τόσο ενδιαφέρον πως θα τροποποιηθούν τα παλαιότερα στοιχεία που δεν υφίστανται στο BoW όσο ποια καινούργια θα δημιουργήσουν που θα ταιριάζουν στην νέα φιλοσοφία. 2. Βασικά για εμένα το Metroid είναι ένα τεράστιο μπουντρούμι, το μόνο που στα μάτια μου δεν το χαρακτηρίζει open world είναι οι χρόνοι τα loading times μεταξύ των περιοχών. 1 ώρα πριν, dekulinkgr είπε Ετσι αν το εννοεις τοτε ναι δεν υπαρχει προβλημα.Γενικα τα καθαρα rpg δεν τα μπορω.Μου σπανε τα νευρα που ανεβαζεις επιπεδο και πρεπει να κανεις grinding.Μοναδικη εξαιρεση αποτελει το εκπληκτικο bloodborne και μετα το dark souls. Για να καταλαβεις το μοναδικο zelda που δεν εχω παιξει-τελειωσει ειναι το zelda 2. Οσο για το prime trilogy που λες προσεξε κυκλοφορησε στο wii των 100 εκατομμυριων αλλα μιλαμε για το wii.Μια κονσολα που ειναι πολυ μισητη στην gaming κοινοτητα(αδικως) αλλα και που η πλεοψηφια που το αγορασε ηταν casual παικτες. Αν κυκλοφορησει ομως στο αγαπητο switch πιστευω θα τα παει πολυ καλυτερα εμπορικα. Ακριβώς, δεν πρόκειται για βαριά RPG αλλά πλαισιώνουν μηχανισμούς τους με τέτοιο τρόπο ώστε παράλληλα να γίνονται αρεστά σε ένα κοινό πέρα από αυτά. Όσο για το trilogy δεν έχω να προσέξω τίποτα, η σειρά γενικότερα δεν κατάφερε να αγγίξει ένα νέο κοινό στο Wii και είδαμε πως κατέληξε από πλευράς χρονικής απόστασης μέχρι την επόμενη κυκλοφορία. Ακόμα και αν πουλήσει καλύτερα σε σχέση με την έκδοση του Wii δεν θα μπορέσει να την διαφορά και συγκεκριμένα να προσεγγίσει ένα νέο κοινό σε ικανοποιητικό βαθμό. Τώρα σχετικά με τύπους γνωστούς για τις κωλοτούμπες τους και παπαγαλάκια δεν ασχολούμαι. Είδαμε πόσο χλεύαζαν τα motions cotnrols (ακόμα και εταιρίες) για να ακολουθήσει μια στροφή 180 μοιρών με την κυκλοφορία των moves, kinect. Μετέπειτα είχαμε το ευτράπελο του VR που βασίζεται εξολοκλήρου στα motion controls (* αναφέρομαι στην περιστροφή κάμερας μέσω κίνησης του κεφαλιού πέρα των συνοδευτικών motion χειριστηρίων έστω και ως επιλογή) και προσπάθησαν οι γνωστοί-άγνωστοι να μας πείσουν ότι είναι το μέλλον. Τέλος καταλήξαμε στο cloud και να παίζεις Halo στην ταμπλέτα με touch controls ως μια εκ των επιλογών. Δεν θα έλεγα ότι επικράτησε το μίσος αλλά ο κομπλεξισμός σε όλο του το μεγαλείο. Βέβαια σε αυτό βοήθησε και η Ν με τις λανθασμένες προωθήσεις και κυρίως την έλλειψη περιεχομένου για το κλασσικό κοινό ανά περιόδους. Το όλο πρόβλημα με τα motion controls για μένα ήταν, όπως έχω αναφέρει και στο παρελθόν, πως η βιομηχανία δεν ήταν έτοιμη για τον νέο διαδραστικό τρόπου ελέγχου με αποτέλεσμα να υπάρχουν παιχνίδια που είτε τα αξιοποιήσουν λανθασμένα ή σε υπερβολικό βαθμό χωρίς να τηρούν κάποιες ισορροπίες. Πλέον τα ζητήματα αυτά έχουν λυθεί μέσω του NSW αν και μου λείπει ο κέρσορας επί της οθόνης που μπορεί να αποδοθεί αλλά χρειάζεται επαναφορά ανά συχνά διαστήματα. Επεξ/σία 29 Νοεμβρίου 2018 από mansa2k 1
john1080 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Καλησπερα σε ολους το δεξι joycon,οταν ειναι πανω στην κονσολα,μου φαινεται σαν να κουμιεται λιγο παραπανω,σαν να μην παταει καλα οπως το αριστερο Σαν να κουνιεται,ελαχιστα μεν,αλλα κουνιεται Εσας τα joycon ειναι τελειως σταθερα η εχουν ενα μικρο ανεπαισθητο κενο;; Ειναι προβλημα πιστευετε;
nemo23 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2018 Σήμερα παρέλαβα το diablo 3 eternal collection. Επειδή πολλά ακούστηκαν ότι το παιχνίδι για να το παίξεις πρέπει να είσαι συνδρομητής στο online game της nintendo θέλω να επιβεβαιώσω πως αυτό δεν ισχύει. Το παιχνίδι παίζει κανονικά χωρίς συνδρομή και online και offline. 2
skalos Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, h3342 είπε Παιδια Το civilization τοχει αγορασει κανεις;αξιζει λετε; Άμα σ αρέσει το Civ είναι το απόλυτο "κάψιμο"!!! Δύσκολα να το βάλεις κάτω τώρα που είναι και σε φορητό! 1
ReaperX Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, john1080 είπε Καλησπερα σε ολους το δεξι joycon,οταν ειναι πανω στην κονσολα,μου φαινεται σαν να κουμιεται λιγο παραπανω,σαν να μην παταει καλα οπως το αριστερο Σαν να κουνιεται,ελαχιστα μεν,αλλα κουνιεται Εσας τα joycon ειναι τελειως σταθερα η εχουν ενα μικρο ανεπαισθητο κενο;; Ειναι προβλημα πιστευετε; Δυστυχώς είναι κλασικό θέμα που παρουσιάζεται μετά από καιρό. Η λύση είναι πολύ απλή.Κόψε μικρά κομματάκια ταινία και βάλε μέχρι να μείνει σταθερό.
