Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Georgram είπε

Ναι το γνωρίζω απλά μου φάνηκε μεγάλη διαφορά το 20αρικο όταν στα γκειμς είναι μόνο γύρω στο 10αρικο!

Κατι διάβασα ότι πρέπει να έχει το logo U3 έτσι ώστε να είναι η καλύτερη δυνατή για το switch? Ισχύει αυτό;

το switch μπορει να την τρεξει μεχρι ενα σημειο (δεν θυμαμαι ποσο) δηλαδη και την πιο γρηγορη να παρεις

δεν θα αλλαξει κατι...ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος, προτεινω παντως 256 να εχεις το κεφαλι σου ησυχο

Επεξ/σία από Balantakos
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Επίσης πήρα το hades που ήταν σε προσφορά και ειπα να το δοκιμάσω μιας και έχω ακούσει πολύ καλές κριτικές γενικά! Αλλά δεν καταλαβαίνω τίποτα,το ξεκινησα και με πέταξε εκεί σε κάτι δωμάτια και απλά έτρωγα τέρατα! Απο στορι πάλι δεν καταλαβαίνω τίποτα παρα μόνο ότι ο πατέρας μου με κλείδωσε στο κάτω κόσμο και εγώ πρέπει να αποδρασω κάπως,σωστά; 
Γενικα καμία συμβουλή για το συγκεκριμένο γκειμ γιατί δεν μπορώ να πιάσω το vibe του παιχνιδιού! Τι ακριβώς πρέπει να κάνω; Έχω ψιλό χαθεί! 

Να σημειώσω επίσης ότι δεν έχω ξανά δοκιμάσει τέτοιου στυλ γκειμ,ειδάλλως με βλέπω να παίρνω το Skyrim… 🤔

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Georgram είπε

Επίσης πήρα το hades που ήταν σε προσφορά και ειπα να το δοκιμάσω μιας και έχω ακούσει πολύ καλές κριτικές γενικά! Αλλά δεν καταλαβαίνω τίποτα,το ξεκινησα και με πέταξε εκεί σε κάτι δωμάτια και απλά έτρωγα τέρατα! Απο στορι πάλι δεν καταλαβαίνω τίποτα παρα μόνο ότι ο πατέρας μου με κλείδωσε στο κάτω κόσμο και εγώ πρέπει να αποδρασω κάπως,σωστά; 
Γενικα καμία συμβουλή για το συγκεκριμένο γκειμ γιατί δεν μπορώ να πιάσω το vibe του παιχνιδιού! Τι ακριβώς πρέπει να κάνω; Έχω ψιλό χαθεί! 

Να σημειώσω επίσης ότι δεν έχω ξανά δοκιμάσει τέτοιου στυλ γκειμ,ειδάλλως με βλέπω να παίρνω το Skyrim… 🤔

Το Hades ανήκει σε μια κατηγορία παιχνιδιών που λέγονται roguelite. 
 

Εν ολίγοις κάθε φορά που πεθαίνεις ξανά αρχίζεις από την αρχή, αλλά τα δωμάτια που επισκέπτεσαι είναι random και διαφέρουν από run σε run. Σκοπός είναι να βγάλεις όλα τα δωμάτια σερί χωρίς να σου τελειώσουν οι ζωές. Κάθε φορά που πεθαίνεις, κρατάς κάποια από τα items με αποτέλεσμα να κανείς power up, ώστε τα επόμενα runs σου να είναι ευκολότερα. 
 

Στο συγκεκριμένο όπως είπες κι εσύ στο τέλος του run δραπετεύεις από τον Άδη. Πάντως μην περιμένεις να δραπετεύσεις σύντομα εκτός κι αν είσαι καλός σε τέτοιου είδους παιχνίδια. Στόχος είναι να κανείς λίγο progress κάθε φορά. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, Fulgore είπε

Επιασε τοπο η Ε3 για το metroid οπως φαινεται.

Μακάρι, όπως γίνανε κάποια παιχνίδια τεράστια (πχ. Monster hunter) όταν ήρθε η ώρα τους μακάρι να συμβεί το ίδιο και με το metroid και να γίνει τουλάχιστον τόσο εμπορικό όσο η σειρά xenoblade και fire emblem ή ίσως και κάποια στιγμή να γίνει ίδιας δυναμικής με το Mario και zelda. 

Δημοσ.
23 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Μακάρι, όπως γίνανε κάποια παιχνίδια τεράστια (πχ. Monster hunter) όταν ήρθε η ώρα τους μακάρι να συμβεί το ίδιο και με το metroid και να γίνει τουλάχιστον τόσο εμπορικό όσο η σειρά xenoblade και fire emblem ή ίσως και κάποια στιγμή να γίνει ίδιας δυναμικής με το Mario και zelda. 

