Jimmy08 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 41 λεπτά πριν, Omnigeek είπε Νομίζω είναι εντελώς αυτονόητο μια εταιρία που αναπτύσσεται με τους ρυθμούς της Tesla να χρειάζεται χρηματοδότηση και να μην εμφανίζει κέρδη. Επίσης πως λες οι υποσχέσεις του Musk δεν πραγματοποιούνται ούτε στο ελάχιστο; Να σου θυμίσω το βασικότερο όλων, ότι πριν την Tesla του Musk κανονικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής όχι μόνο δεν υπήρχαν αλλά ολόκληρος ο κόσμος τα λοιδορούσε και πίστευε (ή ήλπιζε) ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν (όπως πολλοί σε αυτό το forum που έχουν μείνει 10 χρόνια πίσω), και σήμερα με το 3 άλλαξαν τα πάντα και όλοι τα θεωρούν το μέλλον της αυτοκίνησης και τρέχουν (και δεν φτάνουν) να τα φτιάξουν. Ναι αλλά για πόσα χρόνια θα ζητάει χρηματοδότηση; Με μια γρήγορη ματιά στα FS 31.12.2017 βλέπω ζημιές 2.2 δις δολάρια συγκριτικά με 750 εκατ. δολαρια το 2016. Επίσης φέτος έλαβε 4.4 δις δολάρια από αυξήσεις κεφαλαίου με το αντίστοιχο ποσό στα 3.7 δις δολάρια πέρσι. Μέχρι τώρα λοιπόν είναι μια μαύρη τρύπα κεφαλαίων με καμία ανταπόδοση για τους μετόχους. Αυτό θεωρώ πως δε μπορεί να συνεχιστεί εις το διηνεκές. Στα υπόλοιπα που λες, δεν ξέρω ποιοι τα λοιδορούσαν και ποιοι οχι, ούτε γνωρίζω τις προσδοκίες γύρω από το θέμα. Αυτό που ξέρω είναι ότι στην παρούσα μορφή τους τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι άξιοι αντικαταστάτες αυτών με ΜΕΚ.
Fubar.gr Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 3 ώρες πριν, Droulas13 είπε Και για να στο συμπληρώσω αλλιώς. Η tesla έκλεισε το 2016 με 18.000 υπαλλήλους και με έσοδα δ' τριμήνου 2.3 δίς, ήτοι σε ετήσια βάση 9,2 δις. Δηλαδή για κάθε υπάλληλό της αντιστοιχούσαν, με σταθεροποιημένη παραγωγή model s/x, (9.200.000.000/18.000=) 511.000 δολάρια έσοδα. Η vw έκλεισε το 2017 με 642.000 υπαλλήλους και με έσοδα 230 δις. Δηλαδή για κάθε υπάλληλο της αντιστοιχούσαν (230.000.000.000/642.000=) 358.000 δολάρια έσοδα. Ένα άλλο στατιστικό που νομίζω έχει πιο πολύ νόημα: Η VW είχε το 2017 γύρω στα 14 δίς κέρδη. Η Tesla την ίδια χρονιά 2 δίς ζημιές. 3 ώρες πριν, Droulas13 είπε Τελείως άδικη σύγκριση. Μετά την απορρόφηση της solarcity από την tesla άλλαξε εντελώς το επιχειρηματικό μοντέλο με το οποίο δραστηριοποιούνταν. Μέχρι τότε οι πελάτες της εγκαθιστούσαν πάνελ στις στέγες τους χωρίς να βάλουν δικό τους κεφάλαιο και στη συνέχεια πλήρωναν μηνιαία στη solarcity ένα ποσό, το οποίο χοντρικά αντιστοιχούσε σε αυτά τα οποία εξοικονομούσαν από την αυτοκατανάλωση ρεύματος. Μετά την απορρόφηση αυτό το μοντέλο σταμάτησε και οι πελάτες της πληρώνουν κανονικά για την αγορά και την εγκατάσταση των πάνελ. Δεν μπορείς να συγκρίνεις το πριν με το μετά. Και αυτό το μοντέλο ήταν που φαλήρισε την Solarcity γιατι δέν ήταν βιώσιμο, γι αυτό δέν μπορούσε να συνεχιστεί. 