Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Microsoft ουδέποτε έκρυψε την πρόθεσή της να επενδύσει στο game streaming και κατά τη διάρκεια της παρουσίασής της στο πλαίσιο της E3 2018, παρουσίασε –κάποια από- τα σχέδιά της για το μέλλον.

Σύμφωνα με τον Phil Spencer, οι μηχανικοί της Microsoft εργάζονται στη δημιουργία ενός δικτύου, ικανού να υποστηρίξει υπηρεσίες game streaming σε κάθε συσκευή –Xbox, PC και smartphones. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο επικεφαλής του Xbox αναφέρεται πάντως στο game streaming, καθώς το είχε κάνει ξανά στα τέλη του προηγούμενου έτους, μιλώντας μάλιστα για ορίζοντα τριετίας.

Θυμίζουμε ότι παρόμοια πλάνα έχει εδώ και χρόνια η Sony η οποία στο παρελθόν εξαγόρασε αρχικά το OnLive και εν συνεχεία το Gaikai: το πρώτο έκλεισε ενώ το δεύτερο αποτέλεσε τη βάση –ή εν πάση περιπτώσει ένα σημαντικό τμήμα- του PlayStation Now, της δικιάς της game streaming υπηρεσίας.

Ο Spencer όμως δεν ήταν ο μόνος υψηλά ιστάμενος που εστίασε στο λεγόμενο “games as a service” (GaaS) στην E3, αφού κάτι ανάλογο έκανε και ο διευθύνων σύμβουλος της EA, Andrew Wilson. Η εταιρεία του παρουσίασε μια νέα υπηρεσία που έρχεται να προστεθεί στο Origin, την πλατφόρμα ψηφιακής διανομής της. Το Origin Access Premier θα δίνει στους παίκτες πρόσβαση σε πλήθος τίτλων της εταιρείας, με τη διάθεση των καινούριων μάλιστα να γίνεται και ορισμένες μέρες νωρίτερα. Το κόστος της υπηρεσίας είναι $15/μήνα ή $100 ετησίως με τη διάθεσή της να ξεκινά στις 17 Ιουνίου στα PC.

Η υπηρεσία της EA μπορεί να μη σχετίζεται άμεσα με το game streaming, είναι όμως ακόμα ένα βήμα προς την κατεύθυνση που δείχνει να έχει πάρει η βιομηχανία του gaming τα τελευταία χρόνια, αντιμετωπίζοντας τα videogames ως υπηρεσίες και όχι ως απλά προϊόντα.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν βλέπω κάτι πραγματικά νέο. Υπήρχε το streaming της sony, υπήρχε το game as service με τo gamepass της Microsoft, κάνει κάτι αντίστοιχο και η EA. Πολλές φορές είχε αφήσει να εννοηθεί και η Microsoft ότι θα πάει σε streaming.

Όλοι ξέρουμε ότι στο μέλλον όταν οι υποδομές το σηκώσουν, το streaming μπορεί να είναι πια και ο μόνος τρόπος να παίξεις. Και όχι μόνο για gaming, αλλά θα καταλήξουμε να μην έχουμε καν υπολογιστές, μόνο απλά workstations ικανά να κάνουν απλά streaming και όλη η επεξεργασία να είναι στο cloud.

 

  • Like 2
Δημοσ.

  Δεν βλέπω ούτε εγώ κάτι καινούργιο σε αυτή την είδηση. Αυτά όλα υπήρχαν εδώ και καιρό αν δεν κάνω λάθος. Τώρα για την ΜΣ ναι μπορεί να είναι κάτι  καινούργιο αλλά μεγάλη ανακοίνωση δεν το λες. 

  • Like 2
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Δεν βλέπω κάτι πραγματικά νέο. Υπήρχε το streaming της sony, υπήρχε το game as service με τo gamepass της Microsoft, κάνει κάτι αντίστοιχο και η EA. Πολλές φορές είχε αφήσει να εννοηθεί και η Microsoft ότι θα πάει σε streaming.

Όλοι ξέρουμε ότι στο μέλλον όταν οι υποδομές το σηκώσουν, το streaming μπορεί να είναι πια και ο μόνος τρόπος να παίξεις. Και όχι μόνο για gaming, αλλά θα καταλήξουμε να μην έχουμε καν υπολογιστές, μόνο απλά workstations ικανά να κάνουν απλά streaming και όλη η επεξεργασία να είναι στο cloud.

Speed of light disagrees.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, michael92 είπε

Speed of light disagrees.

Nope :), αν έχεις πολύ γρήγορα μηχανήματα, πολύ κοντά γεωγραφικά είσαι οκ. Το φως μπορεί να κάνει το γύρω της γης 7 φορές σε 1 sec. Δηλαδή αν έχεις local streaming server σε Ελλάδα η κάποια κοντινή ευρωπαϊκή χώρα, θες μερικά μονοψήφια ms για να φτάσει.

Και ίσως στο μέλλον να έχουμε και ακαριαία μετάδοση με quantum entanglement, αν και κάποιοι λένε ότι είναι αδύνατο να μεταδόσεις πληροφορία έτσι.

Επεξ/σία από Retromaniac
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, michael92 είπε

Πως θα κάνεις stream 100+fps content χωρίς latency; 

Ξανακοίτα, έκανα edit...

Τα 100 fps προφανώς και θα αργήσουν να γίνουν εφικτά...

Επεξ/σία από Retromaniac
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Retromaniac είπε

Ξανακοίτα, έκανα edit...

Τα 100 fps προφανώς και θα αργήσουν να γίνουν εφικτά...

Ποιο το νόημα να κάνεις streaming 30fps games; Το ζήτημα είναι να μπορείς να χρησιμοποιείς hardware που δεν μπορείς να αγοράσεις με 500-1000€. Η μόνη αναγκαία χρήση του cloud θα ήταν σε mobile AR/VR όπου η υπολογιστική ισχύ που απαιτείται δεν μπορεί να γίνει miniaturized εύκολα.

  • Thanks 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, michael92 είπε

Ποιο το νόημα να κάνεις streaming 30fps games; Το ζήτημα είναι να μπορείς να χρησιμοποιείς hardware που δεν μπορείς να αγοράσεις με 500-1000€. Η μόνη αναγκαία χρήση του cloud θα ήταν σε mobile AR/VR όπου η υπολογιστική ισχύ που απαιτείται δεν μπορεί να γίνει miniaturized εύκολα.

Πολλά παιχνίδια είναι local 30fps, και δεν μίλησα μόνο για 30. Και τα 60 είναι εφικτά σε καλές υποδομές. Τα 100 είπα θα αργήσουν.

Δημοσ.

Αργούν αυτά που ονειρεύονται οι εταιρείες. Θα πρέπει να υπάρχει παντού σοβαρό internet σε προσιτές τιμές και ο κόσμος δεν θα δεχτεί τόσο εύκολα το ''Game as a service''. Η Ubisoft ήδη μ' αυτό που πάει να κάνει με το Odyssey τρώει χοντρό κράξιμο.

Ubisoft confirms that Assassin’s Creed Odyssey will be a service-type product with weekly updates

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να δω game streaming σε 4K που το 1 frame είναι 20mb ή αλλιως εάν τρεχει σε 60 fps να πρεπει να κατεβάζεις 20mb x 60 = 1200mb για 1 sec κινουμενης εικονας και τι στον κοσμο…. ασυμπίεστα μιλαμε γιατι εκει παιζει ο hardcore gamer.

Επεξ/σία από ROG-X
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

Nope :), αν έχεις πολύ γρήγορα μηχανήματα, πολύ κοντά γεωγραφικά είσαι οκ. Το φως μπορεί να κάνει το γύρω της γης 7 φορές σε 1 sec. Δηλαδή αν έχεις local streaming server σε Ελλάδα η κάποια κοντινή ευρωπαϊκή χώρα, θες μερικά μονοψήφια ms για να φτάσει.

Και ίσως στο μέλλον να έχουμε και ακαριαία μετάδοση με quantum entanglement, αν και κάποιοι λένε ότι είναι αδύνατο να μεταδόσεις πληροφορία έτσι.

Ρε φιλε .. ελεος .. quantum entanglement ? Σοβαρα τωρα.. ξερεις τι λες ? Ακομα πειραματα κανουν με φωτονια και συ τοκανες σταρ τρεκ

1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

Πολλά παιχνίδια είναι local 30fps, και δεν μίλησα μόνο για 30. Και τα 60 είναι εφικτά σε καλές υποδομές. Τα 100 είπα θα αργήσουν.

Αλλο φοβερο σχολιο.. 60 ειναι εφικτα ? 30? Μαζικα δεν ειναι εφικτα ουτε το ενα ουτε το αλλο .. φαντασου δηλαδη να παιζουν 3 εκατομμυρια μαζι ενα παιχνιδι .. δεν εχουν υποδομη ουτε για 3000 ..εχουν σκεφτει εταιριες να κανουν τουρνουα με 100 παιχτες και δε γινεται ..δεν νομιζω οτι καταλαβαινεις τι λες .. δεν σε τρολαρω φιλος αλλα με πονεσανε τα ματια μου με τις αερολογιες σορυ

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, exor είπε

Ρε φιλε .. ελεος .. quantum entanglement ? Σοβαρα τωρα.. ξερεις τι λες ? Ακομα πειραματα κανουν με φωτονια και συ τοκανες σταρ τρεκ

Αλλο φοβερο σχολιο.. 60 ειναι εφικτα ? 30? Μαζικα δεν ειναι εφικτα ουτε το ενα ουτε το αλλο .. φαντασου δηλαδη να παιζουν 3 εκατομμυρια μαζι ενα παιχνιδι .. δεν εχουν υποδομη ουτε για 3000 ..εχουν σκεφτει εταιριες να κανουν τουρνουα με 100 παιχτες και δε γινεται ..δεν νομιζω οτι καταλαβαινεις τι λες .. δεν σε τρολαρω φιλος αλλα με πονεσανε τα ματια μου με τις αερολογιες σορυ

Καταρχήν η Σόνυ το κάνει ήδη, επισης εγώ μιλάω για το μέλλον που οι υποδομές θα είναι καλύτερες, και το quantom entanglement το ανέφερα έτσι για το μέλλον σαν κάτι που θα μπορούσε να αλλάξει τις τηλεπικοινωνίες.  Το οποίο δεν είναι καθόλου σταρ Τρεκ κτλ, είναι κάτι πραγματικό και απλά θέλει πολύ έρευνα. Πληροφορία θέλουμε να μεταδώσουμε (μέσω spin) και όχι ύλη.

14 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Να δω game streaming σε 4K που το 1 frame είναι 20mb ή αλλιως εάν τρεχει σε 60 fps να πρεπει να κατεβάζεις 20mb x 60 = 1200mb για 1 sec κινουμενης εικονας και τι στον κοσμο…. ασυμπίεστα μιλαμε γιατι εκει παιζει ο hardcore gamer.

Αυτός που λες δεν θα συμβεί. Στα 80 mbit δεν πρόκειται να διακρίνεις συμπίεση. Θα ήταν περριτο παραπάνω bandwidth.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Καταρχήν η Σόνυ το κάνει ήδη, εγώ μιλάω για το μέλλον και το quantom entanglement το ανέφερα έτσι για το μέλλον σαν κάτι που θα μπορούσε να αλλάξει τις τηλεπικοινωνίες.  Το οποίο δεν είναι καθόλου σταρ Τρεκ κτλ, είναι κάτι πραγματικό και απλά θέλει πολύ έρευνα. Πληροφορία θέλουμε να μεταδώσουμε (φωτόνια) όχι ύλη.

Η πληροφορια δεν ειναι φωτονια και δεν υπαρχει κανενας ελεγχος στη διαδικασια ακομα .. ταχεις μπερδεμενα διαβασε καλυτερα ..και η σονυ εχει κανει τι ακριβως.. εχω ps4 τι? Εχω και vdsl που πιανει σταθερα 56 μεγαμπιτ..μπορω να παιξω online fps με streaming? Δεν γινεται και κανενας δεν το κανει.. κανα single uncharted με χαμηλοτερα γραφικα τοχω δοκιμασει κατι γινεται .... ειναι πολυ μακρια ακομα το streaming για ονλαιν gaming.. για το entanglement απλα δε ξερεις τι λες   .. με μεμβρανες προσπαθουν κατι εχουν καταφερει αλλα η διαδικασια ειναι ποκυ ασταθης και απροβλεπτη.. δεν υπαρχει δε καμια ακομη ερευνα για πληροφορια η υπολογιστικο συστημα.. σε 100 χρονια ισως ξερουμε περισσοτερα .. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, exor είπε

Η πληροφορια δεν ειναι φωτονια και δεν υπαρχει κανενας ελεγχος στη διαδικασια ακομα .. ταχεις μπερδεμενα διαβασε καλυτερα ..και η σονυ εχει κανει τι ακριβως.. εχω ps4 τι? Εχω και vdsl που πιανει σταθερα 56 μεγαμπιτ..μπορω να παιξω online fps με streaming? Δεν γινεται και κανενας δεν το κανει.. κανα single uncharted με χαμηλοτερα γραφικα τοχω δοκιμασει κατι γινεται .... ειναι πολυ μακρια ακομα το streaming για ονλαιν gaming.. για το entanglement απλα δε ξερεις τι λες   .. με μεμβρανες προσπαθουν κατι εχουν καταφερει αλλα η διαδικασια ειναι ποκυ ασταθης και απροβλεπτη.. δεν υπαρχει δε καμια ακομη ερευνα για πληροφορια η υπολογιστικο συστημα.. σε 100 χρονια ισως ξερουμε περισσοτερα .. 

Δεν καταλαβαίνω γιατί είσαι επιθετικός. Δεν είπα ότι θα γίνει κάτι τώρα. Είπα στο μέλλον θα μπορούσε ισως. Και το streaming δεν δουλεύει καλά σε σένα λόγο Ελλάδας. Δεν έχουμε local streaming servers της Σόνυ.

Επεξ/σία από Retromaniac

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...