Mistwalker Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Το λιγο λασκα που εχει το joycon δεν ειναι προβλημα.Απο τη nintendo εχουν πει οτι ετσι σχεδιαστηκε σε περιπτωση πτωσης της κονσολας.Το περιεργο ομως ειναι οτι δεν ειναι το ιδιο σε ολες τις κονσολες.Σε καποιες κουνιεται 1 απο τα 2,αλλες και τα 2 και σε καποιες δεν κουνιεται κανενα. 1
ReaperX Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Πρόβλημα δεν είναι,αλλά είναι σπαστικό.Και δημιουργείται εν καιρώ. Εμένα το παρουσίασε μετά 10 μήνες περίπου και στα δύο,χωρίς κακομεταχείριση.Στο αριστερό σε πιο έντονο βαθμό από το δεξί. Ωστόσο όπως ανέφερα με την ταινία στο αντίστοιχο σημείο σταθεροποιήθηκαν πλήρως.
john1080 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Καταλαβα...θα το δοκιμασω παιδια,σας ευχαριστω πολυ
Bourdoulas Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 5 ώρες πριν, Mistwalker είπε Το λιγο λασκα που εχει το joycon δεν ειναι προβλημα.Απο τη nintendo εχουν πει οτι ετσι σχεδιαστηκε σε περιπτωση πτωσης της κονσολας.Το περιεργο ομως ειναι οτι δεν ειναι το ιδιο σε ολες τις κονσολες.Σε καποιες κουνιεται 1 απο τα 2,αλλες και τα 2 και σε καποιες δεν κουνιεται κανενα. Πόσο πιο "Apple δικαιολογία" από την Nintendo; Έτσι σχεδιάστηκε αλλά δεν είναι το ίδιο σε όλες την κονσόλες... Yeah right. 1
Moderators Malthador Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2018 6 minutes ago, Bourdoulas said: Πόσο πιο "Apple δικαιολογία" από την Nintendo; Έτσι σχεδιάστηκε αλλά δεν είναι το ίδιο σε όλες την κονσόλες... Yeah right. Χαχα. Μα οι ελαττωματικές είναι αυτές στις οποίες ΔΕΝ κουνιέται το joycon, στείλτε τες για σέρβις να χαλαρώσουν τα rails. 16 hours ago, ikaruga24 said: Ούτε εμένα μου προκάλεσε σχίσμα αλλά προσωπικά προτιμώ την παλιά συνταγή του Zelda. Είχα την ίδια άποψη στις πρώτες 30 ώρες που έπαιζα BotW. Μετά που προχώρησα άλλες 30 ώρες, διαπίστωσα ότι απλά δεν έδινα σημασία στο στήσιμο του open-world μιας και το game με είχε βάλει τόσο μέσα στον κόσμο του που δεν χρειαζόταν να αναρρωτηθώ για το αν προτιμώ αυτό το στήσιμο ή το παλιότερο, το πιο κλειστό. Η ατμόσφαιρα και το immersion του BotW είναι δέκα κλάσεις παραπάνω από οποιοδήποτε άλλο Zelda. Αν αυτό οφείλεται στο sandbox, so be it δεν υπάρχει γυρισμός πλέον. Το ιδανικό για μένα θα ήταν πάντως το επόμενο Zelda να είναι open-world, με 7 κλασικά dungeons μέσα στο κόσμο και for the love of what's holy, να είναι το επόμενο επεισόδιο στο Child Timeline. 11 hours ago, dekulinkgr said: Οσο για το prime trilogy που λες προσεξε κυκλοφορησε στο wii των 100 εκατομμυριων αλλα μιλαμε για το wii.Μια κονσολα που ειναι πολυ μισητη στην gaming κοινοτητα(αδικως) αλλα και που η πλεοψηφια που το αγορασε ηταν casual παικτες. Γιατί είναι μισητή; Ίσα ίσα, το μεγαλύτερο λάθος που έκανε η Ν είναι ότι ΔΕΝ έφτιαξε το Wii 2 και αντ' αυτού έφτιαξε το Wii U. Δεν πειράζει, ήρθε τώρα το Wii 2 με τη μορφή του Switch. Επίσης, ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των αγοραστών του PS3 το πήρε λόγω Blu-ray. Τι διαφορά έχουν αυτοί από τους casuals του Wii; Non-gamers οι μεν, non-gamers και οι δε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις