james9tito Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, RedAlert539 είπε https://nintendoeverything.com/switchs-new-nes-controllers-only-work-when-detached-from-the-system-only-compatible-with-nes-games/ Ο λόγος που θα κάνουν 60 ευρώ τελικά; Ε και εσυ τωρα. Εδω αποκλειστικα πλανα απο το meeting που αποφασιστηκαν τα περι ονλαιν 1
Moderators Malthador Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 11 minutes ago, RedAlert539 said: https://nintendoeverything.com/switchs-new-nes-controllers-only-work-when-detached-from-the-system-only-compatible-with-nes-games/ Ο λόγος που θα κάνουν 60 ευρώ τελικά; Ο λόγος είναι ότι σου κάνουν την τιμή να τα αγοράσεις.
darkmatinee Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Να πω ένα ευχαριστώ σε αυτόν που ενημέρωσε (δεν θυμάμαι ποιος) ότι το Mario + Rabbits έχει 20€ στον Κωτσόβολο. Το παιχνιδάκι είναι τέλειο! 1 1
chek2fire Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, GeorgeMan είπε Θα περάσει και δεν θα αγγίξει το online, με 100% μαθηματική ακρίβεια. 😛 Σε άλλα νέα, μετά το Octopath, τι? xenoblades expansion 2
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 22 minutes ago, chek2fire said: xenoblades expansion Χωρίς το κανονικό? 🤣
chek2fire Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, GeorgeMan είπε Χωρίς το κανονικό? 🤣 ναι αφου είναι stand alone expansion. Δεν χρειάζεται το κανονικό για να παίξεις., 1
Mitroglou7 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 18 ώρες πριν, Malthador είπε Το ότι τα έσοδα του PSN+ αυξήθηκαν κατακόρυφα είναι κάτι πολύ λογικό όταν σου κλειδώνει το online multiplayer, καθώς υπάρχει κόσμος που είναι διατεθειμένος να πληρώσει για αυτό. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το PSN+ είναι επιτυχημένο σαν μοντέλο. Όπως έχω ξαναπεί, για εμένα τα ποσοστά του είναι αστεία σε σχέση με το μέγεθος της userbase, αλλά από την άλλη, εγώ δεν ανήκω στους αναλυτές πολυεθνικών οι οποίοι θεωρούν ακόμα και τα νούμερα του PSVR ικανοποιητικά. Αυτό το έχεις αναφέρει 4-5 φορές και ειλικρινά δε καταλαβαίνω τον τρόπο σκέψης σου και θα εξηγήσω τι εννοώ. - Και τα 3 μοντέλα είναι ουσιαστικά ένα υποχρεωτικό και εκβιαστικό "χαράτσι" για το online gaming και απλά δίνουν και κάποια έξτρα για να γλυκάνουν τον κόσμο. - Οι τίτλοι που απαιτούν ή απευθύνονται για online gaming είναι πολύ συγκεκριμένοι και τυχαίνει να συγκεντρώνουν πολύ κόσμο σε βαθμό που είναι system sellers. Fifa, NBA, PES, Battlefield, Battlefront, GTA, Call of Duty, Destiny, FF14, ESO, Rocket League, Fortnite και κάποιο που λογικά ξεχνάω. - Αν αθροίσεις τις πωλήσεις αυτών των παιχνιδιών και αφαιρέσεις την όποια επικάλυψη υπάρχει (που θα είναι αρκετή γιατί απευθύνονται σε παρεμφερές κοινό) και αφαιρέσεις και αυτούς που παίρνουν κάποια από τα παραπάνω παιχνίδια για campaign (λίγοι είναι αναλογικά) θα βγάλεις μέσες άκρες το νούμερο που αναφέρεις. - Δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος για κάποιον που παίζει αποκλειστικά τα exclusives πχ της Sony που είναι σχεδόν 100% offline ή γενικότερα παίζει single player games να πάρει PS Plus και δε νομίζω ότι απευθύνεται σε αυτόν. Συνεπώς, δεν καταλαβαίνω πως μπορεί το PS Plus και το κάθε PS Plus να είναι επιτυχημένο ή αποτυχημένο. Αν πχ. το Fifa 19 πουλήσει με κάποιο μαγικό τρόπο 80 εκατομμύρια αντίτυπα και φτάσει το PS Plus να έχει το 100% του userbase αυτό θα το κάνει επιτυχημένο? Βασικά ναι οκ, θα το κάνει επιτυχημένο αλλά η επιτυχία του ή η αποτυχία του δεν εξαρτάται από αυτό. Για να φέρω και ένα παράδειγμα είναι σαν να λέμε τα διόδια στα Μάλγαρα που δίνουν ένα νεράκι δώρο και έκπτωση σε ανθρακούχο είναι πολύ επιτυχημένα. Αν ο κόσμος είναι αναγκασμένος να περάσει από τα διόδια για να πάει στον Χ δημοφιλή προορισμό και δεν υπάρχει άλλος δρόμος τότε η "επιτυχία" τους εξαρτάται από τον προορισμό και όχι από τα διόδια...
chek2fire Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 16 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε Αυτό το έχεις αναφέρει 4-5 φορές και ειλικρινά δε καταλαβαίνω τον τρόπο σκέψης σου και θα εξηγήσω τι εννοώ. - Και τα 3 μοντέλα είναι ουσιαστικά ένα υποχρεωτικό και εκβιαστικό "χαράτσι" για το online gaming και απλά δίνουν και κάποια έξτρα για να γλυκάνουν τον κόσμο. - Οι τίτλοι που απαιτούν ή απευθύνονται για online gaming είναι πολύ συγκεκριμένοι και τυχαίνει να συγκεντρώνουν πολύ κόσμο σε βαθμό που είναι system sellers. Fifa, NBA, PES, Battlefield, Battlefront, GTA, Call of Duty, Destiny, FF14, ESO, Rocket League, Fortnite και κάποιο που λογικά ξεχνάω. - Αν αθροίσεις τις πωλήσεις αυτών των παιχνιδιών και αφαιρέσεις την όποια επικάλυψη υπάρχει (που θα είναι αρκετή γιατί απευθύνονται σε παρεμφερές κοινό) και αφαιρέσεις και αυτούς που παίρνουν κάποια από τα παραπάνω παιχνίδια για campaign (λίγοι είναι αναλογικά) θα βγάλεις μέσες άκρες το νούμερο που αναφέρεις. - Δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος για κάποιον που παίζει αποκλειστικά τα exclusives πχ της Sony που είναι σχεδόν 100% offline ή γενικότερα παίζει single player games να πάρει PS Plus και δε νομίζω ότι απευθύνεται σε αυτόν. Συνεπώς, δεν καταλαβαίνω πως μπορεί το PS Plus και το κάθε PS Plus να είναι επιτυχημένο ή αποτυχημένο. Αν πχ. το Fifa 19 πουλήσει με κάποιο μαγικό τρόπο 80 εκατομμύρια αντίτυπα και φτάσει το PS Plus να έχει το 100% του userbase αυτό θα το κάνει επιτυχημένο? Βασικά ναι οκ, θα το κάνει επιτυχημένο αλλά η επιτυχία του ή η αποτυχία του δεν εξαρτάται από αυτό. Για να φέρω και ένα παράδειγμα είναι σαν να λέμε τα διόδια στα Μάλγαρα που δίνουν ένα νεράκι δώρο και έκπτωση σε ανθρακούχο είναι πολύ επιτυχημένα. Αν ο κόσμος είναι αναγκασμένος να περάσει από τα διόδια για να πάει στον Χ δημοφιλή προορισμό και δεν υπάρχει άλλος δρόμος τότε η "επιτυχία" τους εξαρτάται από τον προορισμό και όχι από τα διόδια... η επιτυχία και η αποτυχία είναι καθαρά οικονομικό μέγεθος για μια εταιρεία. Στην περίπτωση του switch είναι ένα από τα ποιο επιτυχημένα project της.