3 ώρες πριν, Droulas13 είπε Επίσης για την ιστορία να αναφέρω, ότι η παραγωγή πάνελ από το gigafactory 2 ξεκίνησε μόλις τον Αύγουστο του 2017 και η πρώτη στέγη με ενσωματωμένα ηλιακά πάνελ εγκαταστάθηκε τον Μάρτιο του 2018. Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να καταδικάσουμε το εγχείρημα. Το solar roof ήταν ένα προιόν vaporware που ο μόνος σκοπός του ήταν για να προωθήσει τη συγχώνεση Tesla - Solarcity στο BoD και τους μετόχους, ωστε να διασωθεί η Solarcity. Το παρακάτω άρθρο έχει αρκετές λεπτομέρειες σχετικά με το πώς προέκυψε το solar roof, το πιό ενδιφέρον είναι οτι τους ένοιαζε πάνω απ όλα η εμφάνιση, όχι να λειτουργεί, καθώς και οτι αυτό που παρουσιάστηκε στο κινηματογραφικό σέτ απο το Desperate Housewifes ήταν μακέτα που δεν λειτουργούσε. Inside “Steel Pulse,” The Project That Became Elon Musk’s Solar Roof Αυτό το twitter thread δίνει αρκετές πληροφορίες σχετικά με το πώς ο Musk εξαπάτησε τους επενδυτές ωστε να προχωρήσουν στη συγχώνευση Μιλάμε δηλαδή για τη μεγαλύτερη απάτη των τελευταίων δεκαετιών. 3 ώρες πριν, Droulas13 είπε Κοίτα να δεις, το θέμα δεν είναι η tesla να πείσει εσένα και εμένα να την στηρίξουμε οικονομικά αλλά αυτούς που έχουν δις και ψάχνουν που να τα επενδύσουν. Αυτούς τους έχει πείσει. Αυτό δέν σημαίνει τίποτα. Δές ποιούς έπεισε η Theranos: Και επίσης τις αλυσίδες Safeway και Walgreens.
Omnigeek Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 5 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε Ναι αλλά για πόσα χρόνια θα ζητάει χρηματοδότηση; Με μια γρήγορη ματιά στα FS 31.12.2017 βλέπω ζημιές 2.2 δις δολάρια συγκριτικά με 750 εκατ. δολαρια το 2016. Επίσης φέτος έλαβε 4.4 δις δολάρια από αυξήσεις κεφαλαίου με το αντίστοιχο ποσό στα 3.7 δις δολάρια πέρσι. Μέχρι τώρα λοιπόν είναι μια μαύρη τρύπα κεφαλαίων με καμία ανταπόδοση για τους μετόχους. Αυτό θεωρώ πως δε μπορεί να συνεχιστεί εις το διηνεκές. Στα υπόλοιπα που λες, δεν ξέρω ποιοι τα λοιδορούσαν και ποιοι οχι, ούτε γνωρίζω τις προσδοκίες γύρω από το θέμα. Αυτό που ξέρω είναι ότι στην παρούσα μορφή τους τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι άξιοι αντικαταστάτες αυτών με ΜΕΚ. Ξέρεις καμία άλλη καινοτόμα disruptive starup να ενδιαφέρεται για τα μερίσματα και την ανταπόδοση των μετοχών της την ώρα που αναπτύσσεται και παλέυει να εγκαθιδρυθεί σε μια επιθετική αγορά με κολοσσιαίους αντιπάλους; Όσο για το αν τα ηλεκτρικά είναι άξιοι αντικαταστάτες των ΜΕΚ, δεν έχει σημασία τι πιστεύουμε εγώ και εσύ όταν η αγορά έχει ήδη αποφασίσει.