Το αστείο είναι πως από πιτσιρικάς μέχρι σήμερα που κοντεύω τα 30, πίστευα πως η σειρά metroid, καθώς την αγάπησα από τις αρχές του 2000, ήταν απ' τους "μεγάλους"/εμπορικούς τίτλους της νιντεντο. Πριν περίπου 1 μήνα έμαθα από κάτι e3 predictions, όπου ανέφεραν το metroid, ότι δεν είναι απ τους πιο αγαπητούς/επιτυχημένους τίτλους και πως δεν έχει πουλήσει ποτέ όσο θα πρεπε. Μακάρι να πάει πολύ καλά σε πωλήσεις το dread όπως και κάθε άλλο exclusive της νιντεντο στο switch, ώστε να δούμε και άλλες συνέχειες είτε 2δ είτε 3δ εμείς οι φανς της σειράς.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, I'm_busy είπε

Το αστείο είναι πως από πιτσιρικάς μέχρι σήμερα που κοντεύω τα 30, πίστευα πως η σειρά metroid, καθώς την αγάπησα από τις αρχές του 2000, ήταν απ' τους "μεγάλους"/εμπορικούς τίτλους της νιντεντο. Πριν περίπου 1 μήνα έμαθα από κάτι e3 predictions, όπου ανέφεραν το metroid, ότι δεν είναι απ τους πιο αγαπητούς/επιτυχημένους τίτλους και πως δεν έχει πουλήσει ποτέ όσο θα πρεπε. Μακάρι να πάει πολύ καλά σε πωλήσεις το dread όπως και κάθε άλλο exclusive της νιντεντο στο switch, ώστε να δούμε και άλλες συνέχειες είτε 2δ είτε 3δ εμείς οι φανς της σειράς.

'Ετσι νόμιζα κι'εγώ. Μέχρι που αργότερα έμαθα ότι το Metroid παραδοσιακά πωλούσε καλύτερα στην δύση απ' ότι στην Ιαπωνία. Το οποίο είναι λογικό αν αναλογιστεί κάποιος τις δυτικές επιρροές του franchise(Alien).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tα πρώτου προσώπου παιχνίδια δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην Ιαπωνία κάτι που μάλλον θα επηρέασε τα Prime. Γενικότερα το είδος backtracking δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα για την δυναμική του σε σχέση σε shooters, platforms, κτλ. Ακόμα και τα Hollow Knight, Ori δεν φαίνεται να έκαναν ουσιαστική διαφορά.

Η Ν έριξε βάρος στο Metroid Dread στο Treehouse ξεκάθαρα. Ήδη είναι γνωστό ότι θα ακολουθήσουν και άλλα νέα σχετικά με το παιχνίδι. Νομίζω πως ανακοίνωσαν το παιχνίδι κοντά στην κυκλοφορία του επειδή ακριβώς δεν είναι μεγάλο το ποσό που προορίζεται για το μαρκετινγκ συγκριτικά με άλλα παιχνίδια όπως πχ spatoon 3 (το splatoon 2 ξεπέρασε τα 10 εκατομμύρια) που ανακοινώθηκε μερικούς μήνες πριν για το 2022.

Ίσως να στοχεύουν το Dread να κυκλοφορήσει κοντά στην περίοδο της νέας έκδοσης ώστε να ενισχύσουν την δυναμική του. Πάντως το Dread πρέπει να προσπαθήσει πολύ τόσο λόγω της δυναμικής της σειράς όσο και του είδους γενικότερα. Τα πράγματα θα κριθούν ακόμα καλύτερα με την κυκλοφορία (κάποτε) του Metroid Prime 4.

Επεξ/σία από mansa2k
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, mansa2k είπε

 Γενικότερα το είδος backtracking δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα για την δυναμική του σε σχέση σε shooters, platforms, κτλ. Ακόμα και τα Hollow Knight, Ori δεν φαίνεται να έκαναν ουσιαστική διαφορά.

Το backtracking σε metroidvania τίτλους είναι όχι μόνο αναπόφεκτο αλλά και αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας. Η όλη ιδέα είναι διασχίζοντας μια περιοχή να σου δίνεται το αίσθημα της εξερεύνησης και του μυστηρίου συναντώντας πχ μια κλειδωμένη πόρτα ή μια πλατφόρμα που δεν μπορείς να φτάσεις εκείνη την χρονική στιγμή. 

Επίσης το γεγονός ότι μπορείς ή πρέπει να κάνεις backtracking σου δίνει την αίσθηση της συνοχής και ενός ενιαίου, υπαρκτού κόσμου.

