primeragt Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Ε καλα σιγα το dlc. 74 χαρακτηρες + τα echos τους εδωσε, ειναι ισως το πληρες fighting out of the box μεχρι στιγμης. Δεν θα χασει και κανενας κατι αν δεν παρει του 5 επιπλεον χαρακτηρες 1 χρονο μετα που θα εχουν βγει. 1
ikaruga24 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Εντάξει παιδιά, ναι μεν έχω να παίξω smash από την εποχή του N64 και λίγο GC αλλά το συγκεκριμένο πραγματικά ακόμα και αν δεν μπει ποτέ στην κονσόλα παίζει να το πάρω μόνο και μόνο για την προσπάθεια. Ειλικρινά οι άνθρωποι δεν παίζονται. Το πήραν παραπάνω από απλά σοβαρά το συγκεκριμένο. Τους δίνω πραγματικά όσα εύσημα μπορεί να δώσει κάποιος. 5
chek2fire Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 βγαίνει και amilbo για το diablo Φοβερό είναι 2
RedAlert539 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 7 ώρες πριν, Malthador είπε Στην Αφρική έχει 8 ευρώ το Transistor και 6 ευρώ το Machinarium. Και τα δύο απίστευτα games, για όποιον δεν τα έχει παίξει. Βγήκε το Machinarium στο Switch? Πραγματικά εξαιρετικό! Ειδικά σε αυτά τα χρήματα θα το πρότεινα σε όλους. Το Transistor δεν το έχω παίξει αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα. Ήρθε η ώρα του νομίζω..... 2
Moderators Malthador Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 11 hours ago, orck said: Εγω οταν ακουω για DLC σε καθε κονσολα μου παει το μυαλο σε πειρατικο. Η δικαιη ανταμοιβη τους για τα DLC ειναι να σπασεις την κονσολα και να το "αγορασεις" πειρατικο. Εξαρτάται τι σημαίνει «DLC», τι προσθέτει, πόση διάρκεια δίνει στο game και πως το έχει διαχειριστεί η εταιρεία (πότε κυκλοφορεί για παράδειγμα). Ένα DLC που δίνει ένα item ή κουστούμι και το χρεώνουν 5 ευρώ είναι για φτύσιμο. Ένα DLC που το χρεώνουν 10-15 ευρώ και δίνει επιπλέον story/αποστολές/πίστες προσθέτοντας 20 ώρες game time είναι σχετικά αποδεκτό στα μάτια μου (όπως έγινε στα Witcher 3, HZD, RDR1). Επίσης έχει σημασία πότε κυκλοφορεί το DLC. Αν το βγάζουν ταυτόχρονα με το launch ή ένα μήνα μετά, τότε μιλάμε για έτοιμο content που κόπηκε και θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται στο βασικό game (όπως έγινε πρόσφατα στο Spider-man και παλιότερα στο Dragon Age Origins). Γενικά εγώ είμαι πιο πολύ υπέρ των πατροπαράδοτων expansions παρά υπέρ των DLC, αλλά αν το DLC είναι ποιοτικό και έχει διάρκεια δεν θα πω όχι. 10 hours ago, ikaruga24 said: Εντάξει παιδιά, ναι μεν έχω να παίξω smash από την εποχή του N64 και λίγο GC αλλά το συγκεκριμένο πραγματικά ακόμα και αν δεν μπει ποτέ στην κονσόλα παίζει να το πάρω μόνο και μόνο για την προσπάθεια. Ειλικρινά οι άνθρωποι δεν παίζονται. Το πήραν παραπάνω από απλά σοβαρά το συγκεκριμένο. Τους δίνω πραγματικά όσα εύσημα μπορεί να δώσει κάποιος. Είναι απίστευτο το πόσο βάθος προσέθεσαν σε ένα fighting game που είχε απύθμενο βάθος. Έτσι όπως το βλέπω, μπορεί να παίζεις 80 ώρες με έναν μόνο χαρακτήρα και ακόμα να μην έχει έχεις ξύσει καν τον πάτο του βαρελιού σε ότι αφορά το βάθος του gameplay του. 3 hours ago, RedAlert539 said: Βγήκε το Machinarium στο Switch? Πραγματικά εξαιρετικό! Ειδικά σε αυτά τα χρήματα θα το πρότεινα σε όλους. Το Transistor δεν το έχω παίξει αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα. Ήρθε η ώρα του νομίζω..... Παίξε Transistor. Χθες. Θα με θυμηθείς. Μαζί με το Beneath a Steel Sky είναι τα καλύτερα cyberpunk games που έχω παίξει μέχρι σήμερα. 1
Fulgore Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Η πολυ απλα ξερουν οτι για φετος ειναι το μονο παιχνιδι(στο Smash εννοω)που ειναι το μεγαλο ονομα να σπρωξει πωλησεις κονσολων μιας και η υπολοιπη χρονια δεν ηταν οτι το καλυτερο για το Switch περαν του Smash και του Octopath.