SoFGR Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 8bitdo NES30 pro στα 30-35 ευρω και ασε τους να τα κοιτανε στο ραφι, 60 ευρω για εναν σταυρο και 2 κουμπια δεν δινω δεν μπα να ειχε στο κουτι το url με το προφιλ της κρυφοαλβανιδας του gameworld στο tinder και τα κλειδια μιας πορσε για να την πας βολτα. ( ) θα βγουνε και σε ενα σωρο χρωματικους συνδυασμους φετος στις γιορτες- sega saturn gamecube τα παντα ολα https://www.dropbox.com/sh/bt8yi5yz4gqoua1/AACzZ7N1n6gCTWmWWYdMCdEqa/8BitDo E3 2018/3-E3 2018 Catalog?dl=0&preview=8BitDo+2018+Catalog.pdf επαιξα προσφατα axiom verge με δαυτο ( No brainer στα 8 ευρω ) και αισθανθηκα 20 χρονια νεοτερος - φαση super metroid στο SNES καπου 4η δημοτικου, λιγο πριν ερθει το N64 σπιτι και τρελαθουμε τελειως 😎 octopath μου εχει βγαλει πανω απο 150 ωρες ( μαζι με το idle-αρισμα παμε στις 220+ xD ) γιατι το παω αργα-αργα, ειμαι τωρα λιγο πριν το end-game dungeon και δεν εχω φαει τετοιο κολλημα με οποιοδηποτε αλλο game φετος, λιγο η αναπτυξη των χαρακτηρων ( ολοι τους ενας κι ενας - με καλυτερο lvl 1 chapter αυτο της prim rose φυσικα, λιγο το story toy cyrus και της hanit μου φανηκε ανιαρο ... ) λιγο τα κολπακια που κανανε στην UE4 για να συνδυασουνε συγχρονα γραφικα με 16bit sprites, λιγο το soundtrack .... goty 2018 ευκολα μιας και δεν εχω PS4 - ενω στο PC εχω καταντησει γερο-παραξενος xD τωρα οταν ξεκολλησω επιτελους, υπαρχει αρκετο backlog απο πισω, botw και mario μισοτελειωμενα, bayo1 3o chapter bayo2 ανεγγιχτο crash bandicoot trilogy χρονος να υπαρχει να παιζεις το κραξιμο για το NSO δεν το καταλαβαινω παντως, τοσο καιρο ξεραμε ολοι πανω κατω τι θα ανακοινωσουν - 20 ευρω το χρονο με ομηρο τα save μας στο cloud - τζαμπας στο online play για συγκεκριμενο χρονικο διαστημα μεχρι να ερθει η ωρα να μας πουνε οτι θα πρεπει να βαλουμε το χερι στην τσεπη - εξαιρουνται φυσικα τα F2P games, δηλαδη περιμενε κανεις τιποτα διαφορετικο ? πιο πολυ εχω ξενερωσει που δεν βλεπω να παιζω snes / N64 / GC classics on the go συντομα σε αντιθεση με το wii που εβγαζα γουστα τοτε - fullGC backwards compatiblity εστω και χωρις progressive scan για ηλιθιους λογους + virtual console με donkey kong country για οποιον προλαβε ΥΓ : και μην πει κανενας " ναι αλλα τα επισημα NES controller εφαρμοζουν πανω στην ταμπλετα σαν joycons .... " το 8bitdo που ανεφερα χωραει στην θηκη του gripcase κανονικοτατα ενω σε αυτη που δινουν στο elite bundle του ultimate grip υπαρχει ακομα περισσοτερος χωρος για να το κουβαλας μαζι σου οπου και να πας. - ξαναδινω το λινκ https://www.indiegogo.com/projects/the-ultimate-gaming-grip-for-the-nintendo-switch#/ γιατι πραγματικα το handheld mode απο μαμα ειναι απαλευτο ακομα και οταν βαζεις την καποτα του gripcase ( εξαιρουνται games οπου δεν χρησιμοποιεις τακτικα τον δεξιο αναλογικο ) Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από SoFGR