Droulas13 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 6 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Το solar roof ήταν ένα προιόν vaporware που ο μόνος σκοπός του ήταν για να προωθήσει τη συγχώνεση Tesla - Solarcity στο BoD και τους μετόχους, ωστε να διασωθεί η Solarcity. Το παρακάτω άρθρο έχει αρκετές λεπτομέρειες σχετικά με το πώς προέκυψε το solar roof, το πιό ενδιφέρον είναι οτι τους ένοιαζε πάνω απ όλα η εμφάνιση, όχι να λειτουργεί, καθώς και οτι αυτό που παρουσιάστηκε στο κινηματογραφικό σέτ απο το Desperate Housewifes ήταν μακέτα που δεν λειτουργούσε. Πάρε εδώ ένα vaporware να γουστάρεις: https://electrek.co/2018/04/02/tesla-solar-roof-customer-installation-working/
Jimmy08 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 45 λεπτά πριν, Omnigeek είπε Ξέρεις καμία άλλη καινοτόμα disruptive starup να ενδιαφέρεται για τα μερίσματα και την ανταπόδοση των μετοχών της την ώρα που αναπτύσσεται και παλέυει να εγκαθιδρυθεί σε μια επιθετική αγορά με κολοσσιαίους αντιπάλους; Όσο για το αν τα ηλεκτρικά είναι άξιοι αντικαταστάτες των ΜΕΚ, δεν έχει σημασία τι πιστεύουμε εγώ και εσύ όταν η αγορά έχει ήδη αποφασίσει. Πολύ αμφιβάλλω για αυτό. Και όταν λες startup τι εννοείς; 14 χρόνια είναι startup; Επεξ/σία 16 Ιουνίου 2018 από Jimmy08
Fubar.gr Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 2 ώρες πριν, Droulas13 είπε Πάρε εδώ ένα vaporware να γουστάρεις: https://electrek.co/2018/04/02/tesla-solar-roof-customer-installation-working/ Δές τι είχα γράψει εδώ, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το solar roof. Αναφορά σε κείμενο Απ ότι φαίνεται δέν είναι καινούρια ιδέα, έχει δοκιμαστεί (και αποτύχει) εδώ και μία δεκαετία απο διάφορες εταιρίες. Η πιό σημαντική, η Dow Chemical. Εδώ μία λίστα των εταιριών: https://www.greentechmedia.com/articles/read/A-Note-to-Elon-Musk-And-The-Brothers-Rive-on-The-Integrated-Solar-Roof#gs.gFawB9o Ο λόγος που έχουν αποτύχει είναι λόγω του σημαντικά αυξημένου κόστους με μικρότερο βαθμό απόδοσης. Η Tesla πήγε την υπερβολή ένα βήμα παραπέρα, λέγοντας οτι θα είναι πιό φτηνα απο την απλη οροφή χωρίς καν να υπολογίσουμε τα έσοδα απο το παραγόμενο ρεύμα. Το οτι εγκαθιστά κάποια solar roofs σε μεμονωμένα σπίτια με πολύ μεγαλύτερο κόστος απο αυτό που υποσχέθηκε, δέν το κάνει πραγματικό προιόν. Πραγματικό προιόν θα γίνει όταν θα μπορεί να το παράγει και εγκαθιστά μαζικά, στην τιμή που υποσχέθηκε και παράγοντας κέρδος για την εταιρία. Μέχρι τότε θα είναι vaporware.
primeragt Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 3 ώρες πριν, Omnigeek είπε Ξέρεις καμία άλλη καινοτόμα disruptive starup να ενδιαφέρεται για τα μερίσματα και την ανταπόδοση των μετοχών της την ώρα που αναπτύσσεται και παλέυει να εγκαθιδρυθεί σε μια επιθετική αγορά με κολοσσιαίους αντιπάλους; Όσο για το αν τα ηλεκτρικά είναι άξιοι αντικαταστάτες των ΜΕΚ, δεν έχει σημασία τι πιστεύουμε εγώ και εσύ όταν η αγορά έχει ήδη αποφασίσει. Ποια αγορα ακριβως εχει αποφασισει??? Το ποσοστο αγορας της Tesla πρεπει να μετρατε σε μονοψηφιο αριθμο κατω του 5.
Whargoul Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 11 ώρες πριν, primeragt είπε Ποια αγορα ακριβως εχει αποφασισει??? Το ποσοστο αγορας της Tesla πρεπει να μετρατε σε μονοψηφιο αριθμο κατω του 5. H Εlectrec και τα γύρω γύρω sites προφανώς
NT1G Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Πιο κοντά στο 0,3%-0,6% είναι στην Αμερική. Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2018 από NT1G
Droulas13 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Ότι δηλαδή δεν έχετε ακούσει τα περισσότερα από τα μεγάλα ονόματα της αυτοκίνησης να ανακοινώνουν το ένα ηλεκτρικό μοντέλο μετά το άλλο; Υπάρχουν ακόμα και ακραίες περιπτώσεις όπως η volvo, η οποία από το 2019 θα βγάζει μόνο ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα ενώ υπολογίζει από το 2025 τα μισά αυτοκίνητα που θα πουλάει να είναι ηλέκτρικά. Πάρτε εδώ και ένα άρθρο με όλες τις επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση ανά εταιρεία: http://www.insider.gr/eco-mobility-2018/epiheiriseis/75638/posa-dis-tha-ependysei-kathe-marka-stin-ilektrokinisi Αλλά τι λέω, αφού το insomnia έχει καταλήξει, η ηλεκτροκίνηση δεν έχει μέλλον! 1
primeragt Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Ποιος ειπε οτι δεν εχει μελλον??? Αλλο πραγμα οι επενδυσεις των εταιρειων και αλλο οτι η αγορα (οι αγοραστες δηλαδη) εχει αποφασισει (αγοραζει )οτι η ηλεκτροκινηση εχει μεγαλο μεριδιο αγορας. Οι εταιρειες καλα κανουν και πρεπει να επενδυσουν και σε ηλεκτρικα μοντελα (τα περισσοτερα θα ειναι παραλληλες επιλογες) ειτε αμιγως ηλεκτρικα ειτε υβριδικης φυσης με dummy motors (γενητριες μεκ). Η αγορα θα πιστει οριστικα οταν και οποτε καταφερουν να φτιαξουν επαρκη δικτυα που θα εχουν μεγαλη καλυψη. Εως τοτε θα εχουμε μεριδια κατω του 5% σε μεριδιο αγορας.