Το κλειδί της επιτυχίας είναι να σου δίνεται η ανάλογη ανταμοιβή όταν χρειαστεί να επισκεφτείς ξανά τις ίδιες τοποθεσίες. Να υπάρχει ένα καλό κίνητρο να επιστρέψεις. Αυτό επιτυγχάνεται με διάφορους τρόπους. Μια μυστική περιοχή με πράγματα ή εχθρούς που δεν έχει ξανα συναντήσει. Ένα κιβώτιο με καλό loot ή μία νέα δύναμη/όπλο που να προσθέσει κάτι επιπλέον στο gameplay...

Βεβαίως δεν επιτυγχάνεται πάντα αυτό και εκεί νομίζω είναι η διαφορά ενός καλού metroidvania από ένα μέτριο/κακό. Αν αρχίζεις να κουράζεσαι και δεν βρίσκεις νόημα να επιστρέψεις σε μια περιοχή, τότε το παιχνίδι έχει αποτύχει ως metroidvania τίτλος.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 2
Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους και όλες. Είχα ρωτήσει πριν δύο τρεις μέρες κάτι για το titan quest. Μου απάντησαν τα παιδιά εδώ και φυσικά τους ευχαριστώ ξανά και μου πρότειναν και κάποια καλύτερα παιχνίδια ίδιου "ενδιαφέροντος". Παρόλα αυτά, επειδή εγώ γέρασα και δεν αλλάζω εύκολα γνωμη (Μετά τα δευτερα -αντα θα το δείτε :) ) , έψαξα βέβαια ότι παιχνίδια μου πρότειναν ΑΛΛΑ αγόρασα το Titan quest , μαζί με το dlc ragnarok ( το οποίο δεν ξέρω από που το επιλέγω).

 

Εμένα σας παιχνίδι (ένα τριωρακι έπαιξα) μου αρέσει, τα γραφικά μου θυμίζουν πιο παλιές εποχές (είναι του 2007 νομίζω παιχνίδι ) και μου αρέσουν, όντως μου αρέσουν. Βέβαια έχασα τόσες φορές στην αρχή με έναν μεγάλο σάτυρο εκεί στο πρώτο χωριό αλλά τον κερατά τον κατάφερα στο τέλος . Βρήκα και πως πουλάς πράγματα, βρήκα τα skills και γενικά βρίσκω συνέχεια πράγματα, διότι το παιχνίδι είναι μεγάλο. Για όποιον το έχει παίξει πήγα στο στρατόπεδο των  Σπαρτιατών και τώρα πρέπει να σκοτώσω τον κένταυρο Νεσσο, ο οποίος με έχει ρέψει στο στυλιαρι!!! Έχω χάσει 5-6 φορές, αλλά βρήκα πως αγοράζεις healing potion και σήμερα μετά την δουλειά το απόγευμα , θα πάω να του ξηγησω δύο τρία φωνήεντα.

Ένα θεματακι είναι ότι κλειδώνει αυτόματα εχθρό και όταν είναι πολλοί μπορεί ο χαρακτήρας να πάει προς τον στόχο που αυτόματα επέλεξε και εκεί να έχει εχθρούς και να είναι δύσκολα τα πράγματα. Το zl μου δείχνει τα κουμπιά κάτω αριστερά αλλά δεν ξέρω τι να βάλω εκεί. Επίσηςεκτός από την κόκκινη μπάρα που είναι η ζωή, έχει και μια μπλε μπάρα δίπλα που δεν έχω καταλάβει τι κάνει. Τέλος δεν έχω ρυθμίσει όλα τα κουμπιά μόνο για το ξίφος μου έχω, αλλά δείχνει και άλλες θέσεις (κάτω δεξιά για όποιον το έχει).

Γενικά οποίος το είχε και το έχει παίξει, θα ήθελα καμία πληροφορία σε ότι δεν έχω καταλάβει ως τώρα ή καμιά συμβουλή, προφανώς καλοδεχούμενα όλα.

 

Υ.Γ : Θα γουσταρα καλύτερα αν πχ οι διάλογοι των npc ήταν στα αρχαία ελληνικά ή ας ήταν στα αγγλικά αλλά οι φωνές να ήταν αρχαία ελληνικά ή έστω ελληνικά, αλλά εντάξει μην ζητάω και παρά πολλά. Το λέω λόγω του ελληνικού θέματος που έχει το παιχνίδι. Αυτά και να περνάτε καλά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, D.Luffy είπε

....

Βασικά τα παιχνίδια αυτά σχεδιάζονται με βάση το backtracking. Γενικώς ωραία όλα αυτά αλλά δεν αλλάζει το γεγονός πως το συγκεκριμένο είδος δεν δείχνει να είναι ιδιαίτερα εμπορικό κάτι που δεν λαμβάνεται υπόψιν σε αρκετές περιπτώσεις. 