Moderators Malthador Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 25 minutes ago, Fulgore said: Η πολυ απλα ξερουν οτι για φετος ειναι το μονο παιχνιδι(στο Smash εννοω)που ειναι το μεγαλο ονομα να σπρωξει πωλησεις κονσολων μιας και η υπολοιπη χρονια δεν ηταν οτι το καλυτερο για το Switch περαν του Smash και του Octopath. Δίνουν πολύ βάση στους evergreen τίτλους με αποτέλεσμα να επαφύονται δυστυχώς...
ikaruga24 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 52 λεπτά πριν, Fulgore είπε Η πολυ απλα ξερουν οτι για φετος ειναι το μονο παιχνιδι(στο Smash εννοω)που ειναι το μεγαλο ονομα να σπρωξει πωλησεις κονσολων μιας και η υπολοιπη χρονια δεν ηταν οτι το καλυτερο για το Switch περαν του Smash και του Octopath. Το smash ξεκάθαρα είναι το μεγαλύτερο όνομα της κονσόλας για φέτος οπότε και συνεπώς δίνουν και το μεγαλύτερο βάρος. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει το παιχνίδι δεν το αξίζει. Το περιεχόμενο και το βάθος που έχουν προσθέσει σε έναν ήδη υπεργεμάτο τίτλο είναι εντυπωσιακό και προσθέτουν και ακόμα περισσότερα από αυτά που λογικά θα περίμενε κάποιος. 1 ώρα πριν, Malthador είπε Είναι απίστευτο το πόσο βάθος προσέθεσαν σε ένα fighting game που είχε απύθμενο βάθος. Έτσι όπως το βλέπω, μπορεί να παίζεις 80 ώρες με έναν μόνο χαρακτήρα και ακόμα να μην έχει έχεις ξύσει καν τον πάτο του βαρελιού σε ότι αφορά το βάθος του gameplay του. Είναι τρελοί οι άνθρωποι ρε, έχουν ξεφύγει. Εχουν φτιάξει παιχνίδι που θα το παίζεις για τα επόμενα 10 χρόνια και να το αισθάνεσαι σαν να βγήκε χτες. Δεν υπάρχουν τα άτομα.
parlapipas25 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Παιδια το smash bros βολευει πιο πολυ να παιζεις με σταυρο η αναλογικο;
Moderators Malthador Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 1 minute ago, parlapipas25 said: Παιδια το smash bros βολευει πιο πολυ να παιζεις με σταυρο η αναλογικο; Με GC gamepad. 2
jon_pallis Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, Malthador είπε Με GC gamepad. Έχουν ήδη κατέβει από το πατάρι GC Adapter και GC Controller. Περιμένω input lag δυστυχώς. Ελπίζω να βγω λάθος! Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από jon_pallis
mansa2k Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ακόμα και το μισό περιεχόμενο να είχε το smash πάλι έτη φωτός μπροστά θα ήταν σε σχέση με άλλα παιχνίδια του είδους (αν και είναι μια κατηγορία από μόνο του) κάτι που έτσι και αλλιώς το έχουν καταφέρει με τις προηγούμενες εκδόσεις της σειράς. Πλέον με την συγκεκριμένη καλύπτουν ολόκληρο το σύμπαν όπως εξιστορεί και το adventure mode του παιχνιδιού. Προσωπικά δεν είμαι υπέρ των DLC αλλά δεν ισχύει στην πλειοψηφία των παικτών. Διάφορες εταιρίες της βιομηχανίας έχουν κατά καιρούς παρουσιάσει στατιστικά και πίνακές πωλήσεων που δείχνουν πως τα DLC/season pass βοηθούν στην μακροπρόθεσμη διατήρηση των πωλήσεων αποφεύγοντας την κοιλιά πτώσης που παρουσίαζαν τα παιχνίδια μετά την κυκλοφορία τους. Η Ν αν και έχει αρκετούς evergreen τίτλους που διατηρούν κάποια σταθερή δυναμική και μετά την κυκλοφορία τους δεν έχει λόγο πλέον να μην ακολουθήσει αντίστοιχα μοντέλα. Από εκεί και πέρα ο καθένας ψηφίζει με το πορτοφόλι του. Η πρόταση περί ethernet είναι κάτι που πράττει ο Sakurai από την εποχή του Wii όπου και πρωτοεμφανίστηκε το συγκεκριμένο περιφερειακό. Όπως τόνισαν και άλλοι η Ν δυστυχώς επιμένει να να προσφέρει μια αντίστοιχα θύρα απευθείας από το σύστημα. Το αντίστοιχο γίνεται και ως προς τα χειριστήρια όπου προτείνονται τα ενσύρματα μιας και προσφέρουν λιγότερο καθυστέρηση σε σχέση με τα ασύρματα. Γενικώς ο Sakurai είναι ότι καλύτερο έχει προσφέρει η βιομηχανία, ακόμα και το Kid Icarus, ασχέτως και αν κάποια στοιχεία δεν μου