Fubar.gr Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 21 ώρες πριν, Droulas13 είπε https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Factory "Tesla makes many parts itself, which is unusual in the auto business" Ένα παράδειγμα: https://www.bloomberg.com/news/features/2018-06-08/tesla-model-3-photos-of-elon-musk-s-factory-in-fremont "Seat Factory Car manufacturers hate seats. They're tedious to make and require different skills and materials than the rest of the car. It’s easier to outsource, and no major manufacturer does it all themselves. But relying on suppliers got Tesla into trouble with the Model X, when its engineers designed an extremely difficult-to-make “monopost” seat and an impossible-to-hit timeline. Problems with suppliers set production back by months, and Musk decided he wasn’t going to put up with it again. In just a few years, Tesla built its own seat factory to handle all of its seat production. These are the first images published from the new factory, which Tesla says already has more capacity than it needs for its 2018 production goals—with plenty of space for additional expansion." Η Τεσλα είναι 50% απάτη και 50% ανικανότητα Κατηγορεί τους προμηθευτές τους όταν βρεί τα σκούρα, όμως το παραπάνω σχετικά με τα καθίσματα δέν δείχνει τίποτα άλλο παρά τη δική τους ανικανότητα. Υπάρχουν πολλά τέτοια δείγματα. -Πχ στο Model S αν δεν κάνω λάθος, χρησιμοποιούν έτοιμα τιμόνια της Mercedes, τα οποία απογυμνώνουν απο το δέρμα που ήδη έχουν, για να τα ξαναπεράσουν με το δικό τους "vegan" δέρμα. -Είχαν μεγάλα προβλήματα με τα υδραυλικά των falcon doors του Model X. Πάλι κατηγορούσαν τον προμηθευτή τους, την Hoerbiger, λέγοντας οτι τους έδωσαν ελατωματικά εξαρτήματα και τους έκαναν μήνυση, αλλά τελικά αναγκάστικαν και τους πλήρωσαν και απο πάνω. Tesla and supplier Hoerbiger settle in court over Falcon Wing doors Hoerbiger in January denied Tesla’s claims, saying it had fulfilled the company’s specifications and was not responsible for the electronic controls related to the doors’ symmetry and overheating problems cited by Tesla in its complaint. It said it was negotiating with Tesla over reasonable compensation -Αγορασαν διάφορες εταιρίες όπως Grohmann Automation, Perbix, Silevo, τις οποίες μετά ουσιαστικά έκλεισαν. -Αλλάζουν στο τις προδιαγραφές των εξαρτημάτων αφού τα παραγγείλουν, οπότε πρέπει να τα ανακατασκευάσουν στο μηχανουργείο: Tesla ships flawed parts from suppliers to a local machine shop for fixes, and they're piled up outside -Το 30-40% των υλικών πάει χαμένο κατα τη διαδικασία παραγωγής: Internal documents reveal Tesla is blowing through an insane amount of raw material and cash to make Model 3s, and production is still a nightmare -Το εργοστάσιο είναι γενικά ένα χάος: Tesla Veterans Reveal Fires, Accidents, and Delays Inside Elon Musk’s Company 1