Moderators Malthador Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, Mitroglou7 said: Συνεπώς, δεν καταλαβαίνω πως μπορεί το PS Plus και το κάθε PS Plus να είναι επιτυχημένο ή αποτυχημένο. Με τον δικό μου τροπο σκέψης η επιτυχία μιας "συνοδευτικής" υπηρεσίας (ακόμα κι αν αυτή είναι εκβιαστική) κρίνεται από το μέρος της userbase που καταφέρνει να προσελκύσει. Υπάρχουν 30m ενεργές συνδρομές PSN+ (σου δίνω ότι όλες αφορούν PS4 κονσολες γιατί είμαι μεγαλόψυχος) και 80m πουλημένες PS4 κονσόλες. Αυτό λογικά σημαίνει κατά την άποψή σου ότι υπάρχουν 50m single player gamers εκεί έξω. Ας το δεχθώ. Γιατί δεν συνάδουν οι πωλήσεις των single player παιχνιδιών με αυτό το νούμερο; Γιατι το HZD ή το GoW ή όποιο-άλλο-random-single-player-game-θέλεις δεν έχουν πουλήσει από 15-20m κόπιες πχ, αφού πιστεύεις οτι όποιος δεν έχει συνδρομή θα παιζει single player games; Άσε που λογικά σκεπτόμενοι μπορούμε να θεωρήσουμε ότι το single player κοινό κάνει overlapping στα games του, όποιος τελειώνει ένα game μετά πάει σε άλλο, δηλαδή οι πωλήσεις θα έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές που εικάζω. Από την άλλη αναφέρεις από μόνος σου ότι τα online games μαζεύουν πολύ κόσμο και άρα είναι system sellers. Δεν θα έπρεπε επομένως οι συνδρομές να είναι πολύ μεγαλύτερες από το 30% της βάσης; Και σκέψου ότι λογικά σκεπτόμενοι οι online gamers δεν κάνουν overlapping, αυτός που παίζει FIFA, είναι άλλος από αυτόν που παίζει CoD, άλλον από αυτόν που παίζει Destiny κοκ. Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από Malthador
Mitroglou7 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δεν είναι θέμα αν το δεχτείς ή δε το δεχτείς. Είναι γεγονός ότι 30εκ. παίζουν online games ή έστω πληρωνουν για να έχουν τη δυνατότητα και 50εκ. δε τους ενδιαφέρει ή δε μπορούν. Δεν έχουν άπειρες μεταφράσεις τα νούμερα που αναφέρεις. Γίνεται πχ. να παίζουν 31εκ. τα online games που απαιτούν PS Plus αλλά μόνο 30εκ. να πληρώνουν? Ή γίνεται να υπάρχουν 49εκ. που να παίζουν single player games ή έστω δε τους νοιάζει το online? Έτσι θα έμενε ορφανό 1εκ. που δε παίζει ούτε Online ούτε Single player. Εσύ δηλαδή πώς αλλιώς μεταφράζεις τα νούμερα του PS Plus και του PS Plus? Ποιος είναι ο διαχωρισμός αυτών που το έχουν και αυτών που δε το έχουν εκτός από το single και online player?
Mistwalker Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το δουλεμα συνεχιζεται απο τις μεγαλες ιαπωνικες εταιριες Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από Mistwalker
fytotech Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Malthador είπε Με τον δικό μου τροπο σκέψης η επιτυχία μιας "συνοδευτικής" υπηρεσίας (ακόμα κι αν αυτή είναι εκβιαστική) κρίνεται από το μέρος της userbase που καταφέρνει να προσελκύσει. Υπάρχουν 30m ενεργές συνδρομές PSN+ (σου δίνω ότι όλες αφορούν PS4 κονσολες γιατί είμαι μεγαλόψυχος) και 80m πουλημένες PS4 κονσόλες. Αυτό λογικά σημαίνει κατά την άποψή σου ότι υπάρχουν 50m single player gamers εκεί έξω. Ας το δεχθώ. Γιατί δεν συνάδουν οι πωλήσεις των single player παιχνιδιών με αυτό το νούμερο; Γιατι το HZD ή το GoW ή όποιο-άλλο-random-single-player-game-θέλεις δεν έχουν πουλήσει από 15-20m κόπιες πχ, αφού πιστεύεις οτι όποιος δεν έχει συνδρομή θα παιζει single player games; Άσε που λογικά σκεπτόμενοι μπορούμε να θεωρήσουμε ότι το single player κοινό κάνει overlapping στα games του, όποιος τελειώνει ένα game μετά πάει σε άλλο, δηλαδή οι πωλήσεις θα έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές που εικάζω. Από την άλλη αναφέρεις από μόνος σου ότι τα online games μαζεύουν πολύ κόσμο και άρα είναι system sellers. Δεν θα έπρεπε επομένως οι συνδρομές να είναι πολύ μεγαλύτερες από το 30% της βάσης; Και σκέψου ότι λογικά σκεπτόμενοι οι online gamers δεν κάνουν overlapping, αυτός που παίζει FIFA, είναι άλλος από αυτόν που παίζει CoD, άλλον από αυτόν που παίζει Destiny κοκ. Εντάξει, δεν έχεις υπολογίσει ούτε τα βασικά που αλλάζουν αυτόν τον αριθμό. Πόσοι έχουν την κονσόλα σπασμένη και δεν μπαίνουν online; Πόσοι έχουν την κονσόλα μόνο για FIFA στον καναπέ με παρέα; (Θα εκπλαγείς με το πόσοι είναι αυτοί. Ειδικά σε μεγαλύτερες ηλικίες, είναι κλασικό φαινόμενο.). Πόσοι αγοράζουν μεταχειρισμένα; Πόσοι κάνουν account sharing; Συν πόσοι αυτοί που δεν τους νοιάζει το online, ανεβαίνει ο αριθμός πάρα πολύ. Το 30 εκατομμύρια είναι τεράστιος αριθμός στα 80 εκατομμύρια. 2
Moderators Malthador Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, Mitroglou7 said: Εσύ δηλαδή πώς αλλιώς μεταφράζεις τα νούμερα του PS Plus και του PS Plus? Ποιος είναι ο διαχωρισμός αυτών που το έχουν και αυτών που δε το έχουν εκτός από το single και online player? Είναι καταρχάς λάθος εξαρχής ο συλλογισμός σου: το PSN+ δεν είναι μόνο η "ομηρία" του online. Είναι και τα games που δίνει κάθε μήνα, είναι και οι προσφορές στο eshop. Επομένως λανθασμένα θεωρείς εξαρχής ότι το PSN+ απευθύνεται αποκλειστικά σε online gamers, μια χαρά μπορεί να απευθύνεται και σε single player gamers αν τους ενδιαφέρουν τα υπόλοιπα που προσφέρει. Εγώ για παράδειγμα είχα XΒLG χωρίς να παίζω online, μόνο για τα συνοδευτικά games και δεν ανανέωσα γιατί το μοντέλο δεν ήταν για τα γούστα μου, από τη στιγμή που δεν με αφήνει να κρατάω για πάντα τα X1 games που δίνει. Αν το μοντέλο ήταν διαφορετικό, θα με κράταγε σαν συνδρομητή. Εκτός αυτού, πιστεύω ότι είναι συντριπτικά μεγάλο το ποσοστό των gamers που αγοράζει FIFA ή CoD και κρατάει τα games του μισά, χωρίς συνδρομή, γιατί διαφωνεί με το μοντέλο. 14 minutes ago, fytotech said: Το 30 εκατομμύρια είναι τεράστιος αριθμός στα 80 εκατομμύρια. Μάλλον δεν έχεις δει τα νούμερα του XBLG... Τα οποία δεν ικανοποιούν καν την MS και η οποία ψάχνει εναλλακτικές. Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από Malthador
Mitroglou7 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Malthador είπε Είναι καταρχάς λάθος εξαρχής ο συλλογισμός σου: το PSN+ δεν είναι μόνο η "ομηρία" του online. Είναι και τα games που δίνει κάθε μήνα, είναι και οι προσφορές στο eshop. Επομένως λανθασμένα θεωρείς εξαρχής ότι το PSN+ απευθύνεται αποκλειστικά σε online gamers, μια χαρά μπορεί να απευθύνεται και σε single player gamers αν τους ενδιαφέρουν τα υπόλοιπα που προσφέρει. Εγώ για παράδειγμα είχα XΒLG χωρίς να παίζω online, μόνο για τα συνοδευτικά games και δεν ανανέωσα γιατί το μοντέλο δεν ήταν για τα γούστα μου, από τη στιγμή που δεν με αφήνει να κρατάω για πάντα τα X1 games που δίνει. Αν το μοντέλο ήταν διαφορετικό, θα με κράταγε σαν συνδρομητή. Εκτός αυτού, πιστεύω ότι είναι συντριπτικά μεγάλο το ποσοστό των games που αγοράζει FIFA ή CoD και κρατάει τα games του μισά, χωρίς συνδρομή, γιατί διαφωνεί με το μοντέλο. Μάλλον δεν έχεις δει τα νούμερα του XBLG... 1) Τα extra games και η προσφορές είναι ξεκάθαρα ένα bonus όπως και να το παρουσίασαν/παρουσιάζουν. Είναι δυνατόν κάποιος να πληρώνει προκαταβολικά ένα Χ ποσό μπας και βγει κάποιο παιχνίδι που όχι απλώς δεν έχει αλλά δε τον ενδιέφερε και να αγοράσει μέχρι τότε? Κουλό ακούγεται. Ακόμη και αν συμβαίνει νομίζω είναι μειοψηφία. 2) Σε σχέση με CoD και Fifa κτλ είσαι full λάθος. Ναι υπάρχει κόσμος που τα παίρνει είτε για couch co-op ή για campaign/single player mode αλλά τα συγκεκριμένα παιχνίδια οι ίδιες οι εταιρίες τα φτιάχνουν με γνώμονα και βαρύτητα το online. Χωρίς να θέλω να πετάξω τυχαία ποσοστά ακόμη και 5-10% να είναι το ποσοστό που παίζει τα συγκεκριμένα αποκλειστικά single player θα μου φαινόταν εξωφρενικό. Anyway το point μου είναι ότι αν πχ. αύριο το battle.net χρέωνε 10-20-50€ το χρόνο...γιατί μπορεί και παράλληλα έβαζε μερικά NES games, μερικά free games και κάποιες προσφορές κάθε τόσο ποιοι πιστεύεις θα το αγόραζαν? Εγώ λέω θα το πλήρωνε ο ανά πάσα ενεργός πληθυσμός του WOW,HS,Starcraft,Diablo κτλ και ψυχή παραπάνω. Συνεπώς η επιτυχία/αποτυχία του θα είχε να κάνει με την επιτυχία/αποτυχία των παιχνιδιών που το απαιτούν και όχι τόσο με την ίδια τη πλατφόρμα (άσχετα αν στο συγκεκριμένο χαζό παράδειγμα θα ανήκαν και τα 2 στην ίδια εταιρία οπότε μπορεί να ζημείωνε τον εαυτό της) Να στο θέσω και διαφορετικά. Αν αύριο βγάλει η Ν κάποιο Pokemon MMO στο Switch που απαιτεί το NSO και το αγοράσουν οι πάντες και κατ'επέκταση πληρώσουν και τη συνδρομή αυτό θα κάνει το NSO την καλύτερη online πλατφόρμα όλων των εποχών (όχι οικονομικά). Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από Mitroglou7
Προτεινόμενες αναρτήσεις