Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

΄Εστειλα (μέσω καταστήματος  ΓΕΡΜΑΝΟΣ) το κινητό μου για επισκευή ( mls diamond 4G) στις 31/5/2018  και μου το στείλανε πίσω σήμερα 13/6/2018  ...άφτιαχτο!!!!! Το service τους λέει ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα από τα τρία που περιέγραψα αλλά το κινητό δεν αναγνωρίζει ακόμα  την κάρτα sim. Αυτό ήταν το κυριότερο πρόβλημα και το επιβεβαίωσε και ο τεχνικός στο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ο οποίος μίλησε και με την τεχνική υποστήριξη της mls. Σαν να μην έφτανε αυτό, στην προσπάθειά μου να το ξαναελέγξω μήπως γλιτώσω το δρομολόγιο σε κατάστημα της εταιρείας, η  υποδοχή της κάρτας δεν ανοίγει πλέον και ....έμεινα χωρίς τηλέφωνο εντελώς....Τώρα με παραπέμπουν στην Αργυρούπολη και σε 5 εργάσιμες ...ίσως ξαναέχω το κινητό...  Αλλά πλέον δεν το θέλω!!!! Τελικά, η mls δεν κάνει τη ζωή απλή, τη δυσκολεύει περισσότερο!!!

Δημοσ.

Εχεις δικαιωμα σε υπαναχωρηση απο την πωληση. Για επισκευες πανω απο 15 ημερες εχεις δικαιωμα για προσωρινη συσκευη αντικαταστασης. 

Δημοσ.

Έχουν περάσει παραπάνω από 15 μέρες (για την ακρίβεια, 10 μήνες) αλλά είναι ακόμα μέσα στην εγγύηση. Αυτό, ωστόσο, δεν αναιρεί το γεγονός ότι η εταιρεία υπογράφει ότι το  service δεν βρήκε καμία βλάβη εξ' αρχής παρ΄όλα αυτά το κινητό δε λειτουργεί. Σήμερα τους έστειλα e-mail και τους είπα ότι αφού το εγγυώνται, να το κρατήσουν και να μου δώσουν την κάρτα μου και τα χρήματά μου πίσω. Δε θέλω ούτε συσκευή αντικατάστασης. Θέλω να πάρω άλλη συσκευή, διαφορετικής εταιρείας!

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...