Whargoul Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Droulas13 είπε Αλλά τι λέω, αφού το insomnia έχει καταλήξει, η ηλεκτροκίνηση δεν έχει μέλλον! Κατ' αρχήν καταλάβετε ότι άλλο η ηλεκτροκίνηση ως σύνολο, άλλο τα full plug-in BEV, και άλλο η Tesla σαν εταιρεία. Ηλεκτροκίνηση είναι και με Fuel cell υδρογόνου, fuel cell αλκοόλης, είναι και με range extender ICE και οτιδήποτε άλλον μπορεί να εμφανιστεί στο μέλλον που απλός την τελική κίνηση την έχει ηλεκτροκινητήρας. Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2018 από Whargoul 1
Droulas13 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 1 ώρα πριν, Fubar.gr είπε -Αγορασαν διάφορες εταιρίες όπως Grohmann Automation, Perbix, Silevo, τις οποίες μετά ουσιαστικά έκλεισαν. . . -Το 30-40% των υλικών πάει χαμένο κατα τη διαδικασία παραγωγής: Internal documents reveal Tesla is blowing through an insane amount of raw material and cash to make Model 3s, and production is still a nightmare -Το εργοστάσιο είναι γενικά ένα χάος: Tesla Veterans Reveal Fires, Accidents, and Delays Inside Elon Musk’s Company https://insideevs.com/6-planes-fly-in-new-line-to-up-tesla-model-3-production-to-6000-week/ Θες να πεις, ότι τα 6 αεροπλάνα με μηχανήματα που έφεραν πριν δύο μήνες για να στήσουν γραμμές παραγωγής, δεν ήρθαν από την θυγατρική τους Grohmann Automation, αλλά από κάποια άλλη εταιρεία και ότι έχει στηθεί ολόκληρη συνωμοσία για να μην μάθουμε ότι η Grohmann Automation "έχει ουσιαστικά κλείσει"; Κάτι τέτοια διαβάζω από εσένα και δεν μπορώ να σε πάρω στα σοβαρά γιατί δείχνεις έντονη αρνητική προδιάθεση σε σημείο εμπάθειας. Δεν λέω, και εγώ είμαι από την άλλη πλευρά, δηλαδή πολύ ενθουσιωδώς υπέρ της εταιρείας αυτής, αλλά από την άλλη δεν είμαι εγώ αυτός που πάει να ανατρέψει "την απάτη". Όσον αφορά στο σκραπ που δημιουργεί τους πρώτους μήνες παραγωγής μια σχετικά άπειρη εταιρεία, η οποία στήνει σε ελάχιστο χρόνο γραμμές παραγωγής για νέο αυτοκίνητο, οι οποίες γραμμές παραγωγής ανεβάζουν "ένα επίπεδο επάνω" την αυτοματοποίηση. Οκ. Να την κλείσουμε την εταιρεία. Αυτή θα ήταν σοβαρή κριτική, όταν η παραγωγή φτάσει σε σημείο σταθεροποίησης. 2
Whargoul Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Droulas13 είπε Όσον αφορά στο σκραπ που δημιουργεί τους πρώτους μήνες παραγωγής μια σχετικά άπειρη εταιρεία, η οποία στήνει σε ελάχιστο χρόνο γραμμές παραγωγής για νέο αυτοκίνητο, οι οποίες γραμμές παραγωγής ανεβάζουν "ένα επίπεδο επάνω" την αυτοματοποίηση. Οκ. Να την κλείσουμε την εταιρεία. Αυτή θα ήταν σοβαρή κριτική, όταν η παραγωγή φτάσει σε σημείο σταθεροποίησης. Υποθέτω γνωρίζεις ότι για αυτά που εσύ θεωρείς "φυσιολογικά για άπειρη εταιρεία " και τεχνολογικό άλμα αυτοματοποίησης κλπ, εκκρεμεί μήνυση εις βάρος της τέσλα και του Musk, από επενδυτές για κοροϊδία? Το ότι είσαι άπειρη εταιρεία δεν είναι δικαιολογία για μια τόσο μεγάλη αποτυχία παραγωγής σε σημείο που να θεωρείται από τους επενδυτές σου κοροϊδία. Αν δεν έχεις καν στημένες γραμμές παραγωγής, απλά δεν ανακοινώνεις 5000 αυτοκίνητα την εβδομάδα μέχρι το τέλος του τρίμηνου. Ούτε 2500 στο σύνολο δεν πάραξε εκείνη την περίοδο. Αυτό δεν είναι θέμα απειρίας, ειδικά για εταιρεία που ήδη παράγει δυο διαφορετικά μοντέλα παρόμοιας τεχνολογίας αυτοκίνητα από το 2012. Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2018 από Whargoul
Προτεινόμενες αναρτήσεις