Κάτι σχετικό:

Μην ξεχνάμε πως οι εμπορικότεροι τίτλοι από αρκετές σειρές είναι παιχνίδια του NSW. Ας ελπίσουμε πως το Dread θα ξεπεράσει τους (2D) προκάτοχους σε πωλήσεις. 

Metroid Prime - 2.82mil
Metroid - 2.73mil
Metroid Prime 3: Corruption - 1.79mil
Metroid II: Return of Samus - 1.76mil
Metroid Fusion - 1.68mil
Super Metroid - 1.42mil
Metroid: Other M - 1.35mil
Metroid Prime 2: Echoes - 1.33mil
Metroid: Zero Mission - 0.84mil
Metroid Prime Hunters - 0.76mil
Metroid Prime: Trilogy - 0.61mil
Metroid Prime Pinball - 0.26mil
Metroid Prime: Federation Force - 0.11mil

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.

παιδιά έχουν ανοίξει η παραγγελίες από αγγλία amazon

https://www.amazon.co.uk/dp/B097C44XPT?psc=1&smid=A3P5ROKL5A1OLE&ref_=chk_typ_imgToDp

και φαντάζομαι και την φιγούρα θα ανοίξουν σε λίγη ώρα

https://www.amazon.co.uk/amiibo-Samus-M-I-Nintendo-Switch/dp/B097B736LC/ref=sr_1_1?dchild=1&keywords=Metroid+Dread&qid=1624056376&sr=8-1

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με Metroid αλλά μου βγάζει λίγο Portal vibes

Μπορεί να είναι και ιεροσυλία 😂

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mansa2k είπε

Βασικά τα παιχνίδια αυτά σχεδιάζονται με βάση το backtracking. Γενικώς ωραία όλα αυτά αλλά δεν αλλάζει το γεγονός πως το συγκεκριμένο είδος δεν δείχνει να είναι ιδιαίτερα εμπορικό κάτι που δεν λαμβάνεται υπόψιν σε αρκετές περιπτώσεις. 

Κάτι σχετικό:

Μην ξεχνάμε πως οι εμπορικότεροι τίτλοι από αρκετές σειρές είναι παιχνίδια του NSW. Ας ελπίσουμε πως το Dread θα ξεπεράσει τους (2D) προκάτοχους σε πωλήσεις. 

Metroid Prime - 2.82mil
Metroid - 2.73mil
Metroid Prime 3: Corruption - 1.79mil
Metroid II: Return of Samus - 1.76mil
Metroid Fusion - 1.68mil
Super Metroid - 1.42mil
Metroid: Other M - 1.35mil
Metroid Prime 2: Echoes - 1.33mil
Metroid: Zero Mission - 0.84mil
Metroid Prime Hunters - 0.76mil
Metroid Prime: Trilogy - 0.61mil
Metroid Prime Pinball - 0.26mil
Metroid Prime: Federation Force - 0.11mil

Τα νούμερα αυτά για τέτοιας ποιότητας παιχνίδια είναι θλιβερά. Δυστυχώς όμως έτσι πάει. Γενικά από όλα τα μινιμαλιστικά παιχνίδια μόνο το Zelda κάνει πωλήσεις χοντρές και τα τελευταία χρόνια τα Souls και τα Monster Hunter που κάνουν αξιόλογες πωλήσεις. 

  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Swimmer21 είπε

Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με Metroid αλλά μου βγάζει λίγο Portal vibes

Μπορεί να είναι και ιεροσυλία 😂

Δεν είναι ιεροσυλία, και το Portal είναι στο πάνθεον του gaming, όπως και το Metroid. Είναι περισσότερο το artstyle και τα γραφικά που στο θυμίζουν, γιατί το ίδιο το παιχνίδι σαν gameplay δεν έχει σχέση. Αντ' αυτού, έχει πολύ ιδιαίτερο στιλ το οποίο (μαζί με τα Castlevania από το Symphony of the Night και μετά) ενέπνευσε ένα πολύ δημοφιλές είδος παιχνιδιών, τα 'Metroidvania'.

Τα χαρακτηριστικά του είναι η (συνήθως) δισδιάστατη εξερεύνηση και η έμφαση στον χάρτη, η αργή αναβάθμιση του χαρακτήρα με περισσότερη ζωή και όπλα, και ιδιαίτερα το ξεκλείδωμα ικανοτήτων που πηγαίνοντας πίσω σε προηγούμενες περιοχές σου ανοίγουν πόρτες και περιοχές που αρχικά δεν ήταν προσβάσιμες.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...