άρεσαν, ήταν πληρέστερο σε περιεχόμενο και υποστήριζε ότι μπορούσε να προσφέρει το 3DS. Σχετικά με την στροφή της Ν να επικεντρωθεί στους evergreen τίτλους είναι προφανέστατα πως οφείλεται στα όρια παραγωγής software. Δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν προσωπικό και να κάθεται, η κυκλοφορία αρκετών μεταφορών φέτος επιβεβαιώνει τα όρια δυναμικής τους. Αν ενδιαφέρονται να αυξήσουν την παραγωγικότητα τους ο μόνος τρόπος είναι να αυξήσουν το προσωπικό τους που σημαίνει ενίσχυση των υπαρχόντων ομάδων ανάπτυξης αλλά και δημιουργία νέων. Εφόσον δεν το πράττουν θα καταφεύγουν ανά περιόδους σε εύκολες λύσεις όπως είναι μεταφορές, season pass/dlc και ανάπτυξη παιχνιδιών μικρότερων απαιτήσεων. Κάποια πράγματα είναι κραυγαλέα, υπάρχουν ακόμα και παιχνίδια που θα μπορούσαν να πουλήσουν χωρίς ιδιαίτερο κόπο αφού το κοινό ήδη υφίσταται. Παράδειγμα το MK8D και γενικότερα η σειρά MK μπορεί να τροφοδοτήσει μια σειρά Diddy ή καλύτερα Donkey Kong Racing. Εξάλλου τα δύο παιχνίδια διαχωρίζονται εκ φύσεως με το ένα να προσανατολίζεται αυστηρά στο ανταγωνιστικό local/online multiplayer και το άλλο στο single player με την δυνατότητα προσθήκης συναγωνιστικού co-op mode. Ακόμα δηλαδή και αυτό που είναι επί της ουσίας έτοιμο ζεστό φαγητό δεν μπορούν να το υποστηρίξουν γιατί πολύ απλά δεν έχουν αρκετά στούντιο για να παράγουν τα πολυάριθμα ips τους. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από mansa2k 2
Moderators Malthador Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 hours ago, mansa2k said: Γενικώς ο Sakurai είναι ότι καλύτερο έχει προσφέρει η βιομηχανία Εντάξει ο άνθρωπος καταλαβαίνεις ότι είναι ψυχοπαθής με τη δουλειά του. Στο σημείο αυτό του direct καταλαβαίνεις ότι έχει δώσει όλο του το είναι στο δημιούργημά του και ότι δεν είναι κάτι που το κάνει για τα λεφτά ή για τη δόξα. Το gaming και το development του είναι αυτοσκοπός για τον ίδιο. Είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού οι άνθρωποι που έχουν περάσει από τη βιομηχανία και είχαν τέτοιο όραμα. Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2018 από Malthador 5
parlapipas25 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Δεν ηξερα οτι εχει τοσο φανατισμενο κοινο το super smash bros
Moderators Malthador Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2018 3 minutes ago, parlapipas25 said: Δεν ηξερα οτι εχει τοσο φανατισμενο κοινο το super smash bros Το Smash είναι το fighting game με το μεγαλύτερο βάθος στο gameplay του που ξεπερνιέται μόνο από τα sequels του. Όσοι δεν κατανοούν γιατί το Smash κάνει τόση θραύση είναι συνήθως όσοι δεν είναι και τόσο into στα fighting games. Το καλό είναι ότι μπορείς να το παίξεις και στο χαλαρό σαν χαζοχαρούμενο button masher παρέα με τους άσχετους φίλους σου, αλλά αν θες να γίνεις master θα πρέπει να λιώσεις, να στάζει αίμα το gamepad από τις πληγές στα δάχτυλά σου, ότι ισχύει και στα Bayonetta δηλαδή: easy to learn, hard af to master. Και υπόψιν, δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρεις να γίνεις master σε πάνω από έναν, άντε δύο χαρακτήρες. Κάθε χαρακτήρας έχει εντελώς διαφορετική συμπεριφορά από τους άλλους (προφανώς δεν περιλαμβάνω τους echo characters σε αυτή τη φράση). Γενικά πάντως, στην Ελλάδα δεν είμαστε και πολύ φιλικοί προς τα fighting games, γι' αυτό και δεν γίνεται ο χαμός που γίνεται στο εξωτερικό. Για μένα τρεις είναι οι τίλοι που έχουν την ικανότητα να πουλάνε εκατομμύρια κονσόλες μόνο και μόνο με την ύπαρξή τους σε Ν σύστημα και ο ένας από αυτούς είναι το Smash (οι άλλοι δύο είναι το Mario Kart και το Pokemon). Το έχω ξαναβάλει αλλά μπαίνει ακριβώς στο πνεύμα, οπότε πάμε μια υπενθύμιση: 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις