Προς το περιεχόμενο

B class diesel του 2007 και αξιοπιστια


lele322

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πωλειται ενα απο γνωστο γνωστου κατω απο 7000€ τον ριχνω αμα λαχει . εχει 200.000 πραγματικα χλμ. Να το παρω ρε παιδια.?? Μαρεεσει πολυ σαν εμφανιση. Ειμαι απο επαρχια δεν με απασχολει που ειναι euro4 . Ειναι αξιοπιστος ο κινητηρας ???,τι αλλα θεματα βγαζει? Οποιος εχει αντιστοιχο ας πει την γνωμη του. Ευχαριστω

Επεξ/σία από lele322
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

http://www.benzworld.org/forums/w245-b-class/

 

γενικα γραφουν τι προβληματα εχει βγαλει στα 11 χρονια χρησης...

7000 για αμαξι 11 χρονων που δεν εχει πουλησει και τιποτα...πολλα φαίνονται...

Επεξ/σία από Mr V
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι μερκ, καλη φαση... δεν νομιζω να εχεις προβληματα μηχανικα... ηλεκτρικα ξερουμε ολοι :P

τα 200 χιλ χλμ δεν ειναι κατι ακομα και για κινητηρα βενζινης που ειναι σχολαστικα συντηρημενος και με σωστη οδηγηση, ποσο μαλλον για ντιζελ

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Mr V είπε

http://www.benzworld.org/forums/w245-b-class/

γενικα γραφουν τι προβληματα εχει βγαλει στα 11 χρονια χρησης...

7000 για αμαξι 11 χρονων που δεν εχει πουλησει και τιποτα...πολλα φαίνονται...

Μπορω να τον ριξω και στα 6000€ .Το καλο ειναι οτι το αγορασε ο ιδιος (απο εξω προφανως)με μηδενικα χλμ,το κυκλοφορησε πρωτος αυτος δλδ, και εννοεται 1ος ιδιοκτητης. Απλα το πουλαει λογω τελων. Καλα και μενα δεν μου αρεσουν τα τελη,αλλα προς το παρον ψαχνω να μαθω την αξιοπιστια του αυτοκινητου, αυτη καθ'αυτή

51 λεπτά πριν, opcorsa είπε

ειναι μερκ, καλη φαση... δεν νομιζω να εχεις προβληματα μηχανικα... ηλεκτρικα ξερουμε ολοι :P

τα 200 χιλ χλμ δεν ειναι κατι ακομα και για κινητηρα βενζινης που ειναι σχολαστικα συντηρημενος και με σωστη οδηγηση, ποσο μαλλον για ντιζελ

καδενα δεν εχουν αυτα? νομιζω καδενα εχουν. Βασικα αν καινε λαδια αυτο με νοιαζει. Ηλεκτρικα μου εχει πει δν εχει βγαλει τιποτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε το αυτοκίνητο έχει 200.000 όπως λες... Το ερώτημα είναι... πόσο εμπιστεύεται κάποιος τοσα πολλά χιλιόμετρα για τόσα χρήματα? Τόσο τα πουλάνε κι άλλοι (και περισσότερα) αλλά εγώ προσωπικά δεν θα τα έδινα με καμία δύναμη. Τα χιλιόμετρα σε ενα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο ο κινητήρας, είναι ένα σωρο πράγματα. Φυσικά γούστα είναι αυτά.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοίτα στα χιλιόμετρα αυτά αν υπολογίσεις τι αλλαγές έχεις να κάνεις πρόσθεσε 1500 - 2000 στο νερο...ελαστικά, αμορτισέρ, δίσκο πλατό, δίσκοι τακακια + ένα γενικό service λάδια μπουζι πολλαπλασιαστές, ιμάντες κτλπ..

Και δεν έβαλα αντλία πετρελαίου κ dpf αν χαλάσουν...

Ζύγισε το αν σε συμφέρει.. 

Επεξ/σία από Mr V
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Mr V είπε

Κοίτα στα χιλιόμετρα αυτά αν υπολογίσεις τι αλλαγές έχεις να κάνεις πρόσθεσε 1500 - 2000 στο νερο...ελαστικά, αμορτισέρ, δίσκο πλατό, δίσκοι τακακια + ένα γενικό service λάδια μπουζι πολλαπλασιαστές, ιμάντες κτλπ..

Και δεν έβαλα αντλία πετρελαίου κ dpf αν χαλάσουν...

Ζύγισε το αν σε συμφέρει.. 

Αν υποθεσουμε οτι τα εχει αλλαξει ολα προσφατα(εκτος απο αντλια πετρ. και dpf) θα το επερνες??

Βασικα δεν γνωριζω αν εχει dpf ,διοτι ειναι euro 4 ,πολλα δεν ειχαν τοτε. πχ ενα c3 πετρελαιο που ειχα ,του 2005 ,δεν ειχε dpf απτη μανα του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα λεφτα που ζηταει ειναι κοντα σε αυτα της αγορας που θα δεις στο car.gr,αν πεσει δηλαδη κατω απο 7.000 μια χαρα ειναι.

To 200.000 χλμ για diesel ειναι μικρο νουμερο,δε τρεχει τιποτα

Πηγαινε το για ελεγχο στην αντιπροσωπεια πριν υπογραψεις (θα σου παρουν κανα 50αρι λογικα) , εκει θα σου πουν τι χρημα θελει το αυτοκινητο απο εδω και περα,μπορει να θελει αμεσα 3.000 ή 100 ευρω,σιγουρα κατι θα θελει παντως

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι π@π@ριες ακουμε.πατε καλα.200000 χλμ και του λετε παρτο.    αντε καλοριζικο.

δλδ παιζει να ειμαι σπανια περιπτωση που ποτε στα 20 χρονια που οδηγαω δεν ειχα αυτοκινητο πανω απο 60000χλμ  και το πολυ 5ετιας.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, mp123 είπε

τι π@π@ριες ακουμε.πατε καλα.200000 χλμ και του λετε παρτο.    αντε καλοριζικο.

δλδ παιζει να ειμαι σπανια περιπτωση που ποτε στα 20 χρονια που οδηγαω δεν ειχα αυτοκινητο πανω απο 60000χλμ  και το πολυ 5ετιας.

Φίλε μου τι εννοείς ότι δεν είχες πάνω από 60000? Ότι σε εκείνο το σημείο το πουλούσες? Έχε υπ' όψιν σου ότι η καλύτερη περίοδος απόδοσης ενός κινητήρα είναι μεταξύ 40000 και 70000 km, οπότε το έδινες ενώ ακόμη δεν είχε τελείωσει το peak της απόδοσής του. Να σε πω υπερβολικό? Λίγο θα είναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mp123 είπε

τι π@π@ριες ακουμε.πατε καλα.200000 χλμ και του λετε παρτο.    αντε καλοριζικο.

δλδ παιζει να ειμαι σπανια περιπτωση που ποτε στα 20 χρονια που οδηγαω δεν ειχα αυτοκινητο πανω απο 60000χλμ  και το πολυ 5ετιας.

καλά τέτοιο αυτοκίνητο δε θα έπαιρνα ούτε εγώ, αν και έχω πάρει και με πολλά περισσότερα αλλά ήταν με προοπτική να το κρατήσω το πολύ 5 χρόνια, όπως και έκανα.

αλλά αυτό που λες είναι λίγο υπερβολή. ναι ξέρω ότι τόσος είναι ο μέσος όρος σε μερικές χώρες του εξωτερικού αλλά εδώ παίζει και το οικονομικό κομμάτι. δε μπορούν πολλοί να αλλάζουν αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια ή 60,000Km.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mp123 είπε

τι π@π@ριες ακουμε.πατε καλα.200000 χλμ και του λετε παρτο.    αντε καλοριζικο.

δλδ παιζει να ειμαι σπανια περιπτωση που ποτε στα 20 χρονια που οδηγαω δεν ειχα αυτοκινητο πανω απο 60000χλμ  και το πολυ 5ετιας.

εισαι εντελως σπανιος. 😀 Ο σπανιος Τζο που λενε. Αλλαζεις αυτοκινητο καθε 60.000 ?? Μωρε μπραβο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, lele322 είπε

Αν υποθεσουμε οτι τα εχει αλλαξει ολα προσφατα(εκτος απο αντλια πετρ. και dpf) θα το επερνες??

Βασικα δεν γνωριζω αν εχει dpf ,διοτι ειναι euro 4 ,πολλα δεν ειχαν τοτε. πχ ενα c3 πετρελαιο που ειχα ,του 2005 ,δεν ειχε dpf απτη μανα του.

 αν τα εχει αλλαξει ολα αυτα ναι θα το συζητουσαμε...( θα συζητουσαμε βεβαια και γιατι να το πουλησει αφου επενδυσε τοσα λεφτα) .εφοσον σου αρεσει και ο ελεγχος δεν βγαλει κατι αλλο το παιρνεις...

Αλλιως  θα πας 8500 χιλιαρικα....

γενικα εγω δεν θα εδινα πανω απο 5k για μεταχειρισμενα 10+ ετων κ 200.000 .... με κριτηριο οτι τα κανουρια έχουν χαμηλες τιμες... με 15k παιρνεις fiesta  ibiza diesel...

Αν ηταν πχ audi a3 π ειναι ενα μοντελο που επιασε θα σε ελεγα οκ και στα 8500 αλλα το συγκεκριμενο θα φαινεται πολυ παλιο σε λιγα χρονια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Το αμάξι αυτό εαν το πάρεις , λογο τελών και χλμ και 2ο-3ο χερι ,δεν πρόκειται να το πουλήσεις ουτε στα μισά που θα δώσεις για αγορά + λάστιχα + μαζεματα +τέλη 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Mr V είπε

Κοίτα στα χιλιόμετρα αυτά αν υπολογίσεις τι αλλαγές έχεις να κάνεις πρόσθεσε 1500 - 2000 στο νερο...ελαστικά, αμορτισέρ, δίσκο πλατό, δίσκοι τακακια + ένα γενικό service λάδια μπουζι πολλαπλασιαστές, ιμάντες κτλπ..

Και δεν έβαλα αντλία πετρελαίου κ dpf αν χαλάσουν...

Ζύγισε το αν σε συμφέρει.. 

τα μπουζι ειδικα να μην τα παραλειψει , παρα πολυ σημαντικο 